Tekstury Maliksoft'a 257759 462

O temacie

Autor Maliksoft

Zaczęty 19.01.2015 roku

Wyświetleń 257759

Odpowiedzi 462

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
Mógł byś zrobić połączenie zbroi Thorusa i Gwardii królewskiej?
 

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Wątpię że Ci odpisze, długo go już nie ma.
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

Maliksoft

Maliksoft

Użytkownicy
st. szer. Malikowski
posty104
Propsy249
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • st. szer. Malikowski
Żyje ludzie! Tylko teraz nie mam za bardzo czasu na robienie Tekstur, bądźcie cierpliwi :D
 

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
A umiał byś edytować mape tak żeby np. usunąć nowy obuz albo zrobić mapę dla nowego świata?
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
@up
Nie karmcie trolla :facepalm:
 

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
 

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
https://www.youtube.com/watch?v=HGlawYqPyVM
 

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
Acha ja się tylko zapytałem a ten z trollami wyjeżdża.
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Swoim poziomem intelektualnym oraz ortografią wyrobiłeś sobie taką opinię, więc nie miej pretensji :lol2:
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
Jeśli chodzi o tarczę to nie moja wina że miałem problemy a ortografia jest dlatego że pisze na fonie
 

Maliksoft

Maliksoft

Użytkownicy
st. szer. Malikowski
posty104
Propsy249
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • st. szer. Malikowski
Mógł byś zrobić połączenie zbroi Thorusa i Gwardii królewskiej?

Takie może być? :P

Ciężka zbroja Gwardii Królewskiej:


 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
WOW :O Kozackie.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.

Kogaan

Tekstury Maliksoft\'a
#152 2015-11-15, 17:46(Ostatnia zmiana: 2015-11-15, 17:59)
wow dzięki zara pokaże efekt w grze.

Post połączony: 2015-11-15, 17:59
http://iv.pl/images/48197868578789114829.png jak dla mnie super
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Widać że wykorzystujesz jeszcze tekstury gothica za podstawę, ale coraz lepiej ci idzie z teksturami :)
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Widać że wykorzystujesz jeszcze tekstury gothica za podstawę, ale coraz lepiej ci idzie z teksturami
Myśle, że taki jest wlasnie zamysł, nie odchodzić zbytnio od realiów i klimatów a tworzyć coś dobrego i poprawionego :P
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Cytuj
Widać że wykorzystujesz jeszcze tekstury gothica za podstawę, ale coraz lepiej ci idzie z teksturami
Myśle, że taki jest wlasnie zamysł, nie odchodzić zbytnio od realiów i klimatów a tworzyć coś dobrego i poprawionego :P
Za to zrobienie zupełnie nowych tekstur, to poziom wyżej  :ok:  Takie tekstury Rysy zbroi ER/ZW są nie klimatyczne? Raczej nie ;d  Aczkolwiek tak tylko wspomniałem, bo wiem że to w chuj praktyk wymaga w teksturach :)
 

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
A umiał byś edytować mape tak żeby np. usunąć nowy obuz albo zrobić mapę dla nowego świata?
?
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Dla mnie czarną magią są zabawy w 3D
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Gizbor17

Gizbor17

Użytkownicy
janusz grafiki
posty352
Propsy493
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • janusz grafiki
Mógł byś zrobić połączenie zbroi Thorusa i Gwardii królewskiej?

Takie może być? :P

Ciężka zbroja Gwardii Królewskiej:

Spoiler

Czemu przerabiasz czyjeś tekstury nie pisząc nic o tym?
http://tramis.cba.pl/
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
I nagle ludzie przestali uznawać maliksofta za grafika :<
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 3 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry