Gothic 2 L'hiver UnBalance MOD 340892 783

O temacie

Autor Siemekk

Zaczęty 27.04.2016 roku

Wyświetleń 340892

Odpowiedzi 783

bojka222

bojka222

Użytkownicy
posty138
Propsy5
  • Użytkownicy
Pięknie to wygląda, pełen szacun jeszcze raz i czekam na premierę :)
 

katos

katos

Użytkownicy
posty1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
jak poloczyc ze soba foldery DATA,System, i _work?
 

potezny2

potezny2

Użytkownicy
posty145
Propsy13
Profesjabrak
  • Użytkownicy
jak poloczyc ze soba foldery DATA,System, i _work?
Chodzi o to że masz problem z instalacją? Kopiujesz te pliki do folderu Gothic 2 w program files(x86),JoWooD.
 

darekstrzalka4

darekstrzalka4

Użytkownicy
posty86
Propsy12
Profesjabrak
  • Użytkownicy
I jak tam postępy nad wersją 1.2 :) bo od dawna coś cichutko :)
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
W tej chwili tworzę instalator dla wersji 1.2 i w najbliższych godzinach zostanie on rozesłany do testerów :D
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

paulpolska

paulpolska

Użytkownicy
posty604
Propsy31
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Szczerze mówiąc przy drugim rozdziale odinstalowałem moda ... wróc całą grę bo niestety mod nie instaluje się jak mod tylko jak dodatek który nadpisuje pliki co jest bolączką i powinno zostać naprawione. Poziom trudności jest przesadnie wysoki. Nie mam nic przeciwkowysokiemu poziomowi trudności (gram w returna np.) ale granie tutaj jest po prostu męczące aż nadto przez co brak przyjemności z gry

MINUSY:
- Brak możliwości zarabiania jako czeladnik przez co po paru lvl nie mamy na nic kasy WTF ??!! (Harad),
- Wadliwie działające i niewygodne w obsłudze okno statystyk,
- Nawet na wysokim poziomie postaci z dobrą zbroją nie można pozwolić sobie na walkę z trzema ścierwojadami na raz po przez zbyt wysokie minimalne obrażenia, (na 25lvl mając pancerz paladyna padamy po około 15-18 uderzeniach ścierwojadów nonsens ...),
- ... Może i byłoby to możliwe ale liczba HP co lvl ponadto jest wprost proporcjonalnie zbyt niska przez co HP jest na wagę złota,
- Męczące walki z mobami zwłaszcza na początku gdzie walczymy nie o to by wygrać a nie dać się trafić za połowę HP,
- Moby atakują nas z niebotycznych i nierealnych odległości powinno to być trochę zbalansowane
- Utrudnione spanie a raczej męczące bo z poziomem trudności to ma mało do rzeczy,
- AI Npców podczas walki jakby spadło o połowę,
- Nauka siły/zręczności skopana (10PN za 5 od początku nawet jeżeli to się nie zmienia ze wzrostem siły na początek gry to jednak przesada),
- Usunięcie z roślin możliwości odnawiania HP/many to również męczenie się z grą a nie jej utrudnienie,
- Po przez duże minimalne obrażenia mobów wastujemy od początku gry (mikstury, jedzenie),

PLUSY:
- Przywrócone tabliczki budowniczych,
- Jakiś mały plusik za próbę zwiększenia trudności ale do sensownego balansu daleko,
- ... Mimo niedopracowania ładne te okno statystyk,


Podsumowując mod zamiast być trudny od 2-3 rozdziału najtrudniejszy jest w 1 gdzie brak mikstur, złota, żywności a nasza postac jest zbyt słaba by cokolwiek ubić. Sens grania jest tylko wtedy jak ubijamy każdego moba zanim nas zrani chociaż jednym hitem inaczej lepiej ładować grę a o ubijaniu grupek potworów nawet z dwóch kretoszczurów lepiej całkowicie zapomnieć inaczej mamy waste. Męczyłem się więc mozolnie grając w tę wersję moda. Ponadto instalka powinna być zrobiona jako pliki .vdf .mod bo inaczej nie ma możliwości innego odinstalowania moda jak tylko odinstalowanie całkowicie gry co wiąże się z instalowaniem od nowa wszystkich innych modów takich jak Returning itd co jest kłopotliwe i męczące a nie jeden gracz pewnie musiał tak zrobić :]

Moje rady ?
- Zbalansowanie rozgrywki tak by 1 rozdział był tym czym w NK czyli wprowadzeniem do gry a nie toporną grą gdzie ma się wrażenie że początek gry jest trudniejszy od środka gdzie już mamy rozwiniętą postać.

- Poprawienie czeladnika u Harada tak by pracując się zarabiało co chyba jest w miarę logiczne bo bez tego nasza postać po paru lvl nie ma na nic kasy,

- Poprawienie menu statystyk po przez zwiększenie czułości myszy czy poprawnego wyświetlaniu poziomu postaci,

- Podwyższenie Hp co lvl lub obniżenie minimalnych obrażeń mobów by gra nie była męczarnią gdzie mając 150 pancerza  musimy ostrożnie przechodzić obok dwóch czarnych goblinów itp. Lepiej niech moby mają więcej Siły czy dają mniej expa wszystko lepsze kosztem tych minimalnych obrażeń które powodują że trzeba grać idiotycznie. Pozdrawiam
 
Pomogłem ? Daj tego PROPSa to nic nie kosztuje

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Wersja 1.2 została rozesłana jak jeszcze ktoś jest chętny to pisać PW (3 osoby).
W wersji 1.2 naprawiłem wiele rzeczy jak np. balans, okno statystyk(poza kursorem bo szczerze nie wiem jak),atrybuty na start, system obrażeń, respawny, możliwość uczenia się alchemii (<<Respawn>>) no i to przez wielu wyczekiwane wybranie poziomu trudności teraz wygląda to mniej więcej tak(jak ktoś zna skrypty lub angielski to ogarnie)

func void Difficult_Select()
{
var int Inited_NewGame;

if(!Inited_NewGame)
{
if(Hlp_StrCmp(Mem_GetGothOpt("GAME","difficulty"), "0"))//easy
{
HP_Per_Level = 15;
NPC_MINIMAL_DAMAGE = 1;
Hero_Minimal_Dmg = 15;
XP_PER_VICTORY = 15;
}
else if(Hlp_StrCmp(Mem_GetGothOpt("GAME","difficulty"), "1"))//normal
{
XP_PER_VICTORY = 10;
HP_Per_Level = 10;
NPC_MINIMAL_DAMAGE = 10;
Hero_Minimal_Dmg =10;
}
else if(Hlp_StrCmp(Mem_GetGothOpt("GAME","difficulty"), "2"))//hard
{
NPC_MINIMAL_DAMAGE = 25;
HP_Per_Level = 5;
Hero_Minimal_Dmg = 10;
XP_PER_VICTORY = 9;
NewAttributes = TRUE; //Faituge, hungry etc..
};
Inited_NewGame = TRUE;
};
};
Oraz mod jest osobna paczką i nie koliduje z innymi :ok:
A tu screeny z wersji 1.2




 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

paulpolska

paulpolska

Użytkownicy
posty604
Propsy31
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Poziom normal wydaje się być akurat aby się nie męczyć a mieć przyjemnośc z gry i miło słyszeć, że mod będzie osobną paczką ale co z tym czeladnikiem u Harada ?
 
Pomogłem ? Daj tego PROPSa to nic nie kosztuje

bojka222

bojka222

Użytkownicy
posty138
Propsy5
  • Użytkownicy
Screeny wyglądają świetnie . Mam nadzieję, że niedługo będzie możliwość zagrania ! Pozdrawiam
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Uruchomiłem właśnie Github'a. Link jest na pierwszej stronie. Możecie tam zgłaszać bugi he he he... Tu wybór zależy od was czy zrobić Open-Betę (coś się buguje z Dworem Irdorath :I )

Kolejne Screeny:


Spoiler
Nie takich hełmów nie dostaniemi :lol2:
Changelog jutro i po wynikach ankiety może Open-Beta.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

MatiGamer69

MatiGamer69

Użytkownicy
posty2
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Czekam na Open-Bete jeszcze dziś ! <3 :)
 

R4zor

R4zor

Użytkownicy
posty456
Propsy141
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Cytuj
Draks: Mógłbyś wyjebać te syfy typu zmęczenie głód, zagrałbym na hardzie ale bez tego syfu :)
@SiemaczyS, a może zrobiłbyś głód itp. jako dostępna opcja w ustawieniach podobnie jak z paskami kinowymi i doświadczenia:
Spoiler
I wszyscy byliby zadowoleni :D

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota

Siemekk
Złote Wrota

Gothic 2 L'hiver UnBalance MOD
#352 2016-09-21, 11:19(Ostatnia zmiana: 2016-09-21, 19:20)




Changelog
Spoiler
-Przerobiono balans, na rozsądniejszy
-Otrzymujemy 20% mniej doświadczenia za potwory
-Smoki i panowie cienia są silniejsi.
-Dodano sprint pod klawiszem ~ włączamy i wyłączamy ów sprint
-Od tej pory Constantino skupuje od nas wszystkie roślinki na raz, ale musimy zostać jego czeladnikiem :)
-Dodano do ognisk opcję "Upiecz mięso (Wszystkie)"
-Powiadomienia pojawiają się po lewej stronie./center]
-Dodano Respawn potworów (podobny do tego z Czasu Zapłaty)
-Zmieniono model pancerza wodnego kręgu
-Dodano 3 nowe pancerze ("Wzmocniony pancerz ze skóry trolla", "Ochrona czarnego trolla","Wzmocniona ochrona Czarnego Trolla") Wszystkie te pancerze możemy wykuć gdy znamy schemat podstawowego pancerza trolla
-Wyrzucono wszystkie runy teleportacji, na rzecz nowego systemu (podobny do tego z nowego Returninga)
-Dodano Arcymistrza walki bronią  jedno i dwu-ręczna
-Dodano walkę tarczą i dwoma mieczami (trzeba znaleźć nauczycieli :3 )
-Od tej pory doszło nowe zagrożenie :D tut. czytaj "Goblińscy Szamani"
-Mniejszy duperel, Alwin uczy nas patroszenia po pobiciu Fellana


Od wersji 1.1
-Dodano włócznie
-Walki orkową bronią trzeba się nauczyć
-Zmieniono modele tarczy strażnika i zmieniono rutyny dla strażniów
-Możliwość wyłączenia Animacji "Bujania się  :lol2:"
-Tak samo można wyłączyć animację podnoszenia
-Dodano kostury magiczne
-Zmieniono ceny strzał i bełtów
-Zmieniono Menu Statystyk
-Zmieniono system deszczu
-Pasek many jest zawsze widoczny
-Dwie wersje modyfikacji, jedna nie działa z Dx11 druga zaś tak. Wszystko jest opisane w pliku ReadMe
-Przywrócono kamienne tabliczki
-Coś bez czego gra nie była grywalna.... Xardas ma głowę jak w G1   O_O
-Przerobiono rytuał Oka Innosa


Od wersji 1.2
-Zmieniono system powiadomień.
-Dodano nowe opcje w Menu (Paski kinowe, animacja podnoszenia etc.)
-Zmieniono system obrażeń
-Zmieniono system snu
-Dodano kołczany
-Od tej pory możemy z pewnym % obalić przeciwnika
-Dodano nowe parametry np. (Głód) [Do wyłączenia w opcjach]
-Respawn roślin
-Czasowe eliksiry
I wiele wiele więcej !!!
Screeny z gry:
Spoiler

































Download:

                 
Wersja 1.2
Zachęcam do gry ;)


W razie błędów w wersji 1.2 (po premierze) zgłaszajcie je na Github'a.

Aktualizacja pierwszej strony ;) Premiera będzie dziś bądź jutro.
(Zostały usunięte błędy z Dworem Irdorath, teraz paczka jest uploadowana)
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

paulpolska

paulpolska

Użytkownicy
posty604
Propsy31
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
A nadal nie napisałeś nic co z tym czeladnikiem u Harada bo nie wiem czy grać jako kowal czy łowca ?
 
Pomogłem ? Daj tego PROPSa to nic nie kosztuje

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Jak nic nie napisałem to chyba znaczy że nic nie grzebałem.
Nic nie zmieniłem, poza tym że dostajemy bonusy po zostaniu czeladnikiem.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
To czyli, że mam nie robić kowalstwa, dzięki za radę ;)
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Download
Zachęcam do gry ;)
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

K0nopa

K0nopa

Użytkownicy
Barbarzyńca
posty700
Propsy278
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Barbarzyńca
Finalna wersja?
 

darekstrzalka4

darekstrzalka4

Użytkownicy
posty86
Propsy12
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jak działa ten "Nowy" system Snu, według "zmęczenia"?
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Chyba tak :F Po tym zajmę się czymś w G1 lub ReBalance. A co do patch'a to ew. jakieś drobne poprawki :I
@darekstrzalka4 gdy mamy <50% zmęczenia nie możemy zasnąć po prostu nie jest zmęczony :) System snu- zmienienie miałem na myśli inne znaczenie. Prześpij się do rana a się przekonasz. (gdy za jasno po nim. To wyjdź na zewnątrz budynku ;P w dodatku możemy spać gdzie chcemy)
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry