Co do wersji
1.27.5:
1. Wypalone pochodnie działają tak samo jak zwyczajne pochodnie. Skoro są wypalone, nie powinno móc się ich znowu zapalać. Zablokowałbym tę opcję i zrobił z wypalonych pochodni itemek do sprzedania za 1 bryłkę, tak jak kubki itp.
2. Nie wiem czy to wina System Packa 1.8, ale ikonki przedmiotów są teraz zbyt duże:
https://i.imgur.com/xxxXzZn.pngNiektóre wychodzą poza ramkę i ucina je, niektóre zasłaniają tekst przez to jak duże są. Ogólnie jakby się dało, pasowałoby zrobić tak żeby ikonki były za tekstem, a nie przed nim.
3. Brama nadal tak samo się zachowuje (pierwszy punkt w moim poprzednim poście).
4. Gdy robimy test zaufania u Diego, możemy iść do Grahama po mapę. Gdy się Grahama trochę zastraszy, da nam mapę za darmo. Imo gdy mu nie zapłacimy, tylko wymusimy oddanie mapy, powinien przestać z nami handlować, żeby były jakieś konsekwencje tego, że wybieramy opcję z wymuszeniem.
5. Gdy robimy misję u Świstaka pojawia się napis:
![](https://i.imgur.com/2PK6VFY.png)
Zmieniłbym na "Masz 2 dni na oddanie miecza Świstakowi." Bez "tylko" i pauzy przed cyfrą żeby ładniej wyglądało.
6. Łucznik palisady, którego dodałeś nie jest w ogóle potrzebny i bardzo odstaje od reszty. Ma unikalne imię, mimo że nic ciekawego nie mówi, ani nie robi, jako jedyny strażnik posiada łuk, mimo że reszta strażników kusze. Chodzi w ciężkim pancerzu mimo, że tacy strażnicy nie patrolują zewnętrznego pierścienia (jedynym wyjątkiem jest Szakal który pobiera hajs za ochronę). Jak dla mnie powinien być usunięty, albo przynajmniej zmieniony na szarego strażnika.
7. Coś jest bardzo nie tak z triggerowaniem się NPCtów na wyciągnięcie broni. Wiąże się to z tymi wszystkimi przypadkami które podawałem w poprzednim poście. Dla przykładu Parvez reaguje gdy wyciągniemy broń na tak dużym dystansie:
https://i.imgur.com/LX4ojC2.pngI też nie ruszy się dopóki nie odłożę broni. Nie atakuje, nie odkłada swojej broni gdy odejdę jeszcze dalej, po prostu stoi i czeka.
Jak pogram więcej, to dopiszę tu inne rzeczy.