G2NK Important nie działa 4247 11

O temacie

Autor Rogal123

Zaczęty 2.07.2015 roku

Wyświetleń 4247

Odpowiedzi 11

Rogal123

Rogal123

Użytkownicy
posty20
Propsy1
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Witajcie!
NPC, którzy mają zaznaczone w rozmowie important = TRUE nie zaczepiają mnie. Tzn. reagują na moją obecność, obracają w moją stronę i czekają, a kiedy ich zaczepię DOPIERO rozpoczyna się rozmowa. Co jest przyczyną?
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Ile ważą twoje pliki OU? Czy dialogi kompilujesz Spacerem?
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Rogal123

Rogal123

Użytkownicy
posty20
Propsy1
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Ou.bin  6MB
Ou.csl  7MB
Tak, Spacerem.
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Wagi o dziwi prawidłowe, jednak wciąż nie powinieneś kompilować Spacerem.
Poszukaj na forum narzędzia Redefix - albo na WoG-u - program jest po niemiecku, ale jest to wszystko na tyle intuicyjne, że nie potrzeba znajomości języka. Miałem identyczny problem 2 lata temu i po zaczęciu kompilowania Redefixem problem zniknął - tylko że moje pliki ważyły jeszcze kilkadziesiąt mb, mimo regularnego ich usuwania przed kompilacją nowych.
Aha i używając Redefixa nie musisz OU ręcznie usuwać.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
Redefixa masz tutaj, chyba się połapiesz w ustawianiu  parametrów.
Aha i nie używaj Spacera to kompilowania - GothicStarter_Mod do skryptów, Redefix do dialogów :ok:
 

Rogal123

Rogal123

Użytkownicy
posty20
Propsy1
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Dzięki, słyszałem o tym Redefixie, ale nie mogłem się zdecydować ;)
Ja reparsuję Gothic Starterem, tylko kiedy na bieżąco sprawdzam skrypty... Czyli nie muszę reparsować zawsze Spacerem skryptów przed kompilacją dialogów?
 

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
jasne ze nie
 

Rogal123

Rogal123

Użytkownicy
posty20
Propsy1
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Mhm, nadal to samo. Kompilowałem Redefixem według tego, co było napisane w jakimś temacie na forum założonego przez Sawika. Cóż, dalej to samo...
 

Rogal123

Rogal123

Użytkownicy
posty20
Propsy1
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Po wakacjach wróciłem do moddingu i nadal mam z tym problem, więc podbijam. Ktoś coś? Potraficie pomóc?
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Pokaż skrypt dialogu bo może nie spełniasz wymagań które ustawiłeś.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy593
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wnioskuje po tym: http://themodders.ovh/index.php?topic=24715.msg1211373 , że zapewne bohater nosi nowo dodany pancerz, którego nie przydzieliłeś nigdzie w funkcji C_PlayerHasFakeGuild. Zdejmij pancerz i sprawdź czy npc zareaguje prawidłowo i zagada pierwszy.

Rogal123

Rogal123

Użytkownicy
posty20
Propsy1
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Mylisz się...  Zostały wszystkie przydzielone, ale problem z tamtego tematu nadal się nie rozwiązał... Tutaj zaś wbiłem do C_PlayerHasFakeGuild i dałem warunki śmierci PC_Hero, by zastosowało tę funkcję. Uniknąłem w ten sposób szukania igły w stogu siana, czyli innymi słowy powodu. Na razie nie jest mi ta funkcja potrzebna, toteż mnie to nie boli, a jeśli jednak okaże się mi potrzebna... wtedy coś wymyślę. ;) W każdym razie dzięki.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry