[G3] Adrenaline Mode 76088 130

O temacie

Autor Squerol

Zaczęty 27.01.2017 roku

Wyświetleń 76088

Odpowiedzi 130

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
A na jaką cholerę Ci to potrzebne? :D
 

StoryHelper

StoryHelper

Użytkownicy
posty34
Propsy7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Squerol, mógłbyś mi odpowiedzieć na parę pytań na privie?
 

SanTiago

SanTiago

Użytkownicy
posty212
Propsy47
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
A na jaką cholerę Ci to potrzebne? :D
A dlaczego nie?  :D
 

Squerol

Squerol

Użytkownicy
twój stary
posty712
Propsy547
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • twój stary
Jak na 2002 wygląda graficznie bardzo przyzwoicie.

Te gry co w pierwszym poście na czerwono wypisane w zupełności wystarczą jako dawcy  :)

Mod zapowiada się świetnie! Samemu na pewno jest ciężko wszystko ogarnąć chyba, że udało Ci się zwerbować kogoś do pomocy :D

Fajnie, że czytasz opinie innych i wdrażasz ciekawe pomysły. Powodzenia w dalszej pracy.

Dzięki wielkie.
Pracuję sam i nawet nie chciałbym nikogo do pomocy - wolę robić sobie moda sam w spokoju i mieć nad wszystkim pełną kontrolę.

Cytuj
Do tych najbardziej rzadkich przedmiotów przydały by się jakieś wzmianki w lore mam tu na myśli jakieś notatki w skrzyni z przedmiotem czy coś w tym rodzaju.

Yhym :)
Będą i przedmioty nic nie znaczące (typu Ciężki Miecz Dwuręczny itp. wiadomo o co chodzi) i rzeczy ważniejsze w świecie gry.

Cytuj
EDIT: Wiem, że ataki "spin to win" z broni 2h i 2 mieczy były OP, ale nie wiem czy usunięcie ich kompletnie to dobry pomysł. Bez tych ataków zostaje nam opcja spam lewym unik spam lewym i tak dalej (może stać się to monotonne po jakimś czasie), tym bardziej ze poziom trudności i tak wzrósł kilkukrotnie. Może by tak zostawić te ataki, ale znerfić ich obrażenia?

Wg mnie usunięcie ich to dobry pomysł.

Szybkie cięcia zadają małe obrażenia, nawet jeśli mamy dobrze rozwiniętą postać.
Mamy przecież jeszcze zwykłe potężne ataki, które są w miarę szybkie,  zadają całkiem spore obrażenia i przełamują blok i pchnięcia zza głowy które ignorują blok i zadają jeszcze większe obrażenia. A tak poza tym "znerfianie" tego typu który zaproponowałeś jest niemożliwe do zrobienia, bynajmniej przeze mnie.

Cytuj
BTW z pewnością znalazł by się ktoś kto wspierał by twój projekt wiec może jakiś paypal czy coś? :D

Wątpię. Nawet jeśli, to branie kasy za pracę nad modem z assetami z innych gier nie było by fair w według mnie... albo jeśli z jakichś tam powodów mod został porzucony (wiadomo, życie, różnie to bywa) to też sytuacja z zebranymi pieniążkami nie była by OK.

Squerol, a możliwa jest zmiana animacji stania z bronią białą w zależności od poziomu zaawansowania umiejętności?

Niemożliwe do wykonania, bynajmniej przeze mnie  :|

Navaris

Navaris

Użytkownicy
posty2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jak tak gram teraz to  przydały by się jakieś jednoręczne topory i buławy do gry bo tego trochę brakuje z poprzednich części :P
 

SanTiago

SanTiago

Użytkownicy
posty212
Propsy47
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
No dobra, ale i tak mam pomysł na tak zwany lepszy ambient animation :D
 

Squerol

Squerol

Użytkownicy
twój stary
posty712
Propsy547
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • twój stary
https://www.youtube.com/watch?v=xbHggKN8FwQ


Takie tam troche jajca

Ale do rzeczy - mały krok do przodu z animacjami - zacząłem się bawić z plikami .xmot...

Na szybkiego na spróbowanie na wideo:

- pliki animacji innych aktorów (jeleń, ogr) użyte przez kości szkieletu człowieka,
- zmodyfikowane na próbę .xmot'y ataków dwuręczniaków - w jednym wyłączony ruch kości kręgosłupa (ang. spine), w drugim kości nóg (zapomniałem o bioderkach ale kij z nimi),

Niby nic, a cieszy. Może da rade coś ciekawszego tu wykombinować. Może da rade posklejać kilka animacji w kupę i otrzymać w końcu tę śniącą mi się po nocach postawę dwuręczniaków na styl G2? Czas pokaże  :P

Tak czy siak, teoretycznie xmot'y są możliwe do zmodyfikowania jako-tako :P

Jak tak gram teraz to  przydały by się jakieś jednoręczne topory i buławy do gry bo tego trochę brakuje z poprzednich części :P

O nowy sprzęt nie musisz się martwić

No dobra, ale i tak mam pomysł na tak zwany lepszy ambient animation :D

Dalej chodzi ci o zastąpienie postawy jednoręcznych zaraz po wyciągnięciu broni? Czy o dwuręczniaki z postawą po jednej stronie?


SanTiago

SanTiago

Użytkownicy
posty212
Propsy47
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
Tym razem jednoręczniaki :D
Na tej animacji z bronią dwuręczną po drugiej stronie lepiej mi się gra :D
 

potezny2

potezny2

Użytkownicy
posty145
Propsy13
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No i modzik prezentuje się zajebiście :D Miodzio,nie wiedziałem że takie rzeczy da się robić w G3. Propsy dla ciebie i powodzenia w pracy :)
 

Kravis

Kravis

Użytkownicy
posty276
Propsy76
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Do pełni szczęścia brakuje tylko nowych questów. Już teraz zapowiada się to na najlepszy mod do G3(no może obok CSP), ale po dodaniu nowych zadań byłby z pewnością jeszcze lepszy.
 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
CSP Jak narazie to się może schować przy AM ;)
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
CSP Jak narazie to się może schować przy AM ;)
I oceniasz to nawet nie znając zawartości CSP, aha   :facepalm:
 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Widziałem co narazie oferuję jakieś podrobione pancerze z gothic 2 i szczerze wątpię, żeby ten mod szybko wyszedł, prędzej się im dysk spali ;)
 

Kravis

Kravis

Użytkownicy
posty276
Propsy76
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Jak skupiasz się tylko i wyłącznie na pancerzach to się nie dziwię. To nie jest mod wprowadzający pierdylion nowych broni, pancerzy czy tarcz, bo największy nacisk kładzie na fabułę i klimat, ale jak widzę  to nie robi na tobie żadnego wrażenia.
 

xMefistox

xMefistox

Użytkownicy
posty312
Propsy17
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
 

Squerol

Squerol

Użytkownicy
twój stary
posty712
Propsy547
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • twój stary
Coś nowego? :P

Nic szczególnego jak na razie

Namiot

Namiot

Użytkownicy
posty399
Propsy48
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Animacja biegania do tyłu z bronią. Powinny być odskoki, jednak jakiś półczłowiek półpirania zrobił takiego...g.
 

Squerol

Squerol

Użytkownicy
twój stary
posty712
Propsy547
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • twój stary

Squerol

[GOTHIC 3] Adrenaline Mode
#77 2017-04-17, 10:17(Ostatnia zmiana: 2017-04-17, 10:23)
Animacja biegania do tyłu z bronią. Powinny być odskoki, jednak jakiś półczłowiek półpirania zrobił takiego...g.

Animacja biegania do tyłu zostaje nietknięta. System odskoków wykonałem już dawno temu.

Niektórzy NPC'ci będą mogli się turlać lub wykonywać odskoki z animacjami jak bohater. Zarówno na boki, jak i do tyłu i do przodu - tyle że zamiast i-frame'sów jak nasz bohater po prostu blokują nasze ciosy. To, czy atak ignorujący blok zadziała na przeciwnika który jest w trakcie turlania/uniku zależy od tego czy używa on tarczy czy nie.

Przykładowa walka z Kirk'iem który potrafi się turlać, na jednym z moich starych filmików

Idź do 0:38

https://www.youtube.com/watch?v=UyFP2uZAYnI

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Brakowało mi takiego mrocznego klimatu w gothic 3 :P Czekam na więcej :)
 

cord7

cord7

Użytkownicy
posty10
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A wypuścisz teraz jakieś  pliki do pobrania jakąś "wilczą łatkę"? Chciałbym sobie pobrać te turbany poprawione tak że gdybyś mógł gdzieś wstawić pliki byłbym wdzięczny.
 I chciałem sie dowiedzieć czy masz kaptur lub cały strój z tym kapturem gońca leśnego   
http://vignette3.wikia.nocookie.net/gothic/images/f/f1/Waldlaeuferkapuze_ingame-250x217.jpg/revision/latest?cb=20110322081615&path-prefix=pl
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry