Czesc. Ostatnio naszla mnie ochota na zagranie w jakaś grę strategiczna przegladarkowa. Wybierając pomiędzy wieloma znanymi tytulami jak np. settlers online, zauważyłem ze te gry nie różnią sie kompletnie niczym. Jedna ma ładniejsza szatę graficzna, druga trochę mniej pay 2 win, natomiast sam gameplay jest taki sam: wejdz, kliknij buduj, wroc za 5 godzin.
Wpadłem na pomysl: dlaczego by tego nie rozwinąć i nie stworzyć czegoś czego w zasadzie jeszcze nie ma. Strategie z elementami, które będą wykonywane w czasie rzeczywistym. Pojawia sie parę przeszkod bo nawet nie będąc programista zdaje sobie sprawę, ze nie wszystko mogłoby być synchronizowane bezpośrednio realtime. Wiąże sie to z ograniczeniem technologicznym (nawet super serwery mogly by nie wstrzymać paruset jednostek na scenie) . Mam natomiast sporo pomysłów w jaki sposób można by rozwiązać te problemy zmieniając nieco koncepcje. Szczegóły są do dogadania.
Chcialbym czerpać jak Najwiecej z klasycznych pecetowych rtsow przy czym Czesc pomysłów dopasować do gier przeglądarkowych. O żadnych zarobkach nie ma mowy, projekt ma być edukacyjno- hobbistyczny. Szukam osób z doswiadczenien, które w wolnych chwilach chcialyby pomoc. Gdy znajdę 2-3 osoby (głównie chodzi o programiste, kogoś od unity) wezmę sie porządnie za GGDy. Co sadzicie o takim projekcie? Czy osobiście zagralibyscie w taka gre (tak, wiem ze dałem mało informacji)? Czy sami macie podobne pomysły?
@Jedairusz @Fartuess @Adanos @Kazzmir itd.
Sory za bledy, pisze z telefonu.