Tekstury Tramisa 18243 48

O temacie

Autor Tramis

Zaczęty 26.01.2016 roku

Wyświetleń 18243

Odpowiedzi 48

Tramis

Tramis

Użytkownicy
posty8
Propsy56
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Tramis

Tekstury Tramisa
2016-01-26, 19:43(Ostatnia zmiana: 2016-01-26, 19:56)
Witam

W trakcie poprzedniego roku narysowałem sporą ilość tekstur pancerzy do poczciwego Gothica.
Większość to odświeżone wersje zbroi już w grze istniejących, ale trafi się również kilka zupełnie nowych.
http://tramis.cba.pl/?p=165 - pod tym linkiem znajdują się wszystkie moje wcześniej zrobione zbroje. Tekstur jest ponad dwadzieścia, więc lepiej nie będę wklejał tu całości.

Kilka najnowszych prac:










Sam nic z nimi nie planuję robić, więc może na forum przydadzą się jeszcze komuś.
 

Narkan

Narkan

Użytkownicy
posty439
Propsy115
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Całkiem niezłe, chętnie ujrzałbym je podpięte pod model :D
 

Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty650
Propsy204
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie myślałem o napisania jakiegoś tutoriala co do grafiki 2d ? W czym pracujesz ?
 

MrBenson1703

MrBenson1703

Użytkownicy
posty45
Propsy24
Profesjabrak
  • Użytkownicy

MrBenson1703

Tekstury Tramisa
#3 2016-01-28, 15:56(Ostatnia zmiana: 2016-01-28, 16:02)
Uwielbiam twoje prace :D
Pamiętam jak było mi szkoda gdy zamknęli poprzednie forum na którym dodawałeś prace, ale fajnie że wróciłeś.

Mam pytanie, czy mógłbyś w tym stylu zrobić pancerz z magicznej rudy do gothic 1 ? Ten w grze wygląda okropnie... Najlepiej jakby ta fioletowawa kolorystyka była zachowana :)

Sam też coś próbowałem zrobić ale nie wyszło, jedynie wpadłem na pomysł żeby naramienniki zamienić na kryształy, sam zobacz,  może dzięki temu wpadniesz na jakiś fajny pomysł :)

 

Tramis

Tramis

Użytkownicy
posty8
Propsy56
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Już raz do tej zbroi podchodziłem, ale po zobaczeniu jak całość rozkłada się na modelu odechciało mi się dalszej pracy. Postaram się usiąść do tematu jeszcze raz, w przyszłym tygodniu.
Wszystkie tekstury robię w GIMPie. Zdecydowaną większość materiałów po prostu rysuję, czasami dodaję szum lub gotową teksturę.
 

Dark

Dark

Użytkownicy
posty1079
Propsy2195
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Prace wyglądają cholernie ciekawie, i też chętnie zobaczyłbym je na modelach

ING

ING

Użytkownicy
posty65
Propsy58
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Prace wyglądają cholernie ciekawie, i też chętnie zobaczyłbym je na modelach

Proszę bardzo:



Wybrałem te ciekawsze
 

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty650
Propsy969
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Propsy! Nowe tekstury ale stary dobry styl gothica.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6295
Propsy2471
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
@Tramis masz cos nowego? :P
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Tramis

Tramis

Użytkownicy
posty8
Propsy56
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jeszcze nie. Walczę obecnie z Magiczną zbroją. Powinienem ją skończyć w przeciągu 2-3 dni.
 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1722
Propsy765
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Jeśli byś chciał to możesz również zrobić teksturę zbroi z czarnej rudy z tym że, jeśli to możliwe to prosiłbym, aby tekstura była na modelu średniej łowcy smoków, model już sobie przygotowałem, ale dobry grafik 2D nigdy ze mnie nie był, jeśli będziesz chciał to będę w stanie udostępnić Ci model.
 

ING

ING

Użytkownicy
posty65
Propsy58
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Po mojemu dajesz za dużo cienia.
http://scr.hu/3acp/vayff

Przy elementach ciasno przylegających powinien być ostry cień, choć niewielki (odwrotnie w przypadku bardziej oddalonych). Dodatkowo dajesz za mało błysku metalowym elementem (celowa matowość?), szczególnie na tych łuskach.
Zobacz jak to mniej więcej powinno wyglądać z łuskami: http://www.wojmir.pl/scalearmour001.JPG (chodzi mi głównie o cień)

Pokazany na początku element widziałbym tak:
https://scr.hu/3acp/bgg1v

Przyznam też, że nie za bardzo rozumiem umiejscowienia tych metalowych płyt na brzuchu. Wygląda trochę jakbyś nie miał pomysłu, jak zapełnić tamtą lukę, a może właśnie powinna pozostać ona pusta.

PS: Czekam na jakieś ciekawe projekty bardziej powszechnych gothicowych ubrań, jak spodnie kopaczy czy ubranie mieszczanina.


 

Tramis

Tramis

Użytkownicy
posty8
Propsy56
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Magiczną Zbroję jednak odpuszczam. Kompletnie mi ten pancerz nie leży.
Mam za to coś takiego (na model ubrania pirata):


 

Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty650
Propsy204
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dalej postuje byś nagrał jakieś filmik z tego co robisz albo zrobił jakiś mini tutorial. Przyda się bo większość tutoriali, które są odnoszą się do pojedynczych aspektów a nie do całości + znalazłem tylko jeden, który odnosił się do gothica.
Co do tekstury przyjemna, ciekawi mnie jak by wyglądał strój bardziej "szlachecki" na tym modelu, wiesz jakaś purpura, żółć, niebieski, żywsze kolory staranniejsze wykonanie może wyglądałoby to ładnie ?
Sprawdzasz, na modelach wygląd ?
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3709
Propsy4854
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Jedaith robił tutoriale o zbroi. Kolega wyżej po prostu ma lepsze umiejętności w malowaniu oraz Czesc materiałów po prostu sam maluje. Nie da sie nauczyć czegoś co sam musisz wypracowane znając obsługę programu.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3733
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Zawsze mnie zastanawiało jak PB robiła takie tekstury w ich stylu :)
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3709
Propsy4854
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Malowala większość z tego względu ze w okresie tworzenia gothic nie było dużych baz zdjec, których można użyć.

Post połączony: 2016-02-23, 12:21
@Tramis powinieneś zwiększać rozmiar tekstur
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3733
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

Tekstury Tramisa
#17 2016-02-23, 12:35(Ostatnia zmiana: 2016-02-23, 13:51)
Ja tam bardziej bym zobaczył jakiś tutek, ale odnośnie zagięć/falowań materiału. Próbowałem kiedyś robić textury, to właśnie to było najtrudniejsze.

Teksturki bardzo ładne i w stylu gothica, co najważniejsze. Myślę że nawet dorównują org teksturom PB :)

EDIT:

Ja ten turiotial @Wowoz dawno oglądałem, ale akurat tam było pokazane lekko liznięcie podstaw tylko.
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3709
Propsy4854
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Tlumacze ze jedaith robił tutorial o tworzeniu materiałów i fald. ..
 

Jedairusz

Jedairusz

Złote Wrota
Grafik 3D w Boombit
posty1021
Propsy1296
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Złote Wrota
  • Grafik 3D w Boombit
Poczytaj sobie to:
http://wiki.polycount.com/wiki/TexturingTutorials
sekcja stylistic
i cały ten temat:
http://polycount.com/discussion/125954/show-your-hand-painted-stuff-pls
Tego nie da się nauczyć jednym tutorialem ogólnie rzecz biorąc.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry