Dyskusja na temat modyfikacji 835974 2122

O temacie

Autor Simon Said

Zaczęty 27.12.2015 roku

Wyświetleń 835974

Odpowiedzi 2122

tedddy_bear

tedddy_bear

Użytkownicy
posty857
Propsy171
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A znajdę gdzieś jakieś info o różnicach co do każdego poziomu w grze?
 

nXo89

nXo89

Użytkownicy
posty21
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Witam jest gdzies spolszczenie do returninga 2.0? jak tak to prosil bym o link i do jakiej wersji gry nie wiem czy to ma znaczenie akurat przy spolszczeniu
 

Jao

Jao

Użytkownicy
Jedyny w swoim rodzaju
posty4088
Propsy844
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Jedyny w swoim rodzaju
Jest, ale translatorowe. Skrajnie odradzam. Na WoGu na pewno znajdziesz, jeśliś tak zdesperowany.
 
You cheated not only the game, but yourself.
You didn't grow.
You didn't improve.
You took a shortcut and gained nothing.
You experienced a hollow victory.
Nothing was risked and nothing was gained.
It's sad that you don't know the difference.

Szreder1977

Szreder1977

Użytkownicy
posty56
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 hunger, thirst da się to wyłączyć na hard?
 

Morty

Morty

Użytkownicy
posty954
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
 

Hearthstone

Hearthstone

Użytkownicy
Kto ma odwagę, wygrywa
posty837
Propsy474
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kto ma odwagę, wygrywa
Można gdzieś znaleść coś więcej na temat wersji moda 066.3 poza listą zmian ? Przeszukałem RPGRussia i worldplayers i nic nie znalazłem ??
 
:D

kielgfc

kielgfc

Użytkownicy
posty24
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Pany mam parę pytań i prośbę. Rzuci ktoś linkiem do zangielszczenia reta 0066.2 I pytanko, czy w wersji 0066.2 jest już mod graficzny dx11 czy trzeba osobno wrzucać wszystkie pliki i pobierać?


Znalazłem RET2_Scripts_en_0066R2, ale nigdzie nie ma plików ast do tej wersji w j.angielskim. Wypuscili wgl to do pobrania?

Kolejne pytanie, gdzie wrzucić Nograss :O
 


kielgfc

kielgfc

Użytkownicy
posty24
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@kielgfc
https://forum.worldofplayers.de/forum/threads/1499430-RETURNING-v2-0-Stand-Fragen-Antworten-6
https://forum.worldofplayers.de/forum/threads/1499430-RETURNING-v2-0-Stand-Fragen-Antworten-6/page6
nograss do gothic/Data

Dzięki teddy. A jakieś informacje co do moda graficznego dx11?? Jest dodany w tej wersji reta czy pobierać trzeba osobno?

A i czy warto jeszcze instalować jakieś oprogramowania, poza playerkitem z instalki i fixem, typu systempack itp ???
 

Jao

Jao

Użytkownicy
Jedyny w swoim rodzaju
posty4088
Propsy844
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Jedyny w swoim rodzaju
Jestem ciekaw, kto projektował walkę z bossem w świątyni Śniącego w wersjach 0065 wzwyż. O ile dawniej była wnerwiająca, acz w pełni do wygrania, to teraz jest przegięta (jak pół świątyni zresztą, ale to pomińmy, spniesz się - przejdziesz). W czym problem? Otóż już po drugiej fali powalającej pojawiają się trzy demoniczne szkielety nawalające cholernie szybkimi jednoręcznymi seriami, które zabierają z 1/8 hp jednym ciosem. Są do pokonania, oczywiście, ale problem polega na tym strasznie długim czasie podnoszenia się bohatera, dodatkowo wydłuża go akrobatyka, bez której świątyni nie da się przecież przejść. A zanim Bezimienny raczy wyciągnąć dupę i wstać, zdąży zginąć 5 i 4/7 raza (przy pełnym pasku życia). Żeby tego maga dało się odciągnąć, ale gdzie tam, po prostu będzie walił w eter. Także sądzę, że ta walka po prostu nie była testowana, a jeśli była, to osąd, że Rosjanie z natury podniecają się grami, w których raz za razem ginie się na tym samym bossie, może być nawet trafny.
Dobra, wylałem żale, wracam do gry. Lub raczej do umierania.
 
You cheated not only the game, but yourself.
You didn't grow.
You didn't improve.
You took a shortcut and gained nothing.
You experienced a hollow victory.
Nothing was risked and nothing was gained.
It's sad that you don't know the difference.

tedddy_bear

tedddy_bear

Użytkownicy
posty857
Propsy171
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Jao Dla mnie ta walka akurat nie była ciężka bo gram nekromantą ale walka z demonem w kopalni orków to już był kosmos. Dobrze że miałem 40 zwojów deszczu ognia bo go k...a bym nie pokonał. Oczywiście można liczyć na to, że się zblokuje przy ścianie ale to się zdarza niezwykle rzadko.
 

Morty

Morty

Użytkownicy
posty954
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
@tedddy_bear Ja tam wyuczyłem się walki bronią  2ręczną, przygotowałem dużo 'czarnych zębaczy' i wody z pustyni Adanosa i nie było większych problemów. (gram magiem ognia)
 

Jao

Jao

Użytkownicy
Jedyny w swoim rodzaju
posty4088
Propsy844
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Jedyny w swoim rodzaju
@tedddy_bear No cóż, wychodzi na to, że akurat demon jest łatwiejszy dla wojownika, a mag... no cóż, dla maga. W każdym razie mimo wszystko pewnie nie miałem racji, bo tylko to napisałem, to pokonałem go bez ani jednej śmierci. :D
Ogólnie o ile w wersji 0066 bardzo podoba mi się wiele zmian, to jedna jest zdecydowanie i bez dyskusji zmianą na gorsze. Mianowicie monstrualne wydłużenie pasków życia bossów. Naprawdę, mając 400 siły i miecz 305 obrażeń tłukę takiego Dakata cholerne pół godziny. I nie jest to boss ani przyjemny, ani trudny. Po prostu ma 45000 życia i to ma go czynić wymagającym. Nie jest wymagający, łatwo unikać jego ciosów, słowem jest to zmarnowane pół godziny. Te same środki stosowano w ReBalance do Returninga i nie podoba mi się droga, którą twórcy zmierzają. Powinni skupić się na przeciwnikach, z którymi walki są ciekawe, trudne acz przyjemne, a długość zwykłej machaniny mieczem czy spamowania zaklęć ograniczyć do minimum. Słowem: mniej HP, więcej skryptów.
 
You cheated not only the game, but yourself.
You didn't grow.
You didn't improve.
You took a shortcut and gained nothing.
You experienced a hollow victory.
Nothing was risked and nothing was gained.
It's sad that you don't know the difference.

tedddy_bear

tedddy_bear

Użytkownicy
posty857
Propsy171
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Jao Wiem coś o tym bo czasem mnie palec boli od ciągłego walenia na "W" jak mam rzucać ten sam czar przez 5 czy więcej minut.
 

Jao

Jao

Użytkownicy
Jedyny w swoim rodzaju
posty4088
Propsy844
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Jedyny w swoim rodzaju
W tym tkwi sedno problemu. Prędzej przegramy z powodu bólu ręki niż trudności walki.
 
You cheated not only the game, but yourself.
You didn't grow.
You didn't improve.
You took a shortcut and gained nothing.
You experienced a hollow victory.
Nothing was risked and nothing was gained.
It's sad that you don't know the difference.

Prokhorovoka

Prokhorovoka

Użytkownicy
posty200
Propsy22
Profesjabrak
  • Użytkownicy
W końcu po 3 próbach podejścia, kilkunastu a może i setkach godzin rozgrywki w owej modyfikacji udało mi się ją zakończyć. O ile gra na łatwym i normalnym (pierwsze i drugie podejście) były dosyć średnie to jednak na hardzie bawiłem się wręcz znakomicie, chodź czasem (szczególnie podczas misji "zaginiony brat") pokonując niektórych bossów można było dosłownie płakać krwią, wypruwać sobie żyły czy stawać na członku przez co była nie raz ochota rzucić to w cholerę.
Ogólnie uważam, że gra na tym modzie, na poziomie hard zdecydowanie naprawia najgorszy błąd występujący we wszystkich 3 częściach Gothica i jego modach czyli to, że jest trudno na początku ale łatwo na końcu. Tutaj mordowałem się cały czas, a przynajmniej do końca wątku opiekunów w rozdziale VII.

Bardzo bolało mnie jednak to, że bez czytania solucji bardzo łatwo można było zepsuć sobie rozgrywkę, czy mieć duże problemy, w niektórych wątkach tak jak np. w dolinie assasynów.
Przy moim 2 podejściu ubiłem za wcześnie demona z bagien, gdyż nie rozpocząłem zadania od Hush-Nara i miałem po grze, bo ani do orkowej kopalni, ani świątyni śniącego, ani doliny cieni. To jest jak dla mnie najgorszy minus tego moda, bo nie mogłem bawić się w nim całkowicie na ślepo.

Pomimo tego i jeszcze niektórych (moim zdaniem przynajmniej) błędów takich jak zbugowane zabieranie nam hp przy próbie ataku niektórych bossów oraz paru innych rzeczy, to bardzo cieszę się, że miałem przyjemność przejścia tego moda.
Mogłem się zabawić w Gothicu po 15 latach, tak jak za moim pierwszym razem w G1 po premierze w Polsce.
Cieszę się, że takie mody jeszcze powstają i są rozwijane. Nadaje to nieśmiertelność temu wspaniałemu RPG-u.
Teraz niecierpliwie czekam na Dzieje Khorinis, mam nadzieje, że to będzie podobne przeżycie co tutaj w returningu.
Może jeszcze kiedyś spróbuje wykonać 4 podejście, ale to nie na tej wersji. Może za pare miesięcy jak ruskie coś jeszcze dodadzą.

Tak przy okazji, dziękuję wszystkim forumowiczom, którzy pomagali mi informacją gdy pytałem jak wykonać jakąś misję czy pokonać, któregoś bossa.

PS. Taka mała ciekawostka, kończąc rozgrywkę w VII rozdziale na wersji v0066 znalazłem małego buga przy rozmowie z bennetem związany ze smoczymi jajami. W sumie i tak to już był end game, bo zbierałem ekipe na statek, więc miałem wywalone na to.
Możliwe, że to działa w IV rozdziale, ale tego nie sprawdzałem. Polecam sprawdzić o ile jesteście mniej uczciwi ( ͡° ͜ʖ ͡°)
 

Jao

Jao

Użytkownicy
Jedyny w swoim rodzaju
posty4088
Propsy844
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Jedyny w swoim rodzaju
Spoiler
Wersja 0065 mocno zwiększa siłę asasynów, przez co demony, które powinny położyć Osaira i jego ludzi, same giną. xD
 
You cheated not only the game, but yourself.
You didn't grow.
You didn't improve.
You took a shortcut and gained nothing.
You experienced a hollow victory.
Nothing was risked and nothing was gained.
It's sad that you don't know the difference.

Apprentice

Apprentice

Użytkownicy
posty383
Propsy43
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Jao
Dakata od niepamiętnych czasów biłem z kuszy, szkoda czasu na niego. W ogóle polecam gdzie się da zabijać bossów z kuszy/łuku bo zwykle jest tak jak mówisz, nie ciężko a uciążliwie. 

A też grałem na 0065 i demony jakoś nie miały z nimi problemu u mnie xd.

@Prokhorovoka
Ja przeszedłem Returninga raz w całości ( wersja 0055, jakoś tak ), raz do 3 rozdziału, na 0065 doszedłem do 5 rozdziału i mi się odechciało znowu grać, na hardzie jako woj 2h gra już była wtedy za łatwa. Ponadto jak bardzo lubię Gothica 2, to nie jest to gra na ponad 130h, nawet z takim modem jest za mało 'skomplikowana' i za mało w niej różnorodności w gameplay'u. Bossowie ci sami, walki te same, tylko potworki się zmieniają.
 

Hearthstone

Hearthstone

Użytkownicy
Kto ma odwagę, wygrywa
posty837
Propsy474
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kto ma odwagę, wygrywa
Słyszałem że wyszedł jakiś fix do wersji 066 R2 naprawiający chociażby błąd ze strażnikami sfery? Można jakiegoś linka bo w dziale download nie znalazłem ?? Warto teraz grać w wersję 066.2 skoro za jakiś czas wyjdzie 066.3 chociaż zapewne nie wyjdzie wcześniej niż Elex
 
:D

Jao

Jao

Użytkownicy
Jedyny w swoim rodzaju
posty4088
Propsy844
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Jedyny w swoim rodzaju

Jao

Dyskusja na temat modyfikacji
#1679 2017-09-13, 14:55(Ostatnia zmiana: 2017-09-13, 15:10)
Gdzieś tam był link na niemieckim forum, tyle że nie dali go na początek żadnego z 8 (czy tam 9) wątków. Także trzeba szukać. Spróbuję się w to zagłębić, może znajdę.
No, jest: https://forum.worldofplayers.de/forum/threads/1499430-RETURNING-v2-0-Stand-Fragen-Antworten-6/page6
 
You cheated not only the game, but yourself.
You didn't grow.
You didn't improve.
You took a shortcut and gained nothing.
You experienced a hollow victory.
Nothing was risked and nothing was gained.
It's sad that you don't know the difference.


0 użytkowników i 3 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry