[G2NK] Enklawa RU 38150 84

O temacie

Autor Tituf

Zaczęty 16.05.2015 roku

Wyświetleń 38150

Odpowiedzi 84

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Czy w tym mieście wszyscy to nieumarli? ;o
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Raczej tak, ale na powierzchnie raczej też wyjdziemy :D
 

Narkan

Narkan

Użytkownicy
posty435
Propsy115
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Wszystko fajnie ale czy musimy grać szkieletem? Troche według mnie lipny pomysł ale może jakoś z tego wybrną...
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Wszystko fajnie ale czy musimy grać szkieletem? Troche według mnie lipny pomysł ale może jakoś z tego wybrną...
Nie porzucą ten pomysł, bo to jest główne założenie moda. Pomyśl tak, że grając w gothica 1,2 i tłukąc szkielety masz szansę stać po drugiej stronie.

A granie nieumarłym sprawia, że rozgrywka i fabuła jest ciekawsza  :ok:
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
To nadaje oryginalności w tym modzie.
 

Kravis

Kravis

Użytkownicy
posty276
Propsy76
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Dla mnie jest to świetny pomysł, gdyż będzie to pierwszy mod, w którym to będziemy mieli możliwość gry prawdziwym pomiotem Beliara.  ^^
 

Tituf

Tituf

Użytkownicy
posty1481
Propsy813
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ekipa Undead Mod Team planuje wprowadzić kolejną 'nowinkę' w Enklavie. Główny bohater będzie miał do czynienia z postaciami o zupełnie zróżnicowanym charakterze. Podczas dialogów będzie mógł określić stopień ich nastawienia do siebie, ich humorek oraz wyczuć, czy rozmowę prowadzić pokojowo, a może z użyciem miecza... To oczywiście będzie miało swoje konsekwencje. Z niektórymi będzie się rozmawiać łatwo i przyjemnie, przy okazji otrzymując dodatkowe zadania, a niektóre postacie po prostu nie będą z nami w ogóle gadać!

Poniższy screen pochodzi z modyfikacji.
Spoiler


Freddy

Freddy

Użytkownicy
posty232
Propsy64
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Jestem ciekawy więc jak będzie wyglądał szkielet leżący na ziemi i animacja dobicia go.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders

Fabio
The Modders

G2NK Enklawa RU
#48 2015-06-08, 16:20(Ostatnia zmiana: 2015-06-08, 16:30)
Jestem ciekawy więc jak będzie wyglądał szkielet leżący na ziemi i animacja dobicia go.

Pewnie tradycyjnie chociaż dobijanie szkieleta to trochę bezsens, bo poza kośćmi to nic nie ma.

Glaca

Glaca

Użytkownicy
TheRouke (Роук)
posty540
Propsy49
ProfesjaNierób
  • Zbanowany
  • TheRouke (Роук)
Wymyślą jakoś to, w DS zrobili dla orka anim. :D
 
PL|RU|EN

Ukończone mody:

G1 Mroczne Tajemnice
G1 Edycja Rozszerzona
G1 Orcades
G2 Returning ReBalance 2.1
G2 Kyrus
G2 Podróżnik za Liniami Wroga
G2 Złote Wrota
G2 Dark Saga
G2 Z życia Złodzieja

gothic1210
  • Gość
Kopnięcie czaszki tak żeby odleciała od ciała byłoby spoko xD
 

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3403
ProfesjaNierób
  • Moderator
Obstawiam, że skończy się to tak samo jak w normalnym Gothicu - rozleci się.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Necro59

Necro59

Użytkownicy
Nekromanta
posty1002
Propsy98
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Nekromanta
Pomysł z oderwaniem czaszki na propsie (serio), ponieważ od czaszki mogą zależeć siły życiowe. :)
 
"Jestem NAJLEPSZYM Nekromantą na świecie, jedynym władcą podziemi, ożywieńców, i demonów... Dziwko!"

PC, na którym siedzę:

Karta Graficzna: GeForce GTX 550Ti
Procesor: Intel(R) Core(TM) Quad CPU Q9300 @ 2.50GHz
Pamięć: 3,00GB pamięci RAM (użyteczne 3,00 GB)
System Operacyjny: Windows 7 Ultimate.

Freddy

Freddy

Użytkownicy
posty232
Propsy64
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Od kiedy nieumarli mają siły życiowe? Nimi kieruje magia, i mogą sobie spokojnie biegać bez czaszki. Inna sprawa jest natomiast, jeżeli chodzi o dobice, bo wtedy szkielety mają już i tak pogruchotane wszystkie kości, więc magia już niewiele zdziała, i wtedy oderwanie czaszki jest takim ,,ciosem kończącym" pozbawiającym ich ostatniego połączenia z siłami magicznymi.
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
:D pierdolicie, "zycie" szkieletów nigdy nie miało w siebie nic logicznego. Jak ich trzyma po kupie magia to by ich odbudowała z powrotem. Ale to gra a wiec będą zdychać jak wszystko - po utracie PZ 
 


Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
:D pierdolicie, "zycie" szkieletów nigdy nie miało w siebie nic logicznego. Jak ich trzyma po kupie magia to by ich odbudowała z powrotem. Ale to gra a wiec będą zdychać jak wszystko - po utracie PZ
Magia tylko ozywila szkielet, nie ma opcji o ich odbudowaniu.
 

Fareus

Fareus

Labirynt
posty428
Propsy646
Profesjabrak
  • Labirynt
Kurwa, jacy specjaliści.
 
Jebać homo i lewaków, bóg, honor, ojczyzna ~ Jezus Chrystus 27r. n.e. Jerozolima, marsz antyrzymski

Necro59

Necro59

Użytkownicy
Nekromanta
posty1002
Propsy98
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Nekromanta
No miałem na myśli siły magiczne :) Ale to trochę dziwne, bo jak SO kierował szkieletami, to po utracie łączności z tą magią powinny się rozpaść, ponieważ magia już ich nie trzyma przy "życiu" :hmmm:
 
"Jestem NAJLEPSZYM Nekromantą na świecie, jedynym władcą podziemi, ożywieńców, i demonów... Dziwko!"

PC, na którym siedzę:

Karta Graficzna: GeForce GTX 550Ti
Procesor: Intel(R) Core(TM) Quad CPU Q9300 @ 2.50GHz
Pamięć: 3,00GB pamięci RAM (użyteczne 3,00 GB)
System Operacyjny: Windows 7 Ultimate.

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Co ty pieprzysz Necro   :facepalm:  Szkielety były już dawno przed SO, choćby w g1, po g3 też były.  To magia beliara ożywiała szkielety, SO nie jest beliarem  -_-

SO to jest zwyczajny smok ożywiony, a nie jakiś bóg.  :|
Czytajcie dialogi ludzie!  :ok:
 

Glaca

Glaca

Użytkownicy
TheRouke (Роук)
posty540
Propsy49
ProfesjaNierób
  • Zbanowany
  • TheRouke (Роук)
Hmm jakieś nowy SSy są? Jakieś postępy? Bo się nie mogę doczekać.
 
PL|RU|EN

Ukończone mody:

G1 Mroczne Tajemnice
G1 Edycja Rozszerzona
G1 Orcades
G2 Returning ReBalance 2.1
G2 Kyrus
G2 Podróżnik za Liniami Wroga
G2 Złote Wrota
G2 Dark Saga
G2 Z życia Złodzieja


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry