Potwierdzam błędy.
1. Bramy w starym obozie działają paskudnie, ja teraz nie mogę dostać się do starego obozu, bo się zamknęli "Barykada", a to jeszcze nie ten rozdział. (Będę jeszcze próbować)

2. Tekst "więcej nie dam rady unieść", dalej występuje ale jest już lepiej. Nie odpala się w kółko (nie zacina postaci na stałe). Teraz odpala się raz, dwa razy pod rząd i jest spokój, choć zdarza się to dość często i jest irytujące (na chwilę tracimy kontrolę nad postacią) . Możliwe że problem jest związany z przyciskaniem klawiszu akcji i ruchu "W", odniosłem takie wrażenie choć mogę się mylić.
3. Co do rączki. Gram na lite wersji, a dostałem zadanie z tą skrzynią i mogę zdobyć ten amulet (może aktualizacja moda w trakcie grania coś zepsuła). Podczas rozmowy z nim o tym, prowadzimy dziwny dialog z przypadkowych zdań i nagle BAM mamy zadanie w dzienniku. W sumie to zadanie z kradzieżą kieszonkową też możemy dostać.
4. Często nawet zadając obrażenia przeciwnikom mamy informacje o tym że nie zadajemy obrażeń - bezsensu.
Przy okazji mając żądło krwiopijcy lewusa, 20 siły i walkę jednoręcznymi na drugim poziomie nie zadajemy obrażeń topielcowi z pod tamy(nie wiem jak z innymi topielcami), choć możemy go ubić krytykami. Może tą informacje warto byłoby usunąć bo wprowadza dezinformacje.
5. Postacie się nie regenerują. Mam na myśli że jak obiłem Wrzoda, a Ball Parvez został ranny podczas wędrówki lub też inne NPC wcale nie odzyskują zdrowia, ciągle chodzą z brakującymi HP, a Wrzód to teraz padnie jak siądzie na nim mucha 1hp. Nawet jak się odejdzie czy wyłączy grę.
6. Potwierdzam błąd z Dystym @AngelofDeath. Gdy się do niego zagada to umie się zatrzymać i nic nie robić. Mi udało się go ruszyć zagadując do niego< kończąc dialog< odejść i sprawdzić czy się poruszy i tak parę razy aż się ruszy.
7. Błąd z Cor Calomem. Cały czas stoi teraz w swojej chacie nic innego nie robi. Nawet nie przychodzi do swojego laboratorium. Jeśli teraz rzeczywiście zwraca uwagę na skrzynię to może niech właśnie normalnie chodzi do swojej chatki spać w nocy. Ale niech też czasem pracuje.
8. Gdy otrzymamy obrażenie to pokazuje się wytrzymałość zbroi co jest chyba dla ulepszonej wersji a ja gram na Lite.
9. Podczas pewnych aktywności dostajemy informacje o reputacji w obozie (+jakaś liczba) chyba po założeniu Spodni kopacza. Tego nie powinno być.
10. Gdy dostajemy np. punkty siły to wyświetlają się obrazki (ikonki) umiejętności, trochę zbędny bajer i przekombinowany, szczególnie że nie są zbyt dobrej jakości.
11. Strażnicy z pochodniami źle działają, animacja trzymania pochodni miesza się z ich normalnymi animacjami np. stania w odpowiedniej pozie z rękami na biodrach. Dzieje się to z pewnej odległości gdy jesteśmy blisko to jest w porządku, kiedy trochę odejdziemy to widać jak na przykład Fletcher zakłada ręce na biodra ale dalej trzyma pochodnie i ta pochodnia wchodzi mu w ciało i wygląda to tak jakby mu się paliła klata.
Poza tym gdy zaczepimy jakiegoś takiego strażnika z pochodnią to chowa on ją i gdy zaczepimy go drugi raz to znowu ją wyciąga i zapala.
Po przetrwanej nocy po stopami strażników potrafi być pełno pochodni którzy je upuszczają przez noc i tworzą nowe do animacji (nieskończone źródło pochodni). Strasznie zaśmiecają okolice. Nie wspominając że jak wyciągniemy broń obok nich to natychmiast je upuszczają, a później tworzą nowe. Może da rady zrobić tak by chowali je do ekwipunku i nie bugowały się te animacje i nie chowali tych pochodni po rozmowie.
Teraz mniejsze błędy:
12. Gdy pytamy się rączki gdzie znajdę Cavalorna? To za każdym razem dostajemy informacje o wpisie do dziennika w dziale niezależnych nauczycieli. Sam wpis się nie powiela w dzienniku. Można to chyba poprawić. W sensie by ta informacja podczas dialogu wyświetlała się tylko za pierwszym razem.
13. Gdy pobiłem Hereka to w jego ekwipunku znalazłem pełno niewykończonych mieczy. Nie powinien ich chyba mieć.
14. Cavalorn śpi na stojąco przy swoim ognisku. Gdy do niego zagadamy to mówi czemu go budzimy, a przecież stał. Może niech się kładzie do swojego łóżka, bądź nie zasypia.
15. Jeden zbieracz ryżu w Nowym Obozie też śpi na stojąco po środku tej ich chatki do spania i marudzi gdy go zaczepiamy. (Patrz błąd wyżej)
16. Jeden ze strażników którzy stoją na drewnianej platformie nad Jarvisem o odpowiedniej porze przy wejściu do Nowego Obozu często z niej spada i balansuje w śmiesznej pozie na tym stromym pagórku. Wydaje mi się że nakłada się paru NPC-tów na jeden waypoint przez to jeden spycha drugiego. Może mógłbyś któremuś go zmienić.
Jeszcze sugestia odnośnie ochroniarza Caloma. Gdy Calom będzie już poprawnie chodził spać do swojej chaty i jego uczeń też to może by tak ten ochroniarz w nocy stawał trochę dalej od laboratorium i zapalał bagienne ziele dla rozluźnienia. Ale jak byśmy wtedy próbowali wejść do laboratorium to by podbiegał i nas wyganiał. Dało by to przejrzyściej dać do zrozumienia że musimy się tam zakraść dzięki umiejętności, bo teraz wygląda to trochę topornie i nie elegancko. Oczywiście nie wiem czy to możliwe, zmiana zachowań odnośnie własności prywatnej NPC-tów w zależności od pory dnia(godziny). W sensie by nie robił tego o normalnych porach.
I tak się zastanawiam czy jak już zrobisz ten instalator do moda to nie lepiej będzie zaimplementować wybór wersji podczas instalacji(osobne pliki dla obu wersji). Mam na myśli czy to nie ułatwi Tobie pracy i nie poprawi integralności plików gry gdy skrypty nie będą się mieszać wzajemnie.
To na razie wszystko ale dalej jestem w 1 rozdziale, może później coś jeszcze znajdę. I pamiętaj że gram na Lite.
Ale się rozpisałem