Orkowe miasto 48631 130

O temacie

Autor CzlowiekGejzer

Zaczęty 15.12.2015 roku

Wyświetleń 48631

Odpowiedzi 130

oskardon

oskardon

Użytkownicy
posty91
Propsy38
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Dekompilowałem te skrypty parę lat temu i niedawno nawet wrzucałem na forum: http://speedy.sh/aArwb/g1-demo-scripts-decompiled.zip
Ponownie ostrzegam że dekompilacja nie jest idealna. Część jest w złych plikach, stracone są też wszystkie komentarze. Jeśli to taki przydatny asset to jak ktoś chce niech wrzuci do działu materiałów.
 
Life is brutal and full of zasadzkas.

CzlowiekGejzer

CzlowiekGejzer

Użytkownicy
Wszyscy skończymy w Choroszczy
posty272
Propsy124
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Wszyscy skończymy w Choroszczy
Dekompilowałem te skrypty parę lat temu i niedawno nawet wrzucałem na forum: http://speedy.sh/aArwb/g1-demo-scripts-decompiled.zip
Ponownie ostrzegam że dekompilacja nie jest idealna. Część jest w złych plikach, stracone są też wszystkie komentarze. Jeśli to taki przydatny asset to jak ktoś chce niech wrzuci do działu materiałów.

Dzięki
 

Dark

Dark

Użytkownicy
posty1052
Propsy2197
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mogę ale najpierw chciałem sprawdzić czy demówka coś wstawi do tego zena.
Jedna z różnic,w starym obozie w demówce jest 3 npc więcej  :cool:
Dobrze ze o tym wspominasz
TU mozna zobaczyc wszystkie usuniete rzeczy w grze (z demo 1.04):
https://www.youtube.com/watch?v=8wNtRSFT80E

CzlowiekGejzer

CzlowiekGejzer

Użytkownicy
Wszyscy skończymy w Choroszczy
posty272
Propsy124
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Wszyscy skończymy w Choroszczy
Nie wszystkie uwierz mi
 

Dark

Dark

Użytkownicy
posty1052
Propsy2197
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 Koleś pominął na filmie kilka rzeczy które znalazł Avallach.
 Jeśli znajdziesz coś jeszcze (czego nie znalazl on ani avallach) to wyslij mi prosze na pw.  Przyda się do dziejów Khorinis.  Aczkolwiek nie wróżę dużych sukcesów, bo o ile mnie pamięć Avallach wrzucil skrypty z tego dema w zaprogramowaną porownywarke z oryginalnymi i znalazl tylko to.

Cytuj
Przeglądając skrypty krążącej po necie najstarszej dostępnej wersji Gothica, natknąłem się na kilka npc których w ogóle nie ma w wersjach późniejszych (choćby w formie wykomentowanej). Nie znalazłem żadnych misji z nimi związanych, ale może być to związane z tym że korzystałem z bardzo niedoskonałego źródła (tych skryptów nie da się dekompilować zwykłym Sourcerem - były za duże różnice w budowach klas).
GRD_239_MORT</div>strażnik, 15 lvl, OCC_CELLAR_HALLWAY_FRONT, po zdobyciu mythrilowej zbroi OCC_CELLAR_HALL
//edit: jak się okazało, w pewnym sensie jest on jednak w wersji finalnej, po prostu odebrali mu imię, komentarz przy jego wpisie w startupie:  //Kerker (Ex-Mort)


ORG_827_FOX</div>szkodnik, 8 lvl, OCR_OUTSIDE_HUT_48/OCR_OUTSIDE_SMALLTALK_49/NC_DAM, jest na liście startupu SO a nie NO
//edit: w finalnej wersji w skrypcie STT_330_Schatten jest rutyna gadania z tym npc.

SLD_708_MARVIN</div>najemnik, 8 lvl, NC_DAM/NC_HUT07_IN/NC_PLACE03, chyba jedyny NPC którego id (856) nie zgadza się z instance (708). Bardzo ciekawym zbiegiem okoliczności już dawno w teamie theSect nazwaliśmy tak samo głównego bohatera tworzonego przez nas moda "Potępieni", jest on tak samo najemnikiem.
//edit: jak się okazało, w pewnym sensie jest on jednak w wersji finalnej, po prostu odebrali mu imię, komentarz przy jego wpisie w startupie:  //Hut 07, Gorn-Platz (Ex-Marvin)

VLK_502_MARUS</div>kopacz, 2 lvl, chudy, śpi, gotuje, gra na lutni, OCR_OUTSIDE_HUT_10/OCR_COOK_AT_HUT_10/OCR_HUT_10
//edit: jak się okazało, w pewnym sensie jest on jednak w wersji finalnej, po prostu odebrali mu imię, komentarz przy jego wpisie w startupie:  //Hut 10, MarusPlatz (Ex-Marus)

VLK_504_RYAN</div>kopacz, 2 lvl, OCR_HUT_12
//edit: jak się okazało, w pewnym sensie jest on jednak w wersji finalnej, po prostu odebrali mu imię, komentarz przy jego wpisie w startupie:  //Hut 12 (Burgtor unten) (Ex-Ryan)

Znalazłem też taką teksturę twarzy (nie pamiętam jej z g1, myślałem że miał ją Czarny Mag z g2nk):

W tej starej wersji jest też napisane że, o czym nie każdy może wiedzieć, tekstura MagBa (która jest też w aktualnym textures.vdf) była niczym innym jak pierwszą wersją bariery (jest animowana):

Nie pamiętam czy różni się to czymś od aktualnej wersji, ale Caesum kiedyś pisał że starsza woda była lepsza, może niech sam porówna:


CzlowiekGejzer

CzlowiekGejzer

Użytkownicy
Wszyscy skończymy w Choroszczy
posty272
Propsy124
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Wszyscy skończymy w Choroszczy
Co do tekstury tej tekstury twarzy to mają ją opętani nowicjusze i Szalony Kalom
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
To co zacytował Dark to mój bardzo stary post. Później znalazłem jeszcze kilka rzeczy. Poniżej wklejam moją trochę aktualniejszą wypowiedź na ten temat (ale wciąż starą):

Cytuj
ogólnie to między demem a wersją finalną zrobili masę rebalance'u
zmiana parametrów wrogów, broni, wartości przedmiotów itd
od baala cadara można było kupić mapę obozu na bagnie i trochę więcej zwojów przemiany
od fiska można było kupić mapę starego obozu
od xardasa można było kupić runę czegośtam śmierci, nie pamiętam polskiej nazwy (breathofdeath)
miał ją chyba ostatni szaman z świątyni śniącego
strażnik GRD_239_Gardist był grd_239_mort , o tym na pewno pisałem na forum
był jakiś dodatkowy dialog z gomezem ale na razie nie wyciągnąłem tekstu
DIA_Gomez_Hello_Kontakte_Lee_15_00
DIA_Gomez_Hello_Kontakte_Lee_11_01
DIA_Gomez_Hello_Kontakte_Lee_11_02
jest quest z baal namibem którego chyba nie ma w pełnej wersji
"drug monopol"
bodajże chodziło o zlikwidowanie szkodników robiących jointy w jaskini koło nowego obozu
w g1 nie ma z nimi dialogów
przywrócili tego questa bodajże w golden modzie
taak, jest dialog z Org_860_Renyu
można było podać się za kuriera i zabrać ich zioło
w wersji finalnej te dialogi są wywalone
chooociaż coś z tego zostało niby "CH1_DrugMonopol"
aaa
w finalnej wersji tego questa zleca chyba cor kalom po prostu
i dialogi są inne
Non_1500_Gilbert miał dodatkowe rutyny
func void rtn_omfull_1500()
{
   TA_Sleep(22,0,5,0,"OCR_HUT_16");
   TA_WalkAround(5,0,7,0,"PLATEAU_ROUND01");
   TA_SitAround(11,0,16,0,"OCR_OUTSIDE_HUT_16");
   TA_WalkAround(16,0,18,0,"PLATEAU_ROUND01");
   TA_PlayTune(18,0,20,0,"PLATEAU_ROUND01");
   TA_Smoke(20,0,22,0,"PLATEAU_ROUND01");
};
func void rtn_fmtaken_1500()
{
   TA_Sleep(22,0,5,0,"OCR_HUT_16");
   TA_WalkAround(5,0,7,0,"PLATEAU_ROUND01");
   TA_PickOre(9,0,15,0,"FMC_FM_ENTRANCE");
   TA_WalkAround(16,0,18,0,"PLATEAU_ROUND01");
   TA_PlayTune(18,0,20,0,"PLATEAU_ROUND01");
   TA_Smoke(20,0,22,0,"PLATEAU_ROUND01");
};
w demo był jakiś org_827_fox
sld_702_grunt i sld_708_marvin stracili imiona
tak jak vlk_502_marus, vlk_504_ryan, vlk_517_canthar
mort był strażnikiem i patrolował OCC_CELLAR_HALLWAY_FRONT i OCC_CELLAR_HALL
fox był szkodnikiem i pałętał się po OCR_OUTSIDE_HUT_48, OCR_OUTSIDE_SMALLTALK_49, NC_DAM
Grunt był najemnikiem, pilnował NC_SMALL_CAVE_ENTRANCE_GUARD
Marvin był najemnikiem, siedział w NC_HUT07_IN i NC_PLACE03
Marus był kopaczem, siedział w OCR_HUT_10, OCR_COOK_AT_HUT_10, OCR_OUTSIDE_HUT_10
Ryan też był kopaczem, siedział w OCR_HUT_12, OCR_OUTSIDE_HUT_12
Canthar też był kopaczem, siedział w OCR_HUT_46, OCR_OUTSIDE_HUT_47_SMALT2, OCR_OUTSIDE_MCAMP_01

CzlowiekGejzer

CzlowiekGejzer

Użytkownicy
Wszyscy skończymy w Choroszczy
posty272
Propsy124
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Wszyscy skończymy w Choroszczy
A wrzuciłbyś aktualniejszą listę?
Jeśli można prosić.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Orkowe miasto
#48 2015-12-16, 19:25(Ostatnia zmiana: 2015-12-16, 19:32)
Przecież tym właśnie jest post na którego odpowiadasz. Nie ma tego dużo. O wiele więcej rzeczy wyleciało na wcześniejszych etapach produkcji, zanim jeszcze powstało to demo.

Wiele z takich domysłów czy znalezisk mają stanowić istotny element tworzonych przez grupę SoulFire Dziejów Khorinis.

CzlowiekGejzer

CzlowiekGejzer

Użytkownicy
Wszyscy skończymy w Choroszczy
posty272
Propsy124
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Wszyscy skończymy w Choroszczy
Mniejsza z tym wiesz może czy można gdzieś nieużyte animacje ściągnąć np. jak bezi po przemianie w chrząszcza wstaje z kolan?
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Tak, wiem. Są w GMDK. Po prostu nie użyto ich, ale pliki z animacjami jak najbardziej działają.
Animacja "odmiany" to po prostu animacja przemiany puszczona od tyłu. Nie trzeba do niej osobnego pliku, po prostu osobny wpis w MDS ze zmienionym parametrem odpowiedzialnym za kierunek odtwarzania animacji (każdą animację w Gothicu można puszczać z różną szybkością i w obie strony).

Nieco animacji które cię zapewne by zainteresowały znajdziesz w pierwszej części tego posta: http://themodders.org/index.php?topic=16310.0

CzlowiekGejzer

CzlowiekGejzer

Użytkownicy
Wszyscy skończymy w Choroszczy
posty272
Propsy124
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Wszyscy skończymy w Choroszczy
Ok dzięki za info
 

kageyoshi

kageyoshi

Użytkownicy
posty173
Propsy36
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Avallach jest gdzieś na forum jakiś temat w którym pisałeś te infromacje o demie? Chętnie bym poczytał o tym co z Gothica jeszcze usunięto
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Jest na wewnętrznym forum teamu SoulFire. Musiałbym zapytać Darka czy ma coś przeciwko opublikowaniu ich, tak jak pisałem chcielibyśmy wykorzystać je jako inspirację do moda. Ogólnie to większość rzeczy przywrócił Golden Mod, zrobili naprawdę kawał dobrej roboty.

kageyoshi

kageyoshi

Użytkownicy
posty173
Propsy36
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mógłbyś zapytać? Albo wysłać PW? Kurde strasznie ciekawe się to wydało  :hmmm:
 

Dark

Dark

Użytkownicy
posty1052
Propsy2197
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jasne, zgadzam się.
Av może załóżmy jakiś nowy-wielki zbiorczy temat ze wszystkimi informacjami po prostu?

a jeszcze co do Baala Cadara - w normalnym Gothic I też można kupić od niego mapę obozu na bagnie

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Ogólnie to większość rzeczy przywrócił Golden Mod, zrobili naprawdę kawał dobrej roboty.
Szkoda tylko że pl wersja jest zabugowana xd
 

kageyoshi

kageyoshi

Użytkownicy
posty173
Propsy36
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Avallach i jak podoba ci się pomysł Darka? Może jakiś temat ciekawostka gdzie by wypisać takie informacje?
 


inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Pierwszym moim artykułem będzie ten o Przełęczy Górnizczej Doliny. To coś co zauważyłem już bardzo dawno temu i dotyczy wyciętego fragmenta zena koło Starej Kopalni. Przekleję do niego to co napisałem na wewnętrznej Wiki zespołu SoulFire i dodam kolejne informacje dotyczące tego miejsca.

Na razie wrzucę screenshoty i rysunki które zdobyłem jako dowody: http://imgur.com/a/Yfp3q


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry