Tytuł: Brat Xardasa
Opis: Już na początku gry Xardas nam wyjawia, że posiada brata. I od dłuższego czasu nie ma od niego żadnych wieści. Dowiadujemy się, że nazywa się on Kreon. Mówi nam, że w mieście Khorinis ktoś powinien wiedzieć gdzie przebywa. Idziemy do Kardifa i okazuję się, iż wie kto jest w stanie pomóc go odnaleźć. Niestety żąda od nas 200szt złota za tą informację. Dowiadujemy się, że tą osobą jest Constantino, stary alchemik miał kiedyś dobre interesy z Kreonem. Więc szybko idziemy do niego i pytamy się, Alchemik mówi nam, że obecnie przebywa w Klasztorze. Udajemy się do Klasztoru, niestety nowicjusz pilnujących bram nie chcę nas wpuścić i nie wie nic o Kreonie. Szukamy sposobu na dostanie się do Klasztoru. (Gracze którzy zdecydują się zostać wojownikiem - najemnikiem czy tam paladynem - to nie dostaną się do Klasztoru. Natomiast Ci, którzy chcą zostać magiem ognia, to istnieje sposób. Na pewno wiecie jaki, trzeba zapłacić 1000szt złota i przyprowadzić owieczkę czy tam poszukać posążek Innosa.)
1. Dla tych co podążają drogą magi, a więc maga ognia.
Po dostaniu się do Klasztoru, nikt z nowicjuszy nie zna Kreona, tylko Parlan. On powie mówi nam, że Kreon
prowadzi swoje badania oraz eksperymenty w krypcie. Tylko jak się tam dostać? Wiemy, że nowicjusze nie mają tam wstępu. Za wstęp trzeba będzie wykonać przysługę Parlana. Mianowicie, przynieść mu czarną perłę. Wtedy nas wpuści strażnik krypt. Drugim sposobem jest przejście próby ognia, by zostać magiem. Wtedy wejdziemy bez problemu. Podchodzimy i przesuwamy lampkę, wtedy otworzy się tajne przejście. W krypcie znajdują się dwa silne szkielety, po uporaniu się ze strażnikami Kreona, idziemy do pewnego pomieszczenia, gdzie znajdują się drzwi. Niestety wymagany jest klucz, szukamy więc dokładnie w krypcie tego klucza. Klucz znajduje się w skrzyni. Otwieramy ją i znajdujemy klucz, po czym otwieramy drzwi. Idziemy przed siebie i skręcając w lewo spotykamy Kreona. Dowiemy się, że również praktykuje czarną magię jak Xardas, ale w dobrych intencjach. Opuszczamy kryptę i klasztor, udajemy się do wieży Xardasa i mówimy mu o tym.
2. Dla tych co postanowili podążyć drogą wojownika.
Tuż po dołączeniu do któregoś obozu, udamy się do Górniczej Doliny. Tam po dostaniu się do zamku, spotkamy Miltena. On będzie nam mógł zrobić zwój teleportacji, ale potrzebne będą składniki. Są to: Zębate ziele, akwamaryn, kwarcyt i zwykła perła. Po oddaniu składników, ten robi nam zwój i opuszczamy Górniczą Dolinę. Po opuszczeniu korzystamy ze zwoju i przenosimy się do Klasztoru. Mówimy Parlanowi, że Milten dał nam zwój i ten się uspokoi. Pytamy się go czy wie o Kreonie, ten mówi, że znajduje się w krypcie i daje nam pozwolenie na wejście do krypty. Strażnik nas przepuszcza, przesuwamy lampkę i schodzimy na dół. Ponieważ jest to II rodział, oprócz dwóch szkieletów będzie jeszcze wojownik cienia. Po uporaniu się widzimy, że drzwi zamknięte, więc szukamy klucza. (Dalej wszystko jak opisałem wcześniej).
Nagroda/Doświadczenie: W przypadku maga, dostaniemy wyjątkowy kostur świętego blasku - mana 55/80obr i 2000 dośw.
W przypadku wojownika, otrzymamy miksturę potęgi - 8 siły i zręczności, i 2000 dośw.
Post połączony: 2016-02-14, 09:51
Tytuł: Księżycowy pył
Opis: W kanionie w Jarkendarze tuż przy portalu znajdujemy dziwny pył, nie wiemy co to jest. Udajemy się więc do alchemika Constantino, który bada ten pył. Jednak posiada zbyt małą wiedzę, by stwierdzić co to jest i skąd pochodzi. Odsyła nas do bardziej kompetentnej osoby, alchemika - astrologa (nowa wprowadzona postać w Khorinis). Ten po przebadaniu go, stwierdza, że jest to pył pochodzący od przedmiotu najprawdopodobniej nieziemskiego (pył księżycowy). Mówi o pewnej legendzie, która opisuje w przeszłości zauważony przez świadków spadek wielkiej ognistej gwiazdy na ziemie (meteoryt). Zleca nam to wyjaśnić. W tym celu sugeruje nam, że coś więcej znajdę na ten temat, w Klasztorze magów ognia. Udaję się więc do Klasztoru, do Pyrokara. Ten mówi nam, że jedynie w podziemnej bibliotece klasztoru jest pewna księga (księga faktów i legend). Sugeruje, że być może w niej znajdę informacje na ten temat. Może mi ją dać jeśli wykonam dla niego zlecenie zabicia groźnego potwora, który niepokoi magów i nowicjuszy, kilku z nich uśmiercając. Ten potwór pojawia się tuż po północy, przed wejściem do Klasztoru (cieniostwór). Po zabiciu go, idziemy do Pyrokara, ten nam daje obiecaną księgę, w której znajdujemy opis pewnego zdarzenia w przeszłości, potwierdzającego domysły alchemika astrologa. Idziemy z tą księgą do niego i na drugi dzień dowiadujemy się, że jest to pył księżycowy, jako fragment kiedyś spadłego na ziemię meteorytu. Każe nam odszukać ten meteoryt, podaje jedynie jako wskazówkę, że ludzie, którzy znaleźli ten meteoryt w przeszłości, zamknęli go w dobrze strzeżonej skrzyni. W pewnej świątyni dla przyszłych pokoleń (atrolog sugeruje nam, że może chodzić o świątynię Adanosa). Klucz do tej skrzyni posiada Kruk, zdobywamy go po wykonaniu zadania z głównego dodatku Noc Kruka. Skrzynia znajduję się w głównym pomieszczeniu świątyni, w którym zabijamy Kruka. Bierzemy meteoryt i przynosimy go astrologowi. Ten nam daje za wykonanie zadania amulet gwiezdnej mocy.
Nagroda/Doświadczenie: Amulet Gwiezdnej Mocy (15 siły i 15 many) i 1500 dośw. Oczywiście, jeśli tego zadania nie weźmiemy, klucza przy Kruku ani skrzyni nie znajdziemy.