W dawnych czasach, Khorinis było jednym z najbogatszych miast w królestwie Myrtany. W czasach, w których istniała magiczna bariera otaczająca więzienie, zwane kolonią górniczą, więźniowie wydobywali tony magicznego kruszcu i handel rudą rozkwitał szybciej, niż ktokolwiek zdołał to przewidzieć. Dni świetności wyspy trwały do czasu, aż do urwiska sprowadzono więźnia, którego imienia już nikt nie pamięta. Doprowadził on do do śmierci wielu istnień i za sprawą jego miecza, magiczna bariera została unicestwiona. Dokonał on wielu zarówno okropnych, jak i wspaniałych czynów, aż wreszcie został zapamiętany jako Król Rhobar III. Niestety, zbawiciel kraju wiele lat temu zniknął bez śladu, a zapomniana przez Bogów wyspa Khorinis zrodziła nowe, przerażające zagrożenie. Z nie zbadanego źródła na wyspę zaczęły przenikać plugawe istoty, które wysysały życie ze wszystkiego, czego się tknęły. Był to początek apokalipsy. Dziś, zabarykadowany w świętych murach klasztoru, do których dotąd żadno zło nie zdołało przeniknąć, ostatni bastion ludzkości stara się przetrwać. Są na skraju wyczerpania a na zewnątrz czy i się potworne zło. W odpowiedzi na te okropieństwa, z morza wyłoniła się nadzieja. Przepływający przez wody w okolicach tej starej wyspy, piracki okręt pada ofiarą morskiego potwora. Z życiem uszedł tylko jeden więziony przez piratów mężczyzna. Jego przeznaczeniem jest nieść śmierć, lub zbawienie. Po której stronie stanie? Czy odnajdzie źródło zła i zniszczy je, czy też poprowadzi plugastwo ku zagładze ludzkości? Tak zaczyna się historia Gothic: Ostatni bastion.
Modyfikacja do gothic 2 noc kruka oferuje:
- Nowego bohatera
- Nowe postacie
- Odmienione khorinis
- Nowe przedmioty
- Zupełnie nową fabułe odmienną od wszelkich innych modyfikacji.
- I wiele innych ciekawych rzeczy.
Zachęcam do wsparcia projektu. Mile widziani graficy 3D i 2D oraz scenarzyści.