Tekstury Maliksoft'a 257524 462

O temacie

Autor Maliksoft

Zaczęty 19.01.2015 roku

Wyświetleń 257524

Odpowiedzi 462

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Dlaczego? Grafikiem jest dobrym. Co prawda troche, nawet mocno, oszukiwal, skoro przerabial czyjes inne zbroje, jednak i przy tym wykazał sie umiejetnosciami bo tworzyl dobre przerobki. Jednak jakis lincz sie nalezy.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty647
Propsy204
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A było tak pięknie .... Zed bardzo ciekawe prace może zrób sobie temat na forum i publikuj
 

Gizbor17

Gizbor17

Użytkownicy
janusz grafiki
posty352
Propsy493
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • janusz grafiki
A było tak pięknie .... Zed bardzo ciekawe prace może zrób sobie temat na forum i publikuj
http://tramis.cba.pl/ - to nie jest moje portfolio, chyba że chodzi Ci o inne prace
 

Maliksoft

Maliksoft

Użytkownicy
st. szer. Malikowski
posty104
Propsy249
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • st. szer. Malikowski
Mógł byś zrobić połączenie zbroi Thorusa i Gwardii królewskiej?

Takie może być? :P

Ciężka zbroja Gwardii Królewskiej:

Spoiler

Czemu przerabiasz czyjeś tekstury nie pisząc nic o tym?
http://tramis.cba.pl/

Pisałem już kiedyś że wiekszość nie robie od zera. To co znajdę w necie to służy mi jako materiały, i właśnie o to tu chodzi żeby zrobić coś NOWEGO.
 

Gizbor17

Gizbor17

Użytkownicy
janusz grafiki
posty352
Propsy493
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • janusz grafiki
Mógł byś zrobić połączenie zbroi Thorusa i Gwardii królewskiej?

Takie może być? :P

Ciężka zbroja Gwardii Królewskiej:

Spoiler

Czemu przerabiasz czyjeś tekstury nie pisząc nic o tym?
http://tramis.cba.pl/

Pisałem już kiedyś że wiekszość nie robie od zera. To co znajdę w necie to służy mi jako materiały, i właśnie o to tu chodzi żeby zrobić coś NOWEGO.
No to jeśli chcesz zrobić coś NAPRAWDE NOWEGO to może zrób własną teksturę od zera?
Wykorzystując np. te materiały http://www.textures.com/ 
i korzystając np. z tego poradnika http://themodders.org/index.php?topic=5133.0
Sam zaczynałem od przerabiania gothicowych tekstur (i chyba kazdy gothicowy grafik xd), ale doszedłem do wniosku że lepiej będzie jeśli zacznę robić wszystko sam i źle na tym nie wyszedłem :) . Obecnie potrafię zrobić naprawdę dobrą teksturę pod każdy model.
 

Maliksoft

Maliksoft

Użytkownicy
st. szer. Malikowski
posty104
Propsy249
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • st. szer. Malikowski
Generalnie bazuje na standardowych texturach, a że ostatnio czasu takowego nie posiadam to ispiruje się wszystkim co wpadnie w ręce, a zrobienie całkiem nowej textury pochłania mi sporo czasu, sam o tym dobrze wiesz. :) A textur stworzonych od zera mam już kilka na koncie np. Zbroja Krasnoluda, Szata Arcymaga itp.
 

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
Jeszcze jak bym mógł prosić o jedną texturke a chodzi o połączenie stroju kowala z g1 i z g2 a konkretniej chodzi mi oto żeby textura z g1 miała rękawy itd. bo inaczej jak ją założę na strój kowala to taki Bennet będzie miał rękawy ze swojej skóry.
 

Vanarius

Vanarius

Riquer Team
Początkujący Modder
posty332
Propsy62
ProfesjaGrafik 3D
  • Riquer Team
  • Początkujący Modder
Zajebiste tekstury :), sam takie chciałbym robić, no ale mam dwie lewe ręce :P.
Napisałem ci na PW,, o małą prośbę :) Myślę że odpiszesz.
 

Gizbor17

Gizbor17

Użytkownicy
janusz grafiki
posty352
Propsy493
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • janusz grafiki
Zajebiste tekstury :), sam takie chciałbym robić, no ale mam dwie lewe ręce :P.
W czym one są takie zajebiste?
 

Vanarius

Vanarius

Riquer Team
Początkujący Modder
posty332
Propsy62
ProfesjaGrafik 3D
  • Riquer Team
  • Początkujący Modder
Zajebiste tekstury :), sam takie chciałbym robić, no ale mam dwie lewe ręce :P.
W czym one są takie zajebiste?
Po prostu, podobają mi się :D
 

Maliksoft

Maliksoft

Użytkownicy
st. szer. Malikowski
posty104
Propsy249
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • st. szer. Malikowski
Jeszcze jak bym mógł prosić o jedną texturke a chodzi o połączenie stroju kowala z g1 i z g2 a konkretniej chodzi mi oto żeby textura z g1 miała rękawy itd. bo inaczej jak ją założę na strój kowala to taki Bennet będzie miał rękawy ze swojej skóry.

O to chodzi?

Strój Kowala dwie wersje:





 

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
O tą drugą mi chodziło wielki wielki dzięki.
 

Maliksoft

Maliksoft

Użytkownicy
st. szer. Malikowski
posty104
Propsy249
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • st. szer. Malikowski
Witam wszystkich :)


Druga wersja tej zbroi którą kiedyś znalazłem w necie:

 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Maliksoft spróbuj przerobić textury mieczy, nie kiedy robię modele na gothicowych texturach, a przydało by się coś nowego.
 

Vanarius

Vanarius

Riquer Team
Początkujący Modder
posty332
Propsy62
ProfesjaGrafik 3D
  • Riquer Team
  • Początkujący Modder
Maliksof, może zrobić Szatę Maga Ziemi oraz nowicjusza Ziemi?

Post połączony: 2015-11-21, 20:51
Maliksoft, może zrobić Szatę Maga Ziemi oraz nowicjusza Ziemi?
 

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
Mógłbyś zrobić textury runy przemiany w zębacza w  polną bestię brzytwę ognistego jaszczura ogara ogromnego szczura itd. chodzi o wygląd run taki jaki był w g1 jak by coś to podaje link do tych co są jak by ci się chciało to zrobić to bym cię jeszcze prosił żebyś zmienił ich kolor na taki zielony jak ma teleport na bagna i jak by coś to możesz wykorzystać wszystkie miejsca oprócz teleportów czarnych miejsc i istniejących przemian czyli masz do dyspozycji 33 miejsca. http://chomikuj.pl/Kkkacper2001/Galeria
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Mógłbyś zrobić textury runy przemiany w zębacza w  polną bestię brzytwę ognistego jaszczura ogara ogromnego szczura itd. chodzi o wygląd run taki jaki był w g1 jak by coś to podaje link do tych co są jak by ci się chciało to zrobić to bym cię jeszcze prosił żebyś zmienił ich kolor na taki zielony jak ma teleport na bagna i jak by coś to możesz wykorzystać wszystkie miejsca oprócz teleportów czarnych miejsc i istniejących przemian czyli masz do dyspozycji 33 miejsca. http://chomikuj.pl/Kkkacper2001/Galeria
Może frytki do tego? :)
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
Twoja odpowiedź jest bez sensu bo się go tylko spytałem czy mugłby to zrobić
 

Maliksoft

Maliksoft

Użytkownicy
st. szer. Malikowski
posty104
Propsy249
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • st. szer. Malikowski
Mógłbyś zrobić textury runy przemiany w zębacza w  polną bestię brzytwę ognistego jaszczura ogara ogromnego szczura itd. chodzi o wygląd run taki jaki był w g1 jak by coś to podaje link do tych co są jak by ci się chciało to zrobić to bym cię jeszcze prosił żebyś zmienił ich kolor na taki zielony jak ma teleport na bagna i jak by coś to możesz wykorzystać wszystkie miejsca oprócz teleportów czarnych miejsc i istniejących przemian czyli masz do dyspozycji 33 miejsca. http://chomikuj.pl/Kkkacper2001/Galeria

Na razie nie zrobię bo mam inne plany :)

Zbroja Paladyna Nowa

 

Maliksoft

Maliksoft

Użytkownicy
st. szer. Malikowski
posty104
Propsy249
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • st. szer. Malikowski

Maliksoft

Tekstury Maliksoft'a
#179 2015-12-06, 18:04(Ostatnia zmiana: 2015-12-28, 21:12)
Miałem więcej czasu i zrobiłem 3 textury ciała Bezia oraz pancerz Ceremonialny :)

Kombinezon Krypty 13 Fallout (Długi rękaw)



Kombinezon Krypty 13 Fallout (Krótki rękaw)



Letho z Gulety



Pancerz Ceremonialny





 


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry