Pytania odnośnie zadań i rozgrywki 7851860 37317

O temacie

Autor Vanarius

Zaczęty 3.01.2016 roku

Wyświetleń 7851860

Odpowiedzi 37317

TriHard

TriHard

Użytkownicy
posty42
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Wpadłem na to juz wczesniej, niestety ruska myśl techniczna blokuje taką możliwość, przy próbie zmiany gildii jest odliczanie od pięciu w doł, i wypierdala gre w kosmos.
Sporo sie traci jak sie do nich nie dołączy? Moge na upartego od nowa zagrac i zespeedrunować początek.
 

Vaquanish

Vaquanish

Użytkownicy
posty86
Propsy7
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Dołączyłem jako uczen Xardasa, i gildia złodziei nie chce mnie przyjac do siebie. Istnieje jakis sposób by nadal do nich dołączyć, a jak nie, to moge ich wszystkich zabic? I czy to samo nie bedzie tyczyło się zabójców, bo poprzednio jak byłem nowicjuszem ognia, to Asmal od razu mnie zabijał.

Jako nowicjusz ciemności możesz dołączyć do zabójców ale do złodziei już nie. Jeśli ich zabijesz to nic wielkiego się nie stanie, stracisz exp za zadania i stracisz możliwość kupna ich ubrań z bonusem zręczności.
 

TriHard

TriHard

Użytkownicy
posty42
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Dobra, od nowa po prostu zaczne, bo szkoda tracic tyle contentu, a zbyt daleko nie byłem.
I pytanie na przyszłość, dużo jest takich "pułapek" gdzie jest jakis content blokowany tak, od fiuta? Bo rozumiem, zablokowanie zadań np. na farmie onara jak sie zostanie nowicjuszem w czystym g2, to ma sens, no ale juz takie chujstwo, ze takie dwie rzeczy kompletnie ze sobą niezwiązane blokują sie, jest słabe, no ale ruska logika, wiadomo, nie da sie ogarnac. Wiec czego sie wystrzegać na przyszłość?
 

Morty

Morty

Użytkownicy
posty954
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
@TriHard Aby otrzymywać zadania od gildii złodziei potrzebujesz odpowiedniej ilości zręczności, więc jeżeli nie grasz pod zręczność to nie masz się czym przejmować.

Tak, takich zadań jest sporo, zrobienie całego spisu zajęło by mi trochę czasu, a ponadto mi się nie chce.
 

TriHard

TriHard

Użytkownicy
posty42
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Ja w tym momencie mam 200 punktów nauki na normalu, wiec raczej luz by sobie tam zręki dodac troche, potwornie łatwo sie expi z bonusowym DMG z pochodni. Teraz sobie dołącze do gildii na samym koncu, najpozniej jak mozliwe i z bani, aczkolwiek irytuje to troche, bo inteligencji sie nie dostaje jak sie nie jest adeptem.
 

Morty

Morty

Użytkownicy
posty954
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
@TriHard Przeszedłem Ret2.0 magiem ognia na hardzie, więc może będę mógł dać ci kilka wskazówek.
Wszystkie książki i pisma czytasz od razu dla retoryki, po zostaniu nowicjuszem/adeptem czytasz je jeszcze raz dla inteligencji. Skoro zamierzasz grać magiem skupił bym się bardzo mocno na jak najwyższym % w broni 2ręcznej, manie, listach polecających Gallahada, i wzięcia zadania od Mateo na jego formę do wyrabiania biżuterii, tabliczki dla Vatrasa oddajesz dopiero po zostaniu nowicjuszem, jeżeli pierwszy grasz w ret2.0 to polecam Harada bo to łatwy sposób na nieskończoną kasę.(w akcie pierwszym wydałem ponad 50 tyś sztuk złota grając nowicjuszem)

Znalazłem dwa sposoby na rozpoczęcie gry magiem, sposoby które niektórzy by mogli nazwyać tryhardowe :facepalm::
Spoiler
- 40 pkt zręczności, wybijanie wszystkiego łukiem, i falksem + pochodnia
- zostanie czeladnikiem Harada (+10 do siły), wykucie 100 mieczy(+10 do siły), dobicie siły do 50 czyszczenie wszystkiego łukiem najemnika i najlepszą 2ręką jaką znajdziemy + pochodnia
 

TriHard

TriHard

Użytkownicy
posty42
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Ok dzieki za pomoc, ale czy ta dwuręka jest konieczna bardzo? Bo lepiej mi się gra o wiele lepiej jednoręcznymi brońmi, a w poprzednim returnie mozna było sobie wybrac jednoręczny kostur, wiec problemu nie było.
 

Morty

Morty

Użytkownicy
posty954
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
@TriHard W ret2.0 kostury są tylko 2ręczne, i niestety używasz ich do 90% bossów.
Spoiler
Do sposobu  z siłą, musisz znać bug na nieskończoną kasę czyli klonowanie stalowych prętów za  pomocą kowadła
 

TriHard

TriHard

Użytkownicy
posty42
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Nie no, bugować aż tak to nie mam zamiaru, u mnie maksymalne bugi wykorzystywane to zablokowanie jakiegos frajera na skrzynkach i napierdalanie go. Ja lubie u Constantina byc czeladnikiem, tez fajne hajsy są i bardziej mi pasuje na maga, na normalu to sie chyba jeszcze pobawic mozna, bo dosc łatwo sie gra na tym poziomie. Dzieki za tipa ze kostury to tylko 2H, bo bym napierdalał w jednoreke i znowu od nowa bym grał xD
I jeszcze sie zapytam, jak sie liczą obrażenia i kryty do kosturów? Potrzeba mi cos siły jest czy nie ma ona wpływu na obrazenia kosturów?
 

Morty

Morty

Użytkownicy
posty954
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
@TriHard Pierwszy kostur jaki dostajesz zadaje obrażenia fizyczne 0 magicznych więc tu  ciężko mi powiedzieć cokolwiek na 100% pewnego, jednak kolejne kostury (akt 4, azagalor, nieumarły smok, zaginiony brat) zadają obrażenia magiczne, aby zadawać obrażenia magiczne wymagana jest mana (każdy atak kosturem [magicznym] zabiera ci manę). Co do podbijania obrażeni kosturów potrzebna jest mana, ale tu też nie mam informacji potwierdzonych w 100%.
 
Jako czeladnik Constantina twoim źródłem zarobku będą skrzydła krwiopijcy, bo wszystkie grzyby są potrzebne do podbijania many. Ponadto zbieraj miód, skupuj miód, i wodę święconą gdzie tylko się da. Jeśli będe miał trochę czasu w weekend to zrobi jakiś mały poradnik na maga.
 

vilkumen

vilkumen

Użytkownicy
posty94
Propsy11
Profesjabrak
  • Zbanowany
Serio urwa muszę kupić pamiętnik Vatrasa od Zurisa za 5000 ???? Cassia poleciła udać się do kupców no i jest ten dziennik  :/
 

Morty

Morty

Użytkownicy
posty954
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
@vilkumen Jakbyś miał odpowiednią ilość retoryki w rozmowie z Cassią, to dostał byś go od Ramireza.
 

vilkumen

vilkumen

Użytkownicy
posty94
Propsy11
Profesjabrak
  • Zbanowany
@Morty

Czyli pozostaje mi kupić ten zasrany pamiętniczek od Zurisa za 5000 ????  :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm:
 

Morty

Morty

Użytkownicy
posty954
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
@vilkumen Tak, chyba ze możesz masz jakiś wcześniejszy zapis w którym podbijesz sobie retorykę przed rozmową z Cassią.
 

NobleOne

NobleOne

Użytkownicy
posty251
Propsy72
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
@Morty

Czyli pozostaje mi kupić ten zasrany pamiętniczek od Zurisa za 5000 ????  :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm:

Dlatego zawsze jak najszybciej robię questa gallahada, żeby zdobyć podstawy retoryki i od samego początku tę retorykę pakować, bo się przydaje wszędzie, od początku do końca
 

Gueral

Gueral

Użytkownicy
posty46
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam, gram w Returninga pierwszy raz (poziom trudności : normalny) i mam parę pytań :

Gram łucznikiem (postać pod zręczność) i aktualnie jestem w jarkendarze, właśnie otworzyłem świątynię adanosa.

1. Czy jest jakiś sposób na zabijanie mumii? Zarówno z miecza jak i z łuku bije je po 5dmg/cios, co przy ich ~1500hp robi się strasznie długie i nudne.

2. Czy opłaca się uczenie przetapiania złota?

3. Czy opłaca się dawać Gregowi 5000 golda? (misja współpraca z magami wody)

4. Czy potworom takim jak trolle, golemy, kamienni strażnicy, szkielety zawsze będę tak mało bił z łuku? (5dmg)

5. Co dokładnie daje umiejętność uczona przez jednego z łowców, jakieś specjalne techniki łucznicze (koszt 25PN + 10000gold), czy opłaca się tego uczyć?

6. To samo pytanie co do regeneracji wytrzymałości uczonej przez Corda.

7. Nie ładuję żadnych PN w wytrzymałość, bo odnoszę wrażenie, że jej nie potrzebuję, czy i jak bardzo się mylę? :D

8. Czy w grze mogę dorwać jakieś dobre pancerze wymagające zręczności czy wszystkie dobre wymagają siły?

9. Pierwsza misja opiekunów, mam zabić demona niedaleko miejsca gdzie na początku gry siedzi Lester, na miejscu stoi jeden z opiekunów, który ma mi pomóc, ale go zagadam to nie ma żadnych opcji dialogowych, czy musze coś dodatkowo zrobić?

10. W co najlepiej pakować PN u łucznika, jest może jakiś mniejszy lub większy poradnik?

Z góry dzięki za odpowiedzi!
 

Morty

Morty

Użytkownicy
posty954
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
@Gueral
Spoiler
Krótki poradnik "Jak budować postać pod zręczność".
I. Jaką gildię wybrać.
Spoiler
poziom trudności łatwy
Wybór gildii nie ma większego znaczenia .
poziom trudności normalny/trudny/legenda
Straż miejska nie jest złą opcją bo możemy swobodnie okradać domy mieszkańców Khorinis,+ dostęp do zaklęci paladyna.(na ten moment nie jestem pewien czy straż miejska ma jakieś wymagania przed dołączeniem, poza zostaniem czeladnikiem u jednego z mistrzów)
Z trzech dostępnych gildii wojowników najwięcej daje nam Strażnik Świątynny. Mimo iż trzeba dobić do 50 pkt siły by zostać wcielonym do straży, nie jest to coś co mocno odpije się na naszej postaci. Najważniejszą zaletą Strażnika jest dostawanie magicznych run w postaci nagród, run leczących lub run ofensywnych o których za chwilę.

II.Droga strażnika
Do wyboru mamy drogi:
Droga Wojownika
Spoiler
Droga wojownika za dużo nam nie daje bo jako wojownik nie otrzymujemy bonusów od inteligencji, a same zaklęcia należą do grupy mano żernych i mało robiących
Droga Uzdrowiciela
Spoiler
Ścieżka uzdrowiciela pozwala nam na leczenie się z otrzymanych obrażeń oraz nałożonych debuffów. Spis run:
Spoiler
gojenie się ran - Przywrócenie  25% hp - koszt many 25      
oczyszczający wiatr - przywrócenie  50% hp i usuwanie debuffów - koszt many 50
nieposkromiona wola - przywrócenie 75% hp przywrócenie 100% wytrzymałości,  usunięcie debufów - koszt many 75   
Sentinel-Defender - przywrócenie  100% hp, usunięcie debuffów - koszt many 100

III. Zręczność i jak ją zdobywać
Spoiler
-Dar bogów - 10 poziomów za 100 karmy u Beliara otrzymujemy 10 zręczności
-ciasta rybne - wyrabiania ciast uczy Tekla na famie onara
-zjedzenie 40 zup rybnych daje nam +1 do zręczności, UWAGA nie robimy sami zup rybnych, wszystkie 40 powinniśmy znaleźć w grze
-Eliksir zręczności - pijemy go dopiero kiedy mam "pref" przy zręczności w zakładce statów
-mutageny
-kradzież kieszonkowa - za każde 10 okradzionych osób dostajemy +1 do zręczności, NPC z którymi nie da się rozmawiać okradamy za pomocą  zmiany w ustawieniach AST, zmian ta powoduje że kradzież kieszonkowa przypomina bardziej tą Skyrimową
-pasy z gildii złodziei
-wyrobiona przez nas biżuteria
-zabicie odpowiedniej liczby potworów da nam bonus +1 do zręczności
-pokazanie złodziejskiego znaku Rengarowi, o ile go nie wydaliśmy +1 do zręczności
-na poziomie trudnym - wejście do miasta od strony morza i porozmawianie z Laresem
-tabliczki

IV. Gildie dodatkowe
Spoiler
obowiązkowe:
Spoiler
-Gildia złodziei - robimy wszystkie zadania Cassi
-Gildia myśliwych - nie musimy być przywódcą
-Gildia kupców - bez tego nie zrobimy nieskończonej mocy

V. Bronie
Łuki
Spoiler
Akt 1
-Nocny Wędrowiec - jaskinia pod mostem na drodze do wykopalisk magów wody
Akt 2
-Yakulus  - lokacja z teleportem do doliny AshTara
-Kudzu  - dostajesz od Netbeka za zabicie imiennego tolla
-Spiner pain(nie pamiętam nazwy) - w któreś opuszczonej kopalni
-Er'Hazir  - świątynia Łez na pustyni Adanosa
Akt3/4
-Hasim  -siedlisko asasynów
-Cicha śmierć - Gonzalesa jeżeli przeżyje w lokacji asasynów
-Sher'Gal'Mal - Senyak
Akt 6
Kolor śmierci - smok ożywieniec albo Dementor nie pamiętam
Akt7
ręka chaosu - trofeum z zadania rytuał oczyszczenia do używania wymaga Korony Demonów inaczej cię zabije

Bronie Dwuręczne
Spoiler
Akt 1
- Falks - chata dla pracowników na farmie Lobarta, można kupić u Lutera
- Żelazna lanca - wieża w której jest zamknięty Joe
- Lanca najemnika - w jaskini z Ogrem, tam gdzie pojawia się Muratin, jaskinia w kotlince obok Khorinis, wejścia pilnuje cieniostwór.
- Stalowa lanca - w jaskini na drodze do słonecznego kręgu
Akt 2/3/4
- Włócznia Rademesa - pokój z dźwigniami w świątyni adanosa
- Silvermoon - skrzynia dla złodzieja w dolince AshTara - można nią zabijać duchy
- Runiczny Kieł - okolice chaty Cavalorna koło trolla
- Rzeźnik - demon w kopalni orków
- Włócznia straży - dolina cieni jedno z pomieszczeń w Nekropolii
- Szpon Beliara - można używać, ja swój wyrzuciłem
Akt 6
Bow(?) - Dementor na wyspie Irdorat
Akt 7
2 ręczny miecz z czarnej rudy wymaga 250 siły

VI. Zbroje
Spoiler
UWAGA!! KAŻDA Z ZBROJA WYMAGA ODPOWIEDNIĄ ILOŚĆ WYTRZYMAŁOŚCI
Akt 1
-Armor Doger - Kupisz ją od Jaspera za 500 sztuk złota, wymaga 50 zręczności
-Zbroja złodzieja - Kupisz ją od Jaspera za 2000 sztuk złota, wymaga 80 zręczności
Akt 2
-Zbroja ducha - Kupisz ją od Jaspera za 3000 sztuk złota, wymaga 120 zręczności
-Zbroja Psiankowatych(nie pamiętam nazwy) - Kupisz ją od Jaspera za 5000 sztuk złota, po pierwszej walce z Krukiem, wymaga 150 zręczności
Akt 3
-Zbroja Mistrza złodziei - Kupisz ją od Jaspera za 8000 sztuk złota,wymaga 180 zręczności
-Zbroja Lidera Złodziei - Kupisz ją od Jaspera za 12000 sztuk złota, po rozmowie z Ur-Thrallem, wymaga 230 zręczności
Akt 4
-Zbroja Króla Złodziei - Kupisz ją od Jaspera za 15000 sztuk złota, wymaga 350 zręczności
-Zbroja El-Hazira znajduje się w skrzyni tuż przed drugą walką z Kurkiem, ma prawie takie same statystyki jak Zbroja Króla Złodziei
-Hełm El-hazira jest w pomieszczeniu z przedmiotami dla wojowników, w świątyni Łez
Akt 6
-Zbroja Cienia czy coś takiego trochę lepsza od zestawu El-Hazira, wymaga 450 zręczności

VII. Inne porady
Strzały w akcie pierwszym
Spoiler
Kupowanie strzał  jest nie opłacalne, uczysz się wyrabiania strzał u Niclasa, bijesz wszystkich najemników z łukami z tego masz jakieś 300 strzał + sporo expa, bijesz wszystkich myśliwych co da nam trochę strzał + sprzęt i exp. Pobicie Najemników i Myśliwych nie ma negatywnego wpływu na nasze relacje z tymi frakcjami.

Czy siła jest potrzebna ?
Spoiler
TAK
-200 pkt siły do zbroi najemnika orków, w akcie piątym
-250 pkt siły do 2-ręcznego miecza z czarnej rudy w akcie siódmym
Ok ale jak zabijać duchy?
Spoiler
Włócznią Silvermoon
Bronie jednoręczne i Szpon
Spoiler
Szponu można używać jak najbardziej, jednak ja swój oddałem Ash Tarowi :facepalm:. Broni jednoręcznych nie używałem
Obowiązkowe umiejętności:
Spoiler
- wyrabianie biżuterii
- przebijające strzały - tej umiejętności uczy Raff, ta jedna umiejętność pozwala na zabić wszystko z łuku, do nauki tej umiejętności jest wymagane  ok 120 zręczności i 60-70% w łucznictwie
- przetapianie magicznej rudy
Przydatne umiejętności
Spoiler
- wyrabianie strzał - to jest chyba oczywiste
- wyrabianie magicznych strzał - dodatkowe obrażenia , uczy tego Ignaz
- wyrabianie świętych strzał - dodatkowe obrażenia dla nieumarłych, recepturę dostaje się od Lorda Hagena jako jedną z nagród za zadanie "Dark Web"

Zadania których nie chcemy zepsuć.
Spoiler
-listy polecające dla Gallahada -
- NARZĘDZIA JUBILERSKIE MATEA - jeżeli nie weźmiesz tego zadania w odpowiednim momencie, to możesz sobie zablokować inne zadania np.: nieskończona moc, wyprawa magów ognia, wojna klanów, stary przyjaciel Lee
-PACZKA Z RUDĄ - zepsucie tego zadania uniemożliwia ci nauczenie się przetapiania magicznej rudy, co spowoduje tym samym co nie nauczenie się jubilerstwa
- ochrona dla Saggity - bez tego Saggita umrze i stracimy możliwość kupienia przydatnych roślinek
- Lek dla Farima - bez tego Farim umrze, Farim sprzedaje ryby a my lubimy ryby
- Nie zabijamy przywódcy Klanu Wysokiej Skały, jest on potrzebny do zrobienia zadania z uwolnieniem Ducha Wody
1. Nie masz umiętności pozwalającej przebijającej pancrze przeciwnika strzałami, a to podstawa na łuczniku. (umiejętność  z pkt 5) I tak polecam wymaksowanie borni 2ręcznej.
2. Zawsze jakiś pewny dopływ gotówki, bież tylko jeżeli masz wydobycie złota na maksie.
3. Masz mało retoryki można z Gregiem utargować niższą cenę, ale i tak warto ukończyć to zadanie.
4. Potrzebujesz umiejętności z pkt. 5 .
5. Czytaj pkt.1 i pkt.4.
6. Przyśpiesza regenerację wytrzymałości, obowiązkowa umiejętność na wojowniku, można próbować grać bez tego ale trzeba dobrze znać grę.
7. Zbroje pod zręczność wymagają wytrzymałości, władanie dwiema broniami też wymaga sporo wytrzymałości, więc warto mieć tak z 600-1000.
8. Patrz spoiler .
9. Zakładasz pierścień od który dostałeś od opiekuna.
10. Patrz spoiler .
 

Gueral

Gueral

Użytkownicy
posty46
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dzięki za szybką odpowiedź, jeszcze szybkie pytanko do co do questa z Matteo i wyrabianiem biżuterii : jest jakiś krótki poradnik gdzie znajdę te narzędzia?
 

senho

senho

Użytkownicy
posty36
Propsy1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Narzędzia znajdziesz podczas wykonywania zadania Prezent dla Hanny, ale przed tym musisz wykonać zadanie Szpada Abigail. Po zakończeniu zadań Hanna da ci mieszek, otwierasz go i znajdujesz klucz. Teraz płyniesz na skarbiec gildii złodziei i tam znajdujesz narzędzie.

Jak mam przejść arenę orków skoro Ur Kash czy jak mu tam mówi do mnie niezrozumiałym językiem? Co muszę zrobić?
 

Mraug

Mraug

Użytkownicy
posty264
Propsy27
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@senho Nauczyć się języka orków.Notkę znajdziesz w Starej Wieży Xardasa.
 


0 użytkowników i 6 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry