Gothic: Nieoficjalny Patch 1.2 288884 515

O temacie

Autor Marev

Zaczęty 29.06.2016 roku

Wyświetleń 288884

Odpowiedzi 515

Rayzak

Rayzak

Użytkownicy
posty2
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mógłbyś przenieść komunikaty o zdobytym doświadczeniu na lewą stronę ekranu? by wyświetlały się tak jak wpisy w dzienniku.
Proponowałbym również zablokowanie możliwości spania w cudzych łóżkach, kiedy bezimienny jest wypraszany z danej chaty.
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Mógłbyś przenieść komunikaty o zdobytym doświadczeniu na lewą stronę ekranu? by wyświetlały się tak jak wpisy w dzienniku.
Proponowałbym również zablokowanie możliwości spania w cudzych łóżkach, kiedy bezimienny jest wypraszany z danej chaty.
ciekawy pomysł z tym spaniem.

z tym expem łatwo to się poprawia.

@Bezi 1:27:50 - Wrzód zostaje z tyłu i się gubi i idzie do tego wayponta, niby...

przecież Wrzód czeka. to że lata w chacie jak wariat to jest i w podstawce. Włacz sobie w wersji NP 1.2 i się wspinaj na coś - Wrzoda juz nie znajdziesz!  Najlepiej zrobić , zeby do chat NPC w ogóle nie wchodzili - mam pomysł na to. Jak go uderzyłeś to powinien  zmienić rytunę na "start".
 

Bezi11000

Bezi11000

Użytkownicy
posty33
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@pawbuj
Nie chodzi mi o to że Wrzód lata jak wariat, to wiem że NPC tak mają. Pokazałem ogół sytuacji z nim związany. Chodzi mi raczej o to że jak się go uderzy to przed nami ucieka i robi to cały czas, a my kiedy przechodzimy niedaleko niego straszymy go i potem ciągle dostajemy informacje o tym wayponcie. Tak jak jest to pokazane w 1:54:00.

Co do dialogu Dextera, w ogóle nie wiem co naciśnięcie PPM ma wspólnego z tym problemem ?
Dexter mnie zaczepił by powiedzieć o bagiennym zielu, nie było dubbingu, więc przeczytałem sobie sam dla siebie jego wypowiedź i skipnąłem(bądź nie, nie pamiętam bo to nie jest ważne) do następnej wypowiedzi by nie marnować czasu oglądając niemą gestykulację.

Edit: @pawbuj Jak przejdę całą grę to się wypowiem o całości, dopiero dotarłem do Starego obozu. Mam nadzieję że już będzie tylko lepiej poza tym wiesz że gram na Lite wersji, nie oczekuj cudów w pochwałach.
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
wersja 1.26 już jest i czeka na zagranie!

poprawione błędy z postu Beziego.

-przywrócony quest z nowym paserem Fiska (uaktywnia się jeżeli Mordrag wróci do NO,nie opłaca się bić Mordrgada);
-przywrócony quest z kopaczem Jesseym.
- nie można juz spać w łóżku , jeżeli npc nas wyganiają z chaty (@Rayzak super pomysł);
- kiedy walczymy na arenie, pozostali wojownicy nie trenują już w trakcie naszej walki;
- Joru i CorKalom reagują na okradanie skrzyni z recepturą dla Dexera (była pierwotnie przypisana gilda straznika świątynnego i jest to bez sensu);
-inne drobne poprawki;
- przywrócone pierwotne wymagania PN co do otwierania zamków/kradzieży/akorbatyki. (zmiany są tylko w UpdatePacku jak kto woli).
UpdataPack:
- sen nie regeneruje już siły i many;(pełna regerenacja  psuje grywalnośc, sens alchemii i wiele innych spraw!). alternatywnie mozna zrobić, że jeżeli mikstrua leczenia zosała zuzyta przed snem to w trakcie pełneo snu podawja swoją skuteczność.

Następny target to
-alchemia.
-lepsze ceny u kupców np.
Wilk opowiada , że skupuje skóry i inne trofea (chcę wprowadzic , aby płacił o 25% lepiej niż inni, a nawet 50 % (np. po wybraniu ścieżki Najemnika).
Powoli robi sie ciekawie.
 

muuz

muuz

Użytkownicy
posty50
Propsy11
  • Użytkownicy
O kurczę, niepotrzebnie testowałem poprzednią wersję, mogłem zaczekać na tę XD

Ok, ale z takich moich spostrzeżeń z tamtej wersji (wersja light)
- bardzo fajną opcją byłoby wprowadzenie grupowania broni, przed przyjściem do SO mamy już 2 kilofy, 3 pałki - i w ekwipunku wyświetla się każda broń jako osobna przedmiot. W G2 z tego co wiem fajnie grupuje, tak jak np. strzały, piwo, mięso... bo teraz wyobraź sobie że okradamy skrzynię Huno i kupujemy stal od Huno i robimy mieczyki - w ekwipunku G1 jest mnóstwo przewijania, a mógłby być mieczyk i liczba ;)
- czy to nie jest bez sensu, że na noc ta brama do SO przy której stoi Mordrag jest zamykana - i to w ten sposób, że jest jakby zabita dechami XD podczas gdy druga brama jest otwarta... wyszedłem bramą która jeszcze była otwarta po amulet Neka, wracam, a tu zabite dechami drzwi - chociaż zajęło mi to tyle czasu co nic. Obszedłem obóz na około i wszedłem drugą bramą. Średnio immersyjne, myślę, że można odpuścić sobie zamykanie w obu bramach w wersji light, dla konsekwencji.
- pytałem czemu to doświadczenie gdy Diego wskazuje ścieżkę - to teraz zapytam jeszcze po co w wersji light doświadczenie od Gor Hanisa i Świstaka - to zbędne ułatwianie (niby nic, ale zawsze) rozgrywki i też wrzuciłbym to do update packa
- wiem, że "... został przyjacielem" to jest rozwiązania Piranha Bytes, ale hmm... czy nie lepiej byłoby zostawić tego tekstu dla fabularnych przyjaciół Bezimiennego, jego "paczki" która pomaga mu szukać kamieni ogniskujących, itd. - Diego, Milten... bo np. wyświetliło mi się to przy Świstaku i jakoś tak to nie pasuje, zbyt mało ważna postać. Ewentualnie można zrobić to tak, że zostawić "... został przyjacielem" i dodać własny tekst w stylu "Zdobyłem poparcie [Świstaka]" dla każdego cienia, która daje plusy u Diego - to ma większy sens niż przyjaźń.
- rutyna z pochodniami spoko, ale mam wrażenie, że strażnicy zachowują się czasem dziwnie + potem wszędzie w SO leżą porzucone pochodnie

A gdy czytam co wprowadziłeś, to mam wątpliwość w punkcie:
Joru i CorKalom reagują na okradanie skrzyni z recepturą dla Dexera (była pierwotnie przypisana gilda straznika świątynnego i jest to bez sensu);

To chyba było zrobiono celowo prze PB po to, żeby można łatwo wykonać to zadanie. Czy Kalom nie ma takiej rutyny, że non stop pracuje i jest w chacie? W tym przypadku byłby problem z wykonaniem zadania, zwłaszcza na początku rozgrywki. Dałbym to do update pack, podobnie jak to co wpisałeś jako następny target :)


EDIT: ja nie mam błędu z dubbingiem u Dextera ani u żadnej innej postaci póki co.
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Całom teraz śpi jedną godzinę.  I jest wiele sposobów na kradziez tej skrzyni (możesz przecież się zakraść).  Na siłę można to jakos przydzielić do update pack. Reszta zmian ok.

@muuz te exp będzie usunięte. bramy zrobimy w wersji light po staremu.
I nie musisz zaczynać nowej gry .
 

~AngelOfDeath~

~AngelOfDeath~

Użytkownicy
Days Gone Bye
posty28
Propsy15
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Days Gone Bye
Mam błąd podczas walk na arenie. Gdy wyzywam Kirgo na pojedynek i go pokonuję, to strażnicy po wyjściu z areny zaczynają ingerować i atakują Beziego, a po tym u Scattyego nie ma opcji dialogowej o pokonaniu Kirgo.

Z Kharimem jest trochę inna sytuacja, gdy jest wyzwany na pojedynek i pokonany to też nie ma opcji poinformowania Scattyego o wygranej, po tym mogę jeszcze raz go wyzwać, pokonać i tym razem ta opcja się pojawia, poza tym to dostaję za pokonanie go ponownie expa. Nwm czy tylko ja tak mam czy coś źle robię X_X

Poza tym, o co chodzi w tej misji u Rączki? po okradnięciu tego strażnika ten mi daje 250 bryłek rudy, są jakieś tam dialogi, a to co pisze w dzienniku jest dla mnie niezrozumiałe.

A, i ten skrypt otwierania bramy Starego Obozu, po obu stronach, też lipnie chodzi. Raz się otwiera a raz nie, ale zazwyczaj nie otwiera.
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
co do Raczki, dostałeś 250 bryłki za wykonanie zadania z amuletem złodzieja.
są tam 4 losowe nagrody, najlepsza opcja to Rączka odda ci amulet i będziesz go mógł uzywać do końca gry.

Co do bram kiedy i gdzie ci się nie otworzyły?

jaka wersja moda?

 możesz wysłac też save to sprawdzę.

Trochę więcej szczegółów Panie testerze.

jeżeli trzeba to szybko zrobię łatkę (nie będzie trzeba nowej gry).
 

~AngelOfDeath~

~AngelOfDeath~

Użytkownicy
Days Gone Bye
posty28
Propsy15
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Days Gone Bye
Wersję moda posiadam najnowszą. Brama nie otwiera się jak do niej podchodzę, nie ważne z jakiego kąta podchodzę (zauważyłem, że jedna z nich - ta przy Mordragu wcześniej, gdy jeszcze nie miałem zrobionego zadania z Wilkami była wiecznie zamknięta).

Co do Mordraga, to było coś zmieniane z jego trasą do Nowego Obozu? bo po wyjściu z Obozu, idzie ten w okolice tej zamkniętej bramy, wraca się w okolice miejsca gdzie było wcześniej stado Ścierwojadów i idzie już normalnie tak jak w oryginale. Szczerze, to jest trochę nielogiczne. :V

A, i zauważyłem też że znikła mi u Scattyego możliwość nauki drugiego poziomu walki bronią jednoręczną. X_X

Save: https://mega.nz/#F!lJUCSZjZ!kezf5wDWsICmpgbceaVmwg
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Scatty uczy tylko na arenie . Strażnicy zamykają bramę dopóki nie oddasz temu , który cię zaczepil - skóry przywódcy stada. Musisz go zabic. Jest wiekszy i silniejszy od zwyklego wilka. Rozumiem. ze grasz w update pack.  Nie , nie zmieniałem żadnych waypointow.

Post połączony: 2018-03-24, 20:11
już sprawdziłem tą bramę i wiem co i jak.

1 opcja - wbijasz marvin mode, wcielasz sie w strażnika i otwierasz bramę

2 opcja - kładziesz się w łóżku (tam gdzie ukradłeś amulet), strażnik wtedy wpada do chaty , a ty podbieasz do kołowrota i otwierasz bramę

3 opcja - idziesz się przespać do wolnej chaty, nast dnia podchodzisz do straznika, a on powinien przekręćic 2x kołowrót. Jeżeli nie to zagadaj z nim o byle co.

Brama sama w sobie działa.

Problemem jest to, że jeżeli zapiszemy grę z zamkniętymi bramami to buguje się state_01 dla pokrętła, Pisałem już o tym do Magotha, aby w kolejnym systempacku to poprawić. Generlanie to jeden z gorszyvh bugów Gothica1.

Rzeczywiście ten wpis do Rączki nic nie mówi i trzeba to poprawić.

Wyświetliło mi się także "Więcej nie dam rady unieść", ale miałem włączony marvin mode i nie wiem czy to nie przez to. Wiem, że @Bezi miał z tym częsty problem
 

~AngelOfDeath~

~AngelOfDeath~

Użytkownicy
Days Gone Bye
posty28
Propsy15
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Days Gone Bye
Własnie zwróciłem uwagę na to, że trzeba oddać temu strażnikowi skórę przywódcy. Dzięki za wyjaśnienia :)

Te "więcej nie dam rady unieść" również wyświetla mi się w randomowych momentach, w Starym Obozie zazwyczaj gdy udaję się w stronę Świstaka.

Aaa, i również gdy rozmawiałem z Gor Hanisem to za każdą kwestię dialogową dostawałem ilość expa. To było zamierzone? Bo to trochę bez sensu żeby za odbytą rozmowę dostawać doświadczenie nie wykonując żadnego questa. Xd
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Te exp zostanie usunięte albo zostawimy naprawdę małe ilości.  Jak się uda to jutro będzie pełny patch.

Post połączony: 2018-03-24, 20:57
Zastanawiam się skąd w pierwszym rozdziale ogarnąłes te 1 ręczne miecze?
 

~AngelOfDeath~

~AngelOfDeath~

Użytkownicy
Days Gone Bye
posty28
Propsy15
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Days Gone Bye
Masz na myśli Żądło Krwiopijcy i Lekki Miecz Strażnika? Ten drugi od Gorna za oddanie Laresowi Listy Zamówień dla Starej Kopalni (Zadanie: Test Zaufania). A ten pierwszy za pokonanie któregoś ze Szkodników, jak dobrze pamiętam to Lewusa.

Swoją drogą, przypomniało mi to o tym, że gdy poinformowałem Gorna o otrzymaniu nagrody, to po lewej stronie pisało że otrzymałem Jabłko w ilości 21. Mimo, że otrzymałem inne przedmioty, chociażby ten miecz. :)
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Może rzeczywiście wcisnąl ci skrzynkę starych jabłek  za ten list.
 

~AngelOfDeath~

~AngelOfDeath~

Użytkownicy
Days Gone Bye
posty28
Propsy15
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Days Gone Bye
Nah, jabłek mam w ekwipunku 13. Z tego co mnie pamięć nie myli, to za tą misję otrzymuje się 21 łącznie różnych przedmiotów.

E: Uhh, wykonuję właśnie misję "Nowi wyznawcy dla Bractwa". Przed Obozem Sekty zapisałem grę, gdy ją potem wczytałem to Dusty stoi i nie rusza się o krok.

https://mega.nz/#F!lJUCSZjZ!kezf5wDWsICmpgbceaVmwg
 

Bezi11000

Bezi11000

Użytkownicy
posty33
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Potwierdzam błędy.

1. Bramy w starym obozie działają paskudnie, ja teraz nie mogę dostać się do starego obozu, bo się zamknęli "Barykada", a to jeszcze nie ten rozdział. (Będę jeszcze próbować) :)

2. Tekst "więcej nie dam rady unieść", dalej występuje ale jest już lepiej. Nie odpala się w kółko (nie zacina postaci na stałe). Teraz odpala się raz, dwa razy pod rząd i jest spokój, choć zdarza się to dość często i jest irytujące (na chwilę tracimy kontrolę nad postacią) . Możliwe że problem jest związany z przyciskaniem klawiszu akcji i ruchu "W", odniosłem takie wrażenie choć mogę się mylić.

3. Co do rączki. Gram na lite wersji, a dostałem zadanie z tą skrzynią i mogę zdobyć ten amulet (może aktualizacja moda w trakcie grania coś zepsuła). Podczas rozmowy z nim o tym, prowadzimy dziwny dialog z przypadkowych zdań i nagle BAM mamy zadanie w dzienniku. W sumie to zadanie z kradzieżą kieszonkową też możemy dostać.

4. Często nawet zadając obrażenia przeciwnikom mamy informacje o tym że nie zadajemy obrażeń - bezsensu.
Przy okazji mając żądło krwiopijcy lewusa, 20 siły i walkę jednoręcznymi na drugim poziomie nie zadajemy obrażeń topielcowi z pod tamy(nie wiem jak z innymi topielcami), choć możemy go ubić krytykami. Może tą informacje warto byłoby usunąć bo wprowadza dezinformacje.

5. Postacie się nie regenerują. Mam na myśli że jak obiłem Wrzoda, a Ball Parvez został ranny podczas wędrówki lub też inne NPC wcale nie odzyskują zdrowia, ciągle chodzą z brakującymi HP, a Wrzód to teraz padnie jak siądzie na nim mucha 1hp. Nawet jak się odejdzie czy wyłączy grę.

6. Potwierdzam błąd z Dystym @AngelofDeath. Gdy się do niego zagada to umie się zatrzymać i nic nie robić. Mi udało się go ruszyć zagadując do niego< kończąc dialog< odejść i sprawdzić czy się poruszy i tak parę razy aż się ruszy.

7. Błąd z Cor Calomem. Cały czas stoi teraz w swojej chacie nic innego nie robi. Nawet nie przychodzi do swojego laboratorium. Jeśli teraz rzeczywiście zwraca uwagę na skrzynię to może niech właśnie normalnie chodzi do swojej chatki spać w nocy. Ale niech też czasem pracuje.

8. Gdy otrzymamy obrażenie to pokazuje się wytrzymałość zbroi co jest chyba dla ulepszonej wersji a ja gram na Lite.

9. Podczas pewnych aktywności dostajemy informacje o reputacji w obozie (+jakaś liczba) chyba po założeniu Spodni kopacza. Tego nie powinno być.

10. Gdy dostajemy np. punkty siły to wyświetlają się obrazki (ikonki) umiejętności, trochę zbędny bajer i przekombinowany, szczególnie że nie są zbyt dobrej jakości.

11. Strażnicy z pochodniami źle działają, animacja trzymania pochodni miesza się z ich normalnymi animacjami np. stania w odpowiedniej pozie z rękami na biodrach. Dzieje się to z pewnej odległości gdy jesteśmy blisko to jest w porządku, kiedy trochę odejdziemy to widać jak na przykład Fletcher zakłada ręce na biodra ale dalej trzyma pochodnie i ta pochodnia wchodzi mu w ciało i wygląda to tak jakby mu się paliła klata.
Poza tym gdy zaczepimy jakiegoś takiego strażnika z pochodnią to chowa on ją i gdy zaczepimy go drugi raz to znowu ją wyciąga i zapala.
Po przetrwanej nocy po stopami strażników potrafi być pełno pochodni którzy je upuszczają przez noc i tworzą nowe do animacji (nieskończone źródło pochodni). Strasznie zaśmiecają okolice. Nie wspominając że jak wyciągniemy broń obok nich to natychmiast je upuszczają, a później tworzą nowe. Może da rady zrobić tak by chowali je do ekwipunku i nie bugowały się te animacje i nie chowali tych pochodni po rozmowie.


Teraz mniejsze błędy:

12. Gdy pytamy się rączki gdzie znajdę Cavalorna? To za każdym razem dostajemy informacje o wpisie do dziennika w dziale niezależnych nauczycieli. Sam wpis się nie powiela w dzienniku. Można to chyba poprawić. W sensie by ta informacja podczas dialogu wyświetlała się tylko za pierwszym razem.

13. Gdy pobiłem Hereka to w jego ekwipunku znalazłem pełno niewykończonych mieczy. Nie powinien ich chyba mieć.

14. Cavalorn śpi na stojąco przy swoim ognisku. Gdy do niego zagadamy to mówi czemu go budzimy, a przecież stał. Może niech się kładzie do swojego łóżka, bądź nie zasypia.

15. Jeden zbieracz ryżu w Nowym Obozie też śpi na stojąco po środku tej ich chatki do spania i marudzi gdy go zaczepiamy. (Patrz błąd wyżej)

16. Jeden ze strażników którzy stoją na drewnianej platformie nad Jarvisem o odpowiedniej porze przy wejściu do Nowego Obozu często z niej spada i balansuje w śmiesznej pozie na tym stromym pagórku. Wydaje mi się że nakłada się paru NPC-tów na jeden waypoint przez to jeden spycha drugiego. Może mógłbyś któremuś go zmienić.

Jeszcze sugestia odnośnie ochroniarza Caloma. Gdy Calom będzie już poprawnie chodził spać do swojej chaty i jego uczeń też to może by tak ten ochroniarz w nocy stawał trochę dalej od laboratorium i zapalał bagienne ziele dla rozluźnienia. Ale jak byśmy wtedy próbowali wejść do laboratorium to by podbiegał i nas wyganiał. Dało by to przejrzyściej dać do zrozumienia że musimy się tam zakraść dzięki umiejętności, bo teraz wygląda to trochę topornie i nie elegancko. Oczywiście nie wiem czy to możliwe, zmiana zachowań odnośnie własności prywatnej NPC-tów w zależności od pory dnia(godziny). W sensie by nie robił tego o normalnych porach.

I tak się zastanawiam czy jak już zrobisz ten instalator do moda to nie lepiej będzie zaimplementować wybór wersji podczas instalacji(osobne pliki dla obu wersji). Mam na myśli czy to nie ułatwi Tobie pracy i nie poprawi integralności plików gry gdy skrypty nie będą się mieszać wzajemnie.

To na razie wszystko ale dalej jestem w 1 rozdziale, może później coś jeszcze znajdę. I pamiętaj że gram na Lite.
Ale się rozpisałem :)



 
 

Stonnos111

Stonnos111

Użytkownicy
posty301
Propsy53
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Ja dodam coś od siebie.
Wszystkie błędy wymienione wyżej występują.
- występuje błąd podczas którego dany NPC np. kopacz może zabrać nam całą zawartość rudy z EQ, wystarczy przejść obok.
- w cmentarzysku orków po odbyciu rozmowy z Ball Lukorem nie ma on żadnej reakcji, stoi w miejscu zamiast podążać za nami.
- jest też błąd gdy dostajemy jakiś przedmiot od NPC np. ja dostając szatę maga ognia, otrzymałem napis że dostaje strzałę.
- jest też błąd z reakcjami NPC, przed zostaniem członkiem np. SO, reaguja oni poprawnie gdy chcemy okraś skrzynie, ale po zostaniu np. cieniem nie reagują walką, ale jest tylko głos jak w przypadku przed dołączeniem do obozu ale bez reakcji.
To chyba tyle, moża do wersji full dodać wiecej roślinności i ogólnie krzaków. Zyskałoby to na uroku i nie jest tak pusto miedzy ścieżkami.
 
"A człowiek pokonał bestię która wróciła do królestwa Beliara"

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
dziękuję za wspomniane uwagi. Ich liczba naprawdę jest spora i nie wiem czy w jeden dzień to naprawię.
Pozytyw, że zainteresowanie modem rośnie i wszyscy mamy niedosyt bardziej pełnego Gothica.
 

~AngelOfDeath~

~AngelOfDeath~

Użytkownicy
Days Gone Bye
posty28
Propsy15
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Days Gone Bye
- Gdy Bezi spadnie z pewnej wysokości, po lewej stronie pisze "zadaje X obrażeń". Lepiej by to wyglądało, gdyby pisało coś w stylu "Upadek zadał X obrażeń".
- Gdy potwory padają na strzała to nie pokazuje się informacja, ile Bezi zadał im obrażeń.
- Zdarzył mi się błąd, w którym jeśli zosatłem otruty, wyleczyłem się, zapisałem, i wczytałem save, to pasek zdrowia był zielony, mimo iż nie traciłem już HP.
- Potwierdzam błąd, w którym Cor Kalom nie wychodzi ze swojej chaty. Tak samo to co napisał @Bezi11000 o Dustym.
- Po rozmowie z Thorusem o tym, że Diego pozwolił nam się spotkać z Gomezem, brama do wewnętrznej części obozu pozostaje zamknięta.
- Nie wiem czy to zamierzone, czy nie, ale w wewnętrznym pierścieniu, tam gdzie jest widok z zewnątrz na dolną część lochów, jest możliwość podniesienia Amuleta Złodzieja. Jest tam również jakiś lewitujący miecz, lecz jego nie da się już podnieść.
- Miecz Strachu, który posiada Bullit, wymaga tylko  18 punktów siły. Podniósłbym ten próg, gdyż jest to bardzo dobry miecz na tamten etap gry, a wymaga on tak niewiele pkt. siły. W dodatku, Bullit jest dziecinnie prosty do pokonania.
- U Skipa jest możliwość kupienia pewnego klucza. Nie wiem czy to zamierzone, czy nie.
- Gdy zakupię u Diega "Ciężki Pancerz Cienia" po lewej pisze, że "Diego przekazał Strzała".

To tyle z błędów z I rozdziału. Mogę również potwierdzić większość wyżej opisanych błędów (niektórych nie testowałem).
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Te itemy  strzala i jabłka tak jest w oryginalnych skryptach. Proszę sprawdzić . Jaki był cel twórców to nie wiem , ale widać to dopiero jak wyświetlamy nazwy itemów i ich ilości. 

Na więcej poprawek dzisiaj już nie mam czasu .


Post połączony: 2018-03-25, 20:51
łatka na szybko

http://www.mediafire.com/file/8ay086a6xqqw9wa/UP_1.26.1.zip

Spoiler
- poprawki  w skryptach dla bram, które nie chcą się otworzyć;
-poprawiona rutyna ZS_FollowPC;
- npc nie kumulują niewykończonych mieczy w EQ;
- poprawki przy błędzie „Więcej nie potrafię unieść”;
-pancerze nie wymagają siły i nie dodają punktów reputacji;
- rutyna z pochodniami tylko dla ZS_GuardPallisade (wymaga głębszej analizy);
- zadania dodatkowe od Rączki dostępne tylko w UpdatePack;
-CorKalom ma przywróconą starą rutynę;
- dodatkowe opcje czasowe dla snu (sen do świtu, do popołudnia)
- wyłączone info o braku zadawanych obrażeń;
- poprawki dotyczące przekazywania strzał i jabłek (poprawa podstawki);
-poprawki w ZS_Aattack;
-poprawki dot areny SO;
-skosowano info,że dany npc jest przyjacielem (poza znaną nam czwórką Diego,Milten, Lester,Gorn)
 


0 użytkowników i 3 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry