A zamierzasz może wsadzić do gry mieszkańców? Wiesz, chodzi o takich sobie obywateli zwyczajnych. Bo w asasyńskich miastach są sami wojownicy, a przydaliby się jacyś mieszczanie. Czy może aż tak daleko się nie zagłębiasz? 
Nie czuję potrzeby czegoś takiego dodawać, przykro mi - u asasynów w miastach starczy to co jest (kupcy i wojacy).
Jak tylko modyfikacja wyjdzie od razu pobieram, pytanie jak prezentuje się poziom trudności? Nigdy nie byłem nauczony grać na hardzie w Gothic 3?
Ten Samurai upadły to sztos! Bardzo mi się podobają tacy bossowie, miło by było, gdybyś dodał tarcze z zmierzchu bogów i najlepiej wszystkie wyciągnął i dodał do gry, przyznam szczerze, że dość ubogo było jeśli chodzi o oręż itd. W szczególności broni jednoręcznych zawsze byłem fanem dwóch ostrzy 
Myślałeś nad wprowadzeniem nowych umiejętności? Na przykład po mistrzowskim, arcymistrza różniłoby się to tylko tym, że animacja była szybsza powiedzmy o 10% Zawsze jakieś urozmaicenie 
W ogóle jak tak bardzo dobrze idzie Ci modyfikacja tej gry, to możesz zacząć bawić się w mapowanie nieznanych terenów, mógłbyś po dodawać różne nowe potwory itd.
Gdy tylko modyfikacja wyjdzie podaj opis co pobrać i jak wgrać i zabieram się do gry
Powodzenia!
Bardzo mi miło Draks

Przepraszam że późno odpowiadam, ale bez nagrody "za to że się podoba" nie wypadało, także proszę wrzucam na wejście:
https://www.youtube.com/watch?v=Du0yqX8mmf0
Na filmiku:
- potwory ze Zmierzchu Bugów,
- normalna (no, powiedzmy

) walka z Gargulcami,
- zmienione AI Skorpionów, Mumii i Wilków (znalazłem prosty trick na to),
- walczące zwierzęta (zając i jeleń, kombinowałem sobie dla jaj, na ten przykład animacją jelenia jest jego animacja żarcia trawska

),
- podmieniona początkowa część potężnego ataku dla ludzi z dwoma ostrzami,
- usunięta startowa animacja standardowych ataków orków z dwoma broniami,
- Demon walczący pięściami (wyciągnąłem jego model ze wcześniejszej wersji CM),
- możecie też zobaczyć pare hełmów ze Zmierzchu Bogów (dało rady je dopasować do ryła beziego),
Na 3.2 Hard+AI+AB było ciężko - na początku to w ogóle (początek a'la G1/G2 - bezi jest gównem, większości przeciwników nic nie zabieramy życia, jesteśmy zjadani na 1-2, no czasem 3 ciosy). Broń biała zadaje o wiele więcej obrażeń (większa różnica między nimi, oczywiście początkowa broń zbytnio się nie różni w stosunku do CM), wraz z rozwojem zaczynamy zadawać obrażenia silniejszym przeciwnikom, jakoś to leci - ale nawet z uber-skokszoną postacią (statystyki, pancerz) możemy zostać zgnojeni przez silniejsze potworki (taki Demon czy Dinozaur, albo po prostu Nordmar

). Założeniem mojego moda głównie są walki 1v1, z grupkami nie ważne czego jest hardkor (ograniczenia wzrostu HP i osłabione pancerze nie pomagają

).
Również taki dinozaur ma dużo HP, a zjada nas szybko, także potrzeba pełnego skupienia z silniejszymi kreaturami

W następnej wersji kierunek będzie ten sam (hardkor), tyle że statystyki niektórych rzeczy inne

(a to głównie przez nowości)
Testowałem grę i kalibrowałem (kalibrowałem tzn. ustawiałem przyspieszenie i prędkość potworów, w następnej wersji również inne rzeczy pod to podchodzą) pod dwuręczniaki - a to przez to, że jak skalibruję pod jednoręczne, to dwuręczną nie zdążymy zadać żadnego ciosu, a że lubię dwuręczniaki także wiesz

Jednoręczne mogą być za szybkie w walkach z niektórymi potworami. Tarcza to już przesada vs potwory - chciałbym to wyjebać chociaż przeciw Cieniostworom/Ogrom/Demonom/Golemom/Szablozębom, blokowanie ataków tych potworów nie jest fajne (tyle że bez grzebania w kodzie, jak twórca Update Pack'a, ni chuja).
Ze Zmierzchu Bogów wyciągnąłem już chyba wszystko co było można, w tym wszystkie tarcze, nie bój pan żaby

Właśnie jednoręcznych jest w brud, mało jest dwuręcznych mieczy (nie licząc toporków i włóczni oczywiście), może coś jeszcze zmajstruję do 1H.
Ja tam przestałem lubić dwa ostrza i przerzuciłem się na dwuręczne miecze, a dwa ostrza twórca Update Pack'a w którejś tam wersji zrobił zbyt potężne (są o 1 stopień biegłości silniejsze niż wcześniej - szybsze + większy mnożnik obrażeń).
Niestety, nie mam bladego pojęcia jak dodać nowy stopień z nowymi właściwościami - dodać umiejętność potrafię, ale co z tego jak nic ona nie daje, co najwyżej mogą dać efekt istniejących już perków hehe
Także ten, idąc tropem twórcy Update Pack'a i jego zmiany w perkach Dual-Wielda, żeby dodać albo pozmieniać właściwości perków (co nam dają) trzeba grzebać w kodzie (w którymś z plików .dll, np. żeby zmienić obrażenia niektórych czarów trzeba w już tym grzebać)... Także nici z nowych perków.
Już w wersji 3.2 coś tam lekko upychałem w nieużyte zakamarki, będzie tego więcej
