Pulpity 609098 1795

O temacie

Autor Thoro

Zaczęty 20.07.2008 roku

Wyświetleń 609098

Odpowiedzi 1795

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Ale jestem kwrva śmieszny :lol2:
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka
Całe to forum to zajebisty żart.

Ha ha ha skurwysyny!

DzikiBen

DzikiBen

Użytkownicy
Niewielki Mistrz Gothica
posty638
Propsy602
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Niewielki Mistrz Gothica

DzikiBen

Pulpity
#1262 2013-05-26, 22:17(Ostatnia zmiana: 2013-05-26, 22:17)
:facepalm:
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
:facepalm:
Mu ostatnio odpierdala, chyba chce się odseparować od forum na jakiś czas. Taka luźna sugestia, może by go tak zbanować na dzień, tydzień, miesiąc? Trochę czasu poza forum mu chyba dobrze zrobi.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka
Nieeee, nie banujcie mnie z mojego ukochanego forum <3 <3 <3

Już będę grzeczny.

Adanos chuj adanos chuj

Cedric

Cedric

Użytkownicy
posty782
Propsy1084
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nieeee, nie banujcie mnie z mojego ukochanego forum <3 <3 <3

Już będę grzeczny.

Adanos chuj adanos chuj

Tak to jest, gdy user theModders znajdzie se kobitę, zaczyna mu odpierdalać :lol2:
 

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka

KolegaZWojska
Rzeka

Pulpity
#1266 2013-05-26, 22:55(Ostatnia zmiana: 2013-05-26, 22:56)
Aztek, ty będziesz następny XD

A tak serio to pudło.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Idź przeżywać kryzys wieku średniego gdzie indziej.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Pulpity
#1268 2013-05-26, 23:16(Ostatnia zmiana: 2013-05-26, 23:16)
Dajcie se siana obydwaj albo bedziecie mieć internetowy wpierdol.
 

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
Dajcie se siana obydwaj albo bedziecie mieć internetowy wpierdol.
Nie wychylaj się bo tytany po Ciebie przyjdą.
 

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
Kyro weź kurwa odpuść
 
makin' bacon

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Sorry poniosło mnie
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel

Tak sobie wróciłem do "normalnego" wyglądu sevena, a co!
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Nieelegancki

Nieelegancki

Użytkownicy
posty4
Propsy1
  • Użytkownicy
System 1



System 2

 

Erlatch

Erlatch

Użytkownicy
Nędznik
posty60
Propsy17
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nędznik

Erlatch

Pulpity
#1274 2013-06-26, 15:59(Ostatnia zmiana: 2013-06-26, 16:01)
Jak wszyscy to ja też.
http://s6.ifotos.pl/img/Dwm-2013-_nxawrae.jpg
Ach ależ mam zasyfiony pulpit.
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Ocena:
:facepalm:trzymanie tekstur i modeli na pulpicie
:facepalm:Skróty na pulpicie do antywirusa, sterowników(!), CCleanera i pierdyliarda innych rzeczy

:pokerface:Gothic
:pokerface:LoL
:pokerface:GaduGadu(?)

:)3Ds Max
:wink:Photoshop

:DViusalStudio
:DFirefox
:DUnity
M&B

Masz już tego propsa z litości



Kubuntu(KDE>Aero>Kafelki w Win8>Unity):
Spoiler


 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Artem

Artem

Użytkownicy
posty16
Propsy34
Profesjabrak
  • Użytkownicy
W zasadzie praktycznie nic się nie zmieniło nie licząc tego, że zrobiłem sobie nową tapetę:


W sumie zastanawiałem się nad zmianą stylu Windowsa na jeszcze prostszy, ale nie umiem się jakoś zdecydować. Musiałbym się znowu bawić w dopasowywanie jeszcze bardziej symplistycznych ikon (No chyba, że ktoś jakieś dobre zna i mógłby zarzucić linkiem):
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Cragann

Pulpity
#1278 2013-06-29, 14:50(Ostatnia zmiana: 2013-06-29, 15:05)
Co to za skin?

Moje kotki :3
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Anonymized

Pulpity
#1279 2013-06-29, 22:57(Ostatnia zmiana: 2013-06-29, 23:16)
Miałem kiedyś bliźniaczą tapetę :D  


Props :I

//edit. pomyślałem, że wrzucę swój aktualny pulpit. po minimalizacji firefoxa okazało się, że mam na tapecie swoją własną dupę przy zlewie :lol2:  (wrzuciłem cały folder ze zdjęciami, by co jakiś czas się zmieniały). Cum na wszelki wypadek nie zagląda. http://s4.ifotos.pl/img/1jpg_nxqqawr.jpg
Nie mniej jednak postanowiłem przez to wrócić do standardowej tapety :I

 


0 użytkowników i 3 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry