Zestaw nowych animacji do Gothic 1 / Gothic 2 - prośba o sprawdzenie w grze 28600 105

O temacie

Autor Zagłoba

Zaczęty 7.07.2016 roku

Wyświetleń 28600

Odpowiedzi 105

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Witam.

Jako, że chłopaki z worldofplayers.de kombinują z nowym silnikiem - stwierdziłem, że czemu by tak nie odświeżyć trochę Gothiców i przygotowałem zestaw animacji dla oryginalnego szkieletu z g1 i g2 ( animacje powinny pasować ).

Zwracam się z uprzejmą prośbą o wrzucenie tego do gry i ew. sporządzenie nagrania jak takie nowe animacje prezentują się w grze.

********************

EDIT 12-07-16:

Tutaj będą wrzucane pliki rar. z zestawami animacji w ASC. , gdy już ogarne ostatnie błędy :)


********************

Dziewczyny i chłopaki otopaczkanowychanimacji :) - dopracowałem retargeting i timing, nie ma już ścinania się i rwania animacji, całość powinna działać jak złoto :)

"Bierzcie i róbcie mody z tego wszyscy" - nie zapomnijcie dodać, że to paczka animacji by Zagłoba ( źródło mixamo.com )

http://www.speedyshare.com/P3EY3/retarget.rar


Podaję listę animacji z paczki, która będzie stopniowo poszerzana :)

ANI_HUMAN_EQUIP_TORCH
ANI_STANDING_TORCH_WALK_FORWARD
ANI_STANDING_TORCH_WALK_BACK
ANI_STANDING_TORCH_RUN_FORWARD
ANI_STANDING_TORCH_INSPECT
ANI_STANDING_TORCH_IDLE
ANI_STANDING_MAGIC_CAST_TELEPORT
ANI_HUMAN_WALKING_FORWARD
ANI_HUMAN_SWIMMING_UNDERWATER
ANI_HUMAN_SWIMMING_TREADING_WATER
ANI_HUMAN_SPRINT
ANI_HUMAN_RUNNING
ANI_HUMAN_IDLE
ANI_HUMAN_DEATH_RETARGET


Pozdr.







 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Animacje bardzo ładnie wyglądają :)  w wolnym mogę zrobić test.
Nie przejmował bym się tym jak to wygląda w Gothic. Nowy silnik REGoth-Engine będzie miał swoje systemy wszystkie niezależne od gothica. :)
 


Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Marku - właśnie widzę pierwszy i największy problem - zapisałem animacje w FBX - dasz radę skonwertować je do ASC. i wrzucić do silnika ?

Będę wdzięczny za pomoc i postawie Zlatego Bażanta :)

Pzdr.
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
a czy za brak pomocy pokazania/nagrania filmików z gry dostanę zgodę na użycie na serwerze Gothic Online?
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Toworish - przemyślę to :P
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Vanarius

Vanarius

Riquer Team
Początkujący Modder
posty332
Propsy62
ProfesjaGrafik 3D
  • Riquer Team
  • Początkujący Modder
Wygląd naprawdę fajnie :) Napisałem do ciebie na PW ;) Czekam aż odpisze D:
 

Arcykules

Arcykules

Użytkownicy
posty33
Propsy4
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
 

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Zdecydowanie coś jest nie tak. Dzisiaj wieczorem to dłubne.

Post połączony: 2016-07-11, 13:02
Już chyba wiem co jest źle
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Arcykules

Arcykules

Użytkownicy
posty33
Propsy4
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Dałoby radę dać to w ASC? Możliwe, że wtedy import z ASC przez Kerraxa zadziała prawidłowo.
 

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Zobacze co da się zrobić :)

Post połączony: 2016-07-11, 15:34
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Arcykules

Arcykules

Użytkownicy
posty33
Propsy4
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Teraz działa, szkielecik śmiga w Blenderze :D Otworzyłem animację w 3ds max i chciałem wyeksportować ją do ASC, ale nie znalazło modelu, za to jak wybrałem 3DS to znalazło meshe
 

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Poka poka :)

Wrzuć do gry i nagraj koniecznie ! :)

Post połączony: 2016-07-11, 16:32
Ale animacja Ci się też załadowała i działa ?

Post połączony: 2016-07-11, 16:35
Ja mam problem z wczytaniem tej animacji na szkielet HUM_BODY_NAKED0.ASC
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Arcykules

Arcykules

Użytkownicy
posty33
Propsy4
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Tak, animacja działa. Aktualnie próbuję wcisnąć tą animkę do Gothica :D
 

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Wow!

Pisz mi szybko na P.W. jak to zrobiłeś :)

I sprawdź koniecznie czy działa z tym szkieletem HUM_BODY_NAKED0.ASC

http://speedy.sh/wPgRP/HUM-BODY-NAKED0.ASC
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Arcykules

Arcykules

Użytkownicy
posty33
Propsy4
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Kości mają inne nazwy i szkielet nie ma takiej samej pozy co szkielet z Gothica. Trzeba by to poustawiać, a tak bardzo obeznany w modelingu 3d nie jestem. Jeszcze trzeba odpowiednio przypisać kości, bo są nieco pomieszane.
 

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Coś czułem, że tak będzie - bez większego zastanowienia użyłem szkieletu z paczki ze zbrojami.
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Vanarius

Vanarius

Riquer Team
Początkujący Modder
posty332
Propsy62
ProfesjaGrafik 3D
  • Riquer Team
  • Początkujący Modder
Mógłbyś spróbować jedyni zrobić animacje biegu. Na HUM_BODY_NAKED0.ASC, my z Arcykules sprawdzimy ponieważ podobny problem mamy :/
 

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Jeżeli zrobie to od nowa na HUM_BODY_NAKED0.ASC to wtedy na pewno będzie już działać, problem w tym, że średnio mi się chce hehe, ale chyba nie mam wyjścia
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Vanarius

Vanarius

Riquer Team
Początkujący Modder
posty332
Propsy62
ProfesjaGrafik 3D
  • Riquer Team
  • Początkujący Modder
 

Arcykules

Arcykules

Użytkownicy
posty33
Propsy4
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Zapomniałem dodać, że animacja biegania w Gothicu ma także animację ruszania, biegnięcia i zatrzymywania się, tylko animacja biegania jest zapętlona w grze

Post połączony: 2016-07-11, 18:15
I animacja ruszania zaczyna się od pozycji takiej jak szkielet jest domyślnie.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry