[G3] GOTHIC 3 ADRENALINE MODE 198270 338

O temacie

Autor Squerol

Zaczęty 25.06.2016 roku

Wyświetleń 198270

Odpowiedzi 338

SanTiago

SanTiago

Użytkownicy
posty212
Propsy47
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
A to poza grą to już nie bardzo ogarniam, i nie chcę ogarniać..  :lol2:
A zamierzasz może wsadzić do gry mieszkańców? Wiesz, chodzi o takich sobie obywateli zwyczajnych. Bo w asasyńskich miastach są sami wojownicy, a przydaliby się jacyś mieszczanie. Czy może aż tak daleko się nie zagłębiasz?  :lol:
 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek

Draks

[G3] ADRENALINE MODE 2.0
#61 2016-09-19, 21:11(Ostatnia zmiana: 2016-09-19, 21:19)
Jak tylko modyfikacja wyjdzie od razu pobieram, pytanie jak prezentuje się poziom trudności? Nigdy nie byłem nauczony grać na hardzie w Gothic 3?

Ten Samurai upadły to sztos! Bardzo mi się podobają tacy bossowie, miło by było, gdybyś dodał tarcze z zmierzchu bogów i najlepiej wszystkie wyciągnął i dodał do gry, przyznam szczerze, że dość ubogo było jeśli chodzi o oręż itd. W szczególności broni jednoręcznych zawsze byłem fanem dwóch ostrzy :)

Myślałeś nad wprowadzeniem nowych umiejętności? Na przykład po mistrzowskim, arcymistrza różniłoby się to tylko tym, że animacja była szybsza powiedzmy o 10% Zawsze jakieś urozmaicenie :)

W ogóle jak tak bardzo dobrze idzie Ci modyfikacja tej gry, to możesz zacząć bawić się w mapowanie nieznanych terenów, mógłbyś po dodawać różne nowe potwory itd.

Gdy tylko modyfikacja wyjdzie podaj opis co pobrać i jak wgrać i zabieram się do gry  :cool:
Powodzenia!
 

SanTiago

SanTiago

Użytkownicy
posty212
Propsy47
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
No tak, faktycznie ten samurai to majstersztyk! :) "Podobuje mnie sie"  :ok: Oby tak dalej.  :lol:
 

Squerol

Squerol

Użytkownicy
twój stary
posty712
Propsy547
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • twój stary
A zamierzasz może wsadzić do gry mieszkańców? Wiesz, chodzi o takich sobie obywateli zwyczajnych. Bo w asasyńskich miastach są sami wojownicy, a przydaliby się jacyś mieszczanie. Czy może aż tak daleko się nie zagłębiasz?  :lol:

Nie czuję potrzeby czegoś takiego dodawać, przykro mi - u asasynów w miastach starczy to co jest (kupcy i wojacy).

Jak tylko modyfikacja wyjdzie od razu pobieram, pytanie jak prezentuje się poziom trudności? Nigdy nie byłem nauczony grać na hardzie w Gothic 3?

Ten Samurai upadły to sztos! Bardzo mi się podobają tacy bossowie, miło by było, gdybyś dodał tarcze z zmierzchu bogów i najlepiej wszystkie wyciągnął i dodał do gry, przyznam szczerze, że dość ubogo było jeśli chodzi o oręż itd. W szczególności broni jednoręcznych zawsze byłem fanem dwóch ostrzy :)

Myślałeś nad wprowadzeniem nowych umiejętności? Na przykład po mistrzowskim, arcymistrza różniłoby się to tylko tym, że animacja była szybsza powiedzmy o 10% Zawsze jakieś urozmaicenie :)

W ogóle jak tak bardzo dobrze idzie Ci modyfikacja tej gry, to możesz zacząć bawić się w mapowanie nieznanych terenów, mógłbyś po dodawać różne nowe potwory itd.

Gdy tylko modyfikacja wyjdzie podaj opis co pobrać i jak wgrać i zabieram się do gry  :cool:
Powodzenia!

Bardzo mi miło Draks  :D

Przepraszam że późno odpowiadam, ale bez nagrody "za to że się podoba" nie wypadało, także proszę wrzucam na wejście:

https://www.youtube.com/watch?v=Du0yqX8mmf0


Na filmiku:
- potwory ze Zmierzchu Bugów,
- normalna (no, powiedzmy  :lol2:) walka z Gargulcami,
- zmienione AI Skorpionów, Mumii i Wilków (znalazłem prosty trick na to),
- walczące zwierzęta (zając i jeleń, kombinowałem sobie dla jaj, na ten przykład animacją jelenia jest jego animacja żarcia trawska :lol2:),
- podmieniona początkowa część potężnego ataku dla ludzi z dwoma ostrzami,
- usunięta startowa animacja standardowych ataków orków z dwoma broniami,
- Demon walczący pięściami (wyciągnąłem jego model ze wcześniejszej wersji CM),
- możecie też zobaczyć pare hełmów ze Zmierzchu Bogów (dało rady je dopasować do ryła beziego),

Na 3.2 Hard+AI+AB było ciężko - na początku to w ogóle (początek a'la G1/G2 - bezi jest gównem, większości przeciwników nic nie zabieramy życia, jesteśmy zjadani na 1-2, no czasem 3 ciosy). Broń biała zadaje o wiele więcej obrażeń (większa różnica między nimi, oczywiście początkowa broń zbytnio się nie różni w stosunku do CM), wraz z rozwojem zaczynamy zadawać obrażenia silniejszym przeciwnikom, jakoś to leci - ale nawet z uber-skokszoną postacią (statystyki, pancerz) możemy zostać zgnojeni przez silniejsze potworki (taki Demon czy Dinozaur, albo po prostu Nordmar  :)). Założeniem mojego moda głównie są walki 1v1, z grupkami nie ważne czego jest hardkor (ograniczenia wzrostu HP i osłabione pancerze nie pomagają  :ok:).
Również taki dinozaur ma dużo HP, a zjada nas szybko, także potrzeba pełnego skupienia z silniejszymi kreaturami  :D
W następnej wersji kierunek będzie ten sam (hardkor), tyle że statystyki niektórych rzeczy inne :D (a to głównie przez nowości)

Testowałem grę i kalibrowałem (kalibrowałem tzn. ustawiałem przyspieszenie i prędkość potworów, w następnej wersji również inne rzeczy pod to podchodzą) pod dwuręczniaki - a to przez to, że jak skalibruję pod jednoręczne, to dwuręczną nie zdążymy zadać żadnego ciosu, a że lubię dwuręczniaki także wiesz :ok: Jednoręczne mogą być za szybkie w walkach z niektórymi potworami. Tarcza to już przesada vs potwory - chciałbym to wyjebać chociaż przeciw Cieniostworom/Ogrom/Demonom/Golemom/Szablozębom, blokowanie ataków tych potworów nie jest fajne (tyle że bez grzebania w kodzie, jak twórca Update Pack'a, ni chuja).

Ze Zmierzchu Bogów wyciągnąłem już chyba wszystko co było można, w tym wszystkie tarcze, nie bój pan żaby :D
Właśnie jednoręcznych jest w brud, mało jest dwuręcznych mieczy (nie licząc toporków i włóczni oczywiście), może coś jeszcze zmajstruję do 1H.
Ja tam przestałem lubić dwa ostrza i przerzuciłem się na dwuręczne miecze, a dwa ostrza twórca Update Pack'a w którejś tam wersji zrobił zbyt potężne (są o 1 stopień biegłości silniejsze niż wcześniej - szybsze + większy mnożnik obrażeń).

Niestety, nie mam bladego pojęcia jak dodać nowy stopień z nowymi właściwościami - dodać umiejętność potrafię, ale co z tego jak nic ona nie daje, co najwyżej mogą dać efekt istniejących już perków hehe
Także ten, idąc tropem twórcy Update Pack'a i jego zmiany w perkach Dual-Wielda, żeby dodać albo pozmieniać właściwości perków (co nam dają) trzeba grzebać w kodzie (w którymś z plików .dll, np. żeby zmienić obrażenia niektórych czarów trzeba w już tym grzebać)... Także nici z nowych perków.

Już w wersji 3.2 coś tam lekko upychałem w nieużyte zakamarki, będzie tego więcej  :D

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
No to zajebiście czekam na tą wersję i od razu biorę się za grę ;)
 

bestia

bestia

Użytkownicy
posty27
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dodaj tej bestii czar meteorytu
 

Pawlak673

Pawlak673

Użytkownicy
Wyrwę wam języki i wytrę se nimi dupe
posty272
Propsy36
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Wyrwę wam języki i wytrę se nimi dupe
Wrzucał byś wszystkie patche, update (ogólnie wszystkie nowości jakie dokonałeś i za co Ci każdy dziękuje) do pierwszego postu, ułatwiło by to nowym na pewno ogarnięcie tego wszystkiego, bo założę się, że większości nie chce się przeglądać wszystkich stron w poszukiwaniu nowych aktualizacji .
 

Smutek z dymem wylewam z płuc na zewnątrz .. <3

SanTiago

SanTiago

Użytkownicy
posty212
Propsy47
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
Ziomek, co ty zrobiłeś z tymi wilkami?  :P Nie da się z nimi walczyć  :lol2:
 

Squerol

Squerol

Użytkownicy
twój stary
posty712
Propsy547
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • twój stary
Da się walczyć z wilkami :)
Jak coś mogę wrzucić Quickfixaoxq żeby walczyły jak na moim nqjnowszym filmiku. Niestety Gothiczek wymaga rozpoczęcia nowej gry do tego. Także kończę pracę dziś o 14 postaram qm się wrzucić ten komponent i zaktualizuję pierwszy post jak kolega wyżej pisał :)  Pozdrawiam

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Ten filmik na jakim poziomie trudności jest?

Co planujesz jeszcze dodac? :)
 

Slejduxx

Slejduxx

Użytkownicy
posty76
Propsy20
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Slejduxx

[G3] ADRENALINE MODE 2.0
#70 2016-10-01, 12:46(Ostatnia zmiana: 2016-10-01, 16:33)
Czy mógłbyś wykorzystać przestrzeń nad Faring? Znajduję się tam przejscie do Nordmaru niedaleko jest Czarny troll itp. Czy mógłbyś dodać jakiś myśliwych czy byłby to problem?

Post połączony: 2016-10-01, 16:33
Albo, żeby dodać buntownicze podziemie w Faring
 

radex115544

radex115544

The Modders
posty420
Propsy154
ProfesjaTester
  • The Modders
Czy można przywrócić jakoś normalną szybkość gry? Jak dla mnie to jedyny minus tego submoda wiem że sama nazwa świadczy że modyfikacja ma podnieść adrenalinę, ale mimo wszystko wolę mieć czas żeby nacieszyć oczy :) Byłbym więc niezmiernie wdzięczny jakbyś zrobił jakąś alternatywną wersję z ogromną przyjemnością nagram ten modzik :)
 

Fayors

Fayors

Użytkownicy
posty259
Propsy34
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jest na to patch tylko że ze względu na zablokowaną wytrzymałość i niemożność wyleczenia z choroby bezimienny będzie walczył 2x wolniej (względem normalnego tempa), a prędkość walki u przeciwników pozostanie nie zmieniona. W efekcie będziesz miał jeszcze trudniejszą grę. To nie jest modyfikacja dla każdego. Chyba że Squerol się zlituje i coś z tym zrobi, chociaż nie dam sobie głowy za to uciąć :P
 

Slejduxx

Slejduxx

Użytkownicy
posty76
Propsy20
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Fayros i Radex <3
 

Squerol

Squerol

Użytkownicy
twój stary
posty712
Propsy547
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • twój stary
@radex115544

Zgadza się Fayors - niestety, krótko mówiąc, prędkość 1.0 nie ma sensu. Jak chcesz to mogę na uparciucha przywrócić możliwość wyleczenia choróbska i podać link do pliku .ct bez mrożenia wytrzymałości na "0" (gdzieś tu nawet krąży ten link w tym temacie :D). Bo z wyłączoną wytrzymałością a co za tym idzie bieganiem i spowolnioną szybkością ataku beziego na prędkości 1.0 ciężko by było wytrzymać :D

@Mac Dun
Na filmiku jest standardowo Hard+AI+AB - ale nie sugeruj się HP potworów, bronie użyte na filmiku zadają skrajnie różne obrażenia, nie pamiętam też jakie statystyki postaci (oczywiście wymaksowane specjalizacje) a potwory podpompowałem tylko na chwilę żeby dłuższa bitka była na potrzeby nagrania :D
Chyba że chodzi ci o agresje przeciwników.

@Slejduxx
Myślałem coś już o myśliwych, bossach od nich, polowaniach, nowym ekwipunku od nich i tych sprawach... Może dodam.

Z tym Faring to nie wiem, ale przydało by się.

@Cesarz
Proszę, trochę z poźlizgiem ale na szybkiego dorzuciłem pare rzeczy do tej "wilczej" łatki,
tylko pierdoły, ale możesz sobie powalczyć np. z gargulcami i orkami dual-wield...

wszystko w swoim czasie...

- naprawiono bugi ze zbroją Osmunda, Mamuka i ryłem Runaka (w zasadzie jego brakiem),
- gęstsza krew,
- kilka rzeczy z moich nowych filmików :
^ usunięte/podmienione niektóre animacje, jak na filmiku,
^ gargulce, mumie i skorpiony walczą inaczej,
^ czarne gobliny używają dwóch broni,
^ pustynne gargulce używają magii,
^ smoki walczą inaczej,
^ na razie tylko Kan, Tamkosh, Kalesh, Grok i ktoś tam jeszcze używa dwóch broni,
- dodano animacje bezczynności dla tarczy, dwóch broni i włóczni/kosturów - od teraz postać nie stoi jak posąg,
 postawa włóczni/kostura w stylu Risen'a 1,
- dodano animację "smug" do każdej broni białej (no poza tymi dwoma berłami fabularnymi),
- naprawiony turban - pasuje idealnie do cabana bezia,
- dodano skrypt "HP co poziom" od george'a z wog.de - wrzuciłem żeby nie trzeba było osobno pobierać, ustawiony na 12 HP co poziom, masz luz :)
możecie sobie zmienić na więcej/mniej edytując "learnpoints.ini", można tam też zmienić ilość PN co poziom,
^ co za tym idzie zmieniona właściwość permanentnego eliksiru na HP,

Nie dodawałem żadnych nowych rzeczy (nie ma sensu gdyż nic jeszcze nie wrzuciłem do świata, mógłbym wrzucić to co mam ale to bez sensu, tylko użytek na kodach) - poza 2 wariantami orkowych duali i chyba został inny model Gniewu Berserkera,
Nie zmieniałem statystyk potworów (poza tymi co walczą inaczej), przedmiotów, chyba tylko amulety kilka kosturków i kilka eliksirków.

Wyciągnąłem tylko pare rzeczy z tego co mam - nie miałem możliwości sprawdzić czy to w ogóle po wyciągnięciu działa ale jestem tak na 99% pewny że działa :)
Możliwe też że coś wrzuciłem przypadkiem do łatki :)

Wszystko w jednym archiwum do pobrania, odświeżony pierwszy post, a w nim instrukcje, download itp.

http://www.mediafire.com/file/w2twbmkerkwt4f6/ADRENALINE_QUICKFIXZOR.rar


darekstrzalka4

darekstrzalka4

Użytkownicy
posty86
Propsy12
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Squerol własnie prosiłbym i pewnie nie tylko ja o plik z wyleczeniem choroby ;)
 

xardas33

xardas33

Użytkownicy
Łowca Smoków
posty423
Propsy81
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Łowca Smoków
Zbroja samuraja to normalnie majstersztyk :)
Zastanawiałeś się może nad taką opcją, aby zmienić warzenie mikstur leczenia / many ?

Bo w G3 mamy 4 rodzaje roślin, które służa do warzenia mikstur leczenia i 4 rodzaje do mikstur many. Ciekawą opcją było by, by zamiast 4 przepisów na taką samą miksturę leczenia / many wprowadzić 4 stopnie mikstur.
Np:
1. Esencja Lecznicza - Dzikie Jagody + Woda
2. Ekstrakt Leczniczy - Korzenie Lecznicze + Woda
3. Eliksir Leczniczy - Słoneczne Ziele + Woda
4. Napój Leczniczy (czy jakaś inna nazwa) - Ziele Lecznicze + Woda
 

Squerol

Squerol

Użytkownicy
twój stary
posty712
Propsy547
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • twój stary

Squerol

[G3] ADRENALINE MODE 2.0
#77 2016-10-02, 13:44(Ostatnia zmiana: 2016-10-02, 14:21)
@bestia

Nie potrafię zmienić czarów ani strzał używanych przez przeciwników, przykro mi.

Dzięki xardas33.

Content Mod dodał dodatkowy wariant, ale ten pomysł z rodzajami mikstur zależnych od roślinki jest wporzo, dzięki. Z tym że raczej będzie trzeba jeszcze trochę pozmieniać bonusy od pozostałej żywności żeby był jako taki "ład i skład" :)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wrzucam paczkę "MELISSA MODE" - plik .CT nie speedhackuje ani nie zamraża nam wytrzymałości, jedynie uaktywnia uniki. W paczce są pliczki "Templates", zależnie od tego jaką wersję moda posiadacie, taki plik kopiujecie do swojego folderu "Data". Pliczek przywraca efekt mikstury leczenia choroby do tej z podstawki, nowa gra nie jest wymagana.

http://www.mediafire.com/file/6j424qa7jrfnhi0/MELISSA_MODE.rar

Ogólnie nie polecam, na dodatek z włączoną wytrzymałością znów można używać "wirka" dwuręczniakami (najbardziej przesadzony cios w grze w rękach gracze, jeszcze silniejszy od tego z dwóch broni), jak coś to mogę go wyłączyć, ale zadziała to w 2 strony - NPC'ci też nie będą mogli tego używać. Żeby to zmienić musiałbym wysłać zedytowany plik ważący gdzieś koło 150 MB :) (inaczej nie da rady, znaczy da, ale będą bugi i nie będzie to działać jak należy).

EDIT:
Dobra, wrzuciłem, jak kto chce, ten kopiuje do "Data"
http://www.mediafire.com/file/3k60nd5ukabx3x0/WIREK_OFF.rar

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


W "wilczej łatce" spakowałem do pliku "_compiledAnimations.m16" nie ten folder co trzeba, bardzo przepraszam (nie ma przez to nowych animacji). Wrzucam poprawiony, niestety wymagana nowa gra. Kopiujemy pliczek do folderu "Data".


http://www.mediafire.com/file/ct1p733bikoq3a1/Data.rar

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Cytuj
- ale nie sugeruj się HP potworów,
No właśnie dziwiłem się, że tak długo biłeś potwory :D Dzięki za wyjaśnienie.
 

Slejduxx

Slejduxx

Użytkownicy
posty76
Propsy20
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
A czy możesz zrobić aby po wyzwoleniu jakiegoś miasta pojawiała się zróżnicowana ludność? Więcej kobiet, magów ognia lub zwykłych mieszczan?
 


0 użytkowników i 3 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry