Chwila, o co chodzi z dualami?
Pierwszy to, że gdy uruchomię sprint podczas animacji zakładania to lewy dual zostanie na plecach.
Dzieje się tak, bo nie masz ustawionego chowania podczas biegu.
Drugi problem - Dual zostaje w lewej ręce po pobiciu, śmierci czy innych tego typu sprawach...
Musisz zrobić funkcję, która będzie "kasowała" lewego duala podczas ZS_DEAD (Ikarus).
Trzecia rzecz to zdejmowanie przedmiotu: Użyłem skryptu Splasha :
ale gdy nie znam umiejętności tarczy to ona dalej jest założona wywoływałem to tak....
if (Poslugiwaniesietarcza==true){
}
//załącz mds
else{
//zdejmij mds
Unequip_Item(hero, tarczajakastam);
};
Skrypt wygląda inaczej ale najważniejsze rzeczy przedstawiłem
Nie dziwię się. Masz to ustawione w warunku
ZAŁOŻENIA tarczy. Musisz dać unequipItem jak założysz przedmiot, a warunek nie jest spełniany.
W sumie, dałoby radę zrobić to na podstawie, że jeśli nie spełniasz wymagań, to nie możesz nawet tego założyć. Możnaby np. ustawić wymóg siły na 999999 kiedy nie masz umiejętności, a jak się jej nauczysz to redukować do 0 lub chcianej wartości. Można to zapewne też zrobić jeszcze inaczej, tak jak z siłą, zręcznością i maną.
Drugi błąd jest to Prints_ext-funkcja z LeGo nie wiem dlaczego ale gdy ustawiłem ją przy eliksirach napis się powiela co wygląda tragicznie... (Po wypiciu drugiego eliksiru-oraz dzieje się tak tylko przy eliksirach stale zwiększających nasze statystyki)
Przykład:Zręczność + 3 = 43Zręczność +3 = 47itd..
Czy aby na pewno masz najnowszą wersję LeGo? Przed chwilą wyszukiwałem "Prints_ext" i nic nie znalazłem. Wiem, że kiedyś była dokładnie taka funkcja, ale teraz jej nie ma (lub po prostu złą nazwę podałeś). Szukałem w nie tym katalogu.
Ale teraz rzuciłem okiem i w sumie nie powinno być żadnych problemów. Uaktualnij LeGo.
Jeśli samo to PrintS(var string txt) też będzie powielało, to znaczy że masz starą wersję LeGo. Polecam uaktualniać
stąd.