Według słów Gorilli (głównego twórcy Wojny z Orkami) prace nad wersją 2.0 w tym roku szły tak dobrze, iż bardzo możliwe, że przyjdzie nam w to zagrać już w 2017 roku (2018 podaje za pewnik).
Panowie biorą teraz głównie przykład z moda „Z życia złodzieja” - To, że każdy NPC jest ważny dla fabuły, a jednocześnie ma swoją własną historię do opowiedzenia, każde zadanie jest zrobione na swój sposób interesująco itd.
Co nowego w Wojnie z Orkami 2.0?
* Duży skuty lodem krajobraz z całkowicie nowym szablonem (nie będzie to żaden Nordmar 2.0)
* Tętniący życiem świat, który poprzez własne historie zachęca do zwiedzania
* 95% obiektów występujących w grze będzie nowych (rośliny, umeblowanie itd.)
* 40-50 nowych zadań, 35 nowych NPC
* Sporo nowych potworów
* Sporo nowych pancerzy (zarówno dla bohatera, jak i innych postaci)
* 15-20 godzin rozgrywki
- i wiele więcej -
Screeny:Stary znajomy z podstawowej wersji - Janitas - u którego będziemy mogli zostać adeptem czarnej magii. W modzie znajdzie się prawie 20 nowych run i zaklęć, m. in. z pakietu mud-freaka.
Ponadto Janitas stanie się główną osobistością w WzO 2.0 i wraz z nim podążymy śladami prastarego ludu.

A tutaj dwa w jednym - prezentacja nowego potwora (cyklop) oraz nowych czarów.

Z biegiem czasu pojawią się dalsze informacje i screeny. W święta zostaniemy ponoć uraczeni czymś wyjątkowym.
