Blender, Spacer - Znikające face 2199 3

O temacie

Autor Saturasek

Zaczęty 7.02.2017 roku

Wyświetleń 2199

Odpowiedzi 3

Saturasek

Saturasek

Użytkownicy
posty2
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam wszystkich.
Mam następujący problem.
Zrobiłem sobie model 3D w Blenderze prostego domku. http://imageshack.com/a/img923/6046/0YbLdD.png
Exportuję to sobie do Gothic'a (a w zasadzie Spacera) i mam takie coś :O
http://imageshack.com/a/img923/6200/KyNMw2.png
http://imageshack.com/a/img923/5015/ozMlWE.jpg

z góry przepraszam jeżeli ten problem był poruszany w innym temacie.
Ktoś wie może dlaczego tak jest? I jak to rozwiązać?
 

Komuchpl

Komuchpl

Użytkownicy
Co? Ja?
posty146
Propsy130
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Co? Ja?
Masz zflippowane polygony, odwróć je i powinno działać

//edit, wg. jakiegoś forum możesz zaznaczyć poly i ctrl-f, albo ctrl-n. Nie wiem jak to zadziała, jestem maxowcem
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Warto wziąć pod uwagę, że np. na dachu powinieneś mieć osobne polygony wewnątrz i osobne, o przeciwnych normalach, na zewnątrz. Możesz też nadać grubość dachowi.

Gizbor17

Gizbor17

Użytkownicy
janusz grafiki
posty352
Propsy493
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • janusz grafiki
https://www.youtube.com/watch?v=p9Q5c-4AeRA
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry