[G½] Gothic DirectX 11 #2 135585 631

O temacie

Autor Splash

Zaczęty 20.09.2015 roku

Wyświetleń 135585

Odpowiedzi 631

hardom

hardom

Użytkownicy
posty46
Propsy19
Profesjabrak
  • Użytkownicy

hardom

[G½] Gothic DirectX 11 #2
#620 2018-10-28, 21:31(Ostatnia zmiana: 2018-10-29, 18:43)
Dzieki za pomoc tylko, ze mam problem bo o ile wersje x16 dla g2 da sie pobrac, o tyle dla g1 jest tylko wesja x17.5 i po instalacji obu wystepuje mi blad access violation.

Post połączony: 2018-10-29, 18:42
Po mozolnych poszukiwaniach udało mi się gdzieś w odmentach internetu znaleść dx11 dla g1 w wersji x16, ale nie dziwie sie ze tworca jej nie udostepnia, bo na tej  wersji zmiana pogody nie istnieje, caly czas swieci tylko slonce, nie ma chmur, nie ma zwyklego deszczu. Gra traci przez to duzo klimatu.Ostatecznie zdecydowałem sie grać bez dx11, bo to nie ma sensu, do wyboru jest tylko albo wersja bez pogody, albo brak mozliwosci zapisywania kiedy pada deszcz. Szkoda ze tworca tego nie naprawil, bo mod duzo dodaje, a tak to lipa. No chyba ze ktos wie jak zrobic zeby dalo sie wczytywac w deszczu. A i proponuje dodac ta wzmianke o deszczu do opisu na 1 stronie bo moze sie to przydac wielu osoba.
 

gekon7

gekon7

Użytkownicy
posty16
Propsy1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Jak usunąć dx11 z gothica 2  ?  Jakoś muszę odinstalowywać czy też usunąć konkretne pliki  ?
 

blackero

blackero

Użytkownicy
posty175
Propsy6
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Jak usunąć dx11 z gothica 2  ?  Jakoś muszę odinstalowywać czy też usunąć konkretne pliki  ?

Wchodzisz do folderu gdzie skopiowałeś te pliki i je usuń.
 

Beziak

Beziak

Użytkownicy
posty2
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
Mam problem, gdyż po zainstalowaniu DX11 w wersji 17.5 i normalmaps do G1 i graniu chwilę pojawiają się blackscreeny, znikają tekstury a czasem nawet psuje się tak zapis, że nie można go wczytać. Dzieje się tak przy modyfikacjach i zwykłej wersji gry, da się to jakoś naprawić?
 

blackero

blackero

Użytkownicy
posty175
Propsy6
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Mam problem, gdyż po zainstalowaniu DX11 w wersji 17.5 i normalmaps do G1 i graniu chwilę pojawiają się blackscreeny, znikają tekstury a czasem nawet psuje się tak zapis, że nie można go wczytać. Dzieje się tak przy modyfikacjach i zwykłej wersji gry, da się to jakoś naprawić?

Próbowałeś przy starszych wersjach DX11 do G1?
 

Splash

Splash

Moderator
posty3864
Propsy3081
ProfesjaNierób
  • Moderator

Splash
Moderator

[G½] Gothic DirectX 11 #2
#625 2018-12-08, 21:18(Ostatnia zmiana: 2018-12-08, 21:34)
Spróbuj wersji 17.6.4
Gothic 1: https://filehorst.de/download.php?file=ctgshnzc
Gothic 2 Noc Kruka: https://clockwork-origins.com/Gothic/downloads/D3D11%20CW.zip

Changelog wersji 17.6.4:
Statyczne cienie "aktualizują" się płynniej wraz z pozycją słońca
Naprawiono błąd powodujący crash przy próbie wyjścia z gry
SMAA jest wyłączone w zenach indoor. Powodowało to błędy z wyświetlaniem
Obiekty z włączoną opcją niewidzialności nie są już renderowane
Usunięto funkcję sprawdzającą dostępność aktualizacji. Użytkownicy Spine'a będą informowani przez aplikację o dostępnej aktualizacji
Normalmapy są teraz ładowane wyłącznie przez Spine
Każda modyfikacja może mieć własne normalmapy, które będą poprawnie wyświetlane (?). Dostępne w programie Spine od wersji 1.12.1
Ustawienia modyfikacji są teraz zapisywane i wczytywane poprawnie
Niektóre skróty klawiszowe modyfikacji zostały usunięte - między innymi odpowiedzialna za przeładowanie shaderów
Wprowadzono trochę drobnych zmian w kodzie w celu usprawnienia działania
Nowe zasoby dla światów mogą być teraz ładowane (?)
Naprawiono błąd w Gothic 1 uniemożliwiający wczytanie zapisu, który został wykonany w trakcie deszczu
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...

Beziak

Beziak

Użytkownicy
posty2
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
Okej ta nowa wersja działa poprawnie :D Dzięki :)
 

miner

miner

Użytkownicy
posty1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Witam, zainstalowałem sobie DX11 razem z vurts graphic overhaul i chciałem zagrać sobie z tą kombinacją w Złote Wrota, niestety zaraz po wyjściu ze świątyni moim oczom ukazała się magiczna bariera cała w teksturze kamienia z kanionu co po prostu wygląda na wielką kamienną kulę obejmującą dużą część mapy zamiast normalnej przezroczystej bariery jak z G1. Bez DX11 wszystko jest w porządku. Wszystko pobierałem przez Spine, da się coś z tym fantem zrobić? Proszę tylko o rady inne niż "po prostu graj bez dx11".
 

Hasers

Hasers

Użytkownicy
posty3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Czy istnieją normal mapy do Texture Pack'a Artemiano do G1 i G2 ?
 

Łzy Innosa

Łzy Innosa

Użytkownicy
posty43
Propsy1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Nie wiem, czy już było, ale co zrobić jeżeli noce sa tak czarne, ze nic nie widać?
 

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty876
Propsy282
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Na najnowszej wersji poprawione to chyba jest, ewentualnie można wgrać sobie sweetfx lub w ustawieniach grzebać bo chyba jest to zmienialne pod ctrl+f11
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

mathey

mathey

Użytkownicy
posty1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ktoś wie jak zapisać ustawienia spod CTRL+F11 na stałe? Wkurza to, że ciągle trzeba je samemu ustawić po wyłączeniu gry.

W katalogu System\GD3D11 jest plik UserSettings.bin i zapewne to jest magazyn ustawień DX11 ale za chiny ludowe nie wiem jak go edytować :D Po otwarciu edytorem tekstu pokazują się krzaczki.

Ostatnio robiłem SweetFX i potrzebowałem ustawić konkretną wartość kontrastu i jasności, bo suwakiem nie było takiej możliwości, np. 0.5 nie dało się ustawić. Odszukałem ten plik ale nic na jego temat w sieci nie znalazłem, więc sam wziąłem się za jego rozpracowywanie. Jak wskazuje rozszerzenie jest to zwykły plik binarny, więc do edycji trzeba mieć stosowny soft, najlepiej jakiś edytor heksadecymalny - ja używam HexEdit. Rozpracowałem tylko jasność i kontrast, ale można wszystko, wystarczy tylko zrobić kopię wspomnianego pliku, uruchomić gothica, zmienić wartość której pozycję chcemy sprawdzić w tym pliku i późnej wystarczy porównać gdzie nastąpiła zmiana wartości w tym pliku. Na początek polecam zawsze przed grzebaniem zrobić sobie kopię tego pliku. Następnie trzeba sobie przeliczyć konkretną wartość (w tym przypadku w reprezentacji ułamkowej) na postać binarną zapisaną jako hex wykorzystując np. tę stronę: http://www.binaryconvert.com/result_float.html
Później otwieramy plik heksedytorem i zmieniamy wartości pod pozycjami pokazanymi na obrazku poniżej, w sposób jaki tam został opisany. Zapisujemy opalamy gothica i jest tak jak chcieliśmy :)

Nie wiem czy Ciebie po takim czasie satysfakcjonuje ta odpowiedź, ale zapewne niejednemu się jeszcze przyda. U mnie po wrzuceniu SweetFX wcale nie było spoko na podanych wartościach jasności jakie trzeba ustawić (0.25 i 0.35), metodą prób i błędów doszedłem że ma być jasność 1.1 i kontrast 0.5 ale nie mogłem suwakiem tych wartości ustawić. Zbadanie tego pliku i ustawienie ręczne załatwiło sprawę, teraz Gothic wygląda po prostu przepięknie, nawet nie myślałem że coś takiego z prawie 20 letniego tytułu będzie można uzyskać. Mam dx11 same tekstury z l'hivera i wspomniany SweetFX.


 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry