Dużo jeszcze zostało do zrobienia zanim nową wersję wypuścisz?
W chuj i jeszcze więcej. Na razie sobie zbieram materiały i realizuje niektóre pomysły, jak uznam, że starczy, zabiorę się za resztę. Dużo czasu dziennie nie mam (praca po 10h + 1h na dojazd 6 dni w tygodniu, obecnie szukam innej pracy ale z tym ciężko w mojej okolicy, a robić niestety trzeba

)
Żadnych hotfix'ów czy mini-patch'y raczej nie wypuszczę.
Nie, chujowo by to wyglądało. Proszę nie zmieniaj Magom Ognia szat xD te z Content Moda są całkiem ładne.
Spokojnie, też tak uważam

Mógłbyś zastąpić pancerze buntowników pancerzami bandytów z Risen 1. Dzięki temu, poza kolorkiem, faktycznie istniałaby różnica między najemnikami i buntownikami w pancerzach.
Problem w tym, że w Content Mod'zie 3.0 to bandyci posiadają takowe pancerze (jedynie tego pancerza Bandyty i Pancerza Don'a co ja dodałem CM 3.0 nie dodał). Ale coś się może wynajdzie i pozmienia, też mi się ta kolorowanka nie podoba.
Chyba było pare pancerzy bandytów z G2/G1 w Content Modz'ie 2.6.3, muszę zobaczyć, jak coś to wyciągnąć je.
Bandyckie pancerze z R1 faktycznie mogłyby pasować do buntowników, dzięki

Zawsze mi przeszkadzało że po przewrócenie naszej postaci gdy "leżymy" przeciwnik nie zadaje nam obrażeń, dałbyś radę coś z tym zrobić ?
Tu już chyba trzeba grzebać w .dll'ach, także nic z tego, przykro mi.
Chyba że.... Mógłbym spróbować wypierdzielić jakieś animacje związane z powalaniem i siedzeniem, może by poskutkowało, jeszcze zobaczę.
Ładne postępy
zdecydowanie wolałbym twojego moda w wersji z normalną prędkością i bez konsekwencji 
Dobra robota z tymi nowymi pociskami, jeszcze doloz z energią i mocniejsze wersje lodowych:) mógłbys też pomyśleć. O wykorzystaniu sztabek czystej magicznej rudy do wyrobu najmocniejszych pocisków.
Zastanawiałes się nad tym już jak zbalansujesz wszelkie bronie i pancerze?
Dzięki. Normalna prędkość będzie opcjonalna jak w moim ostatnim patch'u. Niestety nie będzie możliwości bez Konsekwencji... Konsekwencje, Orkowie LITE i nowe wyglądy potworków z instalki CM 3.0 będą nadal wymagane do poprawnego działania modyfikacji.
Niegłupi pomysł z tymi uber-amunicją, dzięki, tylko muszę zobaczyć, czy da się tak zrobić, że z jednego użycia przepisu może wyjść więcej niż 1 sztuka produktu.
Zanim zacznę "balansować" jeszcze sporo czasu minie, spokojnie

Trudno wyeksportować takiego brontoka? 
Z odpowiednim zestawem przeróżnych narzędzi - nie ma co płakać

Jak dużo contentu masz zamiar dodać? Bo nie wiem czy pobierać i grać, czy czekać nadal cierpliwie
Jak z balansem nowych broni i pancerzy?
Ile w sumie tego będzie, nie jestem Ci w stanie odpowiedzieć

Dużo czasu minie zanim wypuszczę nową wersję, jak już wspominałem

Jeszcze się nie głowiłem nad balansem nowego sprzętu, na wszystko przyjdzie czas

Tak czy siak ja bym wolał czekać niż grać w obecną wersję moda (moje skromne zdanie, nie żebym jakoś "jechał" po swoim modzie

)
Gdzie masz zamiar dodac zbroje i miecze z Risena 1 @Squerol
Na chwilę obecną to na pewno do Myrtany, Varantu i Nordmaru

-----------------------------------------------
Daję screeny z trzech nowych bossów, każdy posiada unikalny zestaw animacji, przez to bardzo trudni do pokonania w walce wręcz (bynajmniej dla mnie) (może jutro wam ich pokażę w akcji)
Jeszcze chcę zrobić Minotaura (spamuje cięcia i uderzenia dwuręczniakiem, w ogóle nie blokuje) i "Gwardzistę" (wielki koleś z włócznią i tarczą w zadający tylko pchnięcia swoją bronią). Po części testowałem, może jutro też ich pokażę w akcji

Śmierć (może na screen'ie tego aż tak nie widać, ale jest ona wielka)

Żyjąca Zbroja (lepiej brzmi "Living Armor" po angielsku

)

"Retro" szkielet mag (czacha wyciągnięta z Risen'a 1 jak coś

)
