Wasze zadania w Zagadce Orków 171659 330

O temacie

Autor Darkmodders

Zaczęty 26.01.2016 roku

Wyświetleń 171659

Odpowiedzi 330

Misiex

Misiex

Użytkownicy
posty138
Propsy44
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
czyli zadanie do kitu no nic trzeba popracować nad czymś bardziej ambitnym i dopracowanym
 

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
Ja nic takiego nie powiedziałem. Napisałem tylko że miejsce, tego zadania, jest już zajęte, jest tam kopalnia. Popracuj jeszcze nad tym zadaniem, jeśli chcesz. Ja bym z niego wykluczył Darona, gdyż jest on jedną z postaci związaną z fabułą modyfikacji.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Misiex

Misiex

Użytkownicy
posty138
Propsy44
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Gdy pokonamy orka na drodze od wieży xardasa w szczelnie (tej obok cavalorna) znajdziemy złego podziękuje on nam za zabicie orka (nigdy nie lubił tych bestii ale sam nie potrafi sobie z nimi radzić, jest bardzo słaby po ucieczce z koloni) poprosi nas o pomoc w dostaniu się do miasta ma on przyjaciela to kapitan straży wulfgar, rozmawiamy z nim ten zgodzi się pomóc (napisze list króry zły ma pokazać straży) musimy jednak załatwić mu nocleg nie jest on obywatelem więc nie może za darmo nocować w tawernie, rozmawiamy z hanną ta za 100szt złota zgodzi się go przyjąć, wracamy do złego ,ten po dotarciu do miasta chce się z nami spotkać w tawernie, mówi nam o tym że orkowie zaczynają go naprawde drażnić i chce coś z tym zrobić daje nam amulet neka który jakiś czas temu mieliśmy dla niego odzyskać, był to ich znak rozpoznawczy gdy ktoś potrzebował pomocy to pokazywał ten amulet dlatego tak zależało mu na jego odzyskaniu, poleci poszukać jego starych kumpli fletchera, scattiego i bloodwyna, i nakłonić ich do przybycia do khorinis i zapolowania na orków w koloni czasem robili takie wypady ,po wykonaniu zadań w jarkendarze opowiadamy mu że fletchera zabił franko bloodwyn zginał przez nas, a scatty, nie ma zamiaru wybierać się do miasta, to go zdenerwuję i postanowi sam coś z tym zrobić, chce abyśmy zdobyli dla niego porządny miecz, idziemy do harada ten jednak jest zbyt zajęty i odeśle nas do carla, jeśli dostarczymy mu surową stal, pare szt złota i coś dojedzienia wykuje nam miecz dla złego, jednak zły chce też łuk najlepsze łuki w koloni miał zawsze cavalorn, więc zły chce łuk dostać od niego, ten jednak nie ma nic na zbyciu,ale w jego starej chacie był plan łuku jeśli mu go dostarczymy oraz potrzebne składniki to wykona on łuk , z mieczem i łukiem udajemy się do złego jednak ekwipunek to nie wszystko potrzebny mu jest dodatkowy trening, a do straży nie chce się zaciągać, poleci nam pogadać z wulfgarem aby znalazł mu kogoś do treningów, wulfgar każe nam iść do rangara żeby to on zajął się treningiem nic nie robi tylko pije piwo(jeśli nie będzie chciał tego zrobić możemy go obić,lub zaoferować kilka piw) więc może się w końcu ruszyć i trenować jego starego kumpla, po kilku dniach zły zaczepia nas i mówi że jest gotowy udajemy się z nim do lasu na małe polowanie na orków, po pokonaniu bestii kończymy zadanie.
 

Dawipir

Dawipir

Użytkownicy
Dyktator
posty157
Propsy34
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
  • Dyktator
Mam szybkie pytanko, a mianowicie, czy na pewno rozważasz wszystkie tutejsze propozycje?
Bo mógłbym coś wymyślić, rozpisać się, ale boję się, czy nie stracę tylko czasu.
 

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
Nie rozważam wszystkich propozycji. Jest kilka które odrzuciłem ale nie ma co się tym zrażać. Jeśli grałeś w wersje demo i wiesz mniej więcej o co chodzi w modzie, a zadanie będzie sensowne, to jak najbardziej przejdzie.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Dawipir

Dawipir

Użytkownicy
Dyktator
posty157
Propsy34
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
  • Dyktator
Dzięki za odpowiedź, jeszcze to przemyślę :)
 

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
Spoko. Namyśl sie i napisz, jeśli tylko chcesz.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Zireael

Zireael

Użytkownicy
Przezorny
posty388
Propsy304
NagrodyV
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Przezorny
Tytuł: Brat Xardasa
Opis: Już na początku gry Xardas nam wyjawia, że posiada brata. I od dłuższego czasu nie ma od niego żadnych wieści. Dowiadujemy się, że nazywa się on Kreon. Mówi nam, że w mieście Khorinis ktoś powinien wiedzieć gdzie przebywa. Idziemy do Kardifa i okazuję się, iż wie kto jest w stanie pomóc go odnaleźć. Niestety żąda od nas 200szt złota za tą informację. Dowiadujemy się, że tą osobą jest Constantino, stary alchemik miał kiedyś dobre interesy z Kreonem. Więc szybko idziemy do niego i pytamy się, Alchemik mówi nam, że obecnie przebywa w Klasztorze. Udajemy się do Klasztoru, niestety nowicjusz pilnujących bram nie chcę nas wpuścić i nie wie nic o Kreonie. Szukamy sposobu na dostanie się do Klasztoru. (Gracze którzy zdecydują się zostać wojownikiem - najemnikiem czy tam paladynem - to nie dostaną się do Klasztoru. Natomiast Ci, którzy chcą zostać magiem ognia, to istnieje sposób. Na pewno wiecie jaki, trzeba zapłacić 1000szt złota i przyprowadzić owieczkę czy tam poszukać posążek Innosa.)
1. Dla tych co podążają drogą magi, a więc maga ognia.
Po dostaniu się do Klasztoru, nikt z nowicjuszy nie zna Kreona, tylko Parlan. On powie mówi nam, że Kreon
prowadzi swoje badania oraz eksperymenty w krypcie. Tylko jak się tam dostać? Wiemy, że nowicjusze nie mają tam wstępu. Za wstęp trzeba będzie wykonać przysługę Parlana. Mianowicie, przynieść mu czarną perłę. Wtedy nas wpuści strażnik krypt. Drugim sposobem jest przejście próby ognia, by zostać magiem. Wtedy wejdziemy bez problemu. Podchodzimy i przesuwamy lampkę, wtedy otworzy się tajne przejście. W krypcie znajdują się dwa silne szkielety, po uporaniu się ze strażnikami Kreona, idziemy do pewnego pomieszczenia, gdzie znajdują się drzwi. Niestety wymagany jest klucz, szukamy więc dokładnie w krypcie tego klucza. Klucz znajduje się w skrzyni. Otwieramy ją i znajdujemy klucz, po czym otwieramy drzwi. Idziemy przed siebie i skręcając w lewo spotykamy Kreona. Dowiemy się, że również praktykuje czarną magię jak Xardas, ale w dobrych intencjach. Opuszczamy kryptę i klasztor, udajemy się do wieży Xardasa i mówimy mu o tym.
2. Dla tych co postanowili podążyć drogą wojownika.
Tuż po dołączeniu do któregoś obozu, udamy się do Górniczej Doliny. Tam po dostaniu się do zamku, spotkamy Miltena. On będzie nam mógł zrobić zwój teleportacji, ale potrzebne będą składniki. Są to: Zębate ziele, akwamaryn, kwarcyt i zwykła perła. Po oddaniu składników, ten robi nam zwój i opuszczamy Górniczą Dolinę. Po opuszczeniu korzystamy ze zwoju i przenosimy się do Klasztoru. Mówimy Parlanowi, że Milten dał nam zwój i ten się uspokoi. Pytamy się go czy wie o Kreonie, ten mówi, że znajduje się w krypcie i daje nam pozwolenie na wejście do krypty. Strażnik nas przepuszcza, przesuwamy lampkę i schodzimy na dół. Ponieważ jest to II rodział, oprócz dwóch szkieletów będzie jeszcze wojownik cienia. Po uporaniu się widzimy, że drzwi zamknięte, więc szukamy klucza. (Dalej wszystko jak opisałem wcześniej).
Nagroda/Doświadczenie: W przypadku maga, dostaniemy wyjątkowy kostur świętego blasku - mana 55/80obr i 2000 dośw.
W przypadku wojownika, otrzymamy miksturę potęgi - 8 siły i zręczności, i 2000 dośw.


Post połączony: 2016-02-14, 09:51
Tytuł: Księżycowy pył
Opis: W kanionie w Jarkendarze tuż przy portalu znajdujemy dziwny pył, nie wiemy co to jest. Udajemy się więc do alchemika Constantino, który bada ten pył. Jednak posiada zbyt małą wiedzę, by stwierdzić co to jest i skąd pochodzi. Odsyła nas do bardziej kompetentnej osoby, alchemika - astrologa (nowa wprowadzona postać w Khorinis). Ten po przebadaniu go, stwierdza, że jest to pył pochodzący od przedmiotu najprawdopodobniej nieziemskiego (pył księżycowy). Mówi o pewnej legendzie, która opisuje w przeszłości zauważony przez świadków spadek wielkiej ognistej gwiazdy na ziemie (meteoryt). Zleca nam to wyjaśnić. W tym celu sugeruje nam, że coś więcej znajdę na ten temat, w Klasztorze magów ognia. Udaję się więc do Klasztoru, do Pyrokara. Ten mówi nam, że jedynie w podziemnej bibliotece klasztoru jest pewna księga (księga faktów i legend). Sugeruje, że być może w niej znajdę informacje na ten temat. Może mi ją dać jeśli wykonam dla niego zlecenie zabicia groźnego potwora, który niepokoi magów i nowicjuszy, kilku z nich uśmiercając. Ten potwór pojawia się tuż po północy, przed wejściem do Klasztoru (cieniostwór). Po zabiciu go, idziemy do Pyrokara, ten nam daje obiecaną księgę, w której znajdujemy opis pewnego zdarzenia w przeszłości, potwierdzającego domysły alchemika astrologa. Idziemy z tą księgą do niego i na drugi dzień dowiadujemy się, że jest to pył księżycowy, jako fragment kiedyś spadłego na ziemię meteorytu. Każe nam odszukać ten meteoryt, podaje jedynie jako wskazówkę, że ludzie, którzy znaleźli ten meteoryt w przeszłości, zamknęli go w dobrze strzeżonej skrzyni. W pewnej świątyni dla przyszłych pokoleń (atrolog sugeruje nam, że może chodzić o świątynię Adanosa). Klucz do tej skrzyni posiada Kruk, zdobywamy go po wykonaniu zadania z głównego dodatku Noc Kruka. Skrzynia znajduję się w głównym pomieszczeniu świątyni, w którym zabijamy Kruka. Bierzemy meteoryt i przynosimy go astrologowi. Ten nam daje za wykonanie zadania amulet gwiezdnej mocy.
Nagroda/Doświadczenie: Amulet Gwiezdnej Mocy (15 siły i 15 many) i 1500 dośw. Oczywiście, jeśli tego zadania nie weźmiemy, klucza przy Kruku ani skrzyni nie znajdziemy.
 
Ludzie (...) lubią wymyślać potwory i potworności. Sami sobie wydają się wtedy mniej potworni (...) Wtedy jakoś lżej im się robi na sercu. I łatwiej im żyć.

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
Zadanie ciekawe i fajne. Biorę je. Przy okazji będę je musiał trochę zmodyfikować zadanie z bratem Xardasa, gdyż fabuła Zagadki przewiduje wejście do klasztoru nie będąc nowicjuszem czy magiem.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Misiex

Misiex

Użytkownicy
posty138
Propsy44
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Garond chce poprawić morale swoich ludzi sytuacja panująca w zamku w gd nie jest wesołą i ludzi zaczynają powoli tracić wole walki, najlepiej na nich może wpłynąć jakiś nowy oręż poleci nam popytanie kowali o to czy nie mogą wykuć dla niego parcivala i orika jakieś broni mającej historii związaną z orkami, rozmawiamy z dobarem ten jednak ,nie jest za dobrym kowalem więc nie może nam pomóc, pytamy więc harada on walczył z orkami i wie jak wykuć broń zwaną "pogromcą orków", potrzebuje jednak do każdego egzemplarza bryłki rudy, 3 prętów stali, oraz 5 porcji orkowej krwi jednak nie może być to krew zwykłego orka najlepiej szamana albo orka elity krew potrzebna będzie aby zahartować ostrze, dodatkowo przy hartowaniu potrzebny jest czynnik magiczny jednak nie wymaga to obecności maga wystarczy nawet jakiś nowicjusz, rozmawiamy więc z ulfem ten zgodzi się nam pomóc jeśli dostarczymy mu 3 mikstury many, wracamy następnego dnia do harada i odbieramy broń, zanosimy ją garondowi ten poleci nam oddać jeden egzemplarz orikowi jeden percivalowi, dostaniemy od nich troche złota, po wyjściu od garonda zaczepi nas kereloth , mówi nam że garond ogłosił konkurs na 3 miecz kto go wygra otrzyma go jako nagrode, chce on go  zdobyć jednak to zadanie wymaga umiejętności i wyruszenia poza zamek, aby wygrać należy zdobyć : skórę cieniostrowa, róg smoczego zębacza, broń orka elity, oraz odnależć zakopany przez garonda, skarb keroloth powie nam tylko że skarb musi być niedaleko zamku gdyż garond zanim osiedlili się wśrodku trochę podróżował po okolicy, (będzie on zakopany np w tej małej jaskini pod klifem gdzie jest hosh-pak) oddajemy rzeczy kerolethowi on za każda z nich daje nam lepszą cene niż kupcy, oraz dorzuci coś ekstra od siebie, keroloth wygrywa konkurs i otrzymuje miecz a my kończymy zadanie .
 

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
Wreszcie się coś poruszyło w tym temacie :)
Zadanie niczego sobie, za niedługo będę musiał znowu zaktualizować listę.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Ja to proponuje dodać więcej zadań dla gildii złodziei :) Np.Atak z Ramirezem na magazyn straży (gdzieś się go da mamy zwinąć złote misy)... Drugi przykład... pozbycie się strażnika który jest na tropie kryjówki gildii złodziei... Rengaru wie kto nim jest ale nie powie nam za darmo :) idziemy do Samuela (zad. od 3 rozdziału) który upędzi nam taki samogon że łeb pęka ;3 Potrzebne będzą:
-3 butelki Ginu
-15 piw
-3 Śledzie i jedna sztuka krwi smoka (skarb grega ;3)
Oddajemy strażnikowi bimberek, on mówi nam że on jest strażnikiem króla i będzie go bronił, mówi nam także że strażnik znający kryjówkę ma na imię... Wambo xDD Gadamy z nim i Ramirezem, Cassia jest wściekła że tak ją zrobili w jajo i daje nam 300 złota lub rapier lub eliksir zręczności... Dodatkowe jajca(od tej pory Rangar zamiast stać przy piwku stoi na najwyższej wieży w khorinis i wymawia rutynę Vatrasa :))
Dodatkowe zadanie to znaleźć eliksir który go wyleczy... Idziemy do Xardasa i mówimy mu o sprawie... on nam mówi że mamy szczęście bo ma 1 eliksir na mocnego kaca ;) daje nam go i bezi mówi że musi się dostać do Rangara (xardas daje nam zwój teleportacji do jego wieży i przy końcu dialogu teleportuje nas do Strażnika ;3) Strażnik nie wie jak ma zejść... my mu mówimy że to jego problem ;3 idziemy do Andre zad. kończy się + mamy śmieszny dialog na temat tego jak Rangar zlazł z tej wieży :)
Trzecie zad. można potraktować jako Easter Egg ;3
Nazwy zadań po kolei...
1)"Skarby straży"
2)"Kłopotliwy strażnik"
3)"Idiota/Lekarstwo dla idioty"
Mam nadzieje że Questy się podobają.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
Ja to proponuje dodać więcej zadań dla gildii złodziei :) Np.Atak z Ramirezem na magazyn straży (gdzieś się go da mamy zwinąć złote misy)... Drugi przykład... pozbycie się strażnika który jest na tropie kryjówki gildii złodziei... Rengaru wie kto nim jest ale nie powie nam za darmo :) idziemy do Samuela (zad. od 3 rozdziału) który upędzi nam taki samogon że łeb pęka ;3 Potrzebne będzą:
-3 butelki Ginu
-15 piw
-3 Śledzie i jedna sztuka krwi smoka (skarb grega ;3)
Oddajemy strażnikowi bimberek, on mówi nam że on jest strażnikiem króla i będzie go bronił, mówi nam także że strażnik znający kryjówkę ma na imię... Wambo xDD Gadamy z nim i Ramirezem, Cassia jest wściekła że tak ją zrobili w jajo i daje nam 300 złota lub rapier lub eliksir zręczności... Dodatkowe jajca(od tej pory Rangar zamiast stać przy piwku stoi na najwyższej wieży w khorinis i wymawia rutynę Vatrasa :))
Dodatkowe zadanie to znaleźć eliksir który go wyleczy... Idziemy do Xardasa i mówimy mu o sprawie... on nam mówi że mamy szczęście bo ma 1 eliksir na mocnego kaca ;) daje nam go i bezi mówi że musi się dostać do Rangara (xardas daje nam zwój teleportacji do jego wieży i przy końcu dialogu teleportuje nas do Strażnika ;3) Strażnik nie wie jak ma zejść... my mu mówimy że to jego problem ;3 idziemy do Andre zad. kończy się + mamy śmieszny dialog na temat tego jak Rangar zlazł z tej wieży :)
Trzecie zad. można potraktować jako Easter Egg ;3
Nazwy zadań po kolei...
1)"Skarby straży"
2)"Kłopotliwy strażnik"
3)"Idiota/Lekarstwo dla idioty"
Mam nadzieje że Questy się podobają.
Daje propsa. Ten fragment z Rengaru mnie rozwalił xD
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Zireael

Zireael

Użytkownicy
Przezorny
posty388
Propsy304
NagrodyV
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Przezorny
Tytuł: Łuk Odyseusza (najpotężniejszy łuk w grze 120 zręczności, damage 180)
Opis: Zadanie rozpoczyna się od zabicia topielca na wysepce koło domu Erola. W nim znajdujemy klucz z wygrawerowaną literą E. Idziemy do Erola i informujemy go o znalezisku. Erol rozpoznaje swój klucz mówiąc, że jest to klucz do jego poufnej skrzyni. Uradowany z tego znaleziska oferuje nam pewien przedmiot, umieszczony w tej skrzyni. Jest to grot od strzały, na którym widnieje narysowany łuk i napis Ł.O. Zapytany skąd to ma, nie potrafi sobie przypomnieć okoliczności znalezienia go, nic też nie wie o znaczeniu tajemniczych inicjałów na grocie. Wspomina tylko, że zazwyczaj magowie dysponują odpowiednią wiedzę na ten temat. Udajemy się do Xardasa, pokazujemy mu ten grot, ten nam każe przyjść za 2 lub 3 dni. Po tym czasie wyraźnie podniecony mówi nam, że najprawdopodobniej ten grot pochodzi od legendarnego i unikalnego Łuku Odyseusza, o czym świadczą litery Ł.O na grocie. Jest prawie przekonany, że mity i legendy krążące na temat tego łuku, stają się faktem wobec znaleziska grotu. Teraz musimy pomyśleć dokąd udać się po dalsze informacje na temat tego łuku. Przychodzi nam na myśl Diego, jest doskonałym łucznikiem, może coś będzie zatem wiedział, tak też się dzieje, kiedy ujrzał grot oczy mu zabłysły z wrażenia. Zleca nam znalezienie tego łuku. Przedstawia nam długą historię poszukiwań tego łuku, aż do momentu, kiedy wobec mnożących się wokół legend i mitów na jego temat, porzuca dalsze poszukiwania. Teraz wstąpiła w niego nowa nadzieja na znalezienie go. Jako początek naszych poszukiwań, podaje nam ostatnie miejsce do którego on doszedł, zanim zaniechał wszystkiego. Jest to zamek w Górniczej Dolinie. Udajemy się więc tam i odwiedzamy Miltena. Zapytany o to, mówi nam, że udzieli nam informacji, jeśli uprzednio przyniesiemy mu ważne składniki na pewien przepis. Są to: Smoczy korzeń, Goblinie jagody i królewski szczaw. Po przyniesieniu składników mówi nam, że widział u jednego z orków piękny zdobiony łuk. Ork ten biegł w kierunku namiotu wodza orków Hosh-Paka. Idziemy w to miejsce, zabijamy Hosh-Paka i w namiocie jego znajdujemy Łuk Odyseusza, przynosimy go do Diega, który po zaspokojeniu swoich oczu tak nieziemskim widokiem. Proponuje nam go zatrzymać lub oddać w zamian otrzymując 3000 złota.
Doświadczenie/Nagroda: Łuk Odyseusza lub 3000 złota/2000 dośw.
 
Ludzie (...) lubią wymyślać potwory i potworności. Sami sobie wydają się wtedy mniej potworni (...) Wtedy jakoś lżej im się robi na sercu. I łatwiej im żyć.

Misiex

Misiex

Użytkownicy
posty138
Propsy44
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Nie wiem czy to dobry temat ale napisze tutaj, pogralem chwile w demo (najwyższy czas się zapoznać), zrobiłem zadanie z dzikimi psami od łysego, pomysł fajny ,ale za zabijane przez niego potwory nie dostajemy w ogóle doświadczenia więc cała ta wyprawa tylko wydłuża nam grę myśle że można to rozwiązać inaczej np po tym jak pogadamy z łysym zaatakuje nas kilka takich psów on powie że jeśli umiemy oprawiac zwierzyne to chętnie skóry od nas odkupi, i nauczy nas polować, dodatkowo powie nam gdzie znajduje się ich grupka(tam gdzie w zadaniu) i za jej zabicie nam zapłaci oraz dostaniemy też doświadczenie za wykonanie zadania
 

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
Tak, jest to niedociągnięcie. Wystarczy tylko w skrypcie dodać aivar dzięki któremu doświadczenie ze zwierząt które zabił npc nalicza sie do naszego. Także to jest kilka sekund roboty ale dzięki za przypomnienie :)
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Misiex

Misiex

Użytkownicy
posty138
Propsy44
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Mięso dla miasta

Lord hagen poleci nam znalezienie kogos kto stale będzie zaopatrywał miasto w mięso farmerzy się odcieli więc mieszkańcy niedługo zaczną głodować, najlepiej żeby to był jakiś myśliwy hagen jest skłonny nawet dopłacać bosperowi do czeladnika ,aby mógł mu więcej płacić za skóry a tym samym zachecic go do polowania, na mięso oczywiście dostanie stałe zlecenie od hagena, rozmawiamy z bosperem temu bardzo spodoba się pomysł jednak nie ma nikogo kto chciałby dla niego popracować sami musimy poszukać, rozmawiamy z dragomirem ten zgodzi się pomóc jeśli odnajdziemy jego kuszę (zadanie z podstawki), jednak on sam nie da rady zapewnić mięsa dla całego miasta potrzebuje pomocnika, widział kiedyś jak maleth radzi sobie z bestiami i uważa że nada się do pomocy, rozmawiamy z nim ten jednak ma wątpliwości czy pozwoli mu na to lobart, rozmawiamy z lobartem, który się zgodzi w zamian za odniesienie rzepy do miasta i wynegocjowanie lepszej umowy z miastem gdyż do tej pory dostaje marne pieniądze, rozmawiamy z hagenem ten przystaje na warunki lobarta, wracamy do niego daje on zgodę malethowi na opuszczenie farmy, z informacjami idziemy do dragomira, który wyruszy do miasta pozostaje nam wrócić do hagena i zakończyć zadanie
 

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
Mięso dla miasta

Lord hagen poleci nam znalezienie kogos kto stale będzie zaopatrywał miasto w mięso farmerzy się odcieli więc mieszkańcy niedługo zaczną głodować, najlepiej żeby to był jakiś myśliwy hagen jest skłonny nawet dopłacać bosperowi do czeladnika ,aby mógł mu więcej płacić za skóry a tym samym zachecic go do polowania, na mięso oczywiście dostanie stałe zlecenie od hagena, rozmawiamy z bosperem temu bardzo spodoba się pomysł jednak nie ma nikogo kto chciałby dla niego popracować sami musimy poszukać, rozmawiamy z dragomirem ten zgodzi się pomóc jeśli odnajdziemy jego kuszę (zadanie z podstawki), jednak on sam nie da rady zapewnić mięsa dla całego miasta potrzebuje pomocnika, widział kiedyś jak maleth radzi sobie z bestiami i uważa że nada się do pomocy, rozmawiamy z nim ten jednak ma wątpliwości czy pozwoli mu na to lobart, rozmawiamy z lobartem, który się zgodzi w zamian za odniesienie rzepy do miasta i wynegocjowanie lepszej umowy z miastem gdyż do tej pory dostaje marne pieniądze, rozmawiamy z hagenem ten przystaje na warunki lobarta, wracamy do niego daje on zgodę malethowi na opuszczenie farmy, z informacjami idziemy do dragomira, który wyruszy do miasta pozostaje nam wrócić do hagena i zakończyć zadanie
Zadanie jest ok. Biorę.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Misiex

Misiex

Użytkownicy
posty138
Propsy44
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Zadanie dla nowicjuszy/magów ognia:
Gorax chce abyśmy mu zanaleźli pomocnika najlepiej takiego który zna się na handlu ,coraz trudniej jest znaleźć uczciwego i dobrego kuriera ostatni którego wysłał z winem próbował go oszukać chce mieć stałego pomocnika, poradzi nam szukać w mieście rozmawiamy z rupertem, ten nie jest zadowolony z życia w mieście więc proponujemy mu przenosiny do klasztoru, jest jednak do tego nastawiony sceptycznie najpierw chce porozmawiać z jakimś magiem, ustawiamy mu więc spotkanie z daronem wracamy następnego dnia, rupert je jest jednak do końca przekonany pozatym nie może tak po prostu zostawić mattea, rozmawiamy z kupcem ten zgodzi się na odejście ruperta ,jesli pozbędziemy się strażnika sprzed magazynu, rozmawiamy z lordem andre ten jest jednak zaskoczony informacja on nie wysyłał nikogo ze straży do magazynu każe nam to wyjaśnić rozmawiamy ze strażnikami jednak nie dowiadujemy się nic, wracamy do ruperta ten mówi nam że miał małą kłótnie ze strażnikiem rugą, być może to jego robota, idziemy do rugi ten jednak się wypiera, idziemy do  wulfgara, nie chce z nami rozmawiac na służbie chce się z nami spotkać w karczmie coragona wieczorem opowie nam że ruga go szantażował dlatego  przy domu mattea strażnika, z informacjami wracamy do andre ten zajmię się sprawą i odwoła strażnika, wracamy z informacjami do matea ten pozwala odejść rupertowi, prowadzimy go do klasztoru i kończymy zadanie.
Zadanie dla najemników:
Lee ma dość tego że sentenza zbiera pieniądze od wszystkich którzy tylko pojawią się na farmie ostatnio stał się coraz bardziej zachłanny i nie wystarcza mu 50szt złota ,co więcej nie dzieli się mytem  z lee, lee chce dać mu nauczke ,ale nie może mu poprostu przywalić przy wszystkich bo to mogło by wywołać bunt chce użyć podstępu, poleci nam ukraść złoty puchar onara, prosi nas żebyśmy znaleźli kogoś kogo sentenza nie zna i żeby przyszedł on na farme wtedy napewno sentenza go przeszuka i zabierze puchar, rozmawiamy z rukharem ten za parę butelek piwa i 50szt złota zgodzi się, sentenza go przeszukuje i zabiera mu puchar zgodnie z oczekiwaniami, mówimy o tym lee po kilku dniach onar zaczyna szukać winnych podrzucamy pare szt złota bodo aby powiedział onarowi że to sentenza ma jego puchar, informujemy lee a ten spokojnie może obić sentenze i odebrać mu pieniądze z myta
 

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
No zadania też niczego sobie. Czekam na kolejne :)
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry