Gothic vs Wiedźmin 66307 255

O temacie

Autor sebogothic

Zaczęty 14.05.2016 roku

Wyświetleń 66307

Odpowiedzi 255

sebogothic

sebogothic

Użytkownicy
posty381
Propsy244
Profesjabrak
  • Użytkownicy

sebogothic

Gothic vs Wiedźmin
2016-05-14, 14:40(Ostatnia zmiana: 2016-05-14, 15:03)
Widać, że większość wypowiadających się tutaj nie oglądała pigułek od arhn.eu. To za sprawą kontaktu z fanami powstały narzędzia modderskie do dwóch pierwszych Gothiców. Smoki w "dwójce" też pojawiły się po sugestiach graczy. Na World of Gothic Piranie zawsze są aktywne. Poza tym, które studio realizuje wszystkie zachcianki graczy? Poda mi ktoś jakiś przykład? Wiadomo, że każdy ma wizję projektu i trudno by znalazło się tam wszystko czego zażyczą sobie fani. Redzi też, choć kreowani są na zbawców branży, niezbyt interesowali się opiniami graczy publikowanymi na ich własnym forum.
No i powie mi ktoś jak potoczyły się losy Piranha Bytes? Wydaje mi się, że robią to co lubią w taki sposób jaki lubią. Nie słyszałem by groziło im bankructwo. Branża gier jest na tyle spora, że nawet tak małe studio jak PB znajdzie w niej sobie miejsce. I już samo to, że ich gry porównywane są z produkcjami o kilkuset milionowych budżetach z kilkusetosobowych molochów jest dla PB uznaniem. Zresztą dla mnie żaden erpeg nie przebił dwóch pierwszych Gothiców (tak, nawet Wiedźmin 3 kreowany na mesjasza gier). Piranie znaleźli idealną recepturę, która trafiła do mnie w stu procentach. Sprawili coś co jest jednym z założeń erpegów, dzięki nim znalazłem się w innym świecie i doświadczyłem immersji tak potężnej, jak nigdy wcześniej, ani później, niestety. Gry tworzone przez mniejsze studia mają po prostu to coś, czego nie posiadają produkcje od molochów. W tak ogromnych produkcjach po prostu serce do tworzenia przegrywa z bezdusznym Excelem. Te gry mają się sprzedać w kilkumilionowych nakładach, więc tworzone są tak by trafiać do mainstreamu. Panowie w garniakach mówią co ma być w kolejnej grze, a te setki pracowników to realizują, bez szans na przemycenie jakiegoś własnego pomysłu do gry. Stąd wielu takich ludzi odchodzi i zakłada niewielkie studia indie albo finansowane za pośrednictwem Kickstartera. Ostatnio ciekawie zapowiada się gra Seven, którą tworzą byli członkowie CDP RED. I właśnie na takie projekty czekam bardziej niż na gry AAA, bo taka niepozorna gra może się okazać większym zaskoczeniem niż typowy blockbuster.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Poza tym, które studio realizuje wszystkie zachcianki graczy? Poda mi ktoś jakiś przykład?

CD Projekt. Przykład? Regis.

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Słusznie zauważyłeś, że ty. Tylko ty.

Patrzac po ocenach nie tylko ja. Ale nawet jesli, to co z tego? Bardzo mnie to jebie i dalej bede czerpał radość z gry, podczas gdy smutni ludzie ze swoim smutnym zyciem beda hejtowac kazdy aspekt xDDD
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

sebogothic

sebogothic

Użytkownicy
posty381
Propsy244
Profesjabrak
  • Użytkownicy
CD Projekt. Przykład? Regis.
Pisałem o WSZYSTKICH zachciankach. Jak wspomniałem wyżej, PB też dodała smoki do G2 za prośbami fanów.
 

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
No ale G1 i G2 to są inne czasy, teraz robią inaczej i totalnie ignorują fanów. Zawsze miałem wrażenie że narzędzia modderskie powstały głównie za sprawą Nico.

Jeśli dla ciebię W3 nie przebił dwóch pierwszych gothiców no to rzeczywiście nie mamy o czym dyskutować.
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

sebogothic

sebogothic

Użytkownicy
posty381
Propsy244
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jeśli dla ciebię W3 nie przebił dwóch pierwszych gothiców no to rzeczywiście nie mamy o czym dyskutować.

Fakt, nie mamy. I widząc dyskusje na tym forum (czasami trudno nazwać to dyskusją, jest to raczej obrzucanie się rynsztokowym słownictwem, miast argumentami) niespecjalnie mam na to ochotę.
 

Dark

Dark

Użytkownicy
posty1052
Propsy2197
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jeśli dla ciebię W3 nie przebił dwóch pierwszych gothiców no to rzeczywiście nie mamy o czym dyskutować.
Jak pierwsza część tego zdania nie byłaby prawdziwa, to ty i tak się już ośmieszyłeś mówiąc że gothic 1 nawet w swoich czasach był 'przeciętny' a z perspektywy lat to gówno. ŻA-ŁO-SNE

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
CD Projekt. Przykład? Regis.
Pisałem o WSZYSTKICH zachciankach. Jak wspomniałem wyżej, PB też dodała smoki do G2 za prośbami fanów.

Chwila, przepraszam. Nie da się spełnić WSZYSTKICH zachcianek. Ale można spełnić część. PB jakby nie patrzeć sukcesywnie mają wywalone na porady i opinie graczy. Burza po Risenach np. w kwestii walki była niesamowita, oni to olali. Chcesz przykłady studiów które podchodzą fair do gracza i rzeczywiście są mesjaszami branży? Właśnie Redzi i Rockstar. Niby CDPR nie reaguje na prośby i uwagi? O ile wiem np. twarz Yen zmienili z uwagi na zyczenie fanów, dla fanów opracowali dobry sposób przywrócenia Regisa ryzykując krytykę od Sapkowskiego któremu pomysł mógłby bardzo nie podpasować, najpewniej na życzenie fanów powstanie Gwint Online, wszystkie zgłaszane osobiście przez graczy błędy (albo przynajmniej większość) zostały usunięte. Sam @Fabiosek o ile dobrze pamiętam pisał do nich w kilku sprawach i naprawili.


Dla ciebie G2 i G1 mogą być lepsze od Wiedźmina 3, ale ja zawsze powtarzam. Co innego gusta a co innego rzeczywistość. I prawda jest taka, że pod względem pewnej magii, DIALOGÓW, historii i emocji towarzyszącej grze chyba po za grami BioWare nic nie dorówna Wiedźminowi.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

Gothic vs Wiedźmin
#8 2016-05-14, 21:54(Ostatnia zmiana: 2016-05-14, 22:20)
Cytuj
. I prawda jest taka, że pod względem pewnej magii, DIALOGÓW, historii i emocji towarzyszącej grze chyba po za grami BioWare nic nie dorówna Wiedźminowi.
o_0  :hmmm: Jak grasz w jakieś rpg actiony to nic dziwnego. Widać że masz strasznie ograniczone ograne rpg.
A przykład bioware też słaby patrząc, że lata świetności tego studia już dawno minęły ;/
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Cytuj
. I prawda jest taka, że pod względem pewnej magii, DIALOGÓW, historii i emocji towarzyszącej grze chyba po za grami BioWare nic nie dorówna Wiedźminowi.
o_0  :hmmm: Jak grasz w jakieś rpg actiony to nic dziwnego. Widać że masz strasznie ograniczone ograne rpg.
A przykład bioware też słaby patrząc, że lata świetności tego studia już dawno minęły ;/


Toś ty chyba kuźwa w Inkwizycje nie grał która co by nie gadać od strony fabularnej była zajebista.
Tak, tak to jak już zagrasz w Wiedźmina to wróć do rozmowy.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
@Mac Dun to idiota, nie ma co z nim dyskutować.

sebogothic

sebogothic

Użytkownicy
posty381
Propsy244
Profesjabrak
  • Użytkownicy

sebogothic

Gothic vs Wiedźmin
#11 2016-05-14, 22:42(Ostatnia zmiana: 2016-05-15, 00:15)
Dla ciebie G2 i G1 mogą być lepsze od Wiedźmina 3, ale ja zawsze powtarzam. Co innego gusta a co innego rzeczywistość. I prawda jest taka, że pod względem pewnej magii, DIALOGÓW, historii i emocji towarzyszącej grze chyba po za grami BioWare nic nie dorówna Wiedźminowi.
Jakoś dziwnie mnie do tego mesjasza nie ciągnie. Ukończyłem raz i jakoś nie mam ochoty by wrócić po raz kolejny. A Gothiki ukończyłem po kilkanaście razy i nadal mogę wracać niczym do dobrej książki czy filmu. Wiedźmin 3 ma słabe replayability, nie zachęca do ponownej rozgrywki. Rozwój postaci to taki antyrozwój opierający się na slotach niczym w Diablo III. Geralt coś umie np. odbijać strzały, a gdy zdejmiemy to ze slotu to nagle o tym zapomina i zamiast tego potrafi coś innego. Jakoś nigdy nie bawiłem się w tasowanie slotami. Gdy się odblokowywał nowy, inwestowałem w nową umiejętność. Interesowały mnie głównie umiejętności aktywne jak odbijanie strzał, rozpłatanie, młynek, alternatywne wykorzystanie znaków.
Do tego dochodzą wszelkie ograniczenia: sugerowane poziomy wykonywania zadań, przeciwnicy na określonych levelach (nie ma znaczenia tutaj gatunek, bo i osobnicy z tego samego gatunku mogą występować na 5., 10., jak i 30. poziomie, więc niczym dziwnym tutaj jest spotkanie utopca silniejszego od gryfa), ograniczenia poziomowe ekwipunku. Także pomimo otwartości świata nie zaczniemy poszukiwań Ciri od Skellige czy Novigradu. Zadania poboczne też każdy raczej będzie wykonywał w podobnej kolejności.
Gothiki są idealnie wyważone. Warstwa gameplayowa, jak i fabularna są idealnie połączone. W W3 rozwarstwienie jest aż nadto widoczne. Z jednej strony mamy świetne dialogi, zrealizowane niczym w dobrym serialu (inna sprawa, że mało kiedy mamy wpływ na ich przebieg), do tego przepiękny i wykonany z dużym rozmachem świat. Z drugiej mamy jakąś dziwną próbę połączenia Diablo 3 z MMO, tak by mechanika rozgrywki przypadła jak najszerszemu gronu graczy.
A czy główny wątek mnie porwał? Było kilka gier, w których fabuły bardziej rozłożyły mnie na łopatki. Mówię tutaj głównie o zwrotach akcji, a takowego, który spowodowałby opad szczęki w W3 nie uświadczyłem.
Taki tam filmik prezentujący najlepszego myśliwego na świecie:
https://www.youtube.com/watch?v=a9hkN8SOiOc
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Cytuj
Toś ty chyba kuźwa w Inkwizycje nie grał która co by nie gadać od strony fabularnej była zajebista.
Czy grales w choc jeden tytul bioware nie liczac tytulow DA czy ME?  :huh:
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
KOTOR dla przykładu.

Post połączony: 2016-05-15, 00:16
Baldursy, Newerwinter Nights.

A ty chociaż grałeś w Wiedźmina?
Nie, nie grałeś.
 

Dark

Dark

Użytkownicy
posty1052
Propsy2197
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Dark

Gothic vs Wiedźmin
#14 2016-05-15, 01:38(Ostatnia zmiana: 2016-05-15, 02:35)
Ciężko się nie zgodzić że pirania pod względem PR'u i kontaktu z fanami zawsze leżała i kwiczała. Łamała nam serca i głowy niszcząc lore własnego świata (na pełnych obrotach od gothic 3), smoki to tylko wyjątek potwierdzający regułę. Samych sugestii i pomysłów faktycznie słuchano, ale generalnie po Gothic 1 (widać to na forum woga) ta uwaga się skończyła. Dobrze ktoś tu wyżej przytoczył przykład tego zakopywania się po piwnicach. Na całe 10 lat od premiery Gothic 1 jedynym wywiadem, a właściwie odpowiedzią na pytania fanów którego udzielili był ten żałosny wywiad Mike'a Hoge z Gothicz.net. (nie mówię o wywiadach dla samych niemców)

Kiedy zapytano go o te wszystkie tajemnicze miejsca z Gothic 1 których historie gracze chcieli poznać od zawsze (domy na dnie jeziora w NO, forteca Bergmara) on zaczął opowiadać historyjke o.. tamie w nowym obozie! Na dodatek chyba zapomniał, że dokładnie to samo opowiadał w samej grze jej twórca - Homer :facepalm:
Czyli rozumiecie - nie tylko przyznał tym, że te wszystkie 'tajemnicze miejsca' nie miały ŻADNEJ historii nawet w ich wewnętrznym lore, ale samym faktem ucieczki od pytania pokazał tylko swoją pogardę do fanów.
Gdybym ja był nim, i dostał takie pytanie - to z szacunku do czytających wymyśliłbym nawet na poczekaniu jakąś mini historie tego miejsca. A on nawet się do tego nie odniósł. Po prostu olał to pytanie, pamiętam jak piekliłem się nad tym z Thorem po ukazaniu się tego wywiadu :D

Inna sprawa, w tym samym wywiadzie mówi że trochę zarobili dopiero na nocy kruka. Gdyby mieli trochę oleju w głowie to na hype G1/2 wydali by jeszcze jakiś dodatek - ale nie chodzi mi o to co planowali, ale bardziej o coś w rodzaju dlc. Zaraz po wyjściu narzęki powstawać zaczęło kilka spektakularnych modów. Jednym z nich było Trails of Darkness:
https://www.youtube.com/watch?v=FhXibPj7vGE

Teraz najlepsze, trailer pochodzi z początku... 2004 roku :D Nieźle jak na fakt, że dziś w ad2016 większość modderów nie potrafi zrobić czegoś takiego nawet w 1/100 tylko tworzy gówno.
Wracająć do tematu - ów twórca moda (Garrik Lorran) składał nawet aplikacje o przyjęcie do Piranii. Zgadnijcie z jakim skutkiem? Nie przyjęli go :lol2: Mimo, że to co widać na trailerze designersko stoi lepiej od Gothica 2. Gdyby mieli choć trochę oleju w głowie i szacunku do swoich fanów podpisaliby z gośćiem umowę, zaprosili do studia i przydzielili ze trzy osoby do pomocy. Na takim dodatku w stylu dlc - raczej dla fanów, a nie nowych graczy, zarobiliby spore pieniądze. I to z satysfakcją dla fanów serii! (można było osadzić fabułę na jakiejś wyspie X w czasie wojny z orkami).

Sprawa narzędzi też jak ktoś tu wyżej przytoczył to zasługa raczej samego NicoDE (co było też wspominane u ARHN), a nie całej piranii.
Fakt, że nie było żadnego przedstawiciela do spraw community i kontaktu z fanami jest karygodny. CDP przy Wiedźminie miało taką osobę - najpierw była to jakaś blondynka, a po niej Paweł 'Eriash' Majak (z którym sporo współpracowaliśmy jako Square Crusaders). Oczywiście współpraca ta nie była idealna, jednakże gość wykazywał się chęcią pomocy i sam fakt że pomyśleli o stworzeniu takiej drogi komunikacji był po prostu świetny.

Pirania na swoim zadufaniu w sobie ostro się przejechała. Teraz kiedy słucham Bjorna Pankratza - głównego programistę (mówi na początku wywiadu elex) strasznie mi go szkoda. Bije z niego prawdziwa zgryzota na co zwróciłem już uwagę na wywiadze u arhn. Pirania była o krok od kasowego boomu i wspaniałego sukcesu, a spadła na samo dno - z którego prawdopodobnie nigdy się już nie podniesie.
Zabawne jest, że kiedyś Redzi marzyli żeby być Piranią i zrobić grę tej klasy. A dzisiaj role się odwróciły i piranie do redów nie zbliżą się już prawdopodobnie nigdy - nawet o kilometr.

sebogothic

sebogothic

Użytkownicy
posty381
Propsy244
Profesjabrak
  • Użytkownicy

sebogothic

Gothic vs Wiedźmin
#15 2016-05-15, 08:03(Ostatnia zmiana: 2016-05-15, 08:33)
Czyli rozumiecie - nie tylko przyznał tym, że te wszystkie 'tajemnicze miejsca' nie miały ŻADNEJ historii nawet w ich wewnętrznym lore, ale samym faktem ucieczki od pytania pokazał tylko swoją pogardę do fanów.
Gdybym ja był nim, i dostał takie pytanie - to z szacunku do czytających wymyśliłbym nawet na poczekaniu jakąś mini historie tego miejsca. A on nawet się do tego nie odniósł. Po prostu olał to pytanie, pamiętam jak piekliłem się nad tym z Thorem po ukazaniu się tego wywiadu :D
A ja tam wolę by te miejsca nadal były owiane mgłą tajemnicy. Gdyby Mike Hoge zaczął wymyślać jakieś historyjki to odarł by z niej te miejsca.

Cytuj
Inna sprawa, w tym samym wywiadzie mówi że trochę zarobili dopiero na nocy kruka. Gdyby mieli trochę oleju w głowie to na hype G1/2 wydali by jeszcze jakiś dodatek - ale nie chodzi mi o to co planowali, ale bardziej o coś w rodzaju dlc. Zaraz po wyjściu narzęki powstawać zaczęło kilka spektakularnych modów.
Wtedy nie znano pojęcia DLC.

Cytuj
Pirania na swoim zadufaniu w sobie ostro się przejechała. Teraz kiedy słucham Bjorna Pankratza - głównego programistę (mówi na początku wywiadu elex) strasznie mi go szkoda. Bije z niego prawdziwa zgryzota na co zwróciłem już uwagę na wywiadze u arhn. Pirania była o krok od kasowego boomu i wspaniałego sukcesu, a spadła na samo dno - z którego prawdopodobnie nigdy się już nie podniesie.
Zabawne rzeczy opowiadasz. Może widzisz to co chcesz zobaczyć? Szkoda jeszcze, iż nie napisałeś, że wszyscy w Piranha Bytes wyglądają jak menele i pewnie mieszkają pod mostem skoro spadli na samo dno. Założę się, że większość ekip chciała by być na takim dnie.

Cytuj
Zabawne jest, że kiedyś Redzi marzyli żeby być Piranią i zrobić grę tej klasy. A dzisiaj role się odwróciły i piranie do redów nie zbliżą się już prawdopodobnie nigdy - nawet o kilometr.
Najlepsze jest to, że wszyscy tutaj uważają, że prawdziwy game dev to tylko ten w ogromnych ekipach dużych wydawców, reszta nie istnieje. I nie chcą przyjąć do wiadomości tego, iż ktoś woli pracować w mniejszej ekipie, w której każdy ma wpływ na kształt gry. Jak pisałem już wcześniej, ja wolę gry od mniejszych wydawców, bo mają to "coś". To tak jakby porównać rękodzieło, z jakimś taśmowym, fabrycznym produktem, który może jest lepszy, doskonalszy, ładniejszy, ale brakuje mu duszy. Wątpię by Piranie chcieli by zbliżyć się nawet i na 10 kilometrów do Redów.

Post połączony: 2016-05-15, 08:33
Dodam jeszcze, że dokument mi się podobał, bo było widać taką szczerość. Jak nieraz oglądało się Redów w różnych wywiadach to widać było, iż recytują odpowiedzi napisane im przez dział PR. Jeśli miarą wielkości są rozmiary ekipy i sprawny wewnętrzny dział PR to nie chcę by Piranie do tego dążyły.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Wtedy nie znano pojęcia DLC.

Taka prawda. Kazdy dodatek, jaki wtedy wychodzil, to byl duzy dodatek albo wrecz ogromny (dwa dodatki do Morrowinda chociazby).
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Zireael

Zireael

Użytkownicy
Przezorny
posty387
Propsy304
NagrodyV
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Przezorny
Skoro mowa o Bioware, Wiedźminie i to jeszcze w złym dziale, może ja coś dodam od siebie.  :)
Wiedźmin 3 jest w obecnej chwili najlepszym RPG, pod względem graficznym, systemu walki, fabuły oraz wspaniałego klimatu, dostarczając nam wiele godzin zabawy. BioWare przede wszystkim słynie z produkcji głównie trylogi Mass Effect. Newerwinter czy jakieś kotory to są szajsy wg mnie. Nawet dzisiaj nie mam ochoty grać i rzygać mi się chcę. Dragon Age jako pierwsza część była udaną produkcją twórców BioWare, niestety sequel okazał się gorszy, a inkwizycja to totalny koszmar. Więc kurna nie ma co porównywać takie gry do Wiedźmina. Co do G1 i G2 cóż, to moja własna opinia, że tak powiem, ale moim osobistym zdaniem W3 jest o poziom lepszy od Gothiczków, (plus z dodatkami, które są świetne) z całym szacunkiem. Natomiast W1 i W2 to na takim samym poziomie pod względem wyłącznie fabuły i klimatu.
 
Ludzie (...) lubią wymyślać potwory i potworności. Sami sobie wydają się wtedy mniej potworni (...) Wtedy jakoś lżej im się robi na sercu. I łatwiej im żyć.

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Taaa xD Jak by to powiedzial Rybka

>Obiektywna opinia o Wiedzminie 3
>nick Zireael

Wybierz jedno xD
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Cytuj
Newerwinter czy jakieś kotory to są szajsy wg mnie.
Boze widzisz o nie grzmisz  :facepalm: Typowy przyklad osoby ktora nie najmniejszego pojecia jak gra wyglada.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry