[G3] GOTHIC 3 ADRENALINE MODE 197641 338

O temacie

Autor Squerol

Zaczęty 25.06.2016 roku

Wyświetleń 197641

Odpowiedzi 338

Duke Nukem

Duke Nukem

Gry (themodders@telegram)
Król Duke Nukem
posty826
Propsy422
ProfesjaNierób
  • Gry (themodders@telegram)
  • Król Duke Nukem
Konsekwencje to konsekwencje.Każdy by chciał spróbować dwóch stron barykady.
Te konsekwencje to słaby pomysł... później wyjdzie, że dalej nikt nie będzie mógł wątku Nordmaru ukończyć.
Nie grajcie po stronie orków?
 
 

Allbelcik84

Allbelcik84

Użytkownicy
posty355
Propsy97
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
@Squerol Usuwałeś możliwość wyleczenia się z choroby? potki itp
 
= D

SanTiago

SanTiago

Użytkownicy
posty212
Propsy47
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
 

Allbelcik84

Allbelcik84

Użytkownicy
posty355
Propsy97
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
To jak się wyleczyć?xd
 
= D

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
To jak się wyleczyć?xd
Nie da sie
 

SanTiago

SanTiago

Użytkownicy
posty212
Propsy47
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
Po prostu nie daj się zarazić xD
 

gothic1210
  • Gość
Albo się da i choroba po jakimś czasie się kończy, a w czasie jej trwania trzeba pić mikstury życia coby nie zginąć. Tak to widzę.
 

Allbelcik84

Allbelcik84

Użytkownicy
posty355
Propsy97
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
To jest według mnie bez sensu, chyba że mija po jakimś czasie.
 
= D

gothic1210
  • Gość

gothic1210
Gość

[G3] ADRENALINE MODE 2.0
#208 2016-11-02, 21:35(Ostatnia zmiana: 2016-11-03, 16:48)
No przecież tak napisałem :)

W takim razie przepraszam za pomyłkę, zdarza się :D
 

Squerol

Squerol

Użytkownicy
twój stary
posty712
Propsy547
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • twój stary
@gothic1210 pomyliles chorobe z zatruciem. Nieuleczlna choroba ma sens.

Allbelcik84

Allbelcik84

Użytkownicy
posty355
Propsy97
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Ta, tylko nie zarażenie się nią jest praktycznie nie możliwe dla wojownika.
 
= D

Squerol

Squerol

Użytkownicy
twój stary
posty712
Propsy547
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • twój stary
No i właśnie o to chodzi żeby od początku do końca gry być schorowanym w celu spowolnienia ataków bezimiennego. http://themodders.org/index.php?topic=26584.msg1260834#msg1260834 W archiwum MELISSA MODE jest wyłączenie blokady mikstury jak tak bardzo chcesz wyleczyć, nowa gra nie wymagana.

xardas33

xardas33

Użytkownicy
Łowca Smoków
posty423
Propsy81
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Łowca Smoków
Zastanawiałeś się kiedyś drogi twórco moda, aby przywrócić stary system kupowania zbroi taki jak był w w g1 i g2? Przez dialogi.

A np można by to podzielić w taki sposób że:
1. Lekki Pancerz Buntownika kupujemy w Reddock
2. Średni Pancerz Buntownika możemy kupić w Okarze (wymagane x reputacji)
3. Ciężki Pancerz Buntownika możemy kupić w Nemorze (wymagana wyższa reputacja)
4. Pancerz Paladyna możemy kupić w Vengardzie (wymagana jeszcze wyższa reputacja)

Przykładowy schemat dla buntowników.
 

Slejduxx

Slejduxx

Użytkownicy
posty76
Propsy20
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Trochę kiepski pomysł bo to wrzucanie contentu na siłę...
 

Squerol

Squerol

Użytkownicy
twój stary
posty712
Propsy547
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • twój stary
Mam nadzieję, że nie dodasz samych bossów a pojawią się jakieś regularne jednostki

Oczywiście.

Zastanawiałeś się kiedyś drogi twórco moda, aby przywrócić stary system kupowania zbroi taki jak był w w g1 i g2? Przez dialogi.

A np można by to podzielić w taki sposób że:
1. Lekki Pancerz Buntownika kupujemy w Reddock
2. Średni Pancerz Buntownika możemy kupić w Okarze (wymagane x reputacji)
3. Ciężki Pancerz Buntownika możemy kupić w Nemorze (wymagana wyższa reputacja)
4. Pancerz Paladyna możemy kupić w Vengardzie (wymagana jeszcze wyższa reputacja)

Przykładowy schemat dla buntowników.

Coś podobnego dodał już Content Mod czy tam Konsekwencje - żeby pohandlować z kupcami od zbrojek potrzeba reputacji w mieście, żeby kupić zbroję potrzeba reputacji ogólnej a różne zbroje można kupić wyłącznie w różnych miastach. Nie widzę tu potrzeby czegoś zmieniania czy dodawania jakiś dialogów.

-----------------------------------

Daję tylko pare skrinów, na razie jednak brak wideo

Nowi przeciwnicy:

Taurus:
Spoiler


Gwardzista:
Spoiler


Czarny Rycerz:
Spoiler


Hełmy:

Jakaś tam korona:
Spoiler



Maska:
Spoiler

Gizbor17

Gizbor17

Użytkownicy
janusz grafiki
posty352
Propsy493
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • janusz grafiki
Cytuj
Taurus:
Spoiler


Świetny pomysł, chociaż nazwanie go minotaurem chyba byłoby bardziej odpowiednie. Wgl jest możliwość "zrobienia go na szkielecie ogra"? Wydaje mi się że bardziej by pasował.
 
 

xardas33

xardas33

Użytkownicy
Łowca Smoków
posty423
Propsy81
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Łowca Smoków
Taurus - totalny powiew nowości. Moje pierwsze skojarzenie z nimi jakie odczułem to "potężni wojownicy Innosa" :) mi się podoba.

O tym rozwiązaniu o którym mówiłeś ze zbrojami to nie wiedziałem. Ja zawsze grałem bez konsekwencji. Jak raz chciałem spróbować z nimi to po krótkiej przygodzie odechcialo mi się i wolałem wywalić konsekwencje.
 

SanTiago

SanTiago

Użytkownicy
posty212
Propsy47
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
A te zbrojki, które te przeciwniki mają, będą też do zdobycia w grze? :)
 

K0nopa

K0nopa

Użytkownicy
Barbarzyńca
posty700
Propsy278
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Barbarzyńca
Ten gwardzista posługuję się tarczą i włócznią jednocześnie?
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
@Squerol  Czy na łatwiejszym poziomie można grać w twojego moda bardziej na luzie? :P
 


0 użytkowników i 6 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry