SOLUCJA + PORADY na start 406290 258

O temacie

Autor Rabittous

Zaczęty 21.03.2016 roku

Wyświetleń 406290

Odpowiedzi 258

Marid

Marid

Użytkownicy
Filozofia "xD"
posty657
Propsy256
Profesjabrak
  • Zbanowany
  • Filozofia "xD"
@Roxell

Aaaa ty łapserdaku xD. Masz szczęście, że wypisałem je sobie na kartce, wypiszę lokacje, same książki znajdziesz bez problemu - nawet, jak wyczyściłeś daną lokację to i tak miejsc z księgami na powrót pilnują szkielety/demony:

2. Opuszczona kopalnia (ta nad przejściem do Khorinis, pilnowana przez szkielety).
3. Jaskinia Bólu (tak, ta z zadaniem od Gomeza, otwierana przez ducha corristo)
4. Stara kopalnia, jedna z pobocznych jaskiń przy kopcu rudy i piecu.
5. Zatopiona wieża Xardasa. I teraz uważaj, bo jak nie, to prawdopodobnie spotka cię bug. Wybijasz wszystko w tej wieży (tzn. strażników chromanina). Stajesz przed niepodniesioną jeszcze księgą, robisz save. Podnosisz księgę, save na kolejnym slocie. Idziesz do wyjścia z wieży, ale jeszcze nie wychodzisz. Robisz save na kolejnym slocie. I teraz moment w którym może cię spotkać błąd. Czytasz piątą książkę BĘDĄC JESZCZE W ZATOPIONEJ WIEŻY. Dopiero PO JEJ PRZECZYTANIU WYCHODZISZ NA POWIERZCHNIĘ szukać szóstego tomu. Szósty tom jest w jednym z pokojów kamiennej twierdzy (tak, tej od kamiennego smoka). Ważne, żeby między przeczytaniem piątej księgi w zatopionej wieży Xardasa, a odnalezieniem szóstej w zwłokach szkieleta-maga w pokoju kamiennej twierdzy, NIE WCZYTYWAĆ GRY. Błąd polega na tym, że jeżeli przeczytasz piąty tom i przed odnalezieniem i przeczytaniem szóstego wczytasz grę, to szkielet posiadający tom szósty się NIE POJAWI. Tak więc uważaj. Tak, dobrze kalkulujesz, jeśli zginiesz przed odnalezieniem szóstej księgi (zabije cię jej posiadacz, grupa pomagających mu szkieletów bądź któryś z orków strzegących teraz fortecy czy jakkolwiek inaczej) MUSISZ WCZYTAĆ OSTATNI ZAPIS JAKI ZROBIŁEŚ, CZYLI TEN PODCZAS POBYTU W ZATOPIONEJ WIEŻY, MAJĄC W EKWIPUNKU NIEPRZECZYTANY JESZCZE, PIĄTY TOM.
 
"Philosophia. Znaczy po Grecku "miłość do mądrości". Myślisz, że teraz jeździlibyśmy mercami i beemkami gdyby nie Grecy? Albo gapili się w płaskie ekrany telewizorków plazmowych?"

Jamanta

Jamanta

Użytkownicy
posty63
Propsy14
ProfesjaAktor głosowy
  • Użytkownicy
Albo jak masz wystarczająco many, kupujesz scroll "fire rain" wychodzisz, castujesz -> wszyscy martwi, exp twój :P

Z tego, co mi się wydaje, to jeden zwój jest na takiej jakby półce skalnej koło bandytów, gdzie jest list pożegnalny Lucii. Wchodzi się tam wskakując na namiot bandytów, a potem idąc przez pień drzewa, czy jakoś tak.
 

K0nopa

K0nopa

Użytkownicy
Barbarzyńca
posty700
Propsy278
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Barbarzyńca
Porada do ludzi ktorzy chcia sie pobawic w wydobywanie złota. Uczyc sie oplaca albo do 100% albo wcale. Zamiast sprzedawac brylki lepiej sie nauczyc robic zlote sztabki i samemu robic monety( ja sie niestety dowiedzialem o tym jak bylem juz w gorniczej dolinie :/ ). Za 673 samrodki dostalem 6370 zlota. Zlotą sztabke mozeby zrobic z 25 samorodkow. Z tych 673 samorodkow zorbilem 26 sztabek. Z tych 26 sztabek wyszlo mi az 13 000 złota.
 

Jamanta

Jamanta

Użytkownicy
posty63
Propsy14
ProfesjaAktor głosowy
  • Użytkownicy
Do gildii kupców można się dostać przez NIGELA. Wystarczy wypełnić misję od Asmala i wejść w układ z kupcem, a on później daje list polecający dla Lutero tak, jak Erol.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard

Simon Said
Moderator

SOLUCJA + PORADY na start
#24 2016-05-28, 14:07(Ostatnia zmiana: 2016-05-28, 19:34)
Poprawiłem pomyłki w solucji na pustyni.

PORADA dla mniej uczciwych graczy: Gdy nie potraficie znaleźć ołtarzy z kotłami, sugeruję skorzystać z komendy goto waypoint i dopisywać kolejno:
av_adanosholychan_01
av_adanosholychan_02
av_adanosholychan_03
av_adanosholychan_04
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



bartek8654

bartek8654

Użytkownicy
posty12
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie wiem czy ktoś o tym pisał ale mam dwie porady na Pustyni.
1 ) Walka z mini-Śniącymi - Podczas walki uciekamy jak najdalej aby potworek przestał nas gonić , wracając do niego stoi on w miejscu i bez ruchu dzięki czemu możemy spokojnie go zabić.
2 ) Pułapka w świątyni "łez Adanosa" - ta pułapka w pomieszczeniu w którym pojawia się kamienny strażnik.Nie trzeba tutaj skakać jak małpka ,ale po prostu dać się "walnąć" strażnikowi aby nas przerzucił na drugą stronę .
 

UberHype

UberHype

Użytkownicy
posty60
Propsy6
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Ja od siebie dodam, że warto skupować wszystkie butelki przed wejściem na Pustynię Adanosa, ponieważ Woda Adanosa przywraca całe HP i Wytrzymałość i na poziomie trudnym (nie wiem jak na legendarnym) redukuje pragnienie do 0 co na wyższych poziomach zarówno trudności jak i bohatera jest wręcz bezcenne
 

K0nopa

K0nopa

Użytkownicy
Barbarzyńca
posty700
Propsy278
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Barbarzyńca
Stałe bonusy:
+1 jednoręcznej od Wulfgara, trzeba przyjsc do niego od 5:00 do 7:00
+1 dwurecznej od Sergio kiedy pomodlimy sie za palladynow. Tylko jesli jestesmy magiem ognia.
+1 sily od Erola za tabliczki
+1 zrecznosci od Rengaru za pokazanie znaku złodzieji
+1 zrecznosci od Thorbena za misje związaną z Gritta
+1 zrecznosci od Laresa kiedy dostaniemy sie do miasta od strony morza
+1 sily od palladyna Ortho za jego zadanie
+5 łuku od Raffy za zadanie z nowym łukiem
+2 broni jednorecznej od Harta za jego zadanie
+3 many za odnalezienie i sprowadzenie do Khorinis zaginionych
+5 zrecznosci +5 łuku za czeladnika u Bospera
+10 sily za czeladnika u Harada
+10 many za czeladnika u Constantino
 

Zaicev

Zaicev

Użytkownicy
posty54
Propsy6
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Zaicev

SOLUCJA + PORADY na start
#28 2016-06-25, 13:46(Ostatnia zmiana: 2016-06-26, 13:54)
1. Jeżeli posiadamy ponad 50 karmy u Beliara, modląc się do niego przy kaplicy (np. w wieży Xardasa) pojawia nam się nowa opcja, dzięki której może nam wręczyć jeden z podarunków jaki wybierzemy, wszystkie z nich podnoszące atrybuty.
(10 wytrzymałości, 5 inteligencji, 10 zręczności, 15 many, 10 siły o ile teraz dobrze pamiętam)

Karmę można szybko podbić, ofiarując 1000 sztuk złota (+20 karmy)



2. Radzę jak najwcześniej się nauczyć podstawowych zdolności myśliwskich. Zabijając potwory bez tych umiejętności tracimy sporą ilość złota. Trofea można sprzedawać u myśliwych.
Na początku wystarczy się nauczyć choćby wyrywania kłów, zębów oraz skórowania.
Wykorzystamy kilka punktów nauki, a profit będzie zadowalający.
 

K0nopa

K0nopa

Użytkownicy
Barbarzyńca
posty700
Propsy278
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Barbarzyńca
Bardziej ciekawostka niz porada: uzywajac posążka innosa mozemy sie pomodlic.
 

Razakel

Razakel

Quest Pack Team
Dużo gada, mało robi
posty304
Propsy58
ProfesjaTester
  • Quest Pack Team
  • Dużo gada, mało robi

Razakel
Quest Pack Team

SOLUCJA + PORADY na start
#30 2016-06-28, 20:31(Ostatnia zmiana: 2016-07-05, 22:33)
Może ktoś nie wiedział, używając teleportu, mamy możliwość przenieść się bezpośrednio lokacjami np. będąc na farmie Onara, możemy się teleportować do zamku w Górniczej Dolinie. Oszczędza to sporo łażenia :D

Dowód dla niedowiarków
https://www.youtube.com/watch?v=JsiHVeLsnrg


[Edit]
Nie wiem w której wersji przeniesiono Sferę Ziemi, ale w wersji 0060 znajduje się ona w Orkowej Kopalni Żelaza jak coś ;p

EDIT: Była już od początku R2.0 tam.
 

Dewalmy

Dewalmy

Użytkownicy
posty81
Propsy12
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Dewalmy

SOLUCJA + PORADY na start
#31 2016-07-18, 10:54(Ostatnia zmiana: 2016-07-18, 11:22)
Xardas w 2 rozdziale skupuje od nas złom z nieumarłych 10 złota sztuka (jestem ok 1000 złota w plecy)

w 2 rozdziale w karczmie u orlana można bić się na pięści po wygraniu wszystkich pojedynków dostajemy bonus 5 siły
 

tldr

tldr

Użytkownicy
posty715
Propsy117
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Co do Karmy to nie pamiętam jak u Beliara, ale u Innosa można wziąć prezent nie mając 50 karmy. Wtedy bierzemy "na kredyt". Ja miałem 40 karmy i wziąłem opcję +30 mana za 100 karmy i jestem na minusie -60 u innosa.

W mieście orków albo w dolinie cieni można dostać orkowy staff magiczny. Dodaje 120 inteligencji. Robi różnice nie w porównaniu do staffu dodającego 55 xD? Dlatego warto nauczyć się posługiwać orkowymi broniami (można tego się nauczyć w kopalni orków)
 

tldr

tldr

Użytkownicy
posty715
Propsy117
Profesjabrak
  • Użytkownicy

tldr

SOLUCJA + PORADY na start
#33 2016-07-21, 07:58(Ostatnia zmiana: 2016-07-23, 08:15)
Wersja: 0060

Demonologia: żeby utworzyć runę demonologii, trzeba stworzyć runę najwyższego poziomu (20 kamieni runicznych + dodatki). Podaję z autotranslate miejsce występowania rzeczy potrzebnych do upgradeów demonów. Runę najwyższego poziomu tworzymy na stole runicznym, a runę demonologii na stole demonologicznym.

Spoiler
1. The essence of small - a demon in a temple in Adanos Yarkendara / Lucian .
2. Essence - Teamruk in a stone fortress in the mines of the valley behind a bookcase in the secret room .
3. The strong essence of the demon - zombie boss in the cave of pain .
4. small archdemon essence - Old Tower Xardas (under water)
5. The essence archdemon - demon orc mines .
6. The strong essence archdemon - senyak .

Nie wiem jak było w starszych wersjach gry, ale żeby w ogóle taki kamień runiczny zrobić, trzeba ćwiczyć umiejętność tworzenia run. Żeby szybko wymaksować do 100 trzeba rozbić kamień runiczny na stole runicznym, a później z powrotem stworzyć czyste runy najniższego poziomu.
 

tldr

tldr

Użytkownicy
posty715
Propsy117
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wersja: 0060

Jeśli zabijemy Senyaka np w 3 rozdziale, i w 4 wrócimy do Jarkendaru, to jego zwłoki będą ponownie leżeć, i będzie można jeszcze raz pobrać kamień duszy Senyaka i np ofiarować Beliarowi.
 

tldr

tldr

Użytkownicy
posty715
Propsy117
Profesjabrak
  • Użytkownicy

tldr

SOLUCJA + PORADY na start
#35 2016-07-25, 10:17(Ostatnia zmiana: 2016-07-25, 19:38)
Wersja: 0060

Wejście do Lasu assasynów

Żeby zdobyć pancerz Assasyna robimy tak:

1) Idziemy z Gonzalesem do miejsca w którym wcześniej byliśmy z Lokim (wymagane ukonczone questy zwiazane z zaginionymi nowicjuszami i atakami na nich)
2) Wbijamy sie do Lasu Assasynow i przechodzimy do ich doliny.
3) Unikamy z nimi spotkania inaczej srogi wpierdol i pozostaje load save
4) Gadamy z Gonzalesem przy ognisku i proponuje on nam DWA rozwiązania: assasin mode i rozwałka mode (wbijamy na pełnej kurwie do pałacu i ciśniemy ich wszystkich).
5) Pierwszy polega na tym, zeby wyczaic trase jaka pokonuje nowicjusz Zakonu Malisafow z niewolnikiem (o godz 7.00 rano).
6) Najwazniejszy motyw ktory jest mocno spierdolony - NIE WYBIERAMY odrazu pierwszej opcji dialogowej ktora sie nazywa "Kiedy startujemy?" w dialogu z Gonzalesem. Kurwa, ile ja biegałem po tej dolinie szukając chuj wie czego (ale i tak nie pobiło to Pustyni Adanosa) bo wyczerpalem te dialogi.
7) Podchodzimy do ogniska, klikamy opcje czekaj do rana (obraz zrobi sie czarny, jakby swiatlo zgaslo) i gra wczyta godzine 7.00. DOPIERO TERAZ wybieramy opcje dialogowa "Kiedy zaczynamy?". Bedzie wpis w dzienniku. Zbiegamy na dol i na 100 % bedzie sobie szedl nowicjusz z niewolnikiem. Kasujemy nowicjusza, gadamy z niewolnikiem i mamy pancerz assasynow.
8) 8 TIP - sciagamy helm, sciagamy pasy, mozna zostawic bizuterie i ew jakies ozdoby typu czaszke smoka. Na srednim poziome trudnosci nie trzeba miec broni Malisafow. Wiec mozna biegac z czym sie chce. Nie rozmawiamy z zadnym z Malisafow bo nas wyczaja i nas beda chcieli zajebac. Idziemy z niewolnikiem grzecznie do swiatyni Malisafu i po wejsciu kierujemy sie w lewo i schodzimy po schodach do goscia ktory pierwszy nas zagaduje.

Tak zaczyna sie przygoda z lasem Malisaf i Assasynami w Returningu 2.0
Cala ta wiedze zdobylem na domyslach z translatora z forum returninga na rpg russia i filmikach streamerow ktorzy grali w ta gre w wersjach 0050+

Co do paczek z bronia dla rebelii to sa 3 - jedna w wazonie gdzie cwicza wojownicy, druga w swiatyni w spizarni w glownym holu a trzecia jest w spizarni za kratami. Klucz dostaje sie po ubiciu malego czarnego trolla (tez quest).

KOD na paczkę: ItSe_Weapon_Sack

Post połączony: 2016-07-25, 19:38
Wersja: 0060

Czasowy zarobek

Kardiff - codziennie 10 szt złota po pokonaniu Moe
Charlotte - po zostaniu mistrzem zabójców i znalezieniu kryjówki wynagrodzenie per tydzień (ja dostałem prawie 300 szt złota za tydzień)
 

K0nopa

K0nopa

Użytkownicy
Barbarzyńca
posty700
Propsy278
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Barbarzyńca

K0nopa

SOLUCJA + PORADY na start
#36 2016-07-26, 16:22(Ostatnia zmiana: 2016-07-26, 16:37)
Bonusy za zabicie określonej liczy potworów jednego gatunku oraz zdobycia pełnego bestiariusza.Tam gdzie jest (?) brak danych lub nie wiem czy tłumacz mi dobrze przetłumaczył
Legenda: nazwa potwora/podgatunek/liczba do zabicia aby otrzymać bonus/bonus
Źródło:
Spoiler
rpgrussia.com/index.php?topic=8784.0

ZWIERZĘTA/DRAPIEŻNICY
Spoiler
Ścierwojad/Stary ścierwojad, Ścierwojad stepowy/30/+1 HP
Wilk/Szczenię/20/+1 HP
Kretoszczur/-brak-/20/+1 HP
Dzik/-brak-/20/+1 ZRĘCZNOŚĆ
Warg/?(niewiadomo)/20/+1 Hp
Cieniostwór/-brak-/10/+1 NATURALNEJ OCHRONY(?)
Kąsacz/-brak-/10/+1 WYTRZYMAŁOŚĆ
Biały wilk/Biały górski wilk/10/+1 HP
Puma/Górska puma/10/+1 HP
Buczenie(nie mam pojęcia o jakie stworzenie chodzi)/-brak-/10/+1 Hp
POTWORY OGROPODOBNE
Spoiler
Goblin/Młody goblin/30/+1 ZRĘCZNOŚĆ
Czarny goblin/Leśny goblin, Goblin wojownik/30/+1 ZRĘCZNOŚĆ
Goblin szaman/-brak-/10/+1 OBRONY PRZED MAGIĄ
Ogr/-brak/10/+1 WYTRZYMAŁOŚĆ
Troll/Młody troll/10/+1 OBRONY PRZED OSTRZAMI
Czarny troll/Czarny jaskiniowy troll/5/+1 OBRONY PRZED OSTRZAMI
GADY
Spoiler
Topielec/-brak-/20/+1 HP
Zębacz/Czarny zębacz/20/+1 ZRĘCZNOŚĆ
Smoczy zębacz/-brak-/20/+1 NATURALNEJ OCHRONY(?)
Ognisty jaszczur/-brak-/10/+1 OCHRONY PRZED OGNIEM
Brzytwa/-brak-/10/+1 ZRĘCZNOŚĆ
Błotny wąż/-brak/10/+1 HP
Aligator/-brak-/10/+1 WYTRZYMAŁOŚĆ
(brak jaszczura,jak by ktoś znał dane na jego temat to może mi przesłać na PW)
INSEKTOIDY(tak po wiedźmińsku  :cool:)
Spoiler
Krwiopijca/Toksyczna krwiopijca/30/+1 COUNT(nie wiem co to znaczy) OCHRONY
Pełzacz/-brak-/30/+1 COUNT(nie wiem co to znaczy) OCHRONY
Polna bestia/-brak-/20/+1 HP
Polny pełzacz/-brak/20/+1 HP
Pełzacz rudy(?)/Pełzacz rudy wojownik(?)/20/+1 HP
Pająk/Czarny pająk/10/+1 COUNT(nie wiem co to znaczy) OCHRONY
Truteń(chyba)/-brak-/10/+1 HP
NIEUMARLI
Spoiler
Szkielet/prawie wszystkie rodzaje szkieletów/30/+1 Odnoruchke\są alternatywne(to mi mówi tłumacz)
Zombie/Plaga zombie/20/+1 HP
Władca cieni/-brak-/20/+1 Odnoruchke\są alternatywne(to mi mówi tłumacz)
Przeklęty kapłan/-brak-/10/+1 OCHRONY PRZED MAGIĄ
Szkielet mag/-brak-/10/+1 OCHRONY PRZED MAGIĄ
Duch/Ognisty duch/5/+1 HP
MAGICZNE STWORZENIA
Spoiler
Kamienny strażnik/-brak-/20/+1 WYTRZYMAŁOŚĆ
Harpia/-brak-/20/+1 ZRĘCZNOŚĆ
Kamienny golem/-brak-/10/+1 OCHRONY PRZED OSTRZAMI
Bagienny golem/-brak-/10/+1 HP
Ognisty golem/-brak-/10/+1 OCHRONY PRZED OGNIEM
Lodowy golem/-brak-/10/+1 OCHRONY PRZED MAGIĄ
wapienno-dziobek(nie mam pojęcia co to może być)/-brak-/5/+1 ZRĘCZNOŚĆ
ISTOTY INTELIGENTNE
Spoiler
Ork/wszytkie rodzaje z wyjątkiem elit/30/+1 Odnoruchke\są alternatywne(to mi mówi tłumacz)
Jaszczuroczłek/Smoczy jaszczuroczłek/30/+1 Odnoruchke\są alternatywne(to mi mówi tłumacz)
Czarny ork/Wszystkie elity/20/+1 Odnoruchke\są alternatywne(to mi mówi tłumacz)
Ork szaman/-brak-/20/+1 OCHRONY PRZED MAGIĄ
Demon/-brak-/10/+1 OCHRONY PRZED MAGIĄ
Archdemon/-brak/10/+1k(nie wiem czy chodzi o 1000 czy to jest zwykła literówka) OCHRONY PRZED MAGIĄ   

 

venuen

venuen

Użytkownicy
posty94
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jeśli ktoś wybierze opcję w zadaniu dla gildii kupców żeby przynieść Zurisowi eliksir to jest on w jednej ze skrzyń w kopalni w GD. Tam gdzie jest wzniesienie przy kamieniu teleportacyjnym przełęczy khorinis, wchodzimy na wzniesienie, wejścia do kopalni pilnują 2 szkielety.
 

Fexo

Fexo

Użytkownicy
Тебе нужна помощь?
posty167
Propsy152
ProfesjaConcept Artist
  • Użytkownicy
  • Тебе нужна помощь?

Fexo

SOLUCJA + PORADY na start
#38 2016-08-03, 12:45(Ostatnia zmiana: 2016-08-04, 19:46)
Na wstępie zaznaczam, że nie wiem czy w ogóle dokończę to tłumaczyć gdyż nie mam czasu, a i za bardzo mi się na razie nie chce. Niemniej jednak skoro już coś tam dłubać zacząłem to zarzucę efektami pracy. Korektę tych zadań przeprowadzę, jeżeli są jakieś nieścisłości to je poprawię gdyż co nieco mogło się tam wkraść (Tłumaczę z Rosyjskiego na Polski). Czy pojawią się dalsze zadania z tego wątku? Nie mam pojęcia, jak znajdę chęci to tak..

Moje poprzednie solucje:

Zadania dla Nekromantów - Link
Większość zadań z modyfikacji - Link

________________________________________________________________

Las Asasynów - W trakcie tłumaczenia (Pozostało około 60%-55%)

Ważna uwaga. W czasie wykonywania tego wątku nie możemy się pomylić gdyż każda zła decyzja prowadzi do naszej śmierci lub zablokowania możliwości jego ukończenia.
Gonzales musi przeżyć koniecznie do samego końca.

Część Pierwsza

Spoiler
Wśród Obcych
Spoiler
Główne zadanie w wątku Lasu Asasynów. Po wejściu do jaskini droga powrotna zostanie zawalona co uniemożliwi nam wyjście z tej lokacji tak więc przed wkroczeniem do Lasu Zabójców upewnijcie się, że jesteście gotowi. Aby wyjść z jaskini musimy płynąc pod wodą gdy wypłyniemy do dużej groty ze sporą ilością rozgałęzień musimy się kierować do góry skąd prosta droga do wyjścia. Należy jednak uważać bo w jednej z odnóg jest Asasyn i niewolnicy*. Gdy wyjdziemy na powierzchnie powinniśmy skierować się do Gonzalesa. Siedzi on przy ognisku na niewielkim wzniesieniu. Powinniśmy z nim porozmawiać i zdecydować który wariant wybieramy: Walkę, albo szpiegowanie bractwa (To ścieżka fabularna). Gdy wybierzemy szpiegowanie Gonzales zaoferuje poczekanie do 7:00, rozmawiamy z nim i otrzymujemy pierwszą wytyczną.

Na start trochę geografii: Zarośnięta ścieżka prowadzi ze świątyni do jaskini Osaira. Między jaskinią, a świątynią będzie początkujący uczeń bractwa. Zabijamy go i zdejmujemy pancerz, hełm, łuk/kuszę, tarczę, miecze/topory. Ubieramy pancerz bractwa asasynów oraz ich miecz Kama. Nawet nie próbuj z nikim rozmawiać dopóki nie staniesz się cieniem, w czasie rozmowy używaj kiwania głową. Zabieramy niewolnika i kierujemy się do świątyni, kiwamy do strażnika. W budynku skręcamy w lewo, na dół i w prawo gdzie rozmawiamy z Asasynem. Po wszystkim wracamy do Gonzalesa który jest niezmiernie zadowolony z faktu, że udało się nam przeniknąć do bractwa. Opowie nam wiele ciekawych rzeczy i zaoferuje abyśmy zaczęli pracować dla przeorów co też czynimy. Wykonujemy zadania Nrozasa, Tiamanta i Osaira, a następnie idziemy do Niewidomego Hanira. Da on nam zadanie „Intrygi w Bractwie Masayaf” i po jego poprawnym wykonaniu stajemy się cieniem. Idziemy wtedy do Gonzalesa, a gdy wracamy widzimy, że na arenie przed świątynią stoi Hanir i Tiamant. Hanir rozmawia z przeciwnikiem, aż w końcu go zabija. On wyśle nas do Osaira, wykonujemy dla niego kilka zadań i wracamy do Gonzalesa. Po otrzymaniu zadania „Triumf Nrozasa” znowu mamy kilka opcji wyboru. I od nas zależy jaki będzie koniec (Zadania opisane dalej).

Po poprawnym wykonaniu zadań czeka nas ostateczna walka. Idziemy z Gonzalesem do świątyni pilnując go cały czas bo nie może zginąć. Po wymordowaniu asasynów Gonzales powie nam abyśmy przeszukali pomieszczenie. Na stole znajdujemy dziwny zwój, oddajemy mu go i jedyne co się dowiadujemy to fakt, że jest to spisane w języku Beliara. Podchodzimy do kapliczki mrocznego boga i odmawiamy modlitwę. Po otwarciu tajnego przejścia wracamy do Gonzalesa który powie nam, że musi odpocząć po walce. Trafiamy do pomieszczenia z dużą ilością skrzyń i skarbów. Przechodząc przez teleport znajdujemy się w dziwnym pomieszczeniu gdzie musimy pociągnąć odpowiednią dźwignię. Po wszystkim trafiamy na Hanira w chwili gdy nadejdzie czas na walkę zjawi się Gonzales. Po zabiciu Hanira nasz towarzysz podziękuje nam za wspólną walkę i zostawi nas samych.

Dalsza część zadania w „Zaginieni Nowicjusze – Część Druga”

*Dopóki nie będziemy mieli na sobie pancerza Asasynów wszyscy będą nas atakowali, a walka niewywołana zadaniem powoduje zepsucie wątku i skończenie go drogą walki ze wszystkimi.

Zbieracz Ziół
Spoiler
Nrozas daje nam pierwsze zadanie. Musimy zebrać 10 serafisów, jeżeli nie mamy ich przy sobie wystarczy pozwiedzać lokację.

Wiadomość Osairu
Spoiler
W kolejnym zadaniu Nrozas poprosi nas abyśmy udali się do Osairu i przekazali by wysłał do niego silnego niewolnika bo reszta już prawie poumierała. Idziemy do jego jaskini i rozmawiamy. Otrzymany list przekazujemy Nrozasowi

Stado Czarnych Zębaczy
Spoiler
Osairu aby sprawdzić naszą przydatność każe nam zabić stado czarnych zębaczy grasujących przy jego jaskini. Nic trudnego, kierujemy się przed jaskinię, zabijamy potwory i wracamy do zleceniodawcy.

Konspiracja Niewolników

Spoiler
Kolejne zadanie od Osairu. Tym razem poleci nam dowiedzieć się który z jego niewolników podsyca resztę do buntu. Idziemy na dól, bierzemy klucz od strażnika i otwieramy kraty. Jeden z niewolników zdradza nam wszystko i mówi, że to zbiegły niewolnik Marius. Kierujemy się do świątyni i rozmawiamy z niewolnikiem. Oferujemy mu pomoc i wracamy do niewolnika który go wydał, zabieramy go do Osaira. Mistrz zabija go, a by cieszymy się z wykonanego zadania.

Paczki z bronią
Spoiler
Musimy pomóc z buntem którzy przygotowuje Marius. Do  tego celu niezbędne będą nam trzy paczki z bronią :
Pierwsza jest w pokoju Tiamanta, druga jest w spiżarni (Można się tam dostać wykonując zadania Nrozasa), trzecia natomiast jest w jaskini Osaira. Mając paczki zanosimy je do Mariusa.

Skóra jaskiniowego trolla
Spoiler

Po kilku zadaniach dla Nrozasa znajdziemy na ławce list skierowany do niego. Czytamy go i dowiadujemy się, że Osair zgodzi się wysłać silniejszych niewolników za skórę trolla jaskiniowego. Jeden jest w Dolinie Cienia, kolejny w krainie Adanosa, ale najprościej jest zejść w dół kopalni w lesie asasynów i zabić tamtejszego małego trolla jaskiniowego. Mając skórę wracamy do Osaira.


Opłata za niewolników
Spoiler
Zadowolony Osair przekazuje nam dwa mieszki ze złote dla łowców niewolników. Pierwszy z nich jest w świątyni i pali fajkę. Dajemy mu zapłatę i pytamy o drugiego łowcę. Ten mówi, że jego towarzysz sam poszedł do Osaira. Idziemy do Gonzalesa gdzie znajdujemy zwłoki martwego Naruga. Mamy problem gdyż Narug wytropił Gonzalesa i próbował go zabić. Gonzales zaoferuje nam niecny plan. Kierujemy się do Hasima i przy pierwszej okazji go okradamy (Potrzeba 50 punktów zręczności). Po zadaniu pytania asasyn stwierdza, że napiłby się wina. Klucz do magazynu daje Nrozas podczas wykonywania misji dla niego. Dajemy wino Hasimowi po czym bierze on zapłatę kolegi. Wracamy do Gonzalesa, a potem do Osaira.


Składniki
Spoiler
Po oddaniu skóry Osairowi, Nrozas na początku na nas nawrzeszczy, a potem pochwali. Poprosi nas o to abyśmy przynieśli mu kilka składników. Gdy wszystko mu odniesiemy ten stwierdzi, że w pakiecie brakuje siarki. Skieruje nas do kopalni skąd na pewno zbierzemy odpowiednią ilość (Potrzeba chyba 20).

Śmiertelne Polowanie
Spoiler
Po odniesieniu składników dla Nrozasa ten skieruje nas do Tiamanta. Tiamant rozkaże nam wytropić i zabić cieniostwora. Doradza nam porozmawiać z Hasimem tak więc robimy. Asasyn doradzi nam abyśmy przyrządzili mięso z siarką. Na stole alchemicznym obrabiamy mięsa i wyrzucamy je w największej jaskini. Cieniostwór pojawia się tylko w nocy, ze zdobytą skórą wracamy do Tiamanta.


Nieproszeni goście

Spoiler
Teraz Tiamant mówi nam, że niedawno w dolinie pojawili się orkowie. Należy dobrze przeczesać las i ciała wrogów bo gdy pominiemy jeden patrol zleceniodawca będzie rozczarowany.


Zabójstwo Hasima
Spoiler
Ostatnia zadanie Tiamanta. Chce abyśmy zabili Hasima ale nie zdradza nam motywów. Kierujemy się do asasyna i mówimy, że Osair chce się z nim widzieć. Wychodzimy ze świątyni i rozpoczynamy rozmowę po której zabijamy asasyna. Po udanym zabójstwie wracamy do Tiamanta. Po rozmowie z nim Niewidomy Hanir będzie się domagał odnalezienia zabójcy, a to my (:lol:). Nie wiedząc co zrobić idziemy do Gonzalesa który powie nam abyśmy od razy wyznali prawdę Hasimowi lub najpierw poszli do Tiamanta.
Mówimy Tiamantowi, że zabójstwo się wydało. Ten poprosi nas o zdobycie papieru na którym napisze list do Hasima (Papier jest w magazynie). Oddajemy list Hasimowi, ten z początku nam nie wierzy ale w końcu każe nam iść pod posąg Beliara w lesie i odmówić modlitwę.


Oczyszczenie Kopalni
Spoiler
Tiamant poprosi nas abyśmy udali się do kopalni. Wszystko wskazuje na to, że jakiś stwór zabił niewolników i strażników. W okolicy znajdujemy potwora, zabijamy go i wracamy do Tiamanta.

Intrygi w Bractwie Masayaf

Spoiler
Hasim dał nam list w którym jasno zaznacza, że powinniśmy zdobyć „brudy” na pozostałych przeorów. Rozmawiamy z nowicjuszem w jaskini Osaira do którego wrócimy później. Następnie kierujemy się do świątyni przed którą stoi uczeń Tiamante. Dajemy mu skórę muritana i wysłuchujemy skarg na mistrza. Po wszystkim wracamy do Tiamante który wysyła nas do Osaira po nowych niewolników do kopalni. W jaskini rozmawiamy z dłużnym nam nowicjuszem, jednak ten wyśle nas do jaskini aby sprawdzić czy jest tam złoto. W jednej z jaskiń znajdujemy asasyna który miał nas zabić. Niestety kończy wąchając kwiatki od spodu, a my znajdujemy list. W którym jasno pisze, że Tiamant chciał zabić Hasima, a potem nas. Wykonujemy zadania „Kawałek Złota” oraz „Odprowadź niewolników do kopalni” po czym wracamy do Hasima. Ten o 9 wychodzi przed świątynie i tylko wtedy możemy mu meldować nasze poczynania.

Kawałek Złota
Spoiler
Osair poprosi nas abyśmy udali się do kopalni i przynieśli mu kawałek skały. Schodzimy na sam dół kopalni gdzie znajdujemy potwora. Zabijamy go i odłupujemy kawałek zlota który odnosimy do Osairu.

Odprowadź niewolników do kopalni

Spoiler
W trakcie.

________________________________________________________________

Zadania w kopalni Orków - W trakcie tłumaczenia (Pozostało około 30%-40%)

Do kopalni orków dostaniemy się w trakcie wykonywania zadań dla Garonda o zaginionych żołnierzach. Jednak aby Ur-Thrall nas wpuścił musimy wykonać Dolinę Cieni.
Spoiler

Zbiegli Niewolnicy/Bunt Niewolników
Spoiler
Idąc w dół kopalni pierwszą osobą na jaką się natkniemy będzie niewolnik o imieniu Rolland. Opowie nam wiele o kopalni oraz wspomni nam o tym, że część niewolników próbuje uciec. Po więcej informacji wyśle nas do Verdena który opowie nam co nieco w zamian za przysługę. Przynosimy mu mikstury i pierścień by w zamian dowiedzieć się czegoś na temat nieudanej ucieczki niewolników. Teraz musimy porozmawiać z Crowe którego pytamy o to kim jest więziony tutaj paladyn. Jak to bywa dowiadujemy się tyle co nic więc czas ruszyć na zdobywanie reputacji. Wystarczy wykonać wszystkie opisane dalej zadania by nasz informator zorganizował upragnione spotkanie ze zniewolonym paladynem. Będzie nim Gars którego prawdziwe imię brzmi Wenzel. Następnie musimy oczyścić dolny poziom kopalni gdyż tam jest zlokalizowany teleport i miejsce na kamień ogniskujący. Wenzel prosi nas również o pomoc w przygotowaniu ucieczki: Należy dostarczyć mu broń i żywność. Po przygotowaniach znów rozmawiamy z Wenzelem który wspomina, że większość niewolników jest z nim. Zadanie wykonane!

Dolny poziom kopalni
Spoiler
Dowiadujemy się o tym podczas rozmowy z Rollandem. Po więcej informacji wyśle nas do kuźni gdzie pracuje Hildur. Ten zaś wyśle nas do starego orka Groka który przesiaduje w pobliżu wyciągu na dolne poziomy kopalni. Wtedy udajemy się do zarządcy kopalni który zgodzi się nas tam wpuścić pod warunkiem zdobycia tytułu mistrza na orkowej arenie. Jeżeli go nie mamy biegniemy do miasta orków, zdobywamy tytuł i wracamy. Po uzyskaniu zgody idziemy do Ur-Thralla który zgadza się na wyruszenie ekspedycji, zapewnia też, że najlepsi orkowie wyruszą z nami jako wsparcie. Wracamy do zarządcy kopalni który daje nam klucz do wyciągu. Na widzie czeka już nasza wesoła kompania (Wskazane jest wykonać tutaj zapis na osobnym slocie - Zapasowy). Po zjechaniu na dół zabijamy jegomości którzy wstali z grobów i przeczesujemy teren. Na arenie w głębi kopalni znajdziemy arcydemona którego należy posłać do piachu. Orkowie którzy nam towarzyszą zginą i tylko szczęście może sprawić iż przeżyją. Aby zaliczyć zadanie trzeba też zabić strażnika sfery i ją zabrać (Sfera do innego zadania).

Jeżeli nie dajemy sobie rady z demonem polecam robić częste zapisy i uciekać z terenu areny.

Chciwy ork
Spoiler
Ferd prosi nas o odzyskanie jego pierścienia który zabrał pewien ork. Tym jegomościem jest Vakurov Shack który niestety.. Nie za bardzo ma ochotę nas słuchać. Dopiero sypnięcie 30 bryłkami złota rozwiąże mu gębę.
Następnie pytamy o pierścień za który dajemy 50 bryłek złota (Można też 25). Po ich otrzymaniu ork spróbuje nas oszukać ale straszymy go możliwością doniesienia Ur-Tharllowi. Ork przekona nas abyśmy tego nie robili oraz da swój eliksir mocy (Tylko z retoryką).

Ręka Ferda
Spoiler
Ferd potrzebuje trzech mikstur leczniczych. Wystarczy mu je dać.

Mikstura siły Groka
Spoiler
Grok potrzebuje eliksiru siły. Jeżeli go nie mamy możemy go zdobyć w zadaniu "Chciwy Ork" ale tylko pod warunkiem wyuczonej retoryki.

Pamiętnik Crowa
Spoiler
Crow chce odzyskać swój pamiętnik który zabrał Cor Shack. Ork zdecyduje się oddać pamiętnik w zamian za inną interesującą książkę traktującą o ludziach i ich języku. Tą książką jest Podręcznik Retoryki. Książka ta jest dostępna w jednym egzemplarzu.
Wersje gry od 0045 do 0056 - Książkę ma Fernando więc warto ją zabrać przed wtrąceniem go do paki.
Gra w wersji 0060+ - Książka jest w kufrze na pierwszym piętrze w domu Fernando.

Odwrócić uwagę strażnika
Spoiler
Aby spotkać się z paladynem należy odwrócić uwagę strażnika. Wystarczy powiedzieć mu, że szuka go Ap Dagar i leniwy ork ruszy się z miejsca. Wracamy do Crowa z informacją.

Okazja Elka
Spoiler
Elku (?) potrzebuje nowego kilofa gdyż jego obecne narzędzie już nie daje rady. Idziemy do Vakur Shack'a który da nam nowy kilof za 10 bryłek złota. Z nowym sprzętem wracamy do zleceniodawcy.

Stary piec
Spoiler
Hildur potrzebuje dziesięć kawałków węgla. Wystarczającą ilość powinniśmy mieć przy sobie.

Odwrócić uwagę Dabar Saka
Spoiler
Aby Hildur mógł nas czegoś nauczyć należy odwrócić uwagę strażnika który go pilnuje. Wystarczy użyć czaru "Sen".

Żywność dla Rollanda
Spoiler
Rolland jest głodny. Dajemy mu kawałek smażonego mięsa, sera i butelkę wina.

Zaufanie wśród niewolników
Spoiler
Aby dowiedzieć się kto jest zniewolonym paladynem musimy zaskarbić sobie zaufanie tutejszych ludzi. Wystarczy wykonywać zadania.

Poinformować ojca
Spoiler
Morrighan prosi nas o to abyśmy poinformowali jego ojca, że ten wciąż żyje i, że jest w kopalni orków. Idziemy do portu gdzie rozmawiamy z Carlem. Misja wykonana.

Dzienna partia rudy
Spoiler
Clovis chce się zrelaksować jednak potrzebuje dziennej dawki rudy. Dajemy mu 50 bryłek rudy i wybieramy nagrodę - 1- sztabek złota lub +10 do górnictwa.

 
COLORBLIND

tldr

tldr

Użytkownicy
posty715
Propsy117
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Potężny bug w wersji 0060. W queście ze strażnikami żywiołów (quest od Netbeka ws. nieśmiertelności orków w Khorinis) gra nie spawnuje strażników gdzie był lodowy, kamienny i ognisty smok. Ruszyłem za was dupę i sprawdziłem jakie są na nich kody w skryptach no i oto one:

insert Avatar_Stone
insert Avatar_Fire
insert Avatar_Water
 


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry