Problem z CinemaScope w G2NK 7258 23

O temacie

Autor Revo16pl

Zaczęty 28.01.2016 roku

Wyświetleń 7258

Odpowiedzi 23

Revo16pl

Revo16pl

RaveN Studio
posty101
Propsy100
ProfesjaGrafik 3D
  • RaveN Studio
Problem jest taki jak na załączonych obrazkach tekst postaci wyświetla się jak w zwykłym gothicu a powinien na pasku u góry.

Przy wyborze dialogów wszystko jest ok jak widać. Wie ktoś może jaka jest przyczyna?







Dodam jeszcze że skrypt jest doby bo Kaczce który z nim pomagał wszystko działa dobrze.
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Musisz przesunąć kwadracik z dialogiem.

Spoiler
var zCView DialogBox;   DialogBox = _^(MEM_Game.array_view[1]);

      DialogBox.pposx = 500;//500
      DialogBox.pposy = 5;//20
      DialogBox.psizex = 600;//600
      DialogBox.psizey = 102;//102
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Revo16pl

Revo16pl

RaveN Studio
posty101
Propsy100
ProfesjaGrafik 3D
  • RaveN Studio

Revo16pl
RaveN Studio

Problem z CinemaScope w G2NK
#2 2016-01-28, 18:59(Ostatnia zmiana: 2016-01-28, 19:07)
Ale to umieścić w skrypcie Cinemascope.d? czy gdzieś indziej?

edit: progres jest ale nie dokładnie o to chodziło  :lol:

 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Jak dla mnie to wina tekstur dlg. Muszą być chyba przezroczyste.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
@Fabiosek  mylisz się pozycję trzeba dać. Ale tex także trzeba wywalić xD
Musisz pozycje dopasować :) DialogBox.pposx = 500;//500 wybierasz jaką chcesz (metoda prób i błędów) albo zrób to co ja czyli wklej tylko to: var zCView DialogBox;   DialogBox = _^(MEM_Game.array_view[1]);
      DialogBox.pposy = 5;//20
-Wtedy zmieni się tylko pozycja względem osi Y
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Mój skrypt był ustawiony już. Trzabyło tylko zajrzeć na // i byś wiedział, że te po // są oryginalnymi wartościami i tylko jedna wartość (pposy) się różni.
var zCView DialogBox;   DialogBox = _^(MEM_Game.array_view[1]);

      DialogBox.pposx = 500;//500 //Pozycja X
      DialogBox.pposy = 5;//20 //Pozycja Y
      DialogBox.psizex = 600;//600 //Wielkość X (rozciągnięcie)
      DialogBox.psizey = 102;//102 //Wielkość Y (rozciągnięcie)
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Mój skrypt był ustawiony już. Trzabyło tylko zajrzeć na // i byś wiedział, że te po // są oryginalnymi wartościami i tylko jedna wartość (pposy) się różni.
var zCView DialogBox;   DialogBox = _^(MEM_Game.array_view[1]);

      DialogBox.pposx = 500;//500 //Pozycja X
      DialogBox.pposy = 5;//20 //Pozycja Y
      DialogBox.psizex = 600;//600 //Wielkość X (rozciągnięcie)
      DialogBox.psizey = 102;//102 //Wielkość Y (rozciągnięcie)
Faktycznie masz rację(nie zauważyłem wcześniej). Ale jak wkleiłem cały skrypt to wywaliło mi dialogbox w lewo, więc postanowiłem wgrać tylko Pozycję Y.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Revo16pl

Revo16pl

RaveN Studio
posty101
Propsy100
ProfesjaGrafik 3D
  • RaveN Studio
Mój skrypt był ustawiony już. Trzabyło tylko zajrzeć na // i byś wiedział, że te po // są oryginalnymi wartościami i tylko jedna wartość (pposy) się różni.
var zCView DialogBox;   DialogBox = _^(MEM_Game.array_view[1]);

      DialogBox.pposx = 500;//500 //Pozycja X
      DialogBox.pposy = 5;//20 //Pozycja Y
      DialogBox.psizex = 600;//600 //Wielkość X (rozciągnięcie)
      DialogBox.psizey = 102;//102 //Wielkość Y (rozciągnięcie)

Zdaję sobie z tego sprawę ale dialog mimo że zmieniony w osi Y jest ustawiony tak jak na screenie, chyba że gothic odczytuje te osie jakoś inaczej, spróbuję się z tym pobawić. bo oś Y to ta pionowa nie?  :lol2:
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Problem w tym, że to jest mój skrypt, którego używam i działa poprawnie.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Może rozdzielczość inna :lol2:?
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Może to też być wina rozdzielczości. Zainicjuj tylko DialogBox.pposy = 5;//20 //Pozycja Y.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Revo16pl

Revo16pl

RaveN Studio
posty101
Propsy100
ProfesjaGrafik 3D
  • RaveN Studio
Może to też być wina rozdzielczości. Zainicjuj tylko DialogBox.pposy = 5;//20 //Pozycja Y.

To też już robiłem.
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Co się dzieje przy dodaniu samego DialogBox.pposy = 5?
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Revo16pl

Revo16pl

RaveN Studio
posty101
Propsy100
ProfesjaGrafik 3D
  • RaveN Studio
Co się dzieje przy dodaniu samego DialogBox.pposy = 5?

efekt jest identyczny jak na screenie.

zaraz podeślę jak wygląda w innych rozdziałkach.

zmieniłem parametry aby się przekonać o co chodzi tak wygladają:

Spoiler
var zCView DialogBox;   DialogBox = _^(MEM_Game.array_view[1]);

      DialogBox.pposx = 100;//500 //Pozycja X
      DialogBox.pposy = 20;//20 //Pozycja Y
      DialogBox.psizex = 600;//600 //Wielkość X (rozciągnięcie)
      DialogBox.psizey = 102;//102 //Wielkość Y (rozciągnięcie)

rodziałki : 1024x768

ta jest z 800x600
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
@Fabiosek  mylisz się pozycję trzeba dać. Ale tex także trzeba wywalić xD
Musisz pozycje dopasować :) DialogBox.pposx = 500;//500 wybierasz jaką chcesz (metoda prób i błędów) albo zrób to co ja czyli wklej tylko to: var zCView DialogBox;   DialogBox = _^(MEM_Game.array_view[1]);
      DialogBox.pposy = 5;//20
-Wtedy zmieni się tylko pozycja względem osi Y

Ja też miałem ten problem, tekstury załatwiły sprawę.

Revo16pl

Revo16pl

RaveN Studio
posty101
Propsy100
ProfesjaGrafik 3D
  • RaveN Studio
@Fabiosek  mylisz się pozycję trzeba dać. Ale tex także trzeba wywalić xD
Musisz pozycje dopasować :) DialogBox.pposx = 500;//500 wybierasz jaką chcesz (metoda prób i błędów) albo zrób to co ja czyli wklej tylko to: var zCView DialogBox;   DialogBox = _^(MEM_Game.array_view[1]);
      DialogBox.pposy = 5;//20
-Wtedy zmieni się tylko pozycja względem osi Y

Ja też miałem ten problem, tekstury załatwiły sprawę.

mam zwyczajnie zmienić tekstury w gomanie czy chodzi ci o coś innego?
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Wywal tex Dlg... itd. Ja także wyrzuciłem je bo nachodziły brzydko na siebie :/
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Revo16pl

Revo16pl

RaveN Studio
posty101
Propsy100
ProfesjaGrafik 3D
  • RaveN Studio
Gra zastąpiła je texturą default-C

 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Zrób 100% Alfa czyli przeźroczystą w 100%.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Revo16pl

Revo16pl

RaveN Studio
posty101
Propsy100
ProfesjaGrafik 3D
  • RaveN Studio
Zrób 100% Alfa czyli przeźroczystą w 100%.

Już próbowałem.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry