Żadna - A kto Ci powiedział że będziemy powielać jakiekolwiek schematy z innych produkcji ?
Głównie Ty sam, w wielu poprzednich postach, ale także w swoim następnym:
Nie, mechanika będzie bliźniacza względem gothica
Chcę tylko zwrócić uwagę na to, że jeśli decydujecie się na komercjalizację gry, to zrobienie czegoś, co w praktyce będzie kopią czegoś innego, i spodziewanie się za to zapłaty, nie jest w żaden sposób rozsądne. Jeśli już rzucacie się na projekt komercyjny, to radzę raczej przemyśleć całą sprawę i zbudować całe uniwersum, mechanikę i fabułę od zera. Wiem - skopiować sprawdzone metody z Gothica jest łatwiej i jest to mniej ryzykowne, ale zastanówcie się, czy na dłuższą metę nie jest to strzał w stopę. Wierzę w Was i uważam, że jesteście w stanie "myśleć poza pudełkiem", czyli poza "dwuręcznymi mieczami", "miksturami do picia", "kręgami magii", "magicznymi barierami", "koloniami karnymi" itd. Liczę na Was!
bo robienie totalnej konwersji Gothica na innym silniku oraz robienie komercyjnej gry, która powiela schematy z innej produkcji to dwie różne rzeczy.
No jasne, zostało to jasno powiedziane w "zapowiedzi":
Dlatego mówię, że to co miało sens przy fanowskiej konwersji, nie ma już sensu przy projekcie autonomicznej gry.