Wasze zadania w Zagadce Orków 170345 330

O temacie

Autor Darkmodders

Zaczęty 26.01.2016 roku

Wyświetleń 170345

Odpowiedzi 330

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
A tak z ciekawości, ile zadań już zrobiłeś z wyżej zaproponowanych, czy może czekasz na najciekawsze i najbardziej rozbudowane? I będziesz wybierał.
 

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
Narazie nad tymi zadaniami nie zacząłem pracę, chce najpierw doszlifować zadania fabularne. Co do zadań to wybieram te najciekawsze. W pierwszym poście jest rozpiska tych które zaakceptowałem.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

MatisiakX

MatisiakX

Użytkownicy
posty9
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
No no coś sporo tych zadań :D
 

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
No, troche sie już uzbierało ale jeszcze przed nami sporo nowych npc do których trzeba wymyśleć zadania.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Do robienia NPC polecam programik autorstwa Adanosa:
http://themodders.org/index.php?topic=19074.0
Tworzy fajne twarze NPC i nie trzeba się z tym męczyć :D
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
Nigdy z takich programów nie korzystałem i chyba nie skorzystam. Dzięki za propozycję.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Grahtnakk

Grahtnakk

Użytkownicy
JA BYĆ BROŃ SZAMAN !!!!
posty140
Propsy16
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • JA BYĆ BROŃ SZAMAN !!!!
 
KRUSHAK KA RUSHTASOK!!!!

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Grahtnakk

Grahtnakk

Użytkownicy
JA BYĆ BROŃ SZAMAN !!!!
posty140
Propsy16
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • JA BYĆ BROŃ SZAMAN !!!!
Nazwa: Legendarna Zbroja (4-5 rozdział)
Zleceniodawca: Lord Hagen
Lord Hagen w zamian za pomoc bohatera postanawia opowiedzieć mu legendę o potężnej zbroi, którą usłyszał dawno temu od swojego dziadka. Hagen uważa, że to zabobon, natomiast bohater postanawia popytać starszyznę na ten temat. Dostajemy informację o pewnej jaskini na obrzeżach Khorinis. Bezi idzie tam i zastaje Pana Mroku, upadłego paladyna, który mówi coś w stylu "NIE POZWOLĘ TOBIE NA TO! NIE TOBIE! ARRGHH!". Pojawia się ogromna armia nieumarłych i atakuje bohatera. W ekwipunku Pana Mroku znajdziemy magiczny list, na który zostało rzucone magiczne zaklęcie. Należy znaleźć ODPOWIEDNIEGO maga, który odczaruje zwój, musi być to Adanos, Innos, bądź Beliar. I tu się wszystko komplikuje, bo odpowiednim magiem jest mag Beliara, a tak owego może już nie być na wyspie. Pyrokar daje Beziemu dostęp do biblioteki, aby poszukał tam czegoś przydatnego, jednak nic tam nie będzie. Dopiero w 5 rozdziale, kiedy będzie możliwość wejścia do podziemnej biblioteki, znajdziemy księgę  "Klątwy i zaczarowane przedmioty" czy coś w tym stylu. Idziemy po tym do Pyrokara, który mówi nam dokładnie co mamy zrobić. Trzeba będzie wykorzystać 2 czarne perły, smocze jajo i 5 szczawi królewskich (poświęcenie musi być) i połączyć je na stole alchemicznym. Kiedy Bezi już to zrobi, zauważy że jest to napisane w nieznanym mu języku, tutaj ponownie wkracza Pyrokar. Patrząc na pismo odrzuca je jak najszybciej i informuje, że jest to przeklęty język - Czarna Mowa. Aby przetłumaczyć zwój należy znaleźć jakiegoś orka-szamana, który zna czarną mowę, będzie to Ur-Shak. Jego warunkiem będzie odzyskanie Grachtnakka, który zostawił przy starej zatopionej wieży Xardasa. Po zdobyciu berła szaman czyta pismo, napisane jest o zbroi stworzonej przez Świętą Trójkę (Innos, Beliar i Adanos) oraz że została ona zniszczona, rozpadła się na kawałki. Bogowie sprzeczali się do kogo ma należeć zbroja, zaczęła się kolejna kłotnia międzu Innosem,a Beliarem. Adanos, jako symbol mądrości oznajmił, że pochowa fragmenty zbroi po całej wyspie Khorinis, każda część w innym miejscu, a każdy z bogów użyje swojej mocy do ich zabezpieczenia, by tylko wielki wojownik odnalazł boską cząstkę. Zbroja została podzielona na 6 części - dwie przypisane każdemu z trzech bogów.
Dwie pierwsze (Adanos) są ukryte w Jarkendarze.
1. W bibliotece uczonych, gdzie będzie czekał duch uczonego (pojawia się 4-5 rozdział). Posiada on klucz do ostatniego, zamkniętego pokoju, gdzie będzie czekał duch wojownika Kasty Wojowników. Posada on pierwszy fragment zbroi.
2.W Świątyni Adanosa, Kruk będzie miał przy sobie kamień teleportacyjny, który teleportuje w nieznaną część Jarkendaru (Troszkę poza terenami dostępnymi). Będzie tam skrzynia z kolejnym fragmentem,
Dwie kolejne (Beliar) znajdują się w Górniczej Dolinie.
3. Kamienna forteca, ukryte przejście. Bohater spotyka Czarnego Maga, który bez zastanowienia atakuje Beziego (Używa "Szału Beliara") Po zabiciu pojawia sie książę demonów, silniejszy od swoich braci (zwiększyć siłę i poziom) Po zabiciu przeszukujemy jego ciało i znajdzjemy trzeci fragment zbroi.
4.Zakopany przy zamku, należy zabić orków na zewnętrznym pierścieniu i wykopać fragment.
Ostatnie dwa fragmenty zbroi (Innos) znajdują się w Khorinis.
5.Krypta Inubisa, sam upadły paladyn posada klucz do skrzyni, która znajduje się w małej jaskini niedaleko tawerny przy jaszczurach. Bohater zdobywa kolejny fragment.
6.Jaskinia z runą dla nowicjusza, jednakże pojawia się tam kolejny upadły paladyn i śmieje się, że Bezi się spóźnił i że już nigdy nie pozna prawdziwej potęgi zbroi. Po zabiciu zabieramy klucz z ciała. Ostatni fragment zbroi znajduje się na Dworze Irdorath, w pokoju po prawo, w jaskini z Pedro. Wracamy do kowala (Benneta) i jeśli przeczytaliśmy almanach w bibliotece w podziemiach klasztoru, mówimy Bennetowi o sposobie stworzenia bardzo mocnej zbroi. Ten mówi, aby poczekać klika dni, zobaczy co da się zrobić. Po ok. 10 dniach Bennet oddaje zbroję mówiąc, że to jego najlepsze dzieło.Tu się kończy zadanie.

Nagroda: +10000 Doświadczenia i Legendarna Zbroja Trójki

 Trzebaby się trochę napracować, ale moim zdaniem efekt będzie niesamowity.



Post połączony: 2016-02-27, 15:33
Nazwa: Dać po ryju
Opis: Zadanie polega na wzięcie udziału w turnieju walki na pięści i wygranie go.
Nagroda: +100 Doświadczenia i 50 szt. złota za każdego pokonanego, +200 Doświadczenia i pierścień orkowych dowódców za pokonanie obecnego mistrza.(Sugeruję ksywkę coś w stylu "Łowca głów")

Post połączony: 2016-02-27, 21:04
Nazwa: W niewoli.
Opis: Po wejściu do Górniczej Doliny i przejściu pewnego kawałka, zaczyna biec w naszą stronę ork- wojownik, po czym film się urywa. Pojawiamy się w więzieniu w zamku, bez własnych rzeczy, również zbroi i broni. Wypuszcza nas ork- szaman, rozkazując, abyśmy zabrali sie do pracy w kopalni, dostajemy spodnie kopacza i kilof. Ork prowadzi nas do pobliskiej kopalni rudy, gdzie mamy pracować. Kiedy mieliśmy wejść do kopalni, wybuchł w niej bunt i wszyscy zaczęli walczyć, bądź uciekać. Jeśli zostaniesz na miejscu, orkowie uznają cię za wiernego sługę i oddadzą zbroję i broń, po czym zlecą wykonanie Ulu-Mulu, by orkowie nie byli wrogo nastawieni. Aby odzyskać wszzystkie utracone rzeczy, bohater musi popracować trochę na rzecz orków (można wkleić kilka zadań). Kiedy wykonamy zadania, dostajemy zadanie, aby szpiegować paladynów i donieść o ich zamiarach, strategiach. I tu pojawiają się dwie możliwości :Strona orków bądź paladynów. Na Początku zadania "Szpiegowanie Paladynów", zadanie "W niewoli" się kończy.

Nagroda: +500 Doświadczenia i Eliksir siły
 
KRUSHAK KA RUSHTASOK!!!!

Zireael

Zireael

Użytkownicy
Przezorny
posty388
Propsy304
NagrodyV
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Przezorny
Co do zadania proponowanego pt. ,,Legendarna zbroja". Moim zdaniem słabość tego zadania polega na tym, że tą zbroję otrzymuje się w zasadzie w drugiej połowie 6 rozdziału. W związku z czym nie można tej zbroi wykorzystać w pełni. Lepiej byłoby chyba gdyby tą zbroję można było otrzymać na końcu 5 rozdziału przed wyprawą na wyspę Irdorath. Poza tym samo zadanie jest bardzo ciekawe. Tyle moich uwag, dziękuje.
 
Ludzie (...) lubią wymyślać potwory i potworności. Sami sobie wydają się wtedy mniej potworni (...) Wtedy jakoś lżej im się robi na sercu. I łatwiej im żyć.

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
Jedyne zadanie jakie mi z tego nie pasuje to "w niewoli". Ono z automatu odpada. Gryzie się z fabułą modyfikacji.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Grahtnakk

Grahtnakk

Użytkownicy
JA BYĆ BROŃ SZAMAN !!!!
posty140
Propsy16
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • JA BYĆ BROŃ SZAMAN !!!!
Co do zadania proponowanego pt. ,,Legendarna zbroja". Moim zdaniem słabość tego zadania polega na tym, że tą zbroję otrzymuje się w zasadzie w drugiej połowie 6 rozdziału. W związku z czym nie można tej zbroi wykorzystać w pełni. Lepiej byłoby chyba gdyby tą zbroję można było otrzymać na końcu 5 rozdziału przed wyprawą na wyspę Irdorath. Poza tym samo zadanie jest bardzo ciekawe. Tyle moich uwag, dziękuje.

A twoim zdaniem nie byłoby to dobre urozmaicenie, aby wysłannik Beliara ukradł fragment przeznaczony dla Innosa? Możnaby przenieść ten ostatni fragment do Khorinis, ale wtedy moc tego zadania sporo by straciła. Co do zdobycia zbroi zastanawiałem się czy da się tak ulepszyć smoka-ożywieńca, żeby ciskał nie kulami ognia, a tchnieniem śmierci?

Post połączony: 2016-02-28, 10:13
Jedyne zadanie jakie mi z tego nie pasuje to "w niewoli". Ono z automatu odpada. Gryzie się z fabułą modyfikacji.

Hmm... mógłbym zobaczyć czy jeszcze coś z siebie wycisnę, czy mógłbyś napisać mi na privie skrótowo pełną modyfikację, w sensie do czego dążysz?
 
KRUSHAK KA RUSHTASOK!!!!

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
Czemu nie, mogę napisać ale bez zdradzania zbyt ważnych elementów. To by mogło w pełnej wersji zepsuć Ci rozgrywkę.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Grahtnakk

Grahtnakk

Użytkownicy
JA BYĆ BROŃ SZAMAN !!!!
posty140
Propsy16
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • JA BYĆ BROŃ SZAMAN !!!!
Nazwa: Sekret Szponu
Opis: Po pokonaniu Kruka, Saturas zamiast proponować Bezimiennemu zwrócenie mu szponu i zniszczenie, chcę przestudiować tę broń. Aby to zrobić, musi mieć dostęp do wszystkich domów w Jarkendarze. Tu wkracza nasz bohater. Ma on oczyścić drogę z potworów oraz porozmawiać z bandytami (Thorusem) na temat udostępnienia Świątyni Adanosa. Thorus zgodzi się, jeśli wykonamy dla niego zadanie, polegające na uzgodnieniu handlu wymiennego z piratami. Tu zadanie się komplikuje, ponieważ Greg nie chce mieć już nic wspólnego z bandytami. Oczekuje on dowodu zaufania. Wracamy i mówimy o tym Thorusowi, który musi pomyśleć przez kilka dni. Potem decyduje się, by przekazać piratom głowę Kruka i miecz Thorusa. Po tym bandyci odzyskają zaufanie piratów i zgodzą się na handel wymienny, co oznacza także zgodę bandytów na badania w Świątyni. Kiedy powiemy o tym Saturasowi, ten natychmiast tam wyruszy. Na miejscu zobaczy, że ołtarz został zbeszczeszczony przez Kruka, w tej sytuacji prosi nas, abyśmy wezwali wszystkich magów w Jarkendarze i dali im trochę czasu. Po naprawieniu Oka Innosa Vatras informuje bohatera o tym, że w Jarkendarze miało miejsce niezwykłe odkrycie. Saturas mówi bohaterowi o tym, jaką potęgą dysponuje Szpon i że można przywrócić jej niezwykłe moce. Sekrety tej broni skrywają kasty starożytnych. Przez ten czas, magowie sporządzili specjalne słowa do przyzwania pradawnych. Bohater ma odwiedzić każdy Dom Kast i dowiedzieć się co należy zrobić z bronią. Kiedy Bezi przyzwie duchy, nie będzie z nim rozmawiał żaden, prócz uczonego. Zaproponuje on układ - Zbierze przedstawicieli kasty, tylko jeśli Bezi wykorzysta to w szczytnym celu, jakim jest pokonanie smoków w Górniczej Dolinie i przywrócenie równowagi. Po tym uczony mówi, aby bohater poszedł do Świątyni Adanosa, do ostatniej komnaty i przyniósł ze sobą szpon. Bezi ma tam być, aby pokonać Armię Ciemności kryjącą się w mieczu, kiedy Starożytni odprawią rytuał. Jest 5 etapów ataków:
1.Szkielety goblina
2.Szkielety
3.Szkielety wojownika
4.Szkielety + Szkielet Mag
5.Dwóch Panów Cienia i Książę Demonów
Dopiero po pokonaniu przeciwników miecz zostanie "Zkonsekrowany" oraz odzyska dawno już utracone nizwykłe właściwości, czyniące ją najpotężniejszą bronią na świecie.
(Planowałem trochę poszerzyć tą misję, ale nie mam pomysłu co by jeszcze dodać, wyczerpałem się :P )

Nagroda: +1000 Doświadczenia i "Konsekrowany Szpon Beliara" (Wymaga 200 siły od wojownika, mag nie może używac tej broni [Aktualnie]) {Miecz Obr. 1H - 150 + magia; 2H - 200 + magia}

Czekam na słowa krytyki, wpadłem na to siedząc na klopie :D


Post połączony: 2016-02-28, 14:46
ZADANIA W OBOZIE MYŚLIWYCH
1.   „Myśliwy staje się zwierzyną” – Mort chce, abyśmy przyprowadzili do niego zębacza, daje nam miksturę szybkości; Nagroda +50 Doświadczenia i mikstura szybkości
2.   „Gdzie jest Fred?” – Myśliwy zleca nam odnalezienie jego przyjaciela Freda. Będzie on leżał martwy nad mostem do bandytów. Myśliwy będzie chciał abyśmy zaprowadzili go w to miejsce. Dokładnie ogląda i stwierdza, że Fred został zrzucony z mostu przez bandytów. Wściekły Myśliwy mówi, że pragnie zemsty i że zorganizuje innych do ataku na obóz bandytów; Nagroda: +100 Doświadczenia i 20 szt. Złota
3.   „Winny” - Przywódca obozu dowiedział się o śmierci Freda i o rozdarciu psychicznym jego przyjaciela. Na prośbę przywódcy mamy dowiedzieć się kto zabił Freda. Należy wiedzieć jak się nazywa przywódca bandytów. Kiedy pozwoli nam przejść, pytamy strażnika czy nie było tu pewnego myśliwego. Bandyta odpowiada, śmiejąc się „A faktycznie był tu taki jeden. Wyjątkowo hardy! Hahaha”. Dowiadujemy się że to właśnie on zabił myśliwego. Wracamy do obozu i mówimy o tym przywódcy. [UWAGA! Jeżeli powiemy o tym przyjacielowi Freda, ten strasznie się wścieknie i pobiegnie zabić strażnika, co równa się z nieudaną misją i ataku bandytów na myśliwych]; Nagroda: +100 Doświadczenia  i podszkolenie w łucznictwie o +2.
4.   „ Na pohybel sukinsynom” - Przywódca słysząc to, zdenerwował się, postanowił zaatakować obóz bandytów. Pyta on nas czy przyłączymy się do niego (musimy, wymogi zadania „Zaginieni ludzie”). Przywódca informuje, że atak odbędzie się o północy. Przychodzimy, idziemy z myśliwymi, zabijamy wszystkich i odbieramy nagrodę od przywódcy; Nagroda: +200 Doświadczenia i łuk kompozytowy, a także symboliczne przyjęcie do obozu myśliwych.
     


Post połączony: 2016-02-28, 18:22
Nazwa: Mędrzec wśród orków
Opis: Ork- szaman Trash-Pak, jeden z najważniejszych szamanów w obozie orków, zainteresował się obecnością Beziego i postanowił z nim porozmawiać. Pyta go czego tu szuka, bohater ma do wybory kilka opcji :
1.Wiedzy
2.Pokoju
3.Przyjaźni ( :D )
4.Rozwiązania
5.Wojny
Poprawną odpowiedzią będzie 1.Wiedzy, po której Trash-Pak zleci bohaterowi wykonanie zadania-zagadki, wymyślonej przez niego i odnaleźć odpowiednie składniki (chodzi teraz o przedstawicieli żywiołów).
1.Czujesz mnie, lecz nie możesz dotknąć, poruszam się, choć mnie nie widać ~dość oczywiste, to powietrze, a przedstawicielem jest kamienny golem( tak, powietrze, nie kamień)
2.Jeśli mnie nie znasz, zabiję cię, natomiast jeśli poznałeś, nic ci się nie stanie~to woda, przedstawicielem jest lodowy golem.
3.W mojej obecności jest ci miło, lecz gdy jestem za blisko, drażnię cię~ogień, ognisty golem
Po zdobyciu serc potworów, Trash-Pak zleca nam ostatnie zadanie: Bohater ma mu przynieść przedmiot, jaki opisuje :
"Pochłaniam moc, lecz nic mi ona nie daje, znajdziesz mnie w najciemniejszych zakamarkach, pełnych niebezpieczeństw"~Czarna Ruda; Po oddaniu rudy szamanowi, ten uznaje nas za godnego , dorównującego mądrości orkowi. W nagrodę sporządzi on specjalną miksturę.
Nagroda: +400 Doświadczenia i Orkowa mikstura potęgi (+5 do siły, zręczności i many).
 
KRUSHAK KA RUSHTASOK!!!!

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
To zadanie z mędrcem naprawdę dobrze wymyślone  :ok:
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Grahtnakk

Grahtnakk

Użytkownicy
JA BYĆ BROŃ SZAMAN !!!!
posty140
Propsy16
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • JA BYĆ BROŃ SZAMAN !!!!
Nazwa: Dezerterzy
Opis: Ork-Elita Ner-Gosh mówi bohaterowi, że go nie lubi i że ma zrobić coś pożytecznego. Ma on znaleźć orkowych dezerterów. Dezerterzy są:
1. Jaskinia z goblinami niedaleko starej chaty Cavalorna, należy zabić dezertera.
2. Niedaleko zawalonego mostu do Miasta Orków, ork wróci do obozu.
3. To będzie Ur-Shak, za którego będziemy musieli się wstawić u Ner-Gosha, znajduje się on na płaskowyżu niedaleko starej wieży demonów.
Nagroda: +200 Doświadczenia

Post połączony: 2016-02-29, 21:46
Nazwa: Wejściówka
Opis: Strażnik na wejściu do obozu mówi, że taka brudna morra jak nasz bohater nie może wejść do obozu. Ork musi wiedzieć, że człowiek nie przeyszedł tutaj jako wróg. Zleca wtedy, aby przyniósł 48 sztuk mięsa, wtedy go wpuści. Po zebraniu i oddaniu mięs, strażnik mówi że to wystarczy na dobry początek, innymi słowy oszukał Beziego z uśmiechem na twarzy. Pojawiają się tu dwie opcje : Pobicie strażnika (jest cholernie trudnym przeciwnikiem) i przejście bez opłaty lub zapłacenie 1500 szt. złota.
Nagroda: +100 Doświadczenia i wejście do Obozu Orków
 
KRUSHAK KA RUSHTASOK!!!!

Danylostaros

Danylostaros

Użytkownicy
Reavaren Ghost
posty22
Propsy4
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Reavaren Ghost
Tytuł : Tajemnica Jarkendaru.
Opis: Saturas prosi nas o znalezienie pięciu tablic z domów budowniczych ( czyli jak to było w podstawce) po oddaniu mu tych tablic i odczekaniu 7 dni zagaduje nas Saturas.Chcę żebyś mi odkryli prawdę o zalaniu Jarkendaru oraz dlaczego teraz na nim mieszkają tylko Piraci i Bandyci.Musimy udać się Domu uczonych i znaleźć tam pradawną księgę (żeby ją przeczytać trzeba mieć wyuczony język kapłanów) będzie w niej pisało o synu wielkiego Quarhodrona czyli Radamesa , któremu  Ojciec powierzył Szpon Beliara.Niestety Radames nie zniósł potęgi szponu i ten go opętał.Wtedy Quarhodron nie miał wyboru i musiał uwięzić syna w Świątyni Adanosa.Teraz musimy udać się do Świątyni Adanosa i odnaleźć Radamesa.Ten powie nam tylko jedno imię Khardimion.Znajdziemy jego grób w kopalni złota (tam gdzie martwi kopacze i kamienni strażnicy.Teraz pobiegniemy do Myxira który da nam tablicę Przywołania go.Wracamy do jego grobu wzywamy ducha i zadajemy mu pytanie na temat opętania Radamesa.Ten powie nam całą historię,która już znamy czyli że szpon opętał Radamesa i trzeba było go zamknąć w Świątyni Adanosa.Wtem pojawi się za nami Radames i powię ze to nie prawda,tylko to był spisek Khardimiona, który miał na celu wywołać gniew Adanosa.Wtedy nagle Khardimion zniknie,a zaraz potem Radames.Opowiemy o wszystkim Saturasowi,który potem uda się wraz z Magami Wody do Świątyni Adanosa,żeby zbadać Pradawne Manuskrypty.
Nagroda: +2000 Doświadczenia
 
Tworzysz modyfikacje,a nie masz pomysłu na zadania ?
Chętnie pomogę ci w tym problemie.Napisz do mnie na priv lub na gadu gadu jak wolisz :).

Grahtnakk

Grahtnakk

Użytkownicy
JA BYĆ BROŃ SZAMAN !!!!
posty140
Propsy16
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • JA BYĆ BROŃ SZAMAN !!!!
Tytuł : Tajemnica Jarkendaru.
Opis: Saturas prosi nas o znalezienie pięciu tablic z domów budowniczych ( czyli jak to było w podstawce) po oddaniu mu tych tablic i odczekaniu 7 dni zagaduje nas Saturas.Chcę żebyś mi odkryli prawdę o zalaniu Jarkendaru oraz dlaczego teraz na nim mieszkają tylko Piraci i Bandyci.Musimy udać się Domu uczonych i znaleźć tam pradawną księgę (żeby ją przeczytać trzeba mieć wyuczony język kapłanów) będzie w niej pisało o synu wielkiego Quarhodrona czyli Radamesa , któremu  Ojciec powierzył Szpon Beliara.Niestety Radames nie zniósł potęgi szponu i ten go opętał.Wtedy Quarhodron nie miał wyboru i musiał uwięzić syna w Świątyni Adanosa.Teraz musimy udać się do Świątyni Adanosa i odnaleźć Radamesa.Ten powie nam tylko jedno imię Khardimion.Znajdziemy jego grób w kopalni złota (tam gdzie martwi kopacze i kamienni strażnicy.Teraz pobiegniemy do Myxira który da nam tablicę Przywołania go.Wracamy do jego grobu wzywamy ducha i zadajemy mu pytanie na temat opętania Radamesa.Ten powie nam całą historię,która już znamy czyli że szpon opętał Radamesa i trzeba było go zamknąć w Świątyni Adanosa.Wtem pojawi się za nami Radames i powię ze to nie prawda,tylko to był spisek Khardimiona, który miał na celu wywołać gniew Adanosa.Wtedy nagle Khardimion zniknie,a zaraz potem Radames.Opowiemy o wszystkim Saturasowi,który potem uda się wraz z Magami Wody do Świątyni Adanosa,żeby zbadać Pradawne Manuskrypty.
Nagroda: +2000 Doświadczenia

Kurde pomysł dobry, ale jest taki mały szkopuł - grobowiec Khardimona został zbezczeszczony (poza tym przez to w nk trzeba było szukać Quarhodrona) i jest niezdolny do zrobienia czegokolwiek. Poza tym, przez Szpon, Rademes nie myślał racjonalnie, nie potrafił sie skupić, jego umysł przyćmił.

Jeżeli miałoby to miejsce, to należy najpierw coś zrobić z ołtarzami w Jarkendarze, ogólnie można zrobić dodatkowe zadanie do tego. "Oczyszczenie ołtarzy", czy coś w tym guście

P.S. Oczywiście zapomniałem o najważniejszym. Zadanie dobrze by było zacząć jakimś mocnym akordem, np. przedstawiciel pradawnego ludu pojawia się np. w jaskini niedaleko uczonych, no na pewno na jakimś zadupiu (Przedstawicielem mógłby być nawet kamienny strażnik) i on opowiedziałby o istnieniu tej księgi.
 
KRUSHAK KA RUSHTASOK!!!!

Danylostaros

Danylostaros

Użytkownicy
Reavaren Ghost
posty22
Propsy4
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Reavaren Ghost
Ja to zadanie pisałem z nudy miałem 10 minut  wolnego to napisałem żeby było ciekawe i kleiło  się całości  gdybym poświęcił godzinkę to pewnie nie byłoby niedociągnięć :) Jutro mam sporo wolnego czasu to postaram się też coś  wymyśleć.
 
Tworzysz modyfikacje,a nie masz pomysłu na zadania ?
Chętnie pomogę ci w tym problemie.Napisz do mnie na priv lub na gadu gadu jak wolisz :).

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
No to nie pisz zadań w 10 minut, tylko pomyśl nad nim i go dopiero potem napisz.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu




0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry