[G2NK] Insygnia Prolog/Das Wappen - Prolog PL 148662 380

O temacie

Autor Abaddon

Zaczęty 13.02.2015 roku

Wyświetleń 148662

Odpowiedzi 380

Freddy

Freddy

Użytkownicy
posty232
Propsy64
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Mam problem w zadaniu test zaufania, a mianowicie przy 1 rozmowie z kucharze pobiłem go i teraz nie mam opcji dialogowej, żeby gotował ten gulasz raz w tygodniu.
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
To nie dobrze, najlepiej wczytaj grę sprzed pobicia go.  Tam było jakieś zadanie, że trzeba go bić?
 

Freddy

Freddy

Użytkownicy
posty232
Propsy64
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Były 2 opcje dialogowe, jedna z miłą rozmową, a druga z obrażeniem go, za co on mnie zaatakował. Po pobiciu wstał i uzyskałem te same informacje, co np. Wiśnia na yt podczas miłej rozmowy. I wszystko dalej było tak samo, z tym wyjątkiem, że trzeba było samu kupić pieprz w mieście, aż do tej pory, kiedy szef kopalnii kazał mu powiedzieć, że ma gotować gulasz raz w tygodniu.
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Wczytać najlepiej, innej opcji raczej nie ma. 
 

Freddy

Freddy

Użytkownicy
posty232
Propsy64
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Niestety, sejva z przed walki nie mam, próbowałem te które mam, ale żaden nie pomaga. Może ktoś miał taki problem i wie co zrobić, bo to może być błachostka typu wyrzucenia gdzieś receptury przy nim i wzięcia jej jeszcze raz.
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Modyfikacja Insygnia cały czas powstaje w pełnej wersji :) Założenia będą te same - dwie gildie Magowie Ognia i Gwardia, z tym że pełna wersja planowana jest na 80-100 godzin gry.

A oto garść screenów z pełnej wersji:




 

WorldDelete

WorldDelete

Użytkownicy
posty5
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy

WorldDelete

G2NK Insygnia Prolog PL
#206 2015-03-30, 19:49(Ostatnia zmiana: 2015-04-01, 18:34)
Kody do zamków skrzyń w miasteczku z I-go aktu:

1. Magazyn łuczarza (za jego domem): drzwi - PPLLPL, skrzynia - PPPLPLL
2. Magazyn gwardii w górnej częśći miasta (u Benusch'a): LPPLPPP
3. Domek obywateli na targowisku obok ławki kapitana gwardii, stojąc frontalnie to od lewej: 1- LLLP, 2- otwarte, 3- otwarte, 4- PPLL, 5- LPPL
4. Dom Wernher'a: LPLLPPPLP
5. Hotel Albina, stojąc frontalnie to od lewej: 1- otwarte, 2- LLPL, 3- LPLP, 4- LPPL
6. Dom kowala Hantz'a: LPLLPL
7. Dom Hilgara (handlarza ryb): PPLLPPLL
8. Magazyn gwardii na targowisku (klucz do drzwi jedynie przez kradzież kieszonkową, II Akt, około 55 zręczności wystarczy, żeby okraść Benusch'a), stojąc frontalnie to od lewej: 1-LPLPPLPLLP, 2-LPPLPPLLPLLPLPLPLPPLPLLPPLLPPPPLPPLLPLPL

Na razie tyle, znajdę jakieś to dodam tutaj do listy. Pozdrawiam.

PS. Jest na necie jakiś poradnik do tego moda w języku polskim??


 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Poradnika nie ma, jedynie mini FAQ do najtrudniejszych zadań w pierwszym poście :)
 

Dreamerion

Dreamerion

RaveN Studio
too old too cold
posty508
Propsy809
ProfesjaKompozytor
  • RaveN Studio
  • too old too cold
To stylizowanie na G1 sprawia, że mod jest po prostu brzydszy.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

G2NK Insygnia Prolog PL
#209 2015-03-30, 22:58(Ostatnia zmiana: 2015-03-30, 23:29)
To stylizowanie na G1 sprawia, że mod jest po prostu brzydszy.
Ale za to bardziej klimatyczny :D

@Fabiosek  Jakość, jakością, ale tex g1 sa po prostu bardziej klimatyczne od tex g2. Musimy czekać na gothic reoladed mod  :cool:
Tak wiem, dla ciebie klimatyczne oznacza brzydkie i ze słabą jakością.
Nie, po prostu nie patrze na jakość, a klimat tex. Twoja logika mnie po prostu rozwala  :lol: :lol2:
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
To stylizowanie na G1 sprawia, że mod jest po prostu brzydszy.
Ale za to bardziej klimatyczny :D

Pojebało cię chyba. Te tekstury skał są tak ohydne, że twórcy powinni jebnąć się na dekiel z tą stylizacją w ten oto sposób. Tak wiem, dla ciebie klimatyczne oznacza brzydkie i ze słabą jakością.

dinozaur7

dinozaur7

Użytkownicy
posty246
Propsy56
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Fabiosek chyba się pomylił. Mod zyskał bardzo dużo dzięki tej modyfikacji. na teksturach z gothica 2 mod byłby za kolorowy.
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Co kto woli, jednym odpowiada klimat z G1, a innym z G2NK. Tekstury i muzyka mają na to istotny wpływ. 
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Fabiosek chyba się pomylił. Mod zyskał bardzo dużo dzięki tej modyfikacji. na teksturach z gothica 2 mod byłby za kolorowy.

Bez przesady gościu. Nikt nie mówi tu o teksturach z G2. Freedy textur patch ładnie prezentowałby się na tej modyfikacji, mogli dać chociaż skały.

Dawipir

Dawipir

Użytkownicy
Dyktator
posty157
Propsy34
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
  • Dyktator
To jest Prolog....
A jest temat o pełnej wersji moda?
Jeśli tak,to na jakim jesteście etapie?
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Nie rozumiem. Jacy my? Przecież to niemiecki mod, a my tylko przetłumaczyliśmy, tak jak wszystkie inne mody.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Fabiosek chyba się pomylił. Mod zyskał bardzo dużo dzięki tej modyfikacji. na teksturach z gothica 2 mod byłby za kolorowy.

Bez przesady gościu. Nikt nie mówi tu o teksturach z G2. Freedy textur patch ładnie prezentowałby się na tej modyfikacji, mogli dać chociaż skały.
Zawsze możesz podmienić na swój użytek :)
 

dinozaur7

dinozaur7

Użytkownicy
posty246
Propsy56
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Dawipir ogarnij się lekko. Recovery team to team tłumaczący mody zagraniczne a nie ich twórcy.
 

Dawipir

Dawipir

Użytkownicy
Dyktator
posty157
Propsy34
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
  • Dyktator
Nie rozumiem. Jacy my? Przecież to niemiecki mod, a my tylko przetłumaczyliśmy, tak jak wszystkie inne mody.

Wybacz,ale chodzi mi czy niemcy zrobili już moda?
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Tak, wszystkie mody od naszego teamu to dzieła Rosjan i Niemców.
 


0 użytkowników i 6 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry