NIEZNANE GOTHICOWE CIEKAWOSTKI + Fabularne FAQ Dziejów Khorinis 102676 253

O temacie

Autor Kuba

Zaczęty 24.12.2016 roku

Wyświetleń 102676

Odpowiedzi 253

Jao

Jao

Użytkownicy
Jedyny w swoim rodzaju
posty4090
Propsy844
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Jedyny w swoim rodzaju
Ok, ok, źle zrozumiałem eng tłumaczenie. Dzięki.
 
You cheated not only the game, but yourself.
You didn't grow.
You didn't improve.
You took a shortcut and gained nothing.
You experienced a hollow victory.
Nothing was risked and nothing was gained.
It's sad that you don't know the difference.

Arkhnen

Arkhnen

Użytkownicy
Gothic: Battle Royale
posty58
Propsy175
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • Gothic: Battle Royale
Rany! Po tym, co teraz prezentujecie, czuję się jak kompletny frajer, że tak szybko odszedłem z teamu. Nie mogę doczekać się kolejnych materiałów. Powodzenia!
 

matekacp

matekacp

Użytkownicy
posty136
Propsy81
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Skomentuje to tak: ta 1 ciekawostka to byla miazga. Skad tak wql pochodza screeny ingame z tego dodatku ?
 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1714
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
W tym temacie masz wyjaśnione skąd pochodzą te screeny http://themodders.org/index.php?topic=25545.120 Polecam też śledzić modyfikację rosyjską Golden Master. Łowcy Demonów to faktycznie ciekawy temat, mnie interesują jeszcze Ci inkwizytorzy.
 

Dark

Dark

Moderator działu
posty1052
Propsy2197
Profesjabrak
  • Moderator działu
Skad tak wql pochodza screeny ingame z tego dodatku ?
JESLI KOMUS NIE CHCE SIĘ CZYTAĆ MOICH WYPOCIN, to w skrócie: CIĘŻKA SPRAWA  :D

O tyle o ile niespotykaną wersje 1.01d Avallach dostał legalnie, o tyle jednak grupa Rosjan skupiona wokół MaGotha wykradła ten dodatek z jakiegoś ftp. Av mówi, że są tam archiwa NicoDE, więc może od niego? Ciężko powiedzieć. Od strony 'informacji' o tym projekcie dla nas - fanów serii są to informacje niesamowite. Tak więc ciężko patrzeć na to tylko negatywnie, bo jednak zobrazowało nam to jak w praktyce miała wyglądać kolonia w dalszej opowieści (bez 'epickości', wątku wybrańca bogów i walki ze smokami).

Może Piranie same zapędziły się w pewien sposób w kozi róg - bo gdyby zaprezentowali cokolwiek z tego projektu mogłoby to ostudzić emocje i zniechęcić potencjalnych zainteresowanych/hakerów. Ale nie daje to też prawa im wykradania projektu chronionego licencją i prawem autorskim - i żonglowanie tym po internecie.

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Avallach przyznaj sie ile szekli dales Mojsze Hogemanowi za dostep do tej wersji?
 

porfirion

porfirion

Użytkownicy
osiełek
posty89
Propsy36
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • osiełek
Obserwuję tematy dotyczące Dziejów Khorinis od paru tygodni, a kompletnie zapomniałem, że mam tu konto ;) Zapropsowałem, a będąc zarówno fanem Gothica 1-2, jak i fanem polskiego dubbingu w grach podjarałem się ogromnie x2 :) I jaram się nie tylko możliwością usłyszenia znanych profesjonalnych głosów w dodatku, ale też nadchodzącymi - mam nadzieję - wywiadami z aktorami. Ten z Krzysztofem Zakrzewskim - mistrzostwo, oby takich więcej!

To może już nie do końca na temat, ale przy okazji, chciałbym się odnieść do wspomnianej tu kwestii zmian głosowych wśród postaci występujących zarówno w G1 jak i G2 (lub NK).
Ja miałem jeszcze jednorazowo pomysł żeby przy okazji zrobić dubbingową łatkę do Nocy Kruka - gdzie wszystkim postaciom, które pojawiały się w G1 przywrócilibyśmy ich ORYGINALNYCH aktorów (Huno z tym 'umierającym' dziadowym głosem Nikiela :D +Thorus, Łukasz Nowicki jako Scatty i Snaf, Wituch jako Dexter). Ale wybaczcie, bo to jednak taki głupawy (mimo że szczytny) pomysł.
DK to bezdyskusyjny priorytet, a poprawianie lokalizacji po CD Projekt byłoby już szczytem żenady - skoro sami nie potrafili tego zrobić 'kanonicznie'.
Na ile przeglądałem pliki dźwięków postaci, to wszystkie one są podzielone na kilkanaście grup oznaczonych cyframi/liczbami od 1 w górę i według tych grup postaci były przydzielane aktorom. Np. w G1 grupę 11, w której byli m.in. Diego, Lares i Gomez dostał Adam Bauman; grupę 14 z Xardasem, Saturasem, Corristo i paroma innymi dostał Tomasz Marzecki, grupa 15 to wszystkie kwestie Bezimiennego więc Jacek Mikołajczak itd.
No i w G2 też takie grupy były, tylko że inaczej podzielone, co spowodowało zmianę głosów różnych znanych z jedynki postaci - bo na przykład Wilk i Gorn (a w NK też Thorus) nie byli już w jednej grupie, więc Gornowi i Thorusowi się "oberwało" i dostali nowy głos Piotra Bąka. I tak polscy twórcy próbowali coś niecoś kombinować - np. przez rozdzielenie Diega i Laresa do dwóch grup, dali je obie Baumanowi, by obu tym ważnym postaciom głos się nie zmienił (co jednak spowodowało, że Bauman tych postaci miał więcej od innych aktorów, a i Dexter na tym wyszedł jak wyszedł, bo był w grupie z Laresem, więc Januszowi Wituchowi powiedział pa pa).

Ważnym elementem tych grup jest fakt, że każda z nich ma własne odzywki ogólne - więc nie można było od tak żonglować aktorami, by nie było rozdźwięku między kwestiami konkretnej postaci, a jej głosem "ogólnym" (teksty w stylu "przesuń się", "co tu robisz?" itp.) Zresztą taki rozdźwięk i tak powstał - w G2 nie starczyło osobnej grupy dla Jarosława Domina, to go wcisnęli dla paru postaci z grupy Mirosława Zbrojewicza (pewnie m.in. po to, by Domin grał dalej znanego z jedynki Ciphera) - no, ale głos ogólny dla tych postaci został Zbrojewicza...

Nie wiem, na ile świadomie polscy twórcy próbowali zachować choć niektóre głosy (inna sprawa, czy wybrali sensownie, dodatkowo w NK sknocili nagrywając nowe teksty grupy Marka Obertyna z Krzysztofem Banaszykiem, ale może Obertyn był nieosiągalny, czy coś), a na ile przypadkowo tak im wyszło. No i nie wiem, jak to wygląda z punktu widzenia programisty - czy zmiana przynależności postaci do grupy jest do zrobienia bez zbytniego kombinowania? To tak w razie ewentualnych dogrywek głosowych do G2/NK z "właściwymi" aktorami :)

Tak trochę te rozważania mają mało wspólnego z obecnym projektem - ale przypuszczam, że Dziejach Khorinis tak pokombinowaliście z silnikiem gry, by jednak wszystkie postaci miały zawsze swojego aktora zarówno do kwestii własnych, jak i do odzywek ogólnych - by nie dochodziło do dwugłosowości, tym bardziej, że obsada będzie przynajmniej kilkakrotnie większa od oryginalnych Gothiców (co budzi we mnie ogromny podziw i niecierpliwość, by ujrzeć ukończony dodatek :))
 
If you want something done, do it yourself! - Jean-Baptiste Emanuel Zorg, Piąty element


Więcej dowiesz się o człowieku po godzinie gry, niż po roku rozmowy - Platon, Zeus: Pan Olimpu


We internecie...

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty640
Propsy514
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)
Tvn godziny poranne:

Przypadek? Nie sądzę.
Sorry za jakość.
 

Frizbick
  • Gość
Serio nie uznajecie G3 jako Gothica? Myślałem, że ten gatunek graczy wyginął wraz z wyjściem CP 1.75. Nie chcę się spierać o to bo nawet mi się nie chce po raz kolejny przedstawiać argumentów, że G3 nie był taki zły. Tak czy inaczej, świetna robota, patrząc na postęp prac mam nadzieję, że zdążę nadrobić stare mody (chociażby CZ albo Złote Wrota mi zostały) przed wyjściem moda :D
 

tldr

tldr

Użytkownicy
posty715
Propsy117
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Tvn godziny poranne:
Welman? :D
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Raczej wydaje mi się, że nie będą na siłę odrzucać G3, po prostu, wszystko o Myrthanie będzie nam przedstawiane tak jak w G1 i G2, a przeciez obraz królestwa w tych częściach diametralnie różni się się od G3.
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2671
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Mam nadzieję, że w modyfikacji spotkamy się z historiami na skalę tej poniżej :F

Inwazja Orków na Khornis idzie a ja na starym mieczu już miałem dziurę taką, że nawet bandziory, które mnie biły nie chciały się nim zaopiekować więc po miesiącu wyrzeczeń dzięki którym zaoszczędziłem pieniądze, poszedłem wczoraj na miasto kupić sobie porządne żelazo.

W "Świetlistym Kowadle" Harada znalazłem "Zgubę Orków", solidne wykonanie, przystępna cena, modny wygląd nie zastanawiałem się długo. Wróciłem z mieczem do domu, pochodziłem z nim po farmie Akila, pozabijałem polne bestie i czułem dobrze. Jeszcze go solidnie naostrzyłem, żeby powodował krwawienie i się nie niszczyły.

Dzisiaj poszedłem ze swoim nowym mieczem. Czułem się dzięki niemu bardziej pewny siebie, jak siedziałem na dywanie u Abuina Ibumczadira Ibn Omar Kalifa Ben Hadżri Al Szarija to miecz wyciągałem daleko, żeby ludzie lepiej widzieli jaką mam elegancką broń +umiejętność Zabójca Orków.

Po wypaleniu czekam na przystanku na Placu Wisielców na wóz a tu z Knajpy u Coragona wychodzi znany wybraniec wszystkich bogów, Bezimienny. W elegancką zbroję ubrany a nie w jakieś tam spodnie kopacza, z kolonijnych motywów to miał tylko w ręce butelkę ryżówki.

Popatrzył się na mnie, na mój miecz i podchodzi i zagaduje "Hej ty!", czy ten miecz to "Zguba Orków" od Harada za 1300 sztuk złota? Ja mu zadowolony mówię, że tak , ten sam dokładnie, i że miło, że zauważyłeś mój ty bohaterze. Strażnik równowagi na to powiedział tylko: Ty gnijący ochłapie!

Mi szczęka opadła i nie wiem o co chodzi. Przyszły król Myrtany pyta, których wyrazów nie rozumiem "gnijący ochłapie" czy "gnijący ochłapie". No to ja mówię, że obydwa rozumiem tylko nie wiem dlaczego tak mówi. Bezi mówi "Bądź przeklęty, pajacu!" i że dlatego, że tylko gnijący ochłap może nosić takie chujowe, biedackie miecze. Że on do Górniczej Doliny po dowód na to, że smoki istnieją chodził i tam Paladyni i Straż miejska takie miecze przysyłał dla biednych knechtów za darmo i nawet oni nie chcieli nimi walczyć i wyrzucali. I że nawet było specjalne posiedzenie komisji Paladynów, że nie wolno głodnym knechtom takich gównianych mieczy dawać, więc tam przestali wysyłać tylko do kowali w Khorinis.

Ludzie na przystanku śmiechają pod nosami "He he, zasłużył sobie na to.", "Nie powinieneś był tutaj przychodzić" i się patrzą na moją broń, ja już gula w gardle FACEANI-S_FRIGHTENED i staram się jakoś miecz koło nogi schować ale to nic nie daje, a szanowani obywatele krzyczą "Słabe przedstawienie. Facet potyka się o własne nogi!". Ale jednak pomyślałem, że nie dam sobą pomiatać nawet Głównej postaci i krzyczę na Beziego, że on sam przecież miecze podpierdala starym trupom z grobów jak jakaś hiena cmentarna więc nie ma prawa się do mojego za własne pieniądze miecza kupionego przypierdalać.

Bezi w śmiech i mówi, że miecze to on podpierdala z krypt w eleganckich zapomnianych grobowcach budowniczych a nie w Khorinis gdzie w każdym grobowcu można w gówno czarnego trolla albo jakąś runę zatrucia wejść, i że po Khorinis to on chodzi z mieczem porządnym własnoręcznie wykutym i pokazuje mi swoje duże magiczne ostrze na smoki z rudy z jakimiś kolcami, klejnotami naładowanymi na lewo kopcem magicznej rudy i że nawet taką runę ma, że jak się wpierdoli do przepaści, to tylko ją głaszcze i zaraz teleportuje się do Czerwonej Latarni i ma całą noc opłaconą z 2 dziewczynkami + Wino z winogron z wzgórz Archolos.
Ludzie krzyczą "Nieźle!", ale ja nie daję za wygraną i krzyczę, że przecież on jest człowiekiem wierzącym gorliwie i że Wieczny Wędrowiec chodził bez broni albo z jakimś rozpierdalającym się kosturem więc dlaczego on mnie obraża. Bohater bez imienia na to, że z tym kosturem to lewacka propaganda Nowego Zakonu Corristo i Wieczny wędrowiec oręż dobierał bardzo starannie, i jakby teraz zszedł na ziemię znowu poprowadzić swój lud Varantu i mnie z takim gównem zobaczył to by mi w mordę przypierdolił.

Ja cały czerwony, nie wiem co powiedzieć, mieszkańcy i strażnicy ryczą ze śmiechu "Zasłużyłeś sobie na to Gnido!" "Heee He, masz racje!" a Zabójca Śniącego mówi, żebym się zachował jak myrtański człowiek korony i ten miecz zdejmował i wypierdolił. No to ściągam ten oręż, cały już zaryczany bo tak mi było go szkoda i odkładam do beczki na śmieci koło stoiska z darmowym piwem delikatnie, bo chciałem go wyjąć jak Bezimienny pójdzie.

Stoję na płycie chodnika bez broni, wóz powoli nadjeżdża, chciałem szybko Zgubę Orków złapać i wskoczyć na wóz ale jak się rzuciłem do beczki to Bezi wyćwiczonym u Bustera w Kolonii na lekcjach akrobatki ruchem mi zagrodził drogę i powiedział, "Nie ma czego plądrować!" i żebym miał trochę godności. Słyszałem ludzi zza pleców "No, ale mu pokazałeś!" "Zasłużył sobie na to!", "Powinien być mądrzejszy", "Uciekał jakby gonił go sam Beliar!" Wsiadłem bez miecza do wozu, przejechałem do schodów na farmę Akila, wysiadłem, łyknąłem Szybkiego Śledzia, bo był w promocji i biegiem lecę z powrotem kosiora zabrać. Grzebię w beczce, wszystko wyrzucam z niej ale ostrza nie ma. Pytam ludzi co stali na przy szubienicy, czy miecza ktoś ze śmietnika nie zabrał a oni mówią, że tak, że znany Czempion Myrtany - Bezimienny tutaj był i wziął miecz i powiedział, że jedzie na ryzykowną wyprawę na Wyspę Irdorath, a później do Myrtany i że ona zajęta cała przez orków i w sam raz będzie miał ostrze eleganckie, niezawodne, naostrzone i skuteczniejsze przeciwko orkom.

A ja będę całą orkową inwazję napierdalał starym mieczem.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Cooba

Cooba

Użytkownicy
posty140
Propsy18
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dyskutujecie na temat orginalości z głównym  wątkiem gry a z drugiej strony tworzycie fikcyjne Valduz :)
Mniejsza o to, kawał dobrej roboty widzę, wszystko co wydłuża gre jest mile widziane.
Martwi mnie balans, nie wyobrażam sobie kolejności rozgrywki, zaczynamy na Valduz z levelem 1, 10 siły 100 HP i bijemy sobie tam wszystkie dziadostwa, scierwojady, kretoszczory, wilki etc. Wykonujemy zajebiste ciekawe nowe questy, bum bara buh Valduz skonczone płyniemy na Khorinis, stajemy w porcie i co... mamy zajebistą zbroje, miecz, 25-30 lvl, 250 siły 2000 HP... i co znów musimy biegać po lokacji i walczyć ze ścierwojadami? No bo przecież nie postawicie troli na drogach... a jak się nie myle to Khorinis w swoich latach świetności (przed powstaniem bariery) była rajem dla myśliwych, o czym wspomina m.in. Ghan, no bo nie postawicie potworów a'la smoczy zębacz bo one były skutkiem inwazji Beliara na GD w G2. Chodzi o to że już bedziemy wstepnie napakowani, taki samy bład zrobiła PB bo w nocy kruka po wyjsciu z Jarkendaru już byliśmy kozak w chuj, a reszta rozgrywki była prostym slasherem.
To wyjaśnia popularność Returninga, bo tam każdy etap gry wymaga od nas 100% rozwagi.
Kompromis, może troche fabułe odpuścić ale dać więcej gry ?
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Dyskutujecie na temat orginalości z głównym  wątkiem gry a z drugiej strony tworzycie fikcyjne Valduz :)
Mniejsza o to, kawał dobrej roboty widzę, wszystko co wydłuża gre jest mile widziane.
Martwi mnie balans, nie wyobrażam sobie kolejności rozgrywki, zaczynamy na Valduz z levelem 1, 10 siły 100 HP i bijemy sobie tam wszystkie dziadostwa, scierwojady, kretoszczory, wilki etc. Wykonujemy zajebiste ciekawe nowe questy, bum bara buh Valduz skonczone płyniemy na Khorinis, stajemy w porcie i co... mamy zajebistą zbroje, miecz, 25-30 lvl, 250 siły 2000 HP... i co znów musimy biegać po lokacji i walczyć ze ścierwojadami? No bo przecież nie postawicie troli na drogach... a jak się nie myle to Khorinis w swoich latach świetności (przed powstaniem bariery) była rajem dla myśliwych, o czym wspomina m.in. Ghan, no bo nie postawicie potworów a'la smoczy zębacz bo one były skutkiem inwazji Beliara na GD w G2. Chodzi o to że już bedziemy wstepnie napakowani, taki samy bład zrobiła PB bo w nocy kruka po wyjsciu z Jarkendaru już byliśmy kozak w chuj, a reszta rozgrywki była prostym slasherem.
To wyjaśnia popularność Returninga, bo tam każdy etap gry wymaga od nas 100% rozwagi.
Kompromis, może troche fabułe odpuścić ale dać więcej gry ?



Tak, dopływasz do Khorinis i kończysz grę, czekasz na nową część. To już rozwiązałem twój problem...


Odpuścić fabułę dla gameplayu? To nie Skyrim....mocą tego moda raczej maja być samczki, fabuła, wątki a nie to czy walka ze ścierwojadem będzie śmiesznie łatwa czy też nie.

Returning jest w połowie gówniany w drugiej połowie ściągnięty ze wszystkich innych modów, nie kalaj innych produkcji przez porównanie.

Nikt tez nie powiedział, że Vaduz kończymy na totalnym przypakowaniu. A jak PB uzna kanoniczność "Dziejów Khorinis" to Vaduz będzie kanoniczne ;P
 

Cooba

Cooba

Użytkownicy
posty140
Propsy18
Profesjabrak
  • Użytkownicy
I co w Khorinis zaczynamy od levela 1, bo bohater zdążył na statku zapomnieć wszystkie swoje umiejki? Przypomina mi to trzecią część gry :l
Kto robi moda który kończy sie na 15 levelu, na koniec gry trzeba być napakowanym...

Poza tym ja tu grzecznie pytam a ty juz sie indorzysz, ludzie dostajecie tu tysiace gratulacji to i jedna krytyke trzeba umieć przyjąć.

Returning daje dużo zabawy, 200h gry, łączy a nie kala inne modyfikacje.
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Ja do teamu nie należe to mnie krytyka tak średnio rusza. Stwierdzam po prostu fakt, że tekst o odpuszczeniu fabuły dla "więcej gry" jest bez sensu bo to najgorsze co mogliby zrobić.
Dark bez wątpienia wie jak rozwiązac kwestie z levelami i wyzwaniem, wątpię aby mod tak dopieszczony zawiódł w takich aspektach.

Returning w moim przekonaniu to mod który ma nackane w sobie wszystko, dosłownie wszystko i wyznacznik czasowy to żaden wyznacznik. Mogliby zresztą prosić o pozwolenie na zabieranie rzeczy z modów a nie...
 

Cooba

Cooba

Użytkownicy
posty140
Propsy18
Profesjabrak
  • Użytkownicy
W takim razie imieniku mój zamilknij i daj czas by ktoś z teamu odpowiedział sensownie na moje pytanie, bo co człowiek ma jakieś wątpliwości to zaraz jakiś przydupas co spamuje wiadomościami ekipę moda i wymamle troszkę więcej materiału do obejrzenia rzuca się na każdego kto  z wątpi w sens modyfikacji.

Dla Ciebie returning jest zby dużym hardcorem, ale zobacz na to z innej strony, jest zbugowany, skomplikowany, trudny, ma najgorsze tłumaczenie na swiecie i do tego lektorzy gadają po rusku a mimo to na tym i na forach w niemczech jest najaktywniejszym tematem od kilku lat dla gry która lata swojej świetności ma już grubo za sobą.
50 aktorow, piękne tekstury, nowy wspaniały świat... nic to nie da jak gra bedzie zjebana przez swoją cukierkowość, czy brak grywalnosci.
 

Zireael

Zireael

Użytkownicy
Przezorny
posty387
Propsy304
NagrodyV
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Przezorny
DK powinien nosić oficjalną nazwę GOTHIC 4, ponieważ jest to świetny prequel.
 
Ludzie (...) lubią wymyślać potwory i potworności. Sami sobie wydają się wtedy mniej potworni (...) Wtedy jakoś lżej im się robi na sercu. I łatwiej im żyć.

sebogothic

sebogothic

Użytkownicy
posty381
Propsy244
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie rozumiem  tych zarzutów odnośnie Vaduz. To, że twórcy chcą być w 100% zgodni z lore  G1 i G2:NK nie znaczy, że nie mogą stworzyć czegoś swojego. Tym bardziej, że Vaduz ma być chyba jedną  z Wysp Południowych, o których w Gothicach wzmianki były.

A tak a propos trzynastego maga, to może ten programista, który to zmienił pomyślał, że skoro gra jest promowana na płycie z filmem "Trzynasty wojownik" to to będzie dobrze? :P
 

CzlowiekGejzer

CzlowiekGejzer

Użytkownicy
Wszyscy skończymy w Choroszczy
posty266
Propsy123
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Wszyscy skończymy w Choroszczy
Skad tak wql pochodza screeny ingame z tego dodatku ?
JESLI KOMUS NIE CHCE SIĘ CZYTAĆ MOICH WYPOCIN, to w skrócie: CIĘŻKA SPRAWA  :D

Może Piranie same zapędziły się w pewien sposób w kozi róg - bo gdyby zaprezentowali cokolwiek z tego projektu mogłoby to ostudzić emocje i zniechęcić potencjalnych zainteresowanych/hakerów. Ale nie daje to też prawa im wykradania projektu chronionego licencją i prawem autorskim - i żonglowanie tym po internecie.
Moim zdaniem mogliby to udostępnić na którąś rocznicę wydania G1
Capcom parę lat temu udostępnił starą wersję RE2
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry