P01R - Unreal Engine 4 powered cRPG - wątek oficjalny. 77225 144

Ankieta

Czy wg. Ciebie w grze powinna pojawić się dodatkowa opcja nauki i rozwoju nowych, zbalansowanych umiejętności ( Perk'ów ) ?

Zdecydowanie tak ! Perki to super sprawa - świetnie urozmaicają system rozwoju bohatera !
7 (38.9%)
Raczej tak - może z tego wyjść coś fajnego
6 (33.3%)
Nie jestem pewien - ani tak, ani nie
2 (11.1%)
Raczej nie - wole robić to "klasycznie"
0 (0%)
Zdecydowanie nie ! Toż to rozbój w biały dzień !
3 (16.7%)

Głosów w sumie: 17

Głosowanie skończone: 2015-04-22, 19:44

O temacie

Autor Zagłoba

Zaczęty 10.01.2015 roku

Wyświetleń 77225

Odpowiedzi 144

Quatrosss

Quatrosss

FatDragon Game Dev.
posty62
Propsy9
ProfesjaProducent
  • FatDragon Game Dev.
A możesz napisać coś więcej? Jak będzie wyglądała magia, architektura, ubiory ludzi? Jakieś konkretne lokacje, krainy geograficzne, klimat, pory roku?
https://www.youtube.com/watch?v=VihknPVysY8
(te dwa słowa na końcu sobie wymaż)
Sugerujemy się większymi RPG'ami. Głównie Gothic'iem. Oczywiście pojawi się mnóstwo zmian ale i tak w dużej mierze odpowiedziałem na twoje pytanie.
 

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Żadna Głupia Spółgłoska - tak jak to wyjaśnił Quatrosss, ale szczegółów dowiecie się w odpowiednim czasie, rozumiem waszą ciekawość ale teraz chcemy skupić się na pracy, bo siedzenie na forum i odpowiadanie na pytania to wbrew pozorom pracochłonne zajęcie. pzdr
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Jestem w to troszeczkę zamieszany, więc pozwolę sobie odpowiedzieć :D
Uniwersum jest mocno inspirowane Gothicowym - różnice wynikają między innymi z tego, aby nie dało się posądzić grupy o plagiat.
Jest jednak zarazem jego reinterpretacją, odrzucającą to co grupie się nie podoba, i dodającą jej własne pomysły.
Rozgrywka ma być typowo Gothicowa, o ile Zagłoba przyhamuje z inwencją twórczą która zapewne będzie mu podpowiadała różne alternatywne "lepsze" rozwiązania :D

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

mathsicist

mathsicist

Użytkownicy
posty209
Propsy269
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Czyli bez sensu
Dlaczego? To raczej było oczywiste od samego początku.
 

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty639
Propsy514
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)
Powiem tak, mnie się ta Fabuła nie podoba , trąci to trochę kolejną modyfikacją (niedobra wojna z orkami , poszukiwania magów , artafaktu etc.) jednak myślę ,że większość ludzi to zaakceptuje bo jest tam kilka znanych i sprawdzonych schematów które znamy z Gothic'a.
Liczę na to ,że jeszcze nastąpią jakieś zmiany w fabule i będę pozytywnie zaskoczony.
PS:Wywalcie nazwę "Księga Ocalenia" to dobry film był ale tu ta nazwa nie ma racji bytu.
 

Quatrosss

Quatrosss

FatDragon Game Dev.
posty62
Propsy9
ProfesjaProducent
  • FatDragon Game Dev.
Nawet sobie nie przypominam ,że cos takiego jak ksiega ocalenia u nas było. Pewnie dlatego ,że to już zamierzchły pomysł..  dawno wywalony. Od tej pory nic o fabule nie zdradzimy. Mogę jednak zapewnić ,że nie stworzymy jakiegoś chłamu ,a spójną ,ciekawą i wciągającą historię.
 

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso

Zagłoba
FatDragon Game Dev.

P01R - Unreal Engine 4 powered cRPG - wątek oficjalny.
#47 2015-01-14, 10:40(Ostatnia zmiana: 2015-01-14, 13:15)
Kelten - proszę Cie nie pisz więcej na publicznym forum o rzeczach które widziałeś na naszym subforum, już trzeci raz podajesz poufne informacje, mimo że doskonale wiesz że to SUROWO zabronione i mieszasz ludziom w głowach jakimiś księgami ocalenia...
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Czyli bez sensu
Dlaczego? To raczej było oczywiste od samego początku.
Bez sensu, bo robienie totalnej konwersji Gothica na innym silniku oraz robienie komercyjnej gry, która powiela schematy z innej produkcji to dwie różne rzeczy.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Żadna - A kto Ci powiedział że będziemy powielać jakiekolwiek schematy z innych produkcji ?
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

mathsicist

mathsicist

Użytkownicy
posty209
Propsy269
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
bo robienie totalnej konwersji Gothica na innym silniku oraz robienie komercyjnej gry, która powiela schematy z innej produkcji to dwie różne rzeczy.
No jasne, zostało to jasno powiedziane w "zapowiedzi":

Cytat: drugi akapit i drugie zdanie w pierwszej wiadomości w tym wątku
Wraz ze zmianą silnika graficznego, pomysł na stworzenie "Total Conversion" przemienił się w działania mające na celu zbudowanie autonomicznej gry w klimacie Gothic.

A kto Ci powiedział że będziemy powielać jakiekolwiek schematy z innych produkcji ?
Ja również zrozumiałem, że chcecie wymieszać mechanikę goticzka z rozwiązaniami z innych erpgegów.
 

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Nie, mechanika będzie bliźniacza względem gothica, dodamy kilka też nowych, własnych rozwiązań ( w stylu picia mikstur podczas walki  ) , ale bez jakiś tam wodotrysków, więc bez obaw. 
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.


Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso

Zagłoba
FatDragon Game Dev.

P01R - Unreal Engine 4 powered cRPG - wątek oficjalny.
#53 2015-01-14, 15:34(Ostatnia zmiana: 2015-01-14, 15:50)
Avallach - Oooo...Może jestem ułomny, ale 100x próbowałem i nie mogłem tego ustawić. Możesz mnie bardziej oświecić ( na PW ) ?
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Żadna - A kto Ci powiedział że będziemy powielać jakiekolwiek schematy z innych produkcji ?
Głównie Ty sam, w wielu poprzednich postach, ale także w swoim następnym:
Nie, mechanika będzie bliźniacza względem gothica
Chcę tylko zwrócić uwagę na to, że jeśli decydujecie się na komercjalizację gry, to zrobienie czegoś, co w praktyce będzie kopią czegoś innego, i spodziewanie się za to zapłaty, nie jest w żaden sposób rozsądne. Jeśli już rzucacie się na projekt komercyjny, to radzę raczej przemyśleć całą sprawę i zbudować całe uniwersum, mechanikę i fabułę od zera. Wiem - skopiować sprawdzone metody z Gothica jest łatwiej i jest to mniej ryzykowne, ale zastanówcie się, czy na dłuższą metę nie jest to strzał w stopę. Wierzę w Was i uważam, że jesteście w stanie "myśleć poza pudełkiem", czyli poza "dwuręcznymi mieczami", "miksturami do picia", "kręgami magii", "magicznymi barierami", "koloniami karnymi" itd. Liczę na Was!
bo robienie totalnej konwersji Gothica na innym silniku oraz robienie komercyjnej gry, która powiela schematy z innej produkcji to dwie różne rzeczy.
No jasne, zostało to jasno powiedziane w "zapowiedzi":
Dlatego mówię, że to co miało sens przy fanowskiej konwersji, nie ma już sensu przy projekcie autonomicznej gry.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
No dobrze, a gdzie w zdaniu "Nie, mechanika będzie bliźniacza względem gothica" masz zawarte znaczenie "inne produkcje" lub cokolwiek w tym sensie ? Bliźniaczy = równoznaczny, ( wzięte z synonim.net )
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Skoro tworzycie autonomiczną grę, to Gothic to inna produkcja.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Dobra, niech Ci bedzie  :P
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Ja tam bym polecił abyście zrobili grę w stylu gothic 1. Czyli typowy więzienny klimat. Czytając dużo opinii, ludziom brakuje tego surowego, więziennego klimatu.
 

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
Ale o co to wszystko?
@Zagłoba rób co chcesz, wyjdzie co wyjdzie, czy się komuś podoba czy nie zrobisz co Ci się podoba
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry