-Smoki i panowie cienia są silniejsi.
-Powiadomienia pojawiają się po lewej stronie./center]
-Dodano Respawn potworów (podobny do tego z Czasu Zapłaty)
-Zmieniono model pancerza wodnego kręgu
-Dodano 3 nowe pancerze ("Wzmocniony pancerz ze skóry trolla", "Ochrona czarnego trolla","Wzmocniona ochrona Czarnego Trolla") Wszystkie te pancerze możemy wykuć gdy znamy schemat podstawowego pancerza trolla
-Wyrzucono wszystkie runy teleportacji, na rzecz nowego systemu (podobny do tego z nowego Returninga)
-Dodano Arcymistrza walki bronią jedno i dwu-ręczna
-Dodano walkę tarczą i dwoma mieczami (trzeba znaleźć nauczycieli :3 )
-Od tej pory doszło nowe zagrożenie
tut. czytaj "Goblińscy Szamani"
-Mniejszy duperel, Alwin uczy nas patroszenia po pobiciu Fellana
Od wersji 1.1
-Dodano włócznie
-Walki orkową bronią trzeba się nauczyć
-Zmieniono modele tarczy strażnika i zmieniono rutyny dla strażniów
-Możliwość wyłączenia Animacji "Bujania się
"
-Tak samo można wyłączyć animację podnoszenia
-Dodano kostury magiczne
-Zmieniono ceny strzał i bełtów
-Zmieniono Menu Statystyk
-Zmieniono system deszczu
-Pasek many jest zawsze widoczny
-Dwie wersje modyfikacji, jedna nie działa z Dx11 druga zaś tak. Wszystko jest opisane w pliku ReadMe
-Przywrócono kamienne tabliczki
-Coś bez czego gra nie była grywalna.... Xardas ma głowę jak w G1
-Przerobiono rytuał Oka Innosa
Od wersji 1.2
-Zmieniono system powiadomień.
-Dodano nowe opcje w Menu (Paski kinowe, animacja podnoszenia etc.)
-Zmieniono system obrażeń
-Zmieniono system snu
-Dodano kołczany
-Od tej pory możemy z pewnym % obalić przeciwnika
-Dodano nowe parametry np. (Głód) [Do wyłączenia w opcjach]
-Respawn roślin
-Czasowe eliksiry
Od wersji 1.3:
-Pancerze wymagają atrybutów
-Animacja zakładania pancerzy
-Pasek szybkiego wyboru(można wyłączyć w opcjach. Przedmioty są przypisane z góry używamy ich za pomocą NUM0-9)
-Dodano dwa hełmy dla magów
-Możliwość zbierania strzał z powrotem
-Duale wymagają zręczności i ich [%] na trafienie zależny jest od naszego wyszkolenia w 1h