Problem z kompilowaniem MDS 5149 15

O temacie

Autor Revoke

Zaczęty 19.03.2016 roku

Wyświetleń 5149

Odpowiedzi 15

Revoke

Revoke

Użytkownicy
posty62
Propsy8
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Problem dotyczy Gothica 1.
Gdy chciałem skompilować HUMANS.MDS wyskoczył mi błąd "Error: zCModelPrototype: ani already defined: S_RUN". Błąd wyskoczył przy "HUMANS-T_JUMPB.MAN" którego nie ruszałem. Domyślam się że to przez to iż gdzieś wcześniej użyłem "S_RUN", tylko jak to naprawić?
Używam oczywiście Gothic Sourcera.

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Gra ci sama skompiluje animacje xd
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Revoke

Revoke

Użytkownicy
posty62
Propsy8
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Sprawdzałem, ale wciąż ten sam błąd.

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
A usuwałeś przed tym skompilowane? i czy zaznaczasz kompilację animacji w gothic starterze ? i czy wgl masz wszystkie animacje z gry wypakowane?
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1153
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Jako iż takie rzeczy u mnie występowały często jak pisałem MDS to najpierw co musisz zrobić policzyć S_RUN i zobaczyć który ruszałeś bo w pliku Humans.mds występuje kilka takich odniesień...
Btw. Dlaczego kompilujesz GS ? gothic sam skompiluje do formatów .MAN i .msb
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Revoke

Revoke

Użytkownicy
posty62
Propsy8
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A usuwałeś przed tym skompilowane? i czy zaznaczasz kompilację animacji w gothic starterze ? i czy wgl masz wszystkie animacje z gry wypakowane?

1. Tak
2. Zaznaczam tylko Reparse scripts. Która opcja odpowiada za kompilowanie animacji?
3. Oczywiście.

Jako iż takie rzeczy u mnie występowały często jak pisałem MDS to najpierw co musisz zrobić policzyć S_RUN i zobaczyć który ruszałeś bo w pliku Humans.mds występuje kilka takich odniesień...
Btw. Dlaczego kompilujesz GS ? gothic sam skompiluje do formatów .MAN i .msb

Kompiluję Sourcerem bo nie wiedziałem że Gothic też to potrafi.
Notepad ++ policzył mi 27 S_RUN'ów. Podmieniłem S_WALK (nie wszystkie) na S_RUN ponieważ chciałem by animacja stania wyglądała tak jak w G2 (ta z G1 wydaje mi się nienaturalna).

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh

Toworish

Problem z kompilowaniem MDS
#6 2016-03-19, 17:22(Ostatnia zmiana: 2016-03-19, 17:28)
Nie spotkałem się z sytuacją kiedy to "Reparse scripts" kompiluje animacje, chyba że w g1 tak jest, w g2 jeśli nie zaznaczysz kompilacji wszystkiego to animacja kompiluje się dopiero gdy użyjesz jej w grze, ale właściwie tyczy się to zbroi Być może faktycznie parse scrits parsuje też mds. ja bym wyjebał wszystko z compiled, i podmienił spowrotem na orginał włączył grę, po czym znów podmienił po swojemu xd


EDIIT: Źle przeczytałem twoją odpowiedź :D animacje chyba właśnie allen konverten
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Revoke

Revoke

Użytkownicy
posty62
Propsy8
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Allen konverten również wyświetliło ten sam błąd. Nie wiem dlaczego akurat ta animacja wyświetla błąd skoro jej nie ruszałem i jest wcześniej w kolejce niż te, w których coś zmieniłem. Po wyrzuceniu wszystkiego z compiled wyskakuje błąd "ASC not found: BAB_BODY_NAKED0.ASC". Od razu mówię, że nie ruszałem BABE.MDS ani żadnego pliku typu BAB_BODY_NAKED0.ASC

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Podmieniłem S_WALK (nie wszystkie) na S_RUN ponieważ chciałem by animacja stania wyglądała tak jak w G2 (ta z G1 wydaje mi się nienaturalna).

To się nie dziwię. Twoja gra teraz nie ma najważniejszej animacji "S_WALK". Ty zmieniłeś NAZWĘ animacji, a nie animację. Animacje są zapisane w "" i mają końcówkę .asc.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Revoke

Revoke

Użytkownicy
posty62
Propsy8
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Czyli że mam cofnąć wszystkie zmiany dokonane w pliku HUMANS.MDS, dobrze rozumiem?

Finciakowski

Finciakowski

Użytkownicy
posty80
Propsy3
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Dobrze rozumiesz
 
Mod będze wyglądał gdzieś tak ^^

Revoke

Revoke

Użytkownicy
posty62
Propsy8
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wybaczcie że piszę dopiero dzisiaj, zrobiłem sobie przerwę od Gothica ;).
Udało mi się zdekompilować, przenieść i podmienić animacje. Jednak po zaznaczeniu opcji "Convert All" i uruchomieniu gry wyskakuje mi Access Violation. O co tym razem może chodzić?

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Nie kompilujesz animacji żadnymi programami, tylko samym gothiciem...
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Revoke

Revoke

Użytkownicy
posty62
Propsy8
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie bardzo wiem jak to działa, ale po uruchomieniu i wybraniu nowej gry nic się nie zmieniło. Chciałem się nawet upewnić czy czegoś nie pomyliłem, więc odpaliłem Gmaxa i zaimportowałem animację... była zmieniona. Jeszcze raz włączyłem grę a tam dalej animacje ze zwyklego Gothica. Wygląda na to że coś przeoczyłem...

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Wiesz, że skompilowane animacje trzeba wykasować, nie?
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Revoke

Revoke

Użytkownicy
posty62
Propsy8
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Revoke

Problem z kompilowaniem MDS
#15 2016-04-16, 22:52(Ostatnia zmiana: 2016-04-16, 23:01)
Całkiem o tym zapomniałem. Animacje już działają chociaż przez zbroje widać ciała postaci.
Edit: Już nieważne, po restarcie gry jest wszystko w porządku. Temat można zamknąć.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry