Gothic: Ostatni bastion 5158 9

O temacie

Autor Aidan

Zaczęty 7.03.2016 roku

Wyświetleń 5158

Odpowiedzi 9

Aidan

Aidan

Użytkownicy
posty50
Propsy1
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
W dawnych czasach,  Khorinis było jednym z najbogatszych miast w królestwie Myrtany.  W czasach, w których istniała magiczna bariera otaczająca więzienie, zwane kolonią górniczą, więźniowie wydobywali tony magicznego kruszcu i handel rudą rozkwitał szybciej,  niż ktokolwiek zdołał to przewidzieć.  Dni świetności wyspy trwały do czasu,  aż do urwiska sprowadzono więźnia,  którego imienia już nikt nie pamięta.  Doprowadził on do do śmierci wielu istnień i za sprawą jego miecza,  magiczna bariera została unicestwiona. Dokonał on wielu zarówno okropnych,  jak i wspaniałych czynów,  aż wreszcie został zapamiętany jako Król Rhobar III. Niestety, zbawiciel kraju wiele lat temu zniknął bez śladu,  a zapomniana przez Bogów wyspa Khorinis zrodziła nowe,  przerażające zagrożenie.  Z nie zbadanego źródła na wyspę zaczęły przenikać plugawe istoty, które wysysały życie ze wszystkiego,  czego się tknęły. Był to początek apokalipsy. Dziś,  zabarykadowany w świętych murach klasztoru, do których dotąd żadno zło nie zdołało przeniknąć, ostatni bastion ludzkości stara się przetrwać.  Są na skraju wyczerpania a na zewnątrz czy i się potworne zło.  W odpowiedzi na te okropieństwa, z morza wyłoniła się nadzieja. Przepływający przez wody w okolicach tej starej wyspy, piracki okręt pada ofiarą morskiego potwora.  Z życiem uszedł tylko jeden więziony przez piratów mężczyzna. Jego przeznaczeniem jest nieść śmierć, lub zbawienie. Po której stronie stanie?  Czy odnajdzie źródło zła i zniszczy je,  czy też poprowadzi plugastwo ku zagładze ludzkości? Tak zaczyna się historia Gothic: Ostatni bastion.

Modyfikacja do gothic 2 noc kruka oferuje:

- Nowego bohatera
- Nowe postacie
- Odmienione khorinis
- Nowe przedmioty
- Zupełnie nową fabułe odmienną od wszelkich innych modyfikacji.
- I wiele innych ciekawych rzeczy.

Zachęcam do wsparcia projektu. Mile widziani graficy 3D i 2D oraz scenarzyści.
 

Leiwark

Leiwark

Użytkownicy
Kapitan Itharu Team
posty228
Propsy38
ProfesjaAktor głosowy
  • Zbanowany
  • Kapitan Itharu Team
Mogę pomóc jako scenarzysta. Mam doświadczenie, jestem autorem Gothic Altharu.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Zgodnie z regulaminem musisz wrzucić SS bo twój temat leci do kosza.
 

Aidan

Aidan

Użytkownicy
posty50
Propsy1
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
To nie zapowiedz.  To ogloszenie o rekrutacji a jesli chodzi o ssy to beda mozliwe ze jeszcze w tym tygodniu
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Rozumiesz, że w ten sposób nie zachęcasz do pomocy tobie?
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Zgodnie z regulaminem musisz wrzucić SS bo twój temat leci do kosza.
Czepiasz się braku ss'ów, ale o złym dziale go nie informujesz, w sumie beka.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Aidan

Aidan

Użytkownicy
posty50
Propsy1
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Nie zachece?  Hmm...  A jednak,  ekipe juz mam :p

Post połączony: 2016-03-08, 08:41
"oferty pracy i pomocy" zly dzial na szukanie ludzi ktorzy mnie wesprą?  Dziwne...
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Chodzi o to że to dział "developing" związany z tworzeniem gier.
Do modów do Gothica jest dział "modding Gothica. Przeniosłem. Tak czy inaczej bez screenów temat pójdzie niestety do kosza. Najpierw popracuj sam aż będziesz miał co pokazać, dopiero potem zawracaj głowę innym. Chyba że chodzi o projekt komercyjny.

Aidan

Aidan

Użytkownicy
posty50
Propsy1
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Ah, tak zrozumialem.  Jesli temat pojdzie do kosza zanim załącze ssy to potem utworzę go jeszcze raz ale od razu wstawie ssy. 
 

MatisiakX

MatisiakX

Użytkownicy
posty9
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Podasz dane kontaktowe ? W weakend mam trochę wolnego czasu :)
Mogę zająć się scenariuszem :P
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry