Gothic: Nieoficjalny Patch 1.2 288323 515

O temacie

Autor Marev

Zaczęty 29.06.2016 roku

Wyświetleń 288323

Odpowiedzi 515

Bezi11000

Bezi11000

Użytkownicy
posty33
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jak masz problem z tymi rzeczami u handlarzy to w tym modzie z RPG Mod Fix to jest zrobione tak, że jak pobijemy np. Fiska to
-Znika mu część opcji dialogowych i zostaje mu Pokaż mi swoje towary
-Jak się to kliknie to mówi "Wynoś się stąd!" no i koniec.

Chociaż jego broń chyba też mu znika :(
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Jak masz problem z tymi rzeczami u handlarzy to w tym modzie z RPG Mod Fix to jest zrobione tak, że jak pobijemy np. Fiska to
-Znika mu część opcji dialogowych i zostaje mu Pokaż mi swoje towary
-Jak się to kliknie to mówi "Wynoś się stąd!" no i koniec.

Chociaż jego broń chyba też mu znika :(
zachłysnąłeś sie tym Mod fixem, ale jest czym. Na siłę mozna by mu podminić ou.bin i ou.csl i same dialogi byłyby po polsku. Może po sezonie przeniosę ten zen , bo jest bardzo dokładnie poprawiony. Ten mod to najlepszy fix do G1.


Z handlarzami to zrobimy tak: tracą ekwipunek , ale dopiero jak przegrają walkę. Wtedy miecz  i tak wypada z rąk.
 

Bezi11000

Bezi11000

Użytkownicy
posty33
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Znaczy, myślałem że masz problemy z handlarzami bo widziałem że pytałeś się o pomoc w innym temacie. Chciałem ci podpowiedzieć jak to zrobili w tym Fixie. Ogólnie rzecz biorą to nawet teraz jest to lepiej zrobione u ciebie, bo jak nawet się kogoś pobije to zyskuje on nowe towary w kolejnych rozdziałach. W końcu to handel, nie ma miejsca na czułości, trzeba zarabiać. W tym Fixie natomiast to po pobiciu handlarz mówi "Wynoś się stąd!", no i koniec. I tak przez całą grę.
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Znaczy, myślałem że masz problemy z handlarzami bo widziałem że pytałeś się o pomoc w innym temacie. Chciałem ci podpowiedzieć jak to zrobili w tym Fixie. Ogólnie rzecz biorą to nawet teraz jest to lepiej zrobione u ciebie, bo jak nawet się kogoś pobije to zyskuje on nowe towary w kolejnych rozdziałach. W końcu to handel, nie ma miejsca na czułości, trzeba zarabiać. W tym Fixie natomiast to po pobiciu handlarz mówi "Wynoś się stąd!", no i koniec. I tak przez całą grę.
Zawsze mam tak, że na nast. dzień rozwiązanie samo nasuwa mi się do głowy.
Przejrzałem skrypty tego moda i wiekszość rzeczy zrobiłbym inaczej, w mojej ocenie bardziej trafnie. Dzisiaj będzie ostateczny patch.
 

muuz

muuz

Użytkownicy
posty50
Propsy11
  • Użytkownicy
Jeśli można prosić, to dorzuć finalny changelog wszystkich poprawek, które zrobiłeś od początku z podziałem na lite i pełną :)
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Jeszcze jeden fjuczer dojdzie.

W trakcie handlu kiedy wybieramy opcje "Przyjmij" to dokłądana jest brakująca ilośc ruda od handlujących i na koniec będzie krótkie info podsumowaujące wartośc transkacji.

Wczoraj zrobiłem , że npc będącymi naszymi kompanami genreują tylko 50% expa za zabójstwa (na wzór z GS).

Poniżej lista od @Sakujo, dawno nieaktualizowana.

Post połączony: 2018-04-10, 12:32
Spoiler
Wersja 1.25 (update pawbuja)
- dodano kolorowe nazwy skrzyń w zależności od tego czy są one otwarte, otwierane wytrychem, otwierane specjalnym kluczem
- zmieniony kolory dialogów, aby poprawić ich widoczność
- dodano nowe kwestie wypowiadane przez bohatera podczas otwierania skrzyń, jeśli ten nie posiada wytrychów lub klucza
- otwieranie skrzyń wymaga teraz wyuczenia się tejże umiejętności u nauczyciela
- zmieniono wygląd statusów pojawiających się na ekranie
- handlarze tracą swoje przedmioty i rudę jeśli zostaną pobici/zabici
- po ataku na magnata, inni magnaci będący w pobliżu rzucają się na bohatera
- naprawiono błąd z kołowrotami, który pojawiał się gdy bohater został pobity
- NPC zabierają broń przeciwnikowi po powaleniu go
- poprawiono rutynę ZS_FollowPC - NPC podążający za bohaterem korzystają z drabin, atakują innych NPC jeżeli Ci zaatakują głównego bohatera oraz czekają na niego jeżeli ten wspina się na wzniesienia
- naprawiono błąd z zacinającymi się bramami i dodany został dźwięk ich otwierania/zamykania
- zmieniono animację dobijania na tę z Gothica II
- naprawiono błąd ze śpiącymi NPC
- poprawiono przypisywanie portali do gildii Starego Obozu
- bohater smaży teraz całe nasze zasoby mięsa naraz
- nie można teraz kupować w nieskończoność stali u Huno i Darriona
- dodano możliwość walki z Gor Hanisem na arenie Starego Obozu od rozdziału drugiego
- usunięto imiona Kopaczom, które zostały dodane w poprzedniej wersji patcha
- poprawiono ucinające się dialogi
- potwory posiadają teraz losowe tekstury (zmiana wyłącznie wizualna)
- dodano Szalonemu Cor Kalomowi maskę w finałowej walce (zmiana wyłącznie wizualna)
- Grim nosi teraz Strój Cienia od trzeciego rozdziału (zmiana wyłącznie wizualna)
- Fisk i Ian noszą teraz Zbroję Cienia (zmiana wyłącznie wizualna)
- Melvin nosi teraz Przepaskę nowicjusza bractwa od drugiego rozdziału (zmiana wyłącznie wizualna)
- Dusty nosi teraz Przepaskę nowicjusza bractwa od drugiego rozdziału, jeśli zaprowadziliśmy go do Obozu Bractwa (zmiana wyłącznie wizualna)
- bandyci zamieszkujący nieopodal kanionu trolli noszą teraz pancerze o brązowym zabarwieniu (zmiana wyłącznie wizualna)

Wersja 1.2

- naprawiono drabinę w Starym Obozie obok kowala
- naprawiono drabinę na dolnym poziomie w Starej Kopalni
- wszystkie skrzynie w Starym i Nowym Obozie oraz Obozie na Bagnie mają właścicieli
- przesunięto lewitującą lampę w karczmie na jeziorze
- dodano instalator łatki w dwóch wersjach
- zamieniono fonty w grze na czytelniejsze z Gothica II
- jeśli NPC chce zaczepić gracza, to zrobi to zanim gracz będzie mógł z nim porozmawiać
- naprawiono brakujący dialog z jednym z Kretów: "Kto tu jest szychą?"
- na placu świątynnym, niedaleko Talasa, nie wyświetla się już napis "RUSZAJMY!"
- nie można już w nieskończoność brać wody od Ryżowego Księcia
- Szakal i Bloodwyn poprawnie pobierają opłaty
- Dexter zawsze daje nagrodę za wykonanie zadania
- Garp w Starej Kopalni nie ma opcji dialogowej KONIEC na samym początku
- In Extremo przestaje grać w rozdziałach 3 wzwyż
- jeden ze strażników w Starej Kopalni nie ma już dwóch opcji dialogowych KONIEC
- w zadaniu "Co się dzieje na bagnach?" w dzienniku pod koniec jest informacja o raporcie albo do Mordraga, albo do Kruka
- NPC nie przerywają już rozmowy, gdy przechodzimy obok nich
- Gorn nie atakuje gracza w Wolnej Kopalni
- nie można już rozmawiać z wrogo nastawionymi osobami - często powodowało to softlocki
- strażnik przed Starą Kopalnią już się nie blokuje
- usunięto Włóczęgów, Calasha, Lisa, Szantażystę i Pomocnika szantażysty - ich dodanie w poprzednich wersjach patcha było odejściem od koncepcji twórców
- po teleportacji do Starego Obozu (siedziby Magów), Bartholo, Gomez i Bullit są do gracza agresywnie nastawieni po rozmowie
- podróż z Wrzodem nie powoduje już przerywania kwestii dialogowych gracza podczas rozmów z innymi NPC-ami
- Gomez i Bullit nie powinni już walczyć ze strażnikami w Obozie po 4 rozdziale
- Magowie Wody po pobraniu energii z kopca rudy po wczytaniu gry nie zapominają o całym incydencie
- NPC poprawnie atakują orków
- bo wykonaniu zadania od Baloro i walce z nim, inni najemnicy nie są agresywnie nastawieni
- Cord nie oferuje już nauki walki bronią jednoręczną na 2 poziom, jeśli gracz nie ma umiejętności na 1 poziomie
- rozmowa z Gravo nie dodaje w nieskończoność informacji do dziennika
- rozmowa z Rączką o Cavalornie i o Diego nie dodaje w nieskończoność informacji do dziennika
- zakończenie mini-zadania Jesse'ego nie pozwala na wybranie obu opcji rozmowy
- jeden ze strażników świątynnych nie ma już zamienionych dialogów z dialogami gracza
- nie można już dawać wody zbieraczom ryżu po pokonaniu Lewusa
- NPC, którzy chcą walczyć z graczem, nie będą już uciekać, jeśli są za słabi
- gracz może poprawnie odebrać bagienne ziele od Balora po raz drugi
- NPC nie będą się denerwować, jeśli gracz zabije ich wrogów
- poprawiono kilkanaście błędów w dialogach

Wersja 1.1

- skrzynia w krypcie z kamieniem ogniskującym jest poprawnie umiejscowiona przed ścianą
- drabina w fortecy i w Starej Kopalni działa poprawnie (w kopalni dodano dodatkową kładkę)
- kolumna w Klasztorze poprawnie wywraca się nad przepaścią i można na niej przejść do skrzyni (niestety przez połowę kolumny postać przenika, więc trzeba wykonać skok)
- obniżono lewitujące rośliny na drodze do Obozu Bractwa
- nie można już przenikać przez zniszczoną chatkę rybaka przed Nowym Obozem
- gdy gracz zostanie pokonany przez NPC, jest mu poprawnie przez niego odbierana ruda w każdych okolicznościach
- gracz nie otrzymuje doświadczenia za zostanie pokonanym przez swojego towarzysza
- nie można już swobodnie okradać ludzi poprzez wejście do czyjegoś domu z wyciągniętą bronią, a następnie schowanie jej
- postacie poprawnie zauważają schowanie broni przez gracza w biegu
- orkowie nie atakują się już wzajemnie
- Swiney nie oddaje już swojego stroju po rozmowie z graczem
- po zabiciu Królowej Pełzaczy i rozmowie ze Strażnikiem Świątynnym w kopalni, nie jest dodawany wpis do dziennika o zostaniu strażnikiem świątynnym, jeśli gracz nie jest nowicjuszem
- z Cor Angarem można rozmawiać o zostaniu Strażnikiem Świątynnym tylko po zostaniu Nowicjuszem
- Nefarius nie zachęca do zostania Najemnikiem, jeśli gracz już nim jest
- Grima nie można już pytać o zostanie członkiem Obozu po dołączeniu do jakiegoś
- z Miltenem można rozmawiać o zostaniu Magiem Ognia tylko wtedy, gdy gracz nie należy do żadnego obozu albo jest Cieniem
- rozmowa z Cronosem o dołączeniu do obozu i zostaniu Magiem Wody jest dostępna tylko, jeśli gracz nie należy do żadnego obozu
- nie można już w nieskończoność pytać Guya o zalety dołączenia do Starego Obozu
- miecz "Rzeźnik" ma poprawny opis "Miecz jednoręczny"
- "Receptura Cor Kaloma" wyświetla się jako kartka, a nie książka
- książka "Krypta" jest poprawnie otwierana po użyciu (jej zawartość jest pusta)
- przywrócono "Łuk Wilka" w posiadaniu Wilka
- kotły w Nowym Obozie mają poprawnie wyświetlane nazwy i nie można w nich mieszać niewidzialną łyżką
- doświadczenie nie jest przekazywane podwójnie po pokonaniu przeciwnika mieczem, a następnie kuszą albo łukiem
- poprawiono błędne tłumaczenie: "Strój Kopacza" zamieniono na "Strój Kreta"


Wersja 1.0.1

- Skorpion nie oferuje nauki posługiwania się kuszą w nieskończoność
- Gomez nie mówi już do gracza przez ściany po teleportacji do zamku w 6 rozdziale
- zadania "Nowy paser dla Fiska", "Receptura Bractwa", "Zaginiony Strażnik", "Zadanie od Thorusa" i "Test zaufania" nie są już dodawane do zakładki "Niezaliczone misje" po dołączeniu do Nowego Obozu
- zadania "Dostawa ziela dla Gomeza" nie można już w nieskończoność wykonywać poprzez zapisywanie i wczytywanie gry
- Gor Hanis poprawnie dostaje dodatkowe kwestie po pytaniu "Walczysz na arenie?"
- Gor Na Ran jest poprawnie przenoszony do Świątyni Śniącego w 6 rozdziale oraz ma naprawione kwestie dialogowe
- przywrócono imiona mieszaczy pracujących z Jacko: Killian i Renyo
- zamiana nieprzetłumaczonego tytułu wpisu w dzienniku z "Orktempel" na "Świątynia orków"
- Drake ma już tylko jeden kolor skóry

Wersja 1.0

- NPC nie budzą się nagle zaraz po tym, jak idą spać
- NPC poprawnie używają drzwi
- NPC zbierają swoją broń z ziemi, gdy odzyskają przytomność po przegranej walce
- NPC nie każą się przepuszczać, jeśli zostali wcześniej pokonani przez gracza (co najwyżej o to proszą)
- NPC używają broni białej, jeśli ich broń dystansowa nie jest w stanie przebić pancerza przeciwnika
- NPC po śmierci wyrzucają całą założoną broń
- NPC nie ćwiczą walki niewidzialnym mieczem
- NPC nie zachowują się już dziwnie, jeśli próbują podejść do ogniska, przy którym ktoś już jest
- NPC rzadziej zatrzymują się podczas ucieczki (problem nie został jednak w całości wyeliminowany)
- jeśli gracz idzie powoli, towarzysze również
- nie można już ominąć strażników poprzez wyciągnięcie broni
- NPC mogą się już poruszać, jeśli zostaną zaczarowani
- w zadaniu "Nowi wyznawcy dla Bractwa" nie można już w nieskończoność przekupywać strażnika poprzez zapisywanie i wczytywanie gry
- strażnik przy południowej bramie Starego Obozu wchodzi w interakcję z graczem już przy pierwszym spotkaniu
- Horacy nie zabiera już siły, jeśli gracz ma jej więcej niż 100
- Thorus nie może zostać przekupiony, jeśli gracz ma już dostęp do zamku
- Szakal i Bloodwyn nie domagają się rudy, jeśli gracz został przyjęty do jakiegoś obozu
- Skorpion nie może zostać zapytany o naukę walki, po tym jak przeniesie się do chatki Cavalorna
- Cronos nie wysyła już gracza z listem do Magów Ognia, jeśli oni zostali już zabici
- Kirgo poprawnie daje piwo podczas rozmowy (a nie zabiera)
- Fletcher nie zaczyna zadania "Zaginiony Strażnik", jeśli zostało ono już ukończone
- Y'Berion nie krzyczy w nieskończoność "Kto cię tu wpuścił?", tylko atakuje
- Baal Namib poprawnie sprzedaje Szatę Nowicjusza w 2 rozdziale
- Baal Lukor posiada broń "Łamacz Serc", tak jak w wersji 1.061
- Cor Kalom poprawnie kończy zadanie "Wytwórnia ziela" zamiast "Dostawa ziela dla Gomeza"
- Saturas nie sprzedaje już szaty Maga Wody, jeśli gracz ją posiada
- Fisk nie sprzedaje już zbroi, jeśli gracz ją posiada
- Ryżowy Książę nie daje butelek wody po pobiciu Lewusa
- bandyta przed domem Laresa nie krzyczy w nieskończoność "Idź stąd!", tylko atakuje
- Drax uczy polowania tylko wtedy, gdy otrzyma piwo
- Mordrag nie eskortuje gracza do Nowego Obozu, jeśli ten go wcześniej pobił
- Mordrag nie zostaje wyrzucony ze Starego Obozu, jeśli zostanie pobity po zaprowadzeniu do Nowego Obozu
- Buster nie uczy akrobatyki w nieskończoność
- Silas nie handluje już z graczem tylko raz
- gracz nie może dać Wilkowi pancerzy pełzaczy, jeśli ten zrobił już pancerz
- Gornowi można powiedzieć o pokonaniu Krzykacza dopiero, gdy gracz dowie się o jego chacie
- zadanie "Chata Krzykacza" może zostać zakończone nawet wtedy, gdy gracz nie rozmawiał jeszcze z Gornem
- Świstak odzyskuje 110 bryłek rudy, jeśli graczowi nie uda się kupić miecza, a poprosił o dodatkowe 10 bryłek
- zadanie "Nowy paser dla Fiska" jest aktywowane bez względu na to, jak gracz pozbył się Mordraga
- Gravo poprawnie dodaje informacje do dziennika
- Snaf może być zapytany o Neka również po zakończeniu zadania "Przepis Snafa"
- gracz może prosić Rączkę o naukę poziomu 2 danej umiejętności, dopiero gdy gracz nauczy się poziomu 1
- Aleph nie sprzedaje już klucza do składowiska, jeśli gracz doniósł na niego do Brandicka
- mięso chrząszcza przeniesiono do kategorii "Jedzenie"
- zamieniono tekstury "Jagody" i "Ogniociernia" - teraz kolory są bardziej odpowiednie
- "Napój szybkości" i "Napój przyspieszenia" mają teraz poprawne wartości
- przywrócono koncert In Extremo w 2 rozdziale
- przywrócono mini-zadanie Jesse'ego po udzeleniu przez niego informacji o Bloodwynie
- przwyrócono imiona niektórych NPC: Siepacz, Marvin, Marus, Ryan, Canthar, Mort
- przywrócono postać strażnika przed Starą Kopalnią
- przywrócono dwóch zbieraczy ryżu między wejściem do Nowego Obozu a polami ryżowymi
- naprawiono położenie dwóch zębaczy przed ruinami Klasztoru
- dodano klucz do kuźni w posiadaniu Skipa
- poprawa błędnego tłumaczenia informacji w dzienniku w zadaniu po zostaniu strażnikiem: "Smith" zamiast "Kowal"
- dodano nazwę "Pieczony Ścierwojad" do ścierwojada pieczonego nad ogniskiem
- naprawiono interakcję z pieczonym ścierwojadem
- naprawiono błąd w Świątyni Śniącego z brakującym plikiem ITRW_2H_ORCSTAFF_01.MRM
- Stara Kopalnia jest poprawnie zamykana po jej zawaleniu w 4 rozdziale
 

muuz

muuz

Użytkownicy
posty50
Propsy11
  • Użytkownicy
Ale to nie w wersji lite z tym exp?
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Ale to nie w wersji lite z tym exp?
bez róznicy w obu wersjach.

dodałem jeszcze zen opuszczonej kopalni.

link do patcha 1.26.7 w popisie.

 

muuz

muuz

Użytkownicy
posty50
Propsy11
  • Użytkownicy
A czy jest możliwość, żeby w wersji lite nie było takich ingerencji w doświadczenie? Mam na myśli np. dodatkowe doświadczenie w dialogach czy właśnie to doświadczenie zabierane gdy potwór zabijany jest przez "towarzyszy"?
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
A czy jest możliwość, żeby w wersji lite nie było takich ingerencji w doświadczenie? Mam na myśli np. dodatkowe doświadczenie w dialogach czy właśnie to doświadczenie zabierane gdy potwór zabijany jest przez "towarzyszy"?
tamte expo za questy jest tylko w update pack. te za kompanów jest zbytnim ułatwieniem gry - jak będzie więcej głosów ludu to zmienię tylko dla updatepack.

alternatywnie jak zrobisz dobry update changeloga to Ci to zrobie wieczorem.
 

muuz

muuz

Użytkownicy
posty50
Propsy11
  • Użytkownicy
Nie no, ja się chyba nie podejmę, trudno mi się połapać co zostało dodane a co nie XD może Angel/Bezi/Sakujo?

Albo w sumie... spróbuję się jakoś zabrać do tego.

Edit:
"W trakcie handlu kiedy wybieramy opcje <<Przyjmij>> to dokładana jest brakująca ilość rudy od handlujących i na koniec będzie krótkie info podsumowujące wartość transakcji." <- to jeszcze nie w 1.26.7? bo nie widzę tego ;)
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
testowałem to przed uploadem.

a wpisz insert pc_fighterfm i dodaj wilka, zobacz ile expa wybije. jeżeli 50% to powinno być ok.

te dwie nowości wczoraj skończyłem na tej samej wersji skryptów, sprawdziłem i dopiero uploadowałem.
 

muuz

muuz

Użytkownicy
posty50
Propsy11
  • Użytkownicy
Sprawdziłem na młodym kretoszczurze "naturalnie" występującym w grze, niezależnie czy sam zabiję, czy po przywołaniu Gorna - on to zrobi, dostajemy 40 doświadczenia.


Kończę robić changelog, czasami miałem wątpliwości czy poprawki dotyczą błędów patcha (takie bez sensu uwzględniać), czy błędów gry / patcha mareva. No i "inne drobne poprawki" - nie mogę wiedzieć jakie :D

"usunięto imiona Kopaczom, które zostały dodane w poprzedniej wersji patcha" - to dotyczy patcha mareva, tak?

"potwory posiadają teraz losowe tekstury (zmiana wyłącznie wizualna)" - to jeszcze aktualne? kretoszczury nie mają, ale inne tak?

"dodatkowe powiadomienie, jeżeli hero zyska przyjazny stosounek NPC (tak jak w Gothic Sequel)" - a zostawiłeś to jak było? bo pisałem kiedyś uwagi, a nie mam czasu teraz sprawdzić czy zmieniłeś:
Cytuj
wiem, że "... został przyjacielem" to jest rozwiązania Piranha Bytes, ale hmm... czy nie lepiej byłoby zostawić tego tekstu dla fabularnych przyjaciół Bezimiennego, jego "paczki" która pomaga mu szukać kamieni ogniskujących, itd. - Diego, Milten... bo np. wyświetliło mi się to przy Świstaku i jakoś tak to nie pasuje, zbyt mało ważna postać. Ewentualnie można zrobić to tak, że zostawić "... został przyjacielem" i dodać własny tekst w stylu "Zdobyłem poparcie [Świstaka]" dla każdego cienia, która daje plusy u Diego - to ma większy sens niż przyjaźń.

Gdy odpiszesz, to wyślę gotowy changelog do weryfikacji


EDIT: chyba wiem czemu mi to nie działa, Diego mnie zaprasza do gry w 1.26.6 w nowej grze. Mimo że nadpisałem pliki 1.26.7 na stare.

EDIT 2:
"przywrócone pierwotne wymagania PN co do otwierania zamków/kradzieży/akorbatyki. (zmiany są tylko w UpdatePacku jak kto woli)" - czyli w wersji podstawowej (bez updatepack) zlikwidowano "otwieranie skrzyń wymaga teraz wyuczenia się tejże umiejętności u nauczyciela", już nie ma tego wymogu? bo już się pogubiłem :P
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
"usunięto imiona Kopaczom, które zostały dodane w poprzedniej wersji patcha" - to dotyczy patcha mareva, tak?

Zgadza się, poza Renyo i Killian

"potwory posiadają teraz losowe tekstury (zmiana wyłącznie wizualna)" - to jeszcze aktualne? kretoszczury nie mają, ale inne tak?

zebacze

"dodatkowe powiadomienie, jeżeli hero zyska przyjazny stosounek NPC (tak jak w Gothic Sequel)" - a zostawiłeś to jak było? bo pisałem kiedyś uwagi, a nie mam czasu teraz sprawdzić czy zmieniłeś:

tak, to jest tylko dla 4 przyjaciół, bez sensu dla reszty

"przywrócone pierwotne wymagania PN co do otwierania zamków/kradzieży/akorbatyki. (zmiany są tylko w UpdatePacku jak kto woli)" - czyli w wersji podstawowej (bez updatepack) zlikwidowano "otwieranie skrzyń wymaga teraz wyuczenia się tejże umiejętności u nauczyciela", już nie ma tego wymogu? bo już się pogubiłem

tzn tak. PN w wersji lite jak klasycznej

w update pack jest zmienione  np
otiweranie zamków poziom 1 - 11 PN
poziom 2 - tylko 4 PN.

było kolejno 10 i 20 PN, ten drugi poziom gówno wnosi to gry i zabiera 20 PN.
W updatepacku za 2 poziom znacznie rośnie szansa na zwięszenie zdolności o 1%.

do otwierania skrzyń w obu wersjach nadal potrzebny jest skill!
 

Bezi11000

Bezi11000

Użytkownicy
posty33
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Sprawdziłem tak na szybko, naprawdę parę minutek poświęciłem.
Ten bajer z handlem, według mnie nie działa albo ja nie potrafię z tego korzystać. Próbowałem handlu w obie strony i jeszcze paru kombinacji i nic...
Podczas gadki z Diego pisze że jest to wersja 1.26.6, a nie 1.26.7. Nie wiem czy to ważne.

Aha jeszcze dość spory problem, zauważyłem że w modzie brakuje ognia.
Nie, no serio brakuje modelu animacji ognia na: pochodniach w ręce naszych lub NPC; na pochodniach stojących przy drogach; w niektórych, choć nie wszystkich ogniskach.

Nie wiem jak z tym doświadczeniem od towarzyszy, nie sprawdzałem.
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
ok, fix juz zrobiony. Rzeczywiście był problem z ogniem, ale jest juz OK.

mamy tez opuszczoną kopalnię jak ktos lubi zwiedzać ( aż sie prosi o jakiś quest ze zbieraniem mechu nagrobnego).

działa, sprawdzałem.

a i MUSI być wersja 1.26.7
 

Bezi11000

Bezi11000

Użytkownicy
posty33
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Część ognia rzeczywiście działa, ale na przykład ognisko ze ścierwojadem koło naszej chatki w starym obozie, ta obok Guya i ognisko obok kuźni skipa dalej się nie pali.
Dzięki, ten bajer z handlem działa.
Ogólnie może miałem teraz szczęście ale wydaje mi się, że teraz mod działa trochę bardziej stabilnie. Nie wiem jak to opisać, ale na przykład jak ktoś zaczynał z nami dialog np. Dexter to czasami nie włączał się dubbing i było cicho, a teraz za każdym razem było w porządku. Chociaż może miałem szczęście.
Też zauważyłem że archiwum .rar jest trochę mniejsze.

Co do kopalni, to chyba miałeś odpoczywać, więc daj na razie spokój.
Poza tym jak się tam dostać na legalu, bo nie widziałem żadnej korbki?
Jeszcze jedno, rozśmieszyłeś mnie tym "...quest ze zbieraniem mechu nagrobnego". Bo mam rozumieć że chodzi o zbieranie cmentarnych transformersów?

Aha, mam mały problem. Otóż mam swój texturpack z którym gram, ale po tej poprawce  twoje tekstury stały się tak jakby nadrzędne. Mam na myśli, że wszystkie tekstury które dodałeś: pancerzy, menu, i tak dalej, wcześniej mogłem nadpisać. Teraz mój textrupack zastępuje tekstury tylko oryginalnej gry, a twoje nie. Masz pomysł jak to naprawić?
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Gram w artermiano textures patch i nie mam tego problemu. Dialogi nie będę ucinane.  Poprawił to Fawkes  na wogu.
 

Bezi11000

Bezi11000

Użytkownicy
posty33
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Część ognia rzeczywiście działa, ale na przykład ognisko ze ścierwojadem koło naszej chatki w starym obozie, ta obok Guya i ognisko obok kuźni skipa dalej się nie pali.

Edit: Teksturpack rzeczywiście działa.
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Może podmuchaj to się rozpali na dobre
 


0 użytkowników i 3 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry