Gothic: Nieoficjalny Patch 1.2 288686 515

O temacie

Autor Marev

Zaczęty 29.06.2016 roku

Wyświetleń 288686

Odpowiedzi 515

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Cytuj
- Po śmierci, imiona Szakala i jego strażników naprzeciwko wolnej kopalni wciąż są czerwone, a nie białe tak jak pozostałych 'martwych'. To samo dzieje się w 5 rozdziale po wybiciu strażników w wewnętrznej części Starego Obozu.
dlatego , że ich śmierc nie przeszła przez ZS_Dead, tylko przez B_Kill (używany w rozdziałach chcoiażby), to poprawię.

masz instance tych naboostowanych strazników świątynnych, przynajmniej 2?
 

~AngelOfDeath~

~AngelOfDeath~

Użytkownicy
Days Gone Bye
posty28
Propsy15
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Days Gone Bye
Tak, podwójna liczba strażników znajduje się chociażby przy waypoint'cie TPL_260 i TPL_151. Często się potrafi zbiec dwóch na raz.
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Tak, podwójna liczba strażników znajduje się chociażby przy waypoint'cie TPL_260 i TPL_151. Często się potrafi zbiec dwóch na raz.
https://www.sendspace.com/file/cfky8v

miałem wyslać wersję 1.26.2 tylko do Ciebie, ale było tyle błędów,że i tak gorzej jak 1.26 bez poprawek być nie mogło.
a, i usunąłem możłiwośc bycia jednocześnie straznikiem i magiem w SO.
 

~AngelOfDeath~

~AngelOfDeath~

Użytkownicy
Days Gone Bye
posty28
Propsy15
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Days Gone Bye
Dobra, zacznę ją testować jutro w okolicach popołudnia.

E: Odpaliłem szybko sprawdzić jak działa.

- Już na początku gry widzę, że brama przy Orrym nie otwiera się, a sam kołowrot jest zbugowany.

- Mniejsza sprawa to jednak ta, że w GothicStarterze przy UdpatePacku jest dalej wersja 1.26.1 a nie 1.26.2. To samo pisze w menu głównym i po pierwszej rozmowie z Diegiem.

- Scatty zaatakował mnie po walce z Kharimem, jednak dało się mu później powiedzieć o wyniku walki.

- W change logu pisze, że walka z Gor Hanisem jest zależna od rozdziału, jednak nie mam możliwości zawalczenia z nim ani w 1 w 2 czy 3 rozdziale.
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Cytuj
- Scatty zaatakował mnie po walce z Kharimem, jednak dało się mu później powiedzieć o wyniku walki.

dziwna sprawa , przed chwilą testowałem  i pobiłem Kharima (nie na arenie!) na oczach Scattego i jest OK. Jestem w pracy i nie moge reszty przetestować, ale brama rzeczywiście wymaga poprawy, bo uruchamiana była za pomocą perców. Przywróciłem oryginalne AI dla b_assesssc z podstawki, a zapomniałem dodać jednej funkcji.

 

~AngelOfDeath~

~AngelOfDeath~

Użytkownicy
Days Gone Bye
posty28
Propsy15
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Days Gone Bye
Przetestowałem to raz jeszcze, i tym razem mnie nie zaatakował. Dziwne :0
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
teraz też nie będzie pojawiał się bug z "więcej nie dam rady unieść".

czy zuzycie pancerzy (1 hit  = 1damage) dla UpdatePack to ciekawe urozmaicenie?

docelowo to w ini.file moda bedzie można edytowac np. czy chcemy kolorowe nazwy skrzyń, npc, exp za skrzynie, zatruwanie, inne . każdy sobie skonfiguruje własny nieoficjalny patch wg potrzeb. UpdatePack będzie dodawał głównie rozszerzenie niektórych zadań.


 

Bezi11000

Bezi11000

Użytkownicy
posty33
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To będzie ciekawe rozwiązanie.
Edit: Mam na myśli tą edycje pliku ini.file
 

~AngelOfDeath~

~AngelOfDeath~

Użytkownicy
Days Gone Bye
posty28
Propsy15
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Days Gone Bye

czy zuzycie pancerzy (1 hit  = 1damage) dla UpdatePack to ciekawe urozmaicenie?


Dla mnie spoko. ;)
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Angel mozesz sprawdzie te przyciski w swiatyni sniacego z konsoli ?.  Zrobiłem juz ta edycję w ini
 

~AngelOfDeath~

~AngelOfDeath~

Użytkownicy
Days Gone Bye
posty28
Propsy15
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Days Gone Bye
Dalej mi nie działają.
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Dalej mi nie działają.
roUmiem. Ze sprawdzałeś od nowej gry?
 

~AngelOfDeath~

~AngelOfDeath~

Użytkownicy
Days Gone Bye
posty28
Propsy15
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Days Gone Bye
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Kolejna wersja 1.26.4 (już uploaduję!)
- SVM "Więcej nie dam rady unieść już nie buguje gry;
- poprawki dotyczące bram zarówno w SO i w Światyni Śniącego (100% sprawne - testowalem)
- GorHanis już walczy po pokonaniu Kirgo i Kharima;
- szaty magiczne powodują , że chodzimy jak mag;
- dodatkowa edycja gry w ini (poniżej konfiguracja startowa, angielski każdy zna i może sobie edytować w trakcie gry). Podziękowania za pomoc @Xardas47
[UPDATE_PACK]
ColoredNames_enabled=1
ChestExp_enabled=0
Poison_Animals_enabled=0
PrintDamage_enabled=0
DialogHeroName_enabled=0

jest jeszcze sporo luk fabularnych jak chociażby fakt, że po pokonaniu na arenie i dobiciu przeciwnika nie ma żadnych konsekwencji (nawet słowa jak to ma miejsce w g3 typu "Zginął jeden z naszych i podejrzenie padło na Ciebie".
 

~AngelOfDeath~

~AngelOfDeath~

Użytkownicy
Days Gone Bye
posty28
Propsy15
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Days Gone Bye
No dobra. Zacząłem przechodzić grę drugi raz, i zatrzymałem się w 5 akcie w Świątyni Śniącego na przełącznikach, które dalej mi nie działają. Ponadto...

- W Zadaniu od Cavalorna w Dzienniku dalej pisze, że za przyniesione przedmioty to Vincent odda Beziemu unikalny łuk, a nie Cavalorn. Ponadto, jak już mam zebrane wszystkie przedmioty, to nie ma u Cavalorna opcji oddania tych przedmiotów.      
- Po wykonaniu zadania "Skrzynia do opróżnienia" ta nie przenosi się do zakończonych misji. Co więcej, w dzienniku jest również literówka - "otrrzymałem".
- Zauważyłem, że gdy Aidan mnie zaatakował, to pisało, że zabrał mi -16 obrażeń, mimo, że padłem na strzała mając łącznie 76HP.
- Gdy zostałem zatruty przez ścierwojada, nie lecząc się wczytałem grę, to po wczytaniu pasek zdrowia dalej był zielony.
- Gdy przypadkowo kliknąłem u Wilka opcję o nauce strzelania z łuku, nie mając punktów umiejętności, nie mogłem się nauczyć u niego znów tej umiejętności gdyż znikła mi ta opcja. Mogłem dopiero się nauczyć drugiego poziomu po tym, jak pierwszego nauczyłem się u kogo innego.
- Po wykonaniu zadania "Pozyskiwanie klientów", zabrakło informacji o tym, że Baal Kagan przekazał mi specjalne bagienne ziele. Tylko "Baal Kagan przekazał".
- Podczas blokowania ataków pisze, że otrzymuję "X" obrażeń, pomimo, że ich ataki te są blokowane i ich nie otrzymuję. Czasami nawet zostaję otruty.
- Informacja, że Gorn został przyjacielem, nigdy nie wyskoczyła. To samo tyczy się Lestera.
- Gdy informuję Laresa o tym, że Mordrag przekazuje mu pierścień, to nie dochodzi do żadnego dialogu.
- Gdy Aleph wymawia swoją pierwszą kwestią przy spotkaniu z Bezim, to nie uruchamia się jego głos w dialogu. To samo Ulbert, gdy ten jest już obok Iana, Baal Parvez, gdy Bezi mówi Dustemu że odprowadzi go do Bractwa, oraz Skorpion w 4 rozdziale.
- Gdy atakuję Baala parveza, to 1) pisze, że zadał mi obrażenia, mimo że nie zadał, 2) pisze że dostaję zadanie "Okradnij Baala!", a w dzienniku nic nie pisze.
- Scatty dalej mnie atakuje przy walce z Kirgo, a Gor Hanis dalej nie działa.
- "Więcej nie dam rady unieść" dalej się pojawia. Znacznie rzadziej, ale wciąż. Zauważyłem, że po trzecim rozdziale zaczął powracać.
- Błąd z otrzymywaniem obrażeń przy upadku dalej występuje.
- Węże Błotne są moim zdaniem za silne. Mając 60 siły i Miecz Nadzorcy te dalej nic nie dostają.
- Nie pokazuje się informacja, ażeby Gorn dał nam jakiekolwiek przedmioty za oddanie tamtej listy Laresowi pomimo, że je dał.
- Dokładnie przy WP OW_PATH_268 któryś z kopaczy zabrał mi całą rudę. 4 rozdział, początek.
- Wyskakuje powiadomienie przy Kanionie Trolii, że Diego został naszym przyjacielem. Poraz drugi.
- Już w I rozdziale dałem rade wyuczyć się do 0% szans na porażkę przy otwieraniu zamków. Tak to nie powinno imho wyglądać. Co więcej, po przekroczeniu progu, dalej wyskakuje info że się nauczyłem -1% do szans na porażkę. Co więcej, po wykuciu się 100% w statystykach pisało, że nie mam wyuczonej umiejętności otwierania zamków, mimo, iż je otwieram bez problemu.

Poza tym, to nic, o czym już nie wspomniałem.

Wrzucę Ci save'a. Może wtedy coś więcej po tym zauważysz.
https://mega.nz/#F!wEkSiYpZ!TBtMgd6MYGR7eXb27BAlQA
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Cytuj
No dobra. Zacząłem przechodzić grę drugi raz, i zatrzymałem się w 5 akcie w Świątyni Śniącego na przełącznikach, które dalej mi nie działają. Ponadto...

sprawdziłem to na przełączniku przy waypoincie "tpl_025" i  działało. Dlatego uznałem, że wszytskie już działają. problemem była funkcja która była odp. za fix dla bram w SO. funkcja działa teraz tylko w WORLD.zen. jestem zaskoczony że piszesz, że nie działa.

Cytuj
- Gdy informuję Laresa o tym, że Mordrag przekazuje mu pierścień, to nie dochodzi do żadnego dialogu.
- Gdy Aleph wymawia swoją pierwszą kwestią przy spotkaniu z Bezim, to nie uruchamia się jego głos w dialogu. To samo Ulbert, gdy ten jest już obok Iana, Baal Parvez, gdy Bezi mówi Dustemu że odprowadzi go do Bractwa, oraz Skorpion w 4 rozdziale.
na World of gothic niejaki Fawkes dal przykład jak rozwiązać bug z czasami znikająymi dialogami. Zaktualizuję to.
niestety jest to błąd pakietu lego, ale bez tego pakietu nie ma dostępu do zaawansowanych skryptów.

Cytuj
- Już w I rozdziale dałem rade wyuczyć się do 0% szans na porażkę przy otwieraniu zamków. Tak to nie powinno imho wyglądać. Co więcej, po przekroczeniu progu, dalej wyskakuje info że się nauczyłem -1% do szans na porażkę. Co więcej, po wykuciu się 100% w statystykach pisało, że nie mam wyuczonej umiejętności otwierania zamków, mimo, iż je otwieram bez problemu.
to jest rzeczywiście do poprawy.

Cytuj
- Gdy zostałem zatruty przez ścierwojada, nie lecząc się wczytałem grę, to po wczytaniu pasek zdrowia dalej był zielony.
czy ten pasek wrócil w trakcie gry do czerwonego koloru? Tzn. zapisałeś grę kiedy pasek byl na zielono, a potem  pomimo wyleczenia nie wrócił do normalnego koloru? Zrobiłem ns to fix. Dziwne.

Cytuj
- "Więcej nie dam rady unieść" dalej się pojawia. Znacznie rzadziej, ale wciąż. Zauważyłem, że po trzecim rozdziale zaczął powracać.
jezeli tak to trzeba to calkowicie usunąć.

Cytuj
- Błąd z otrzymywaniem obrażeń przy upadku dalej występuje.
chodzi to o info, które sie blędnie wyświetla?

Cytuj
- Zauważyłem, że gdy Aidan mnie zaatakował, to pisało, że zabrał mi -16 obrażeń, mimo, że padłem na strzała mając łącznie 76HP.
nie wiem czy w ogóle nie zrzeygnuję z tyvh wyświetlanych info o damage;

Tak w ogóle to musze na wyjeżdźie zainstalować Gothica i ten mod, bo to tak wygląda jakbyś grał na poprzedniej wersji. Czyzbym źle spakował paczkę ?

Dzieki za test i uwagi!
 

~AngelOfDeath~

~AngelOfDeath~

Użytkownicy
Days Gone Bye
posty28
Propsy15
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Days Gone Bye

Cytuj
czy ten pasek wrócil w trakcie gry do czerwonego koloru? Tzn. zapisałeś grę kiedy pasek byl na zielono, a potem  pomimo wyleczenia nie wrócił do normalnego koloru? Zrobiłem ns to fix. Dziwne.

Tak, po jakimś czasie wrócił do poprawy. Ale jednak.

Cytuj
chodzi to o info, które sie blędnie wyświetla?

Tak.

Cytuj
nie wiem czy w ogóle nie zrzeygnuję z tyvh wyświetlanych info o damage;

Mi się podoba ta funkcja i fajnie gdyby została, jest z nią niewiele błędów. :/

Cytuj
Tak w ogóle to musze na wyjeżdźie zainstalować Gothica i ten mod, bo to tak wygląda jakbyś grał na poprzedniej wersji. Czyzbym źle spakował paczkę ?

W Menu pisało, że to najnowsza wersja. Ale też fakt, że miałem wrażenie jakbym przechodził drugi raz to samo.


 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Angel czy modyfikacja piku ini działała ci bez zarzutów?
 

~AngelOfDeath~

~AngelOfDeath~

Użytkownicy
Days Gone Bye
posty28
Propsy15
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Days Gone Bye
Nie sprawdzałem jeszcze.
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Nie sprawdzałem jeszcze.
Przed chwila sciągnąłem swojego moda z netu i niestety to nie jest wersja 1.26.4 - chyba cos w pośpiechu schrzaniłem. żeby mieć pewność wersji to w pierwszej rozmowie z Diego zawsze podaję aktualną wersję.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry