Dyskusja na temat modyfikacji 628072 2122

O temacie

Autor Simon Said

Zaczęty 27.12.2015 roku

Wyświetleń 628072

Odpowiedzi 2122

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Ja chciałem, ale nie było odzewu, so...
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



geronimo

geronimo

Użytkownicy
posty23
Propsy3
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Witam wszystkich.
Mam "mały" problem, już nie wiem gdzie szukać pomocy.
Chciałem odinstalować Returninga z Gothica 2 NK (tylko zapodziałem gdzieś płytę z grą i nie mam aktualnie możliwości reinstalacji).
Czy ktoś mógłby mi poradzić jakie pliki/foldery usunąć, tak żeby zostały same te co są po zainstalowaniu czystego Gothica 2 NK?
Byłbym bardzo wdzięczny
 

vilkumen

vilkumen

Użytkownicy
posty94
Propsy11
Profesjabrak
  • Zbanowany
@geronimo

W głównym folderze z grą masz "Returning-uninst.exe", to deinstalator modyfikacji.
 

geronimo

geronimo

Użytkownicy
posty23
Propsy3
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Zrobiłem jak napisałeś vilkumen.
Zostało kilka pozostałości choćby w folderze Data i System (te które wiem, że są z Returninga usunę ręcznie. Duża szansa, że mimo wszystko coś przeoczę).
Zależało Mi na tym, bo wszędzie tak trąbią, żeby jakiekolwiek modyfikacje instalować na czystego Gothica (bardzo chciałbym wypróbować L'hiver 1.1).
 

Morty

Morty

Użytkownicy
posty954
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
@sc00r3 @Simen Większość ważnych informacji na temat gry jest w dziale solucja i porady, dział ten jest skutecznie pomijany przez większość osób. Ogólnie przydało by się uporządkować dział "Solucja i Porady" przekształcić go w dział "SOLUCJA" dział zawierał by tylko opisy zadań i informacje na temat łańcuchów zadań, dodać dział w stylu "Lokalizacje kamieni druidów i tabliczek", dodać osobno "Nauczyciele","Spis broni" etc. . Mógłbym coś przygotować, tylko bez pomocy Simena (przyklejenie wątków, edycja pod względem merytorycznym)  to nie ma za bardzo sensu.
 

Slither

Slither

Użytkownicy
Vocare Ad Regnum
posty33
Propsy7
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Vocare Ad Regnum
Witam, mam zamiar zacząć przygodę z Returningiem, i mam kilka pytań:
1. Jaką klasą pójdzie mi najłatwiej? (woj/łucznik/mag).
2. Ile jest głównych gildii?, 3 tak jak było w 1 Returnie?
3. Poboczne gildie dają jakieś konkretne bonusy? Jakie?
 

Morty

Morty

Użytkownicy
posty954
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
@Slither
1. Łucznik jest zdecydowanie najprostszy na pierwsze przejście.
2.Do wyboru masz: Bractwo śniącego, Nekromantów, Magów Wody, magów Ognia, Najemników, Straż miejską.
3.Złodzieje - ekwipunek pod zręczność, głównie pancerze.
Zabójcy - złoto i doświadczenie w początkowej fazie gry
Kupcy - złoto doświadczenie, są wymagania by ukończyć 2 inne zadania: nieskończona moc i wyprawa magów ognia
 

Slither

Slither

Użytkownicy
Vocare Ad Regnum
posty33
Propsy7
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Vocare Ad Regnum
Dzięki, a gildie poboczne jeszcze jakieś są?
 

Morty

Morty

Użytkownicy
posty954
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
@Slither
Myśliwi, Asasyni, Najemnik orków(?)
 

Slither

Slither

Użytkownicy
Vocare Ad Regnum
posty33
Propsy7
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Vocare Ad Regnum
Thx, to sporo mnie zadań czeka
 

vilkumen

vilkumen

Użytkownicy
posty94
Propsy11
Profesjabrak
  • Zbanowany
Tak sobie patrze na listę planowanych innowacji/poprawek/ w 00.63 i listy bugów w 00.62 i wnioskuję że  poczekamy z rok na nową wersję   ^^  :fuckyeah:
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4625
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Na co ty patrzysz?
Aktualna wersja to 0066 R2
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

bogu9821

bogu9821

Użytkownicy
posty404
Propsy185
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
@Tizgar chodziło mu chyba o 066r3 i 066r2 przecież ;)
 
while(false) Do();

NobleOne

NobleOne

Użytkownicy
posty251
Propsy72
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Chyba chodziło o 0066.3 Bo aktualna jest 0066.2
 

Harwing

Harwing

Użytkownicy
posty229
Propsy38
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Nie wiem czy ktoś o tym pisał ale daję linka do Alternatywnego balansu gry http://rpgrussia.com/index.php?topic=13941.0 zmienia w ch*j rzeczy + dodaje, np: cała zawartość gry jest odblokowana na każdym poziomie trudności.

Post połączony: 2017-12-25, 12:48
Spoiler
Razem
Całkowicie przerobione ekspertyzy układ: za doświadczeniem pracy znacznie wzrosła (więcej skomplikowane zadanie - tym bardziej), a dla potworów zmniejszona w celu pompowania bohatera niekoniecznie spełnić wszystkie karty ludobójstwa.
New Complexity „koszmar”, legendarny trudność cięcie. Koszmar - znacznie bardziej skomplikowane stara legenda (niemożliwe jest to frytki oszczędza mniej niż LP dla poziomu doświadczenia mobów obniżonej, statystyki wyjściowe są przycinane)
na poziomie trudności hard, na początku gry można włączyć / wyłączyć ograniczenie snu, pułapek, potrzeba w żywności / wody / zmęczenie, wybierz doświadczeń z partnerem. Na normalnych i zapalić zapotrzebowanie na jedzenie, sen, zmęczenie i pułapki są domyślnie wyłączone (nawet w oryginale).
Na poziomie złożoności „Heavy” można na początku gry do wyboru 5 poziomu LP, zamiast 10. Trudność będzie nazwany „super ciężki” (dla tych, którzy chcą grać z 5 LP, ale z zachowaniem)


informacji, że trzeba wiedzieć, że nie ma mowy podczas gry
nową grę - obowiązkowe
szpon Beliara mogą teraz poprawić duszę Senyaka tylko po prysznicu darowizny, pazur z duszą będzie jeszcze silniejszy niż poziom 20 dla duszy pazura
usuwany z mutagenów gier, wrócił do starego systemu eliksirów, niezależnie od profilu. Moc + 3, Zręczność + 3 Mana + 5 (można bezpiecznie pić napojów, nie czekając, aż umiejętności staje core)
dary bogów nie wpływa na pompowanie LP
Dungey zamknięty do 5 rozdziałów
questów teraz Gildia Assassins są oddzielone rozdziale (ostatnia w trzecim)
Ulu Mulu nie wymaga zasilania
lekki pancerz bandyty teraz nie wymagają siły
Mans jest teraz przywrócenia co 2 sekundy, ale liczba Mana zyskał mniej
teraz treść i ikra moby nie zależy od poziomu trudności (odblokowane wszystkie treści)
ostatniego poziomu yuvelirki można nauczyć w 4 rozdziale, już
teraz wszyscy magowie mogą uczyć się od Galahad pisowni śmieci (3 koła)
Jeżeli umiejętność łuk> = 90 i 300+ zwinność bohatera, może przebić z małą szansą (10%) powodują ogromne szkody wroga (towar jest dostępny magów, jednak próbki Itie dostępny)
Bilans
Eliksiry życia czystej energii / many jest teraz natychmiast przywrócić 60% zamiast 50%
Zmienione minimalne szkody na głowach teraz on jest 5,25,40,60,80,100,125
usunięte z mutagenów gier, wrócił do starego systemu eliksirów, niezależnie od profilu. Moc + 3, zwinność + 3 + 5 mana
Kiedy dołączył do gildii żołnierzy (osłony Militia) podano 5 + 5 zręczność i wytrzymałość, a także 12:55 ręką lub dwoma rękami do 5, w zależności od tego, co silniejsze drgania bohater
Po dołączeniu magów ognia, zapewnia ochronę przeciwpożarową +10 many + 10
biorąc pod nekromantów, zważywszy +10 mana +5 inteligencja
Podejmując w maga wody daje +10 inteligencji, +10 many
Dokonując guru podano + 10 mana obrony przed +10
Przy łączeniu najemników danej wytrzymałości +10 i +10 Sprawność, i od tego, jest bardziej wstrząsnąć bohaterów
Przy łączeniu złodzieje gi dać 2000 doświadczenia, +5 agility
zmienić maksymalny limit do pompowania (twarde i koszmar). Maksymalnie: siła 1000 Agility 1000 Życie 10000 Mana 3500
zmienić maksymalny limit na wejściu do Inst (twarde i koszmar). Maksymalnie: siła 1000 Agility 1000 Życie 10000 Mana 3500.
Bennett jest teraz sprzedaje zbroje w rozdziale 4 dla łowców smoków (smocze łuski nie są już potrzebne) do 15 tys
Orochi szacie jest obecnie uważana za magiczną szatę i daje obrażenia magiczne, a także reszta
jest teraz częścią eliksir vosstanavliyut zdrowia / many natychmiast (ważne dla ciężki), a następnie stopniowo przywracana jak poprzednio
Teraz mikstury stać się bardziej wydajne, zmniejszona o 2% na sekundę zamiast 1% (ważne dla ciężkich), inne trudności są chwilowe)
Zmniejszone drobne orków mikstury, aby zmusić wcześniej zabrał 4 mana, jest teraz 2
Zmieniono doświadczenie dla questów wszystkie rozdziały + dodano kilka nowych nagrody.
Obniżono koszty pompowania Hp złote
dary bogów nie wpływa na pompowanie LP
w kamiennych tablicach Vatras teraz daje manę bohaterowi każdej gildii, można oddać do 1, a nie czekać na wpisywanych 10 tabletek
Sagitta może teraz piwny troll eliksir niż raz.
Eliksir wytrzymałości teraz daje +2 Wytrzymałość, zamiast jednego
eliksiru życia wymaga teraz królewski szczaw
Potion umysłu (od głowy Modliszka) teraz daje jednej inteligencji, ale wykonany z dwóch bramek
Pasywna regeneracja życia nie zależy od zapotrzebowania na żywność
wszystkie szkielety zwiększoną ochronę przed „siekania” rodzaju uszkodzeń sportowca trzeba użyć mace broń
Usunięto regenerację zavisomost mana z pragnienia
teraz umiejętności produkcyjne łopata z mrakorisa i smoka snepperov są warte 2 i 3 LP odpowiednio
Zręcznościowe ekstrakcji krwi i smocze łuski są obecnie 5 PR, można poprawić za pomocą krwi smoka stałe mikstury
Komponenty zabójców gildia podane +3 podał
Po cechu ostatnich Quest złodziei zapewnia +3 Agility
II Po staje Głównego Hunter +3 zwinność
trochę go upuścić eliksir dodaje inteligencji +2 inteligencji
wszystkie unikalne łuki zwiększone obrażenia
Paladyni mana regeneruje się szybciej niż inne wojowników (jeśli nauczyć umiejętności mana regeneracji)
Dary bogów daje teraz +10 inteligencji zamiast pięciu, jednak i cena wzrosła karma
Dungey zamknięty do 5 rozdziałów
umiejętności „Zdejmowanie tajemnicę żądło” jest obecnie badane wolne, LP
Demony są teraz biją na stopę jak przedtem, stało się trudniejsze
Umiejętności Regeneracja są obecnie wart 10 tysięcy i 10 LP dla wszystkich NPC (i były wszystkie stawki i LP są różne)
ostatni poziom yuvelirki można nauczyć się w 4. rozdziale, już jako
dary bogów xn się silniejsze (na 50 i 75 dla Innosa Beliara)
wartości pompowania zmieniono siła i zwinność od 50 do 100
Undead apnuta w ochronie na cięcie, a teraz trzeba użyć Mace żołnierzy, aby ją zabić
Szansa przekleństwo teak jest teraz oparte na kręgu magicznego YY, im jest on wyższy, tym większa szansa, że klątwa wziąć mana - mniej
zmienił koszt pompowania wytrzymałość do 400
klepek dodać dodatkowych obrażeń od wywiadu, jest taka sama jak w magiczny miecz
umiejętności Dodger + kradzieży
obecnie status " przebić „w łucznictwie może nauczyć charakter każdej gildii
Jeśli łucznictwo umiejętności> = 75 i 200+ zwinność bohatera, penetracja może spowodować dodatkowe obrażenia wrogowi
, jeśli umiejętność łuk> = 90 i 300+ zwinność bohatera, może przebić z małą szansą (10%) spowodować ogromne szkody dla wroga
zmienił doświadczenie kradzież, a teraz uważa się za pomocą wzoru (poziom NPC * 5), na doświadczenie koszmar nie ulega zmianie, minimalna ilość doświadczenia za kradzież: 15. Doświadczenie z kradzieżą nie jest dużo, ale nie na tyle
Teraz kradzież umiejętności wpływa na wskaźnik sukcesu kradzieże (zwinność, zbyt) (100 umiejętnością jest + 20% szansy na kradzież)
Umiejętność łodyga teraz kosztuje 3 LP
akrobatyka mogą teraz uczyć się od 100 Agility
usunięcie premii kradzieży ograniczenie zręczności na głowie, czyli Teraz można ukraść wszystkie NPC, i nie bój się, że premia zostanie utracona z powodu ograniczeń nałożonych na czele
broni, zbroi, biżuteria
dodaje wiele nowych broni, zbroi, broni związane z frakcjami (spec. Miecze dla magów, siekiery dla najemników, etc. .)
szpon Beliara mogą teraz poprawić serce Senyaka tylko po prysznicu darowizny, pazur z duszą będzie jeszcze silniejszy niż poziom 20 dla duszy pazur
pierścieniem Adanos ksiądz daje teraz 550 KM do
górnej części gry dodaje starą kuszę
Gra dodana miecz srebrny na dążeniu Przeklęty radiolatarni (jeśli Jack pozostanie przy życiu)
Wzmocniona skórki pancerz czarny troll
Dodano dwuręczny miecz „Queen Anne Revenge” Skill
stara poczta duch dodany do gildii złodziei, w palcach pierś pancerza uważane lovkostnym i dają zniżki pas
dodaje ogromny dwuręczny topór Herald Ur-Thunder, Thunder daje Ur serca Azgalora
dodany katana „krew Feast” dla Dodgers w lochu
uzdrowiciele Seth i wojownicy stało się to trochę trudniejsze
Hunter Raff w rozdziale 1 dodaje się 2 nowe cebulę na sprzedaż
Ulu Mulu t za życie nie wymaga
lekkiej zbroi bandyty teraz nie wymagają zasilania
maskę do spania trochę apnuta sprawie ochrony
ax niewielkim uszkodzeniem wzrosła
uszkodzenie obucha wzrosła
pierścień teleportacji do piramidy są teraz teleportował się na portalu w Yarkendara
Górny duals przeniósł się do spadku nieumarłych smok, duals są nieco słabsze
Innocent Eyes teraz daje +25 do wszystkich rodzajów ochrony i 50 dla ochrony przed ogniem (naładowany)
Teraz Izulga może wziąć kosę, „Krwawe żniwa”, wymaga umiejętności i siłę do posiadania, ma dobry obrażeń
wzmocniona szata nekromanty, że dusza Senyaka
do wejścia broni i pancerza usunięte zapotrzebowaniem siły i zręczności
Rapier uvelichina ignoruje pancerz
wzmocniony miecz i pancerzy Asma la
Magia
Mana jest teraz przywrócenia co 2 sekundy, ale liczba Mana zyskał mniej
Nowicjusz wody Saturas daje run wysięgnik lodowej i nie pioruna
Sakta nomen kosztuje 25 LP i daje 5% mocy maga.
Wszystkie mages dodanie małej magiczną premie regeneracji (w przypadku regeneracji many doświadczenia)
M. wody: co 2 sekundy z 10% na odzyskanie od 1 do 3 MP
M. pożaru co 3 sekundy z przypadkiem 15% odzyskania od 1 do 3 MP
palenie się: co 1 sekundę z 10% szans na odzyskanie od 1 do 3 many
Nekromanta: co 4 sekundy z 20% szans na odzyskanie od 1 do 3 mana
Wezwany stworzeń teraz bronić swojego pana, jeśli jeden z jego ataków, zaczną się kruszyć wrogie
przywołane istoty atakują wrogów w zasięgu wzroku
Naprawiono demony / ARHIDEMONA na schwytanych, są one teraz nie stój i tępy i zaatakować szefa jak najszybciej
Bonus inteligencja z wyuczonym koło 1 5 koła, koło 2 + 8, 3 + koło 10, koło 4 + 15 5 koło 20, koło 6 + 30
Wybierając szkołę magii opiekunów podane premia + 10% magiczna moc
teraz wszyscy magowie mogą uczyć się od Galahad śmieci (3 koła)
transformacji polaru w szerszenia jest teraz dostępne dla wszystkich, nie tylko dla magów
magia domyślną moc nie jest 0% i 1%
zmniejsza koszty run paladynów z LP
w celu zmniejszenia kosztów run paladynów LP
trochę apnuty runiczne białe wilki
trochę apnul wywołany Varg
prze-magia, teraz koszt studiowania runy są znacznie niższe (i nauczanie wszystkich run którejkolwiek ze szkół - 200-230 LP)
Magia ognia:
Ogień strzałka: Teraz, czy mniej szkód
Fireball: Zwiększone koszty cast
Firestorm: Zwiększono koszt odlewu
wywołanie pożaru golema: Zwiększono koszt rzucania
dużą kulę ognia: zwiększony koszt kasty, zwiększone obrażenia
ogniw ogień: zwiększony koszt kasty, zwiększono obrażenia
pokrywy ogień: zwiększono obrażenia ze spalania
ogień Blast: zwiększono koszty kasta, zmniejszone obrażenia
Firestorm: zwiększony koszt kasty, zwiększone obrażenia
Fire deszczu: zwiększono koszt kasty, zwiększono obrażenia
Meteorite: zwiększone koszty oddanych, obrażenia zwiększone
wzrok Innocent: wzrost kosztów w kaście uszkodzenie Jelic
Magia ciemności
. Sakta Nomen teraz kosztuje 25 LP i 30 tysięcy złoty
numer Sakta zwiększa moc magiczną o 5%
Zaciąg demony stały się silniejsze
odwołanie Szkielet: Zwiększono koszt kastowego
Strzałka ciemności: Zadaje więcej obrażeń
Zmniejsza: Zwiększone koszty oddanych, obrażenia zwiększone, efekt wampiryzmu
Summon Zombie: Zwiększono koszt rzucania
Włócznię ciemności: Zwiększono koszt odlewu, ma szansę dodania. Obrażenia
Ball of Death: Zwiększone koszty oddanych, obrażenia zwiększone, efekt wampiryzmu
Armia ciemności: Zwiększono koszt kastowego
Creek umarłych: Zwiększone koszty cast, obrażenia zwiększone, efekt wampiryzmu
czarnej mgły: Zadaje mniej obrażeń
Magic Water:
Błyskawica: Zwiększono obrażenia, usuwając efekt cięcia maga DEF ma szansę na dodatkowe obrażenia
Frostbolt: zwiększono koszt kasty, zwiększono obrażenia
Lance Ice: Zwiększono koszt kasty, zwiększone obrażenia, ma szansę zamrozić
Ice bloku: zwiększone koszty oddanych, obrażenia zwiększone
thunderball: zwiększony koszt kasty, miał okazję do obozu
Błyskawicy: Zwiększono koszt odlewu
wezwanie lodzie golema: Zwiększono koszt kastowego
Fist wodzie: zwiększone koszty cast, obrażenia zwiększone szansa manastila
Ice wave: zwiększone koszty oddanych, obrażenia zwiększone
Gejzer: zwiększone koszty cast, obrażenia zwiększone
Burza: zwiększony koszt kasty, zwiększono obrażenia, zwiększone ryzyko zamrożenia
Magiczne guru:
Uśpienie: zwiększenie kosztów odlewania
z podwodnego podkładów: Zwiększona uszkodzenia
Fist wiatrowej: obniżenie kosztów kast zwiększono obrażenia
Uwikłać korzenie: Zwiększone koszty cast, obrażenia zwiększone
Oblivion: Zwiększono koszt rzucania
Poison Ugryzienie: Zwiększono koszt kasty, zwiększono obrażenia
Cyclone: zwiększone koszty oddanych, obrażenia zwiększone
elementy Anger: Zwiększono koszt kasty, zwiększono obrażenia, szansę młyn
Earthquake: zwiększony koszt kasty, zwiększone Sporządzono szansa młyn
neutralny jeden magiczny:
śmierć fala URIZELYA pełne obrażenia wzrost Inta
Tar Sat: zwiększony koszt kasty, teraz przychodzi bonus Inta
Shockwave: zwiększone koszty cast, obrażenia zwiększone, teraz możesz nauczyć się od Gallahada
Hand of Chaos: Zwiększone koszty oddanych, obrażenia zwiększone
Potwory i NPC
w Horinis dodano 3 nowe rzadkiego potwora.
Małe ogry nakładu
Ulepszone cougar
Wzmocniona aligatory
Wzmocniona Starożytna Skalozub
zmniejszona doświadczyć sneppera smoka
Berdysh i Grimbash (unikalne gobliny) trochę wysiłku
, aby wyciąć sobie doświadczenie czarnych goblinów
Zveroyascheram dodaną łup
Elite Masyaf cienie ciął siłą.
Niektóre jaszczurki smoka przeniesione z rozdziału 2 do 4 (w dolinie kopalń)
Zwiększone Sandy Stalker Plateau Pradawni
Wzmocniona Białą mrakorisa
wzmocniona szefa w bólu jaskini
Zwiększone Asmal
Wzmocniona Baron Malbar
Poziomy trudności
Zmieniono początkową wytrzymałość: Light - 300 normalny - 200, Hardy - 100 koszmar - 50
na „koszmaru” obejmuje mniejsze premii od żywności (takiego jak na przykład siły ciągu 50 kawałki mięsa).
Teraz na poziomie danego trochę zdrowia: koszmar: 5 Ciężkiej: 10 OK: 20 Łatwy: 30
Zmiana liczby LP na poziomie. Koszmar: 5 Ciężki: 10 lub 5, Normalny 15, Tor 20
Teraz treści i tarło mobov nie zależy od poziomu trudności (odblokowany całą zawartość)
w koszmarze mogą być przechowywane w YY obozu w rozdziale 3 po jej leczenia poprzez wyszukanie i sprawozdania dążenie do Lorda Hagena
w koszmar Bartoka nie pójdzie z tobą na polowanie

Quest
Rogue poszukiwania „żywy lub martwy”, dodał łup.
Quest „żywy lub martwy” Pan Andre da niektórym magów nową nagrodę
za krwawe trofea Cassia daje +1 Agility
Dodaj mapę starożytnych ksiąg dla Karras (problemy z uzyskaniem praca) + nagroda po wykonaniu
Parlan teraz daje dobry zysk ze swej tajnej dążeniu
Erol daje znak do jednoręcznej broni do zabijania Raboglava
Quest Mateo on może yuvelirku zostać podjęte w dowolnym momencie, nie tylko przed wejściem w studenci
Bosper na powrót swój łuk daje małą lekcję dziobie
, Jack oczyszczania wieżą zapewnia sekstant jako nagrodę
za quest „Gdzie są zaginieni ludzie?” i „dostawca broni dla bandytów” Vatras nagrodzi nas.
Winogrona Garaksu nowicjusze ogień może bezpiecznie podjąć (wtedy będzie sprzedawać 3 eliksirów ducha, które dadzą taką samą ilość many, ile i balsam Providence 5)
W przypadku znalezienia Fingers Cassia uczy YY trochę umiejętności
Quest „Evidence” dodał miły nagrodę
za wykonanie zadania „specjalną broń dla Rafa” on zasadniczo uczą nas łuk
na poszukiwaniu „Night Hunter” my teraz się nie tylko pieniądze
z prawej dialogu w poszukiwaniu „Haste Potion Recipe” będzie można podnieść retoryki
Quest „Wpisy Saturasa” my trochę many.
Quest „na prezent Hannah” możemy uzyskać miły bonus
Talbina teraz mogą dzwonić tylko do swego obozu i dążeniu Nowe myśliwi będą realizowane i bez
Quest „Pazury glorhov” Luther jest teraz lepiej nie przegapić, bo to daje dobre nagrodę
za uwolnienie Horn, to pokazuje nam, jak do pompowania hands-bazooka siłę
Na powrót jego amulet hangarze pokaże nam kilka lekcji dwuręczny broni
na zadaniu „orków Drakkar” otrzymujemy nagrodę w zależności od stat profilu
na „Return of Fortune” Nasza duchowa siła zwiększa się nieznacznie
jeśli retoryka> 75, to jest możliwe, aby przekonać Greg wziąć Loa na statku wolnego
Dragomir teraz wyrazić zgodę, jeśli 25 lat ma umiejętności kuszy, zamiast 55
dla demonów nauki języków Lang dostaje pięć lat inteligencji
teraz questy Assassins gildia są oddzielone rozdziale (w ostatniej trzeciej)
questów gildii zabójców mamy karma Beliara i ter to karma Innocent
Quest Gore zaczął Bennett będzie bonus do siły
VIR dla kęsów stalowych i dodać trochę sił
Holger Quest może być teraz wykonane w dowolnej porze dnia
Leicester Quest on ciemnoszarym można teraz podjąć w dowolnym momencie dnia
dążeniu Ciemny Północnej dla Lestrem, teraz daje dobry zysk
dla niektórych questów usunąć wymóg czekać na 1 lub więcej dni
Inne
Na początku piersi Ksardasa dodanej niektóre jedzenie
Dodano książka o połowów (otrzymuje za jeden z pierwszych questów), co zwiększa szansę umiejętności rybacka povyvaya złapać coś pożytecznego gwint
Grillowane mięso spełnia głód trochę lepiej
prób połowów wzrosła z 10 do 20 w DE Hb. Jest szansa, aby złapać coś innego niż inne ryby ...
zwiększyć liczbę roślin na sprzedaż Fregyala rozdziały (druid w lesie)
na początku gry dodanej „Stare Kusza”
Retoryka Rezerwuj teraz daje +5 umiejętności, zamiast dwóch
, na niektóre parametry zmienił retorykę premia
retoryka jest teraz kołysanie w 5 wymówek +1
Po dołączeniu magów ognia, karma Innocent małe wzrosty
Dodano teleport do lat bazowych, po jego oczyszczeniu poprzez poszukiwanie w rozdziale 3
dodany teleport w porcie Khorinis, jest ona dostępna po wprowadzeniu uczniów i aktywację kamień druidów, miasto
dodane do teleport południowej bramy Khorinis (blisko górnej ćwiartce), jest ona dostępna po wprowadzeniu aktywizacji studentów i inny kamień brama
Lemar sprzedaż nowego dodatku podlewania egzemplarze (handlu dostępne na Parlay questów)
Zurisu dodał jeszcze kilka jadtospis
Fisk dodaje trochę więcej strzały i śruby
Niektórzy przedsiębiorcy w mieście dodany ogniste pociski
niektórych handlowców dodaje magiczne zwoje hakerskie skrzynie
podczas wykopu jednego ze skarbów Yarkendara zaskoczy
Najlepsza gra dodać specjalny Goblin
Sprzedawcy Luther dodał teleportuje tabletki na sprzedaż 500 złota
dodaje Scrolls zapomnienie snu i Isgarotu i Gorax w 2- 4 rozdziały
Co Iluzjoniści dzień w modlitwie do swego Boga może przywrócić zdrowie i manę (magowie wody mają Vatrasa)
Galahad jest obecnie w stanie wydać nagrodę w tym samym dniu, jednak na początek, to musi przyjść do ratusza
zostały P affy w rozdziale 4 na sprzedaż nowy chłodny cebula
Niektórzy szefowie spadać kamienie dodanej
Usunięto odradzania Orków Pirates Beach w rozdziale 4
Teraz nie ma zużycie kupcy pierścieniowe gildii nowych elementów od kupców
obecnie trenuje z wydobywaniem rudy i złota szybciej
zużycia wytrzymałości pływania jest zredukowana
do rokowań z Gorax jest teraz bardziej wygodne, jego nastrój jest wyświetlany automatycznie
Stałych mikstury mają teraz szybki animacji pitnej (szybki yuzayutsya)
Lutra w rozdziale 2 sprzedaje rzadkie trofea z potworów
teraz można wskrzesić wszystkie martwe NPC ...
Losowe przewija w szafach nie jest już uzależnione od zakresu HS, ale zależą głowami
Ruff jest teraz e premia od 10 do kuszy do dostarczania mu aktora, a nie łuk
Constantino i Salander jest obecnie wyceniany na dowolnej porze dnia
Ramirez jest teraz po prostu kupuje miecze bandinskie, nie ma złodziei reputacji
Umiejętności przekucia jest już wolny dla LP
umiejętności łuki produkcyjne są teraz wolne, ale bardzo pierwsze kosztuje 1 LP (pozostałe łuki bezpłatny)
gulasz czarne grzyby daje teraz 2 Mana
Samuel Piraci camp dodaje zioła dla tych, którzy są zbyt leniwi, aby zebrać ich wszystkich na miejscu
dodano informacje o poziomie umiejętności Kowalstwo podczas wytwarzania mieczy
dodane informacje o poziomie umiejętności Alchemy podczas przygotowywania tych napojów
 

furlon

furlon

Użytkownicy
posty70
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
mógł by ktos spolszczyc plik alternatywnego balansu
 

Harwing

Harwing

Użytkownicy
posty229
Propsy38
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
No i tutaj jest właśnie problem :P Bo alternatywny balans nie działa jakby się ktoś pytał.
 

Nemrok19r

Nemrok19r

Użytkownicy
posty235
Propsy37
Profesjabrak
  • Użytkownicy
U mnie działa bez zarzutu, tylko trzeba przenieść pliki, w odp miejsce oraz polecam zainstalować najnowszego system paka 1.7 bo inaczej będzie non stop wywalać do pulpitu. ( jeśli dobrze wszystko wgramy powinniśmy mieć taką tapete główną w menu jak w Arcanii i wielki czerwony napis Alternative Balanse)

gram na wersji 0.66.1
 

furlon

furlon

Użytkownicy
posty70
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
nie dziala sprawdzilem na wersi autotranslate tapete mam z arcanii iczerwony napis alternative balance lecz reszta nie zgadza sie z opisem
 

Harwing

Harwing

Użytkownicy
posty229
Propsy38
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
No nic trzeba czekać aż ktoś przejrzy w skryptach o chuj tam chodzi i czemu to nie działa ale pewnie po prostu pliki rosyjskie nie lubią się z angielskim translatem.
 


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry