Kody do zamków skrzyń w miasteczku z I-go aktu:
1. Magazyn łuczarza (za jego domem): drzwi - PPLLPL, skrzynia - PPPLPLL
2. Magazyn gwardii w górnej częśći miasta (u Benusch'a): LPPLPPP
3. Domek obywateli na targowisku obok ławki kapitana gwardii, stojąc frontalnie to od lewej: 1- LLLP, 2- otwarte, 3- otwarte, 4- PPLL, 5- LPPL
4. Dom Wernher'a: LPLLPPPLP
5. Hotel Albina, stojąc frontalnie to od lewej: 1- otwarte, 2- LLPL, 3- LPLP, 4- LPPL
6. Dom kowala Hantz'a: LPLLPL
7. Dom Hilgara (handlarza ryb): PPLLPPLL
8. Magazyn gwardii na targowisku (klucz do drzwi jedynie przez kradzież kieszonkową, II Akt, około 55 zręczności wystarczy, żeby okraść Benusch'a), stojąc frontalnie to od lewej: 1-LPLPPLPLLP, 2-LPPLPPLLPLLPLPLPLPPLPLLPPLLPPPPLPPLLPLPL
Na razie tyle, znajdę jakieś to dodam tutaj do listy. Pozdrawiam.
PS. Jest na necie jakiś poradnik do tego moda w języku polskim??