Jeszcze jeden fjuczer dojdzie.
W trakcie handlu kiedy wybieramy opcje "Przyjmij" to dokłądana jest brakująca ilośc ruda od handlujących i na koniec będzie krótkie info podsumowaujące wartośc transkacji.
Wczoraj zrobiłem , że npc będącymi naszymi kompanami genreują tylko 50% expa za zabójstwa (na wzór z GS).
, dawno nieaktualizowana.
Spoiler
Wersja 1.25 (update pawbuja)
- dodano kolorowe nazwy skrzyń w zależności od tego czy są one otwarte, otwierane wytrychem, otwierane specjalnym kluczem
- zmieniony kolory dialogów, aby poprawić ich widoczność
- dodano nowe kwestie wypowiadane przez bohatera podczas otwierania skrzyń, jeśli ten nie posiada wytrychów lub klucza
- otwieranie skrzyń wymaga teraz wyuczenia się tejże umiejętności u nauczyciela
- zmieniono wygląd statusów pojawiających się na ekranie
- handlarze tracą swoje przedmioty i rudę jeśli zostaną pobici/zabici
- po ataku na magnata, inni magnaci będący w pobliżu rzucają się na bohatera
- naprawiono błąd z kołowrotami, który pojawiał się gdy bohater został pobity
- NPC zabierają broń przeciwnikowi po powaleniu go
- poprawiono rutynę ZS_FollowPC - NPC podążający za bohaterem korzystają z drabin, atakują innych NPC jeżeli Ci zaatakują głównego bohatera oraz czekają na niego jeżeli ten wspina się na wzniesienia
- naprawiono błąd z zacinającymi się bramami i dodany został dźwięk ich otwierania/zamykania
- zmieniono animację dobijania na tę z Gothica II
- naprawiono błąd ze śpiącymi NPC
- poprawiono przypisywanie portali do gildii Starego Obozu
- bohater smaży teraz całe nasze zasoby mięsa naraz
- nie można teraz kupować w nieskończoność stali u Huno i Darriona
- dodano możliwość walki z Gor Hanisem na arenie Starego Obozu od rozdziału drugiego
- usunięto imiona Kopaczom, które zostały dodane w poprzedniej wersji patcha
- poprawiono ucinające się dialogi
- potwory posiadają teraz losowe tekstury (zmiana wyłącznie wizualna)
- dodano Szalonemu Cor Kalomowi maskę w finałowej walce (zmiana wyłącznie wizualna)
- Grim nosi teraz Strój Cienia od trzeciego rozdziału (zmiana wyłącznie wizualna)
- Fisk i Ian noszą teraz Zbroję Cienia (zmiana wyłącznie wizualna)
- Melvin nosi teraz Przepaskę nowicjusza bractwa od drugiego rozdziału (zmiana wyłącznie wizualna)
- Dusty nosi teraz Przepaskę nowicjusza bractwa od drugiego rozdziału, jeśli zaprowadziliśmy go do Obozu Bractwa (zmiana wyłącznie wizualna)
- bandyci zamieszkujący nieopodal kanionu trolli noszą teraz pancerze o brązowym zabarwieniu (zmiana wyłącznie wizualna)
Wersja 1.2
- naprawiono drabinę w Starym Obozie obok kowala
- naprawiono drabinę na dolnym poziomie w Starej Kopalni
- wszystkie skrzynie w Starym i Nowym Obozie oraz Obozie na Bagnie mają właścicieli
- przesunięto lewitującą lampę w karczmie na jeziorze
- dodano instalator łatki w dwóch wersjach
- zamieniono fonty w grze na czytelniejsze z Gothica II
- jeśli NPC chce zaczepić gracza, to zrobi to zanim gracz będzie mógł z nim porozmawiać
- naprawiono brakujący dialog z jednym z Kretów: "Kto tu jest szychą?"
- na placu świątynnym, niedaleko Talasa, nie wyświetla się już napis "RUSZAJMY!"
- nie można już w nieskończoność brać wody od Ryżowego Księcia
- Szakal i Bloodwyn poprawnie pobierają opłaty
- Dexter zawsze daje nagrodę za wykonanie zadania
- Garp w Starej Kopalni nie ma opcji dialogowej KONIEC na samym początku
- In Extremo przestaje grać w rozdziałach 3 wzwyż
- jeden ze strażników w Starej Kopalni nie ma już dwóch opcji dialogowych KONIEC
- w zadaniu "Co się dzieje na bagnach?" w dzienniku pod koniec jest informacja o raporcie albo do Mordraga, albo do Kruka
- NPC nie przerywają już rozmowy, gdy przechodzimy obok nich
- Gorn nie atakuje gracza w Wolnej Kopalni
- nie można już rozmawiać z wrogo nastawionymi osobami - często powodowało to softlocki
- strażnik przed Starą Kopalnią już się nie blokuje
- usunięto Włóczęgów, Calasha, Lisa, Szantażystę i Pomocnika szantażysty - ich dodanie w poprzednich wersjach patcha było odejściem od koncepcji twórców
- po teleportacji do Starego Obozu (siedziby Magów), Bartholo, Gomez i Bullit są do gracza agresywnie nastawieni po rozmowie
- podróż z Wrzodem nie powoduje już przerywania kwestii dialogowych gracza podczas rozmów z innymi NPC-ami
- Gomez i Bullit nie powinni już walczyć ze strażnikami w Obozie po 4 rozdziale
- Magowie Wody po pobraniu energii z kopca rudy po wczytaniu gry nie zapominają o całym incydencie
- NPC poprawnie atakują orków
- bo wykonaniu zadania od Baloro i walce z nim, inni najemnicy nie są agresywnie nastawieni
- Cord nie oferuje już nauki walki bronią jednoręczną na 2 poziom, jeśli gracz nie ma umiejętności na 1 poziomie
- rozmowa z Gravo nie dodaje w nieskończoność informacji do dziennika
- rozmowa z Rączką o Cavalornie i o Diego nie dodaje w nieskończoność informacji do dziennika
- zakończenie mini-zadania Jesse'ego nie pozwala na wybranie obu opcji rozmowy
- jeden ze strażników świątynnych nie ma już zamienionych dialogów z dialogami gracza
- nie można już dawać wody zbieraczom ryżu po pokonaniu Lewusa
- NPC, którzy chcą walczyć z graczem, nie będą już uciekać, jeśli są za słabi
- gracz może poprawnie odebrać bagienne ziele od Balora po raz drugi
- NPC nie będą się denerwować, jeśli gracz zabije ich wrogów
- poprawiono kilkanaście błędów w dialogach
Wersja 1.1
- skrzynia w krypcie z kamieniem ogniskującym jest poprawnie umiejscowiona przed ścianą
- drabina w fortecy i w Starej Kopalni działa poprawnie (w kopalni dodano dodatkową kładkę)
- kolumna w Klasztorze poprawnie wywraca się nad przepaścią i można na niej przejść do skrzyni (niestety przez połowę kolumny postać przenika, więc trzeba wykonać skok)
- obniżono lewitujące rośliny na drodze do Obozu Bractwa
- nie można już przenikać przez zniszczoną chatkę rybaka przed Nowym Obozem
- gdy gracz zostanie pokonany przez NPC, jest mu poprawnie przez niego odbierana ruda w każdych okolicznościach
- gracz nie otrzymuje doświadczenia za zostanie pokonanym przez swojego towarzysza
- nie można już swobodnie okradać ludzi poprzez wejście do czyjegoś domu z wyciągniętą bronią, a następnie schowanie jej
- postacie poprawnie zauważają schowanie broni przez gracza w biegu
- orkowie nie atakują się już wzajemnie
- Swiney nie oddaje już swojego stroju po rozmowie z graczem
- po zabiciu Królowej Pełzaczy i rozmowie ze Strażnikiem Świątynnym w kopalni, nie jest dodawany wpis do dziennika o zostaniu strażnikiem świątynnym, jeśli gracz nie jest nowicjuszem
- z Cor Angarem można rozmawiać o zostaniu Strażnikiem Świątynnym tylko po zostaniu Nowicjuszem
- Nefarius nie zachęca do zostania Najemnikiem, jeśli gracz już nim jest
- Grima nie można już pytać o zostanie członkiem Obozu po dołączeniu do jakiegoś
- z Miltenem można rozmawiać o zostaniu Magiem Ognia tylko wtedy, gdy gracz nie należy do żadnego obozu albo jest Cieniem
- rozmowa z Cronosem o dołączeniu do obozu i zostaniu Magiem Wody jest dostępna tylko, jeśli gracz nie należy do żadnego obozu
- nie można już w nieskończoność pytać Guya o zalety dołączenia do Starego Obozu
- miecz "Rzeźnik" ma poprawny opis "Miecz jednoręczny"
- "Receptura Cor Kaloma" wyświetla się jako kartka, a nie książka
- książka "Krypta" jest poprawnie otwierana po użyciu (jej zawartość jest pusta)
- przywrócono "Łuk Wilka" w posiadaniu Wilka
- kotły w Nowym Obozie mają poprawnie wyświetlane nazwy i nie można w nich mieszać niewidzialną łyżką
- doświadczenie nie jest przekazywane podwójnie po pokonaniu przeciwnika mieczem, a następnie kuszą albo łukiem
- poprawiono błędne tłumaczenie: "Strój Kopacza" zamieniono na "Strój Kreta"
Wersja 1.0.1
- Skorpion nie oferuje nauki posługiwania się kuszą w nieskończoność
- Gomez nie mówi już do gracza przez ściany po teleportacji do zamku w 6 rozdziale
- zadania "Nowy paser dla Fiska", "Receptura Bractwa", "Zaginiony Strażnik", "Zadanie od Thorusa" i "Test zaufania" nie są już dodawane do zakładki "Niezaliczone misje" po dołączeniu do Nowego Obozu
- zadania "Dostawa ziela dla Gomeza" nie można już w nieskończoność wykonywać poprzez zapisywanie i wczytywanie gry
- Gor Hanis poprawnie dostaje dodatkowe kwestie po pytaniu "Walczysz na arenie?"
- Gor Na Ran jest poprawnie przenoszony do Świątyni Śniącego w 6 rozdziale oraz ma naprawione kwestie dialogowe
- przywrócono imiona mieszaczy pracujących z Jacko: Killian i Renyo
- zamiana nieprzetłumaczonego tytułu wpisu w dzienniku z "Orktempel" na "Świątynia orków"
- Drake ma już tylko jeden kolor skóry
Wersja 1.0
- NPC nie budzą się nagle zaraz po tym, jak idą spać
- NPC poprawnie używają drzwi
- NPC zbierają swoją broń z ziemi, gdy odzyskają przytomność po przegranej walce
- NPC nie każą się przepuszczać, jeśli zostali wcześniej pokonani przez gracza (co najwyżej o to proszą)
- NPC używają broni białej, jeśli ich broń dystansowa nie jest w stanie przebić pancerza przeciwnika
- NPC po śmierci wyrzucają całą założoną broń
- NPC nie ćwiczą walki niewidzialnym mieczem
- NPC nie zachowują się już dziwnie, jeśli próbują podejść do ogniska, przy którym ktoś już jest
- NPC rzadziej zatrzymują się podczas ucieczki (problem nie został jednak w całości wyeliminowany)
- jeśli gracz idzie powoli, towarzysze również
- nie można już ominąć strażników poprzez wyciągnięcie broni
- NPC mogą się już poruszać, jeśli zostaną zaczarowani
- w zadaniu "Nowi wyznawcy dla Bractwa" nie można już w nieskończoność przekupywać strażnika poprzez zapisywanie i wczytywanie gry
- strażnik przy południowej bramie Starego Obozu wchodzi w interakcję z graczem już przy pierwszym spotkaniu
- Horacy nie zabiera już siły, jeśli gracz ma jej więcej niż 100
- Thorus nie może zostać przekupiony, jeśli gracz ma już dostęp do zamku
- Szakal i Bloodwyn nie domagają się rudy, jeśli gracz został przyjęty do jakiegoś obozu
- Skorpion nie może zostać zapytany o naukę walki, po tym jak przeniesie się do chatki Cavalorna
- Cronos nie wysyła już gracza z listem do Magów Ognia, jeśli oni zostali już zabici
- Kirgo poprawnie daje piwo podczas rozmowy (a nie zabiera)
- Fletcher nie zaczyna zadania "Zaginiony Strażnik", jeśli zostało ono już ukończone
- Y'Berion nie krzyczy w nieskończoność "Kto cię tu wpuścił?", tylko atakuje
- Baal Namib poprawnie sprzedaje Szatę Nowicjusza w 2 rozdziale
- Baal Lukor posiada broń "Łamacz Serc", tak jak w wersji 1.061
- Cor Kalom poprawnie kończy zadanie "Wytwórnia ziela" zamiast "Dostawa ziela dla Gomeza"
- Saturas nie sprzedaje już szaty Maga Wody, jeśli gracz ją posiada
- Fisk nie sprzedaje już zbroi, jeśli gracz ją posiada
- Ryżowy Książę nie daje butelek wody po pobiciu Lewusa
- bandyta przed domem Laresa nie krzyczy w nieskończoność "Idź stąd!", tylko atakuje
- Drax uczy polowania tylko wtedy, gdy otrzyma piwo
- Mordrag nie eskortuje gracza do Nowego Obozu, jeśli ten go wcześniej pobił
- Mordrag nie zostaje wyrzucony ze Starego Obozu, jeśli zostanie pobity po zaprowadzeniu do Nowego Obozu
- Buster nie uczy akrobatyki w nieskończoność
- Silas nie handluje już z graczem tylko raz
- gracz nie może dać Wilkowi pancerzy pełzaczy, jeśli ten zrobił już pancerz
- Gornowi można powiedzieć o pokonaniu Krzykacza dopiero, gdy gracz dowie się o jego chacie
- zadanie "Chata Krzykacza" może zostać zakończone nawet wtedy, gdy gracz nie rozmawiał jeszcze z Gornem
- Świstak odzyskuje 110 bryłek rudy, jeśli graczowi nie uda się kupić miecza, a poprosił o dodatkowe 10 bryłek
- zadanie "Nowy paser dla Fiska" jest aktywowane bez względu na to, jak gracz pozbył się Mordraga
- Gravo poprawnie dodaje informacje do dziennika
- Snaf może być zapytany o Neka również po zakończeniu zadania "Przepis Snafa"
- gracz może prosić Rączkę o naukę poziomu 2 danej umiejętności, dopiero gdy gracz nauczy się poziomu 1
- Aleph nie sprzedaje już klucza do składowiska, jeśli gracz doniósł na niego do Brandicka
- mięso chrząszcza przeniesiono do kategorii "Jedzenie"
- zamieniono tekstury "Jagody" i "Ogniociernia" - teraz kolory są bardziej odpowiednie
- "Napój szybkości" i "Napój przyspieszenia" mają teraz poprawne wartości
- przywrócono koncert In Extremo w 2 rozdziale
- przywrócono mini-zadanie Jesse'ego po udzeleniu przez niego informacji o Bloodwynie
- przwyrócono imiona niektórych NPC: Siepacz, Marvin, Marus, Ryan, Canthar, Mort
- przywrócono postać strażnika przed Starą Kopalnią
- przywrócono dwóch zbieraczy ryżu między wejściem do Nowego Obozu a polami ryżowymi
- naprawiono położenie dwóch zębaczy przed ruinami Klasztoru
- dodano klucz do kuźni w posiadaniu Skipa
- poprawa błędnego tłumaczenia informacji w dzienniku w zadaniu po zostaniu strażnikiem: "Smith" zamiast "Kowal"
- dodano nazwę "Pieczony Ścierwojad" do ścierwojada pieczonego nad ogniskiem
- naprawiono interakcję z pieczonym ścierwojadem
- naprawiono błąd w Świątyni Śniącego z brakującym plikiem ITRW_2H_ORCSTAFF_01.MRM
- Stara Kopalnia jest poprawnie zamykana po jej zawaleniu w 4 rozdziale