@HexGen Poradze ci jak ja mialem, gralem poraz pierwszy magiem wody bo wyczytalem jakies cudaczne fajne nowe czary, dupa, zadnego nie bylo nowego prawie, moze z 1, do 4 rozdzialu nie ubijesz zadnego bossa np z bagien demona czy swiatynie sniacego. Wiec mag wody to tylko ma szacunek wszedzie jak mag ognia
Mag ognia z kolei tez wiele sie nie rozni, dostaje spella klatki ktora dziala jak bryła lodu, z poczatku ma wygodnie bo ma podpalenie, ale pozniej te 50dmg przy 1000 na sekunde nic nie zmieni
Teraz gram Guru, pierwszy spell fajny bo ma spore szanse na stuna dlugiego z 15 sekund ale tez do 4 rozdzialu nie ubijesz bossow bo w pięść wichru nie da rady bo to tylko 2 krag a w 3 nie ma zadnego atakujacego, nikt cie w miescie nie szanuje, wyrzucaja cie z domow. Maga Wody czy Ognia nie wyrzucaja jak sie wbijesz gdzies ale za to guru ma fajne tautaze i mozesz sie opierdolic na łyso xD No i ogolnie mysle ze z nowych magicznych klas Guru chyba najlepiej wypada bo nekro to łatwa gra bardzo, 0 wyzwania, spawnujesz 30 szkieletow i wybijasz cala gornicza doline w 2h, wraz z jaszczurami juz w 2 akcie
Post połączony: 2018-06-11, 09:23
@Xenoform Zrecznosc na 99% kazda bron ktora byla do zalozenia 2x wymagala zreki, np miecze z demonków przed piramida prawdy czy las assasynow