Gothic - dezintegracja autonamierzania 19529 51

O temacie

Autor projekt

Zaczęty 6.04.2015 roku

Wyświetleń 19529

Odpowiedzi 51

projekt

projekt

Użytkownicy
posty6
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam. Ciekawi mnie pewna rzecz dotyczące gry Gothic. Czy możliwe jest ingerowanie w silnik ZenGin na tyle by wyłączyć automatyczne namierzanie obiektów i celów?
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Tak, jest to możliwe, modderzy z Niemiec i Rosji prezentowali nagrania z widocznymi takimi zmianami.
Możliwe jest ingerowanie w silnik nie tylko "na tyle". Można ingerować ile się chce. Można nawet go przepisać od zera ("ingerencja 100%"). Po prostu im większa ingerencja, tym więcej pracy. A zawsze jest co najmniej sporo, bo nie ma dostępu do kodu źródłowego.

carelion

carelion

RaveN Studio
Moete Kita Zo!
posty153
Propsy73
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Moete Kita Zo!
Co do samego wyłączenia namierzania nie potrzebna jest edycja silnika gry, wystarczy że w pliku Focus.d ustawisz by nie reagował na nich.
 


carelion

carelion

RaveN Studio
Moete Kita Zo!
posty153
Propsy73
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Moete Kita Zo!
Obrażenia są zadawane, ale niestety postać nie obraca się się w pionie z ruchem kamery przez co nie można strzelać w górę i w dół.
 

Skajlan

Skajlan

Użytkownicy
posty37
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Toć to już 85% strzelania jak w G3, tylko kursora i animacji ruszania kuszą/łukiem w górę i dół nie ma :D
 


projekt

projekt

Użytkownicy
posty6
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Taaa tylko jak to zrobić... :trollface:
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Gotowca nie dostaniesz, a już na pierwszy rzut oka widać, że "próbujesz" je wyłudzać.

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
@projekt albo jesteś multi Zagłoby, albo chcesz znaleźć gotowce by moc mu zaoferować pomoc z tym projektem , nie wierze ze te pytania są tu dzisiaj przez przypadek  :pokerface:
 


inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Sprawdziłem go od razu. To po prostu wyjątkowo nieogarnięty gimnazjalista bez powiązania z Zagłobą. Tutaj rekrutuje do swojego projektu:
http://gothic3zewmroku.blogspot.com/p/doacz-do-nas.html
Cytuj
Jeśli znasz fabułę, jesteś fanem serii Gothic i znasz się na programowaniu to dołącz do naszego Teamu. Stwórzmy razem godne zakończenie serii Gothic! Przy okazji będziesz mógł zaprezentować swoje umiejętności i doświadczenie (w szkole, pracy, CV) - współpracy z zespołem, projektowania, programowania, umiejętności aktorskich, itp.

Jeśli się wahasz - zapraszamy na spotkanie gdzie dokładniej zaprezentujemy ci ten temat (sprawdź w informacjach po prawej).

Korzyści dla twórców to:
* Darmowa Pełna Wersja Gry Gothic III Zew Mroku.
* Darmowa reklama swoich umiejętności.
* Możliwe drobne wynagrodzenie.

Jak wygląda praca w gildii twórców Gothic III ZM?
  Przede wszystkim na luzie. Co Niedziele Gildia Twórców spotyka się na konferencji na Skype.
  Każdy z twórców zostaje administratorem - otrzymuje login i hasło do tego konta "Bezimienny".
  Na dysku Google (tego kąta) - będą gromadzone wszystkie dokumenty i prace do gry.

Czekamy na fanów, którzy poświęcą swój czas i umiejętności dla osiągnięcia wspólnej gry. Potrafiących zająć się choć jednym z poniższych zadań:
- Przynajmniej standardowa znajomość programowania gry Gothic (I lub II).
Inne kwiatki:
Cytuj
NOWY GOTHIC III

Projekt jest bardzo ambitny i poważny. Gothic III Zew Mroku to nie żaden luźny mod, traktujemy go jak prawdziwą i prawowitą kontynuacje. Planujemy nawet wynajęcie (przynajmniej) Pana Jacka Mikołajczaka, by ponownie udostępnił głos Bezimiennemu, Adama Baumana (jak Diego), oraz Tomasza Marzeckiego (jako Xardas). Pierwszy raz w historii świata nastąpiła taka sytuacja, w której - fani - sami wzierni w ręce firmowy projekt. Tylko z pomocą wielkich fanów serii nie może się nie udać.
Cytuj
Gothic III Zew Mroku - będzie mroczną, fantastyczną, nieliniowa grą RPG, osadzona w całkowicie otwartym świecie. Będzie bezpośrednią kontynuacyjną Gothic i Gothic 2 Noc Kruka.

"(...) Moim władcą jest Pan Ciemności. Znasz go. Słyszysz jego zew. Moje armie powstaną wkrótce z jego imieniem na ustach, a świat spowije wieczny mrok. (...)"
- Smok Ożywieniec (GII)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nowy Gothic III będzie wykonany na odnowionym silniku ZenGin z poprzednich części - (obejmuje ją general public w modyfikacjach i filmach). Nie wiadomo Jeszce czy będzie oddzielnym programem czy może tylko modyfikacją. Oto lista zmian które zostały zaakceptowane przez gildie twórców. Są to zadania z którymi będziemy musieli się zmierzyć.
(poniżej masa absurdalnych pomysłów)

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Wyszedłem, gdy zobaczyłem napisane
"kac scenek"

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Pytanie moje brzmi: na chuj robić coś takiego na przestarzałym ZenGinie zamiast na jakimś nowszym silniku, takim jak UE 4?
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
A moje pytanie brzmi: dlaczego zadajesz takie pytanie widząc poziom intelektualny autora tego tekstu?
Właściwie skoro uważasz że robienie tego na nowym silniku miałoby sens to już znam odpowiedź na moje pytanie :lol2:

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Mhm ambitny projekt, być może do nich dołączę.  ^^
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Wyszedłem, gdy zobaczyłem napisane
"kac scenek"
To jest lepsze:
Cytuj
ANKIETA. Których bohaterów najlepiej wspominasz? Możesz wybrać kilku.
Jedną z postaci jest niejaki "Wrzut" :F
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
A moje pytanie brzmi: dlaczego zadajesz takie pytanie widząc poziom intelektualny autora tego tekstu?
Właściwie skoro uważasz że robienie tego na nowym silniku miałoby sens to już znam odpowiedź na moje pytanie :lol2:
Nie powiedziałem że ma, ale na pewno byłoby szybsze i lepsze niż w zasadzie przeprogramowywanie połowy silnika, patrząc na to co autor napisał w swoich pomysłach.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Nie wydaje mi się, aby potrzeba było przeprogramować połowy silnika z listy u góry.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Jakieś (dość zaawansowane zmiany) były by niezbędne, a na razie wszystko wskazuje na to że autor tekstu nie ma zielonego pojęcia o programowaniu (i oczywiście żadnej z tych rzeczy "jeszcze" nie zrealizował).
Cytuj
Odświeżony system graficzny -
Widowiska na niebie. - Zaćmienia słońca, fazy księżyca, inne planety, rój meteorów. ulepszona burza.
Pogoda. - Podmuchy wiatru podczas burzy itp.
Woda. - Możliwe realistyczne morza i jeziora. Lekkie odbicie lustrzane. Fale. Różne odcienie.
Opcje, ustawienia -
Więcej opcji ustawień obrazu i grafiki (z podkreśleniem na zanikanie obiektów).
Plastyczne paski informacyjne. - Wszystkie paski pomocnicze będzie można chować i wyświetlać jednym przyciskiem. Opcje w menu, które pozwolą ustalić położenie pasków informacyjnych i ilość wyświetlanych okienek w ekwipunku. Nowy pasek energii, czyli razem trzy, plus pasek tlenu, czyli razem cztery.
Odświeżony ekwipunek. - Ekwipunek będzie połączeniem tego z G1 i G2. Czyli będzie podzielony na sekcje; różne, oręż, magia, mikstury, strój, dokumenty, mapy, żywność. Ilość okienek będzie do ustawienia w opcjach, standardowo będą to trzy okienka w szerokości. Otwierając ekwipunek także podczas handlu pojawi się ściąga atrybutów postaci.
Szybki zapis i automatyczny zapis.
Dodatkowe możliwości -
W kupie siła. - Możliwość gry w dwie osoby za pomocą połączenia LAN.
Tryb Wieloosobowy - Możliwe że w końcowych fazach realizacji nowego Gothic połączymy siły z jednym z istniejących gier Gothic MMO. Co umożliwi łatwy dostęp do wersji serwerowej.

Skajlan

Skajlan

Użytkownicy
posty37
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A może to geniusz? Syn jednego z twórców pierwszego Gothica, wyrzutek z Ubisoftu? Dlaczego od razu go przekreślacie :D W swoim poście zaczyna zdania z wielkiej litery, używa polskich znaków, to już coś w dzisiejszym internetowym świecie.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry