Zestaw nowych animacji do Gothic 1 / Gothic 2 - prośba o sprawdzenie w grze 28550 105

O temacie

Autor Zagłoba

Zaczęty 7.07.2016 roku

Wyświetleń 28550

Odpowiedzi 105

Johntsy

Johntsy

RaveN Studio
posty219
Propsy49
ProfesjaGrafik 3D
  • RaveN Studio
W sumie to nie problem przetransportować animacje z  innych kości , na kości Gothicowe :D .
 

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Vanarius - mniej-więcej cały dzień
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Vanarius

Vanarius

Riquer Team
Początkujący Modder
posty332
Propsy62
ProfesjaGrafik 3D
  • Riquer Team
  • Początkujący Modder
Kurde długo :/ Ja próbowałem odwzorować twoją animacje na szkielecie Gothica ale ni uja nie wyszło :p
Łap propsa za wysiłek :D
 

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Włączyłem tryb "zwarte poślady" i zrobiłem: ( użyłem mega kombinacji + Unreal Engine 4 do retargetingu )

https://www.youtube.com/watch?v=jQ3IUL6kudA


Teraz działa w ASC. ! Pobierać! Testować!

http://www.speedyshare.com/xckzc/ANI-TEST-ANI-WALKING-NEW-RETARGET.ASC
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Animacje to nie coś łatwego, swoim czasem tez długo je robiłem, podstawa to nie poddać się i się nie śpieszyć. :)
Chciałem testować, ale weszło mi parę spraw do tego. Jak to na innym szkielecie to rzecz jasna, nie zadziała. Animacja musi mieć taki sam szkielet w wypadku gothica. Dalo by się połączyć Gothicowy szkielet by naśladował ruchy tego Zagłoba potem wyeksportować.

Edit: ciekawe. Jescze jedno. Gothic używa do transformacji gracza zmiany pozicji z animacji. W twoim wypadku to tylko pętla a wiec bedzie stal w miejscu. Teraz jeszcze trzeba ta pętle dołączyć do animacji idle by stworzyć początek, pętle samą z poruszaniem się + zakończeniem. Wczytaj proszę oryginalna animacje bys miał referencje.

"Hum_WalkLoop_A02.asc" 1-9 początek, 10-33 pętla, 33-39 koniec
 


Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Mark rozumiem Cie. Btw. ostatnia zuploadowana animacja jest juz na ori szkielecie, więc powinno działac. Jednej kości nie dało się zretargetować, ale to raczej nie powinno być problemem.

Ogólnie jeżeli to zatrybi, to wskaże Wam potężne, legalne i darmowe narzędzie ( a właściwie bibliotekę ) animacji do G2 - skąd będziecie mogli ciągnąć tyle animacji do Gothica ile zechcecie - dlatego teraz kombinuje jak koń pod górę, bo właśnie próbuje stworzyć model, który będzie pewnego rodzaju "nośnikiem" informacji/animacji pomiędzy 3ds Maxem, Unrealem i biblioteką i chyba mi się to udało ;) 
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Vanarius

Vanarius

Riquer Team
Początkujący Modder
posty332
Propsy62
ProfesjaGrafik 3D
  • Riquer Team
  • Początkujący Modder
Próbowałem animacje odpalić na 3DS Max'ie, jak i na Blenderze. Ten sam problem jest :/
Spoiler
 

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
A nie powinieneś zaimportować jej przypadkiem na wcześniej wczytany model ?

U mnie jeżeli najpierw wczytam HUM_BODY_NAKED0.ASC, to później mogę sobie importować na niego animacje nawet w .FBX i też działa - import animacji działa zarówno w .ASC jak i w .FBX

Pzdr.
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Vanarius

Vanarius

Riquer Team
Początkujący Modder
posty332
Propsy62
ProfesjaGrafik 3D
  • Riquer Team
  • Początkujący Modder
Dobra działa :D Zaraz sprawdzę czy będzie działało :D

Post połączony: 2016-07-12, 08:06
Więc tak, podmieniłem w HumanS.mds z ASC chodzenia na ten twój ASC. Ale dalej w Gothicu jest dalej stara animacja. Próbowałem też zrobić nowy styl ale nic :/ Najlepiej jak za to weżnie się Marka albo po prostu ktoś wytłumaczy :/
 

Arcykules

Arcykules

Użytkownicy
posty33
Propsy4
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
 

K4R0L111

K4R0L111

Użytkownicy
posty31
Propsy14
ProfesjaSkrypter
  • Zbanowany

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Dzisiaj około 18 dorzuce kilka nowych animacji, ale w międzyczasie kombinujcie - może się uda.
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Arcykules

Arcykules

Użytkownicy
posty33
Propsy4
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Animka chodzenia w HumanS.mds to "T_WALK_2_WALKL", znalazłem taki plik skompilowany, usunąłem go i wywala mi grę po włączeniu nowej gry albo wczytaniu save.
 

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Kilka nowych animacji, najłatwiej byłoby sprawdzić animację IDLE ( stanie w miejscu )

http://www.speedyshare.com/Tbxvb/retarget.rar
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Arcykules

Arcykules

Użytkownicy
posty33
Propsy4
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
T_WALK_2_WALKL to tylko rozpoczęcie, S_WALKL to ta część zapętlona, też była jako plik skompilowany, ale i tak wywala grę.

Post połączony: 2016-07-12, 12:01
Chwila, jest postęp :D
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1153
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Mi normalnie działa :D

Problemem jest to, że postać stoi w miejscu i nie rusza się tylko odgrywa animację chodu. (Animacja musi się przemieszczać :/ a stoi w miejscu. Mimo to i tak wygląda ciekawie)
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Arcykules

Arcykules

Użytkownicy
posty33
Propsy4
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Udało się :D Postać chodzi, bo zedytowałem w blenderze animkę (tak wiem, za szybko chodzi). Ogólnie przydałoby się ręce naprawić, bo krzywe są xd A te takie przeskoki w animacji są przez nieprzystosowanie w HumanS.mds klatek zapętlenia (nie zmieniałem nic tam jeszcze).
https://www.youtube.com/watch?v=j5KEaa02v6M
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1153
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
No to będę drugi :F Animacja śmierci:
https://www.youtube.com/watch?v=lsUlrucoHI8

Wygląda świetnie :F (crash to nie wina animacji :F)
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Takie info (może o nim nie wiecie): najlepszy efekt ma animacja zaczynająca się od pozycji A i kończąca na pozycji A, czyli, zaczynamy chód od prawej strony i kończymy na tym samym ruchu co klatka początkowa. W poście 36 widać, że animacja zaczyna się na pozycji A i kończy na pozycji B.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Dobra robota panowie! Animacja śmierci wygląda świetnie :)

W takim razie Ja dopracuje retargeting ( postać teraz ma troche za szerokie bary ) i będę stopniowo ( w zależności od wolnego czasu ) wrzucał nowe zestawy animek z biblioteki ( a jest tego naprawdę dużo do wyboru ).

Pzdr.

Sam planuje wykonać samodzielny mod / patch który będzie dodawał nowe animacje do gry, muszę podpatrzeć jak wrzuca się animki do silnika i przygotuje coś ciekawego.

Normalnie robi mi się mokro na samą myśl jak ta gra może wyglądać z nowymi animacjami :P

 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry