[G½] Gothic DirectX 11 #2 484856 722

O temacie

Autor Splash

Zaczęty 20.09.2015 roku

Wyświetleń 484856

Odpowiedzi 722

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Mając SystemPacka nie trzeba ustawiać trybu zgodności. SystemPack jest po to by Gothic działał bezproblemowo na nowszych systemach bez żadnych dodatkowych kombinacji.

Jeśli nie ustawi się trybu zgodności, to modyfikacja może się nie wczytać. Np czarny ekran (brak wczytania świata), brak tekstur. Przynajmniej u mnie tak jest.

ardika

ardika

Użytkownicy
posty4
  • Użytkownicy

ardika

[G½] Gothic DirectX 11 #2
#641 2019-02-27, 22:26(Ostatnia zmiana: 2019-02-28, 09:49)
Walczę już kilka godzin z błędem Access Violation. Pojawia się on tylko podczas zapisywania gry. Udało mi się dojść do tego, że to to właśnie DX11 powoduje ten błąd. Na 17.4 wywala błąd sporadycznie jednak na tyle często, że odechciewa się grać. Po zainstalowaniu 17.6.4 wywala błąd za każdym razem. Jak rozwiązać ten problem?

EDIT: Zainstalowałem całość od nowa z wersją 17.6.4 i znów sporadycznie wywala błąd przy zapisywaniu.

Log błędu:
Spoiler
======================================= UNHANDLED EXCEPTION OCCURED ======================================================
======================================= CRASH INFOS: =====================================================================
Gothic II - 2.6 (fix), Parser Version: 50
User:  Hubert,  CPUType: 586,  Mem: 0 MB total, 0 MB free
Camera: Pos(1586.57104/99.2312393/-1658.1156), At(0.989811361/-0.0923354179/-0.108386755)
Startup Options:-game:lhe11_de.ini
=============================================== CALLSTACK : ==============================================================
0023:00402EC7 (0x0135F54C 0x00000000 0xFFFFFFFF 0x00AB4108) Gothic2.exe, std::basic_string<char,std::char_traits<char>,std::allocator<char> >::assign()+263 byte(s), P:\vs6\VC98\INCLUDE\xstring, line 123+7 byte(s)
0023:00792624 (0x0000CDD6 0x00AB4108 0x00000000 0x00AB40C0) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+3268 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 1457+49 byte(s)
0023:00792504 (0x0000E9AC 0x00AB4108 0x00000000 0x00AB40C0) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 1415
0023:00792504 (0x00000B9B 0x00AB4108 0x00000000 0x00AB40C0) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 1415
0023:00792504 (0x00003CE7 0x00AB4108 0x00000000 0x00AB40C0) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 1415
0023:00792504 (0x00003E68 0x00AB4108 0x00000000 0x00AB40C0) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 1415
0023:00792504 (0x00000B9B 0x00AB4108 0x00000000 0x00AB40C0) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 1415
0023:00792504 (0x00003CE7 0x00AB4108 0x00000000 0x00AB40C0) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 1415
0023:00792504 (0x00003E68 0x00AB4108 0x00000000 0x00AB40C0) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 1415
0023:00792504 (0x0000EE8D 0x00AB4108 0x00000000 0x00AB40C0) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 1415
0023:00792504 (0x00000B9B 0x00AB4108 0x00000000 0x00AB40C0) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 1415
0023:00792504 (0x00003CE7 0x0FB895EC 0x00AB4118 0x00AB40C0) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 1415
0023:00792504 (0x0000C0C9 0x72290648 0x1B0B6708 0x1B0B6708) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 1415
0023:00792CBF (0x0135FAE0 0x76EE32DB 0x015B0000 0x00000000) Gothic2.exe, zCParser::CallFunc()+719 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 1551
0023:76EE32A8 (0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000) ucrtbase.dll, free()+24 byte(s)
 

K@T

K@T

Użytkownicy
posty152
Propsy22
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Może zabrzmi to dziwnie, ale mi wyrzucał błąd Access Violation jak robię zapis używając klawiatury numerycznej. Jak wpisuje "abc" to działa.
 

ardika

ardika

Użytkownicy
posty4
  • Użytkownicy
Niestety, nadal to samo.
 

Lightening

Lightening

Użytkownicy
posty1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cześć wszystkim. Po ostatniej aktualizacji windowsa gothic 2 nk z directx 11 przestał mi działać. Pojawia mi się błąd:X: XD3D_InitPerDX: Can't create D3DX context ! Error: D3DXERR_CAPSNOTSUPPORTED. Ma ktoś pomysł jak to naprawić?
 

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
Jest DX11 mod do podrasowania graficznie goticzka 1 bezbugowy? Ten co znalazłem ze steam jest strasznie niegrywalny ze względu na liczne graficzne anomalia.

blackero

blackero

Użytkownicy
posty232
Propsy13
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Jest DX11 mod do podrasowania graficznie goticzka 1 bezbugowy? Ten co znalazłem ze steam jest strasznie niegrywalny ze względu na liczne graficzne anomalia.

Są rożne wersje tego moda. Zobacz GD3D11_Clockwork_Edition_v17-6-4.
 

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
Jest DX11 mod do podrasowania graficznie goticzka 1 bezbugowy? Ten co znalazłem ze steam jest strasznie niegrywalny ze względu na liczne graficzne anomalia.

Są rożne wersje tego moda. Zobacz GD3D11_Clockwork_Edition_v17-6-4.

Nie mam szczęścia. Z tym Clockwork edycją też mam anomalie graficzne jak pasy cienia przechodzą przez skórę (plecy) PC i innych NPC. Gra też się losowo zawiesza jak na wcześniejszym GD3D11.

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
No to problem jest z twoim PC, bo to najlepiej działająca wersja.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
No to problem jest z twoim PC, bo to najlepiej działająca wersja.
A może być tak że na nie można grać na dwóch GD3D11 na jednym sejwie? Nowy GD3D11 wymagałby nowej gry? Gram w MT.

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Nie, nie wymagałby.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



meten12345

meten12345

Użytkownicy
posty18
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wie ktoś może dlaczego po wgraniu SweetFX Yulena mam 3 fps? Wyskakuje jakis blad w rogu ekranu mowiacy coś w stylu "try uint if it is possible". Nie wiem czy ja cos zrobilem zle, wydaje mi sie ze nie ma co tutaj nawet spieprzyc ale no coz...
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Prawdopodobnie nie jest kompatybilny z obecną wersją DX11.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

mathey

mathey

Użytkownicy
posty9
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wyskakuje jakis blad w rogu ekranu mowiacy coś w stylu "try uint if it is possible". Nie wiem czy ja cos zrobilem zle, wydaje mi sie ze nie ma co tutaj nawet spieprzyc ale no coz...

U mnie też ten błąd, a raczej warning jest bo to nie jest błąd i wszystko pięknie działa. To tylko wskazówka od kompilatora, że ten skrypt jest przy zastosowaniu tego typu mało wydajny i uint'y byłyby lepsze, chciałem spróbować to przerobić, ale te pliki z kodem są tworzone za każdym razem przez SweetFX chyba tylko na chwilę i po odpaleniu ich nie ma, bo nie mogłem niczego takiego co tam jest podane znaleźć. Trzebaby bardziej się zagłębić w to jak to działa, ale ostatecznie olałem temat bo u mnie i tak wszystko śmiga poprawnie. DX'a mam X 17.4.
 

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
Wie ktoś może dlaczego po wgraniu SweetFX Yulena mam 3 fps? Wyskakuje jakis blad w rogu ekranu mowiacy coś w stylu "try uint if it is possible". Nie wiem czy ja cos zrobilem zle, wydaje mi sie ze nie ma co tutaj nawet spieprzyc ale no coz...
Daj linę do tego preseta bo znaleźć nie mogę. Może to będzie działało u mnie.

meten12345

meten12345

Użytkownicy
posty18
Profesjabrak
  • Użytkownicy
https://themodders.org/index.php?topic=24969.0 tez mam dx11 17.4, na oko dziala na jakies 3 fps, takze nawet nie probowałem ładowac gry, skoro same menu juz tak slabo chodzilo.
 

mathey

mathey

Użytkownicy
posty9
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Menu też trochę słabo u mnie chodzi, ze sporym lagiem bym powiedział. Później w grze jest ok. Ten lag menu się później nieco zmniejsza jednak cały czas jest odczuwalny, niestety. Coś za coś.
 

meten12345

meten12345

Użytkownicy
posty18
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ja pier* to jest niesamowite, dziekuje panowi nade mną. W zyciu bym nie wpadl, ze gra moze chodzic dobrze pomimo takich cyrkow w menu. Niech bedzie to nauczka, aby zawsze sprawdzic wszystko co tylko mozna zanim zacznie sie siac ferment w sieci ;)
 

mathey

mathey

Użytkownicy
posty9
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No widzisz, warto być upartym, jeśli coś 'ma działać'. Menu to jest inna bajka i właściwa gra to jest inna bajka, w wielu tytułach zupełnie inny kod silnika odpowiada za menu i za grę. Ciężko stwierdzić co konkretnie jest tutaj przyczyną, że menu zamula, można jedynie przypuszczać. Wiele gier ma w menu sztywne ograniczenie FPS (dla przykładu w CS:GO można to zmieniać), tak by nie upalać karty graficznej, gdy nie jest to potrzebne, bo na takim stałym obrazie jak menu karta może wyciągnąć krocie FPS co nie jest wtedy potrzebne. Być może tutaj też tak jest, pomimo iż tytuł już wiekowy i po dołożeniu dodatkowego kodu do realizacji w postaci ReShade i SweetFX powoduje że słabe to jest wydajnościowo w menu. Cieszę się, że działa.
 

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
No to problem jest z twoim PC, bo to najlepiej działająca wersja.

Nie, nie wymagałby.

To jak ma instalować?
1)System Pack
2)GD3D11 Cloakwood
3)Mroczne Tajemnice?

Miałem tak zainstalowane ostatnio i wywalało losowo do pulpitu i były anomalie graficzne jak cienie przechodzące w pasy na skórze i problemy ze oświetleniem pochodnią.

Do tego GD3D11 Cloakwood trzeba jakiś dodatkowych programów jak NetFramework czy coś?


0 użytkowników i 3 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry