[G3] GOTHIC 3 ADRENALINE MODE 161288 338

O temacie

Autor Squerol

Zaczęty 25.06.2016 roku

Wyświetleń 161288

Odpowiedzi 338

potezny2

potezny2

Użytkownicy
posty145
Propsy13
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Też tak mam że 2/3 orków normalne,reszta to same samo bijące bronie :D
Przynajmniej tak jest w Ardei,bo dopiero tu doszłem,bo zacząłem dopiero gre z tą modyfikacją. Co do wersji orków to LITE

Post połączony: 2016-09-11, 14:57
PS:A,i nie wiem czy tak ma być,ale u mnie przy odbijaniu Ardei,z Diegiem i innymi to oni są bardzo silni. Patrze,już expa za orka. Pare sekund później znowu exp lol. Oni są za silni normalnie. W minute lub dwie odbiliśmy Ardeie. A,i bezi ma mega sprinta. Tak popiernicza... Aż sie kurzy. Ma tak być? I jeszcze miecz nie jest tak szybki jak na nagraniu. Wogóle gra nie jest taka szybka jak tym nagraniu. Przynajmniej w Ardei.

Post połączony: 2016-09-11, 14:57
*na
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

[G3] ADRENALINE MODE 2.0
#21 2016-09-11, 15:13(Ostatnia zmiana: 2016-09-11, 15:29)
Squerol czy dalbys rade zrobić aby towarzysze i atakujący z nami miasta byli przydatni a nie stanowili jedynie mięso armatnie.
 

Squerol

Squerol

Użytkownicy
twój stary
posty712
Propsy547
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • twój stary

Squerol

[G3] ADRENALINE MODE 2.0
#22 2016-09-11, 16:49(Ostatnia zmiana: 2016-09-11, 16:58)
Też tak mam że 2/3 orków normalne,reszta to same samo bijące bronie :D
Przynajmniej tak jest w Ardei,bo dopiero tu doszłem,bo zacząłem dopiero gre z tą modyfikacją. Co do wersji orków to LITE

Post połączony: 2016-09-11, 14:57
PS:A,i nie wiem czy tak ma być,ale u mnie przy odbijaniu Ardei,z Diegiem i innymi to oni są bardzo silni. Patrze,już expa za orka. Pare sekund później znowu exp lol. Oni są za silni normalnie. W minute lub dwie odbiliśmy Ardeie. A,i bezi ma mega sprinta. Tak popiernicza... Aż sie kurzy. Ma tak być? I jeszcze miecz nie jest tak szybki jak na nagraniu. Wogóle gra nie jest taka szybka jak tym nagraniu. Przynajmniej w Ardei.

Post połączony: 2016-09-11, 14:57
*na

Nie wiem dlaczego, u mnie i u paru zagranicznych gości co grali i później się odzywali nie zgłaszali problemu z niewidzialnymi orkami...

Przyjaciele owszem są silniejsi, a orkowie z Ardei poza bossem mają tylko zwiększone obrażenia, chyba nie ruszane HP i odporność (jak ich statystyki podniosłem na poziom reszty orków w grze to na Hardzie nie było szans odbić Ardei - orkowie wszystkich wyrzynali a później bezi skazany na nieuniknioną śmierć hehe). Bitka w Ardei jest tutorialem, zabawa zaczyna się po niej.

Prędkości poruszania się bohatera nie modyfikowałem. Możliwe że coś ci się zawiesiło w CE.

Ciężko mi pomóc na twoje problemy których sam nie napotkałem, przepraszam.

Jedynie mogę polecieć ze standardową formułką:
Na pewno masz zainstalowany program Cheat Engine, Autohotkey, Update Packa 1.04.10, QP,  wersję CM 3.0 FINAL z zainstalowanymi Konsekwencjami, Adrenaline Mode 3.2 (najlepiej all-in-one) i DODGEv2?

Trochę burdel w tym temacie narobiłem, przy następnej wersji założę nowy temat a ten przydałoby się wypierdolić i zredukuję ilość plików do minimum żeby nie było burdlu w plikach gry  :F

Właśnie. Sprint jest wyłączony jak złapiesz chorobę (co jest wymagane, potworek po rozpoczęciu gry w Ardei cie zatruwa, nazywa się on "Roznosiciel") i po włączeniu pliku .ct Cheat Engine'a (wytrzymałość ustawiona na "0"). Pod klawiszem "Shift" będziesz miał uniki (po ustawieniu klawisza "q" na komendę skradania w opcjach gry i po odpaleniu pliku .ct i skryptu .ahk).

Sprawdź jeszcze w folderze "Data" czy nie ma przerw w numeracjach rozszerzeń plików - tzn. po skopiowaniu nie masz jakichś przerw, np. Templates.m10 a potem Templates.m12. Jak masz to zmień rozszerzenia żeby nie było przerw (taka sytuacja - masz pliki Sounds.m00, Sounds.m02, Sounds.m03 - jak będzie przerwa, czyli nie ma Sounds.m01, następne pliki typu .m02, m03, m04 itd. zostaną pominięte i nie wczytane przez grę...)

Squerol czy dalbys rade zrobić aby towarzysze i atakujący z nami miasta byli przydatni a nie stanowili jedynie mięso armatnie.

Mógłbyś trochę sprecyzować? Chodzi o ich statystyki?

darekstrzalka4

darekstrzalka4

Użytkownicy
posty86
Propsy12
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Potezny2, wystarczy wybrać Lite wersje orków i u mnie działa :) a pytanie do cb @Squerol a może coś myslisz o edytowaniu przemiany? tak jak i naszych towarzyszy przywołanych. Bo jak zmienię sie załóżmy w Rozpruwacza, to innego rozpruwacza potrzebuje z 30 hitów by go zabić, a on ma mnie na 2hity.
 

Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty647
Propsy204
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Squerol masz jakieś doświadczenie w Zmierzchu Bogów ? BS robi spolszczenie content modu do dodatku ale ma jakieś problemy z komplikacją plików, robiłeś coś podobnego kiedyś ?
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Cytuj
Mógłbyś trochę sprecyzować? Chodzi o ich statystyki?
W org g3 towarzysze nic prawie nie ubijali, nie wiem, może zwiększenie statow mocno by pomogło.
Trzeba byloby zrobić testy.  Na pewno powinni być dużo silniejszy od beziego aby zrekompensować kulawy system walki oraz AI npc walczacych

Co do postaci które pomagalyby w oblężenie, to chyba tylko kilka postaci nam pomagali ale nie jestem pewien.
 

Squerol

Squerol

Użytkownicy
twój stary
posty712
Propsy547
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • twój stary
Potezny2, wystarczy wybrać Lite wersje orków i u mnie działa :) a pytanie do cb @Squerol a może coś myslisz o edytowaniu przemiany? tak jak i naszych towarzyszy przywołanych. Bo jak zmienię sie załóżmy w Rozpruwacza, to innego rozpruwacza potrzebuje z 30 hitów by go zabić, a on ma mnie na 2hity.

Dziękuję że to sprawdziłeś, cieszę się że działa, props leci :ok:
Nie mam bladego pojęcia gdzie zmienić statystyki potworów z przemiany - ale obawiam się, że trzeba już grzebać w którymś pliku .dll, tak jak trzeba to robić żeby zmienić obrażenia większości czarów (obrażenia kuli ognia/mrozu i chyba błyskawicę da się zmienić normalnie, ale innych nie, sprawdzone info z obrażeniami czarów od zandr'a, twórcy Update Pack'a). Przykro mi.

@Jakub91 Nie mam doświadczenia ze ZB - jedyne co z nim robiłem to konwertowałem przedmioty do G3 przez pewien programik, a tam nic umieć nie trzeba  :lol2:

Ale zapewne chodzi o kompilację "Stringtable.ini" do formatu ".bin"?

Jeśli działa to tak jak w G3 (a powinno), to:

1. Wycinamy wszystkie pliki "Projects_compiled" z folderu "Data" gdzieś do innego folderu - zostawiamy tylko 1 plik - mianowicie plik "Projects_compiled.pak",
2. Teraz wklejamy folder "Strings" z plikiem "Stringtable.ini" (plik z tekstami) do folderu "Data",
3. Uruchamiamy grę - powinna teraz trochę dłużej się uruchamiać, jak będziemy w menu to wychodzimy z niej,
4. Teraz w folderze "Strings" powinien być już skompilowany plik "_stringtable.bin". Usuwamy "_" z nazwy, czyli plik ma się nazywać "stringtable.bin",
5. Tworzymy folder "Projects_compiled", wklejamy tam plik "stringtable.bin",
6. Usuwamy folder "Strings" z zawartością i przywracamy wycięte pliczki "Projects_compiled",
7. Teraz mamy dwie możliwości - luzem wkleić nasz folder "Projects_compiled" do folderu "Data" - będzie działać, ale jak to robią wszyscy lepiej go spakować programem G3PU, i zmienić rozszerzenie na "m z cyferką", tzn. jak w Content Mod'zie do ZB ostatni plik "Projects_compiled" ma rozszerzenie np. ".m05", zmieniamy rozszerzenie naszego na ".m06" - podstawowa zasada,

Jeśli panowie potrzebują skompilować pliki ".info" (do spolszczenia wątpię czy potrzebne), robimy to samo co z kompilacją "Stringtable", tyle że zanim wyjdziemy z gry, żeby się skompilowało trzeba rozpocząć nową grę. Oczywiście folder "Infos" zamiast "Strings", a otrzymany plik będzie się inaczej nazywał.

Mam nadzieję że nie rozpisałem się na marne  :lol2:

Cytuj
Mógłbyś trochę sprecyzować? Chodzi o ich statystyki?
W org g3 towarzysze nic prawie nie ubijali, nie wiem, może zwiększenie statow mocno by pomogło.
Trzeba byloby zrobić testy.  Na pewno powinni być dużo silniejszy od beziego aby zrekompensować kulawy system walki oraz AI npc walczacych

Co do postaci które pomagalyby w oblężenie, to chyba tylko kilka postaci nam pomagali ale nie jestem pewien.

Po załączeniu "minhitduration" na "0" i wyłączeniu bezużytecznych, wolnych ataków (pchnięcia, ataki zza głowy) NPC'ty zaczęli się nieźle się naparzać. Problemem owszem jest drastyczna redukcja obrażeń pomiędzy przeciwnikami - żeby stali się morderczy muszą być nieziemsko silniejsi od przeciwnika... Może poproszę Georg'a z wog.de o zrobienie skryptu na to - wyprosiłem skrypt na wzrost HP co poziom :lol2: to może skrypt na obrażenia pomiędzy przeciwnikami też chłop ulepi - zwłaszcza że podobny już kiedyś wypuścił, tyle że działał on na zasadzie zwiększenia obrażeń potwór vs NPC (tylko w jedną stronę, nie na odwrót). Mnożnik ustawiany był w pliku ".ini". 

potezny2

potezny2

Użytkownicy
posty145
Propsy13
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dobra,zobacze czy zadziała. @darekstrzalka4 mówiłem że mam wersje LITE :)

Post połączony: 2016-09-12, 15:35
PS:Dało by sie zrobić coś podobnego na gothic 2? Albo czy mógłbyś zrobić jakiegoś moda wojennego do G2. Bo bardzo w G2 brakuje mi tych rewolucji co w G3. Ogólnie modzik spoko :)
 

Squerol

Squerol

Użytkownicy
twój stary
posty712
Propsy547
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • twój stary
Dobra,zobacze czy zadziała. @darekstrzalka4 mówiłem że mam wersje LITE :)

Post połączony: 2016-09-12, 15:35
PS:Dało by sie zrobić coś podobnego na gothic 2? Albo czy mógłbyś zrobić jakiegoś moda wojennego do G2. Bo bardzo w G2 brakuje mi tych rewolucji co w G3. Ogólnie modzik spoko :)

Gothic'a 2 się nie tykam.
Tak wogóle to gdzie ty chcesz i po co robić rewolucje w G2?  O_O Rewolucje klasztoru? hehe
To fajnie że mod ci się podoba, proszę, dostajesz w nagrodę screena z nowej wersji  :P

Spoiler


Silniejsza odmiana Ogra - Ogrim  :D


potezny2

potezny2

Użytkownicy
posty145
Propsy13
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dzieki,i tak mod mi sie bardzo podoba :) Fajne jest to że dodałeś to do najnowszych patchów i content moda.W sumie racja,jaką można tam zrobić rewolucje :D. Wow,fajny ogr :)
 

Fayors

Fayors

Użytkownicy
posty259
Propsy34
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Fayors

[G3] ADRENALINE MODE 2.0
#30 2016-09-13, 11:58(Ostatnia zmiana: 2016-09-13, 14:33)
Modyfikacja naprawdę super, ale nie podoba mi się przyspieszenie gry o 1.5x da się łatwo odwrócić?

EDIT: Squerol masz jakieś plany dotyczących nowych zadań itp.? Czy ogólnie będziesz się skupiał głównie na balansie rozgrywki?
 

gothic1210
  • Gość
@Squerol może ciut przyciemnić teksturkę tego ogra? Może mógłbym pomóc z tym? Wyślij mi ją w TGA na PW, jeśli chcesz :D
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Cytuj
Może poproszę Georg'a z wog.de o zrobienie skryptu na to - wyprosiłem skrypt na wzrost HP co poziom :lol2: to może skrypt na obrażenia pomiędzy przeciwnikami też chłop ulepi - zwłaszcza że podobny już kiedyś wypuścił, tyle że działał on na zasadzie zwiększenia obrażeń potwór vs NPC (tylko w jedną stronę, nie na odwrót). Mnożnik ustawiany był w pliku ".ini".
To czekam. Ale radze pokombinować cos, bo w g3 to kulalo strasznie i fajnie byloby to poprawić :)
 

Squerol

Squerol

Użytkownicy
twój stary
posty712
Propsy547
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • twój stary

Squerol

[G3] ADRENALINE MODE 2.0
#33 2016-09-13, 18:17(Ostatnia zmiana: 2016-09-13, 18:23)
Modyfikacja naprawdę super, ale nie podoba mi się przyspieszenie gry o 1.5x da się łatwo odwrócić?

EDIT: Squerol masz jakieś plany dotyczących nowych zadań itp.? Czy ogólnie będziesz się skupiał głównie na balansie rozgrywki?

Fajnie że ci się podoba, w nagrodę dostajesz screena z Mściwą Stalą i jakimś tam pokolorowanym pancerzem (powiększyłem model Wielkiego Miecza, delikatnie przeteksturowałem i ustawiłem jako dwuręczniaka).

Spoiler

Proszę, te same pliki co w "DODGEv2", też wystarczy włączyć "AUTORUN.bat". Speedhack ci się teraz nie włącza.

http://www.mediafire.com/download/8udhg00wh48u103/WOLNIEJ_PLEASE.rar

Możesz też samemu bawić się suwakiem i klikiem "Apply" w okienku CE po uruchomieniu moich pliczków albo edytować edytorem tekstowym plik .ct :
 w "speedhack_setSpeed(1.5)" prawie na samym dole wartość "1.5" odpowiada za wartość speedhacka.

Gorąco nie polecam - ale co kto lubi. Za bardzo prędkość x1.0 nie ma sensu na moim modzie -
Po pierwsze primo, przez zablokowaną wytrzymałość + niemożność wyleczenia choroby twoja postać będzie atakować w "slow-motion", a przeciwnicy nie.   
Po drugie primo, nie będziesz mógł sprintować (no chyba że będziesz spamował forward-dashe). Pozdro600/3900 z eksploracją  :)
Po trzecie primo, Gothic 3 jest za wolny i za nudny bez speedhacka.

Nawet jakbym ci wysłał plik .ct który nie blokuje wytrzymałości, jak złapiesz choróbsko w grze już go nie wyleczysz - chyba wszystkie możliwości wyleczenia jej są zablokowane...
Także czy zablokowana czy nie, rzadko się nią nacieszysz...

Co do zadań, to wątpię, może tak, może nie. Najpierw chcę skończyć to co zaplanowałem.
Bawienie się questami i dialogami jest strasznie czasochłonne - głównie przez długie loadingi i jeszcze dłuższe + restarty nowej gry jeżeli chcemy byle gówno w grze wypróbować (a to przez konieczność kompilacji infosów i stringtabla to formatu bin samoczynnie przez silnik gry).

Zrobiłem jeden próbny, prosty krótki quest w klasztorze i parę pogawędek z "bossami" w poprzedniej wersji i mi się za bardzo już to nie widzi...

@Squerol może ciut przyciemnić teksturkę tego ogra? Może mógłbym pomóc z tym? Wyślij mi ją w TGA na PW, jeśli chcesz :D

No tak po dłuższym przypatrzeniu się trochę nienaturalnie to wygląda.
Wiem że amatorszczyzna, pierwsza gierka w której bawię się teksturkami.
W paint.net nie problem mi przyciemnić, ale jak chcesz to się baw, dzięki za pomoc. Zobaczymy jak ci to wyjdzie w praniu :ok: Wysłałem ci .tga  :ok:

potezny2

potezny2

Użytkownicy
posty145
Propsy13
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Bardzo fajnie wygląda ten miecz :) A ta szata to z G3 CP,czy sam ją zrobiłeś? Dawno nie grałem w G3 wiec nie pamietam.
 

Fayors

Fayors

Użytkownicy
posty259
Propsy34
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wygląda zajebiście. Z niecierpliwością czekam na patch i ogólnie potem coś planujesz jeszcze zmieniać, czy to będzie już wersja finalna?
 

SanTiago

SanTiago

Użytkownicy
posty212
Propsy47
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
Planujesz dodać jeszcze jakieś ciekawe rzeczy, animacje, czy inne takie rzeczy?  :D Póki co ja jestem pozytywnie zaskoczony twoją pracą  :ok:
 

Fayors

Fayors

Użytkownicy
posty259
Propsy34
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Przynajmniej ten koślawy system walki został jako tako zmodyfikowany i lepiej to wygląda ale i tak szału nie ma :P
 

Squerol

Squerol

Użytkownicy
twój stary
posty712
Propsy547
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • twój stary
Dzięki panowie. Na razie chcę zrobić to co napisałem + parę pomysłów od użytkowników , później zobaczymy. Może finalna, może nie.
Wasze pomysły mile widziane :ok:
Za to że wam się podoba dostajecie drobne screeny  :ok:

Jak będzie wyglądał każdy zwykły Cieniostwór w grze (zaczęły pić mleko na moim modzie, miecz to Gniew Innosa z nowym wyglądem (miecz jednoręczny ze Zmierzchu Bogów powiększony i zmieniony w dwuręczniaka), eksperymentalny hełm i Ciężka Zbroja Buntownika):
Spoiler
Spoiler

Porównanie z Cieniostworem z CM:
Spoiler

Jeszcze niby nic, ale musiałem to zrobić - nie mogłem już patrzeć na pedalskie miecze z rudy :lol2: (miecz Nordmarczyka lekko powiększyłem)
Spoiler

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Ten cieniostwór z cm ma taką długą szyję czy mi się wydaje? :F
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry