[G½] Carnage Graphic Patch 79643 127

O temacie

Autor Mark56

Zaczęty 31.12.2014 roku

Wyświetleń 79643

Odpowiedzi 127

Ward

Ward

Użytkownicy
posty30
Propsy27
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
 

Katjon89

Katjon89

Użytkownicy
posty5
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
 

Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3410
ProfesjaNierób
  • Moderator
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Big nature mod i thielhater znam :) Ktos kiedys wspominal o satty texture mod, ale on chyba jest bardzo podobny do freedy.

Jakby ktos znalazł cos nowego, to niech linkuje.
 

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Satty/freddy to chyba głównie przeniesienie tekstur z 2 do 1. Jedynie BNM dodaje chyba w pełni nowe ?
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Ma ktoś pomysł jak rozwiązać problem z migającą woda? :/  Ściągnałem texture pack jednak woda strasznie mryga.
 

Iskiel

Iskiel

Użytkownicy
Miłość, mądrość, odwaga.
posty102
Propsy23
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Miłość, mądrość, odwaga.
Panowie, szybkie pytanie - gdzie tutaj, na forum, można znaleźć jakieś informacje mówiące o tym, jak zrobić taki GP w stylu tego tutaj? Chodzi o to, że nie mogę znaleźć żadnego samouczka opowiadającego o tworzeniu takich plików, które wystarczy wkleić do folderu w grze, i już to, co chcieliśmy, podmienione. Zaznaczam, że jestem na forum od niedawna, nie we wszystkim się jeszcze orientuję, także proszę o wyrozumiałość i dziękuję z góry za pomoc...
 
W imieniu całego forum the Modders pragnę wznieść toast za Bractwo Spolszczenia, za ich dobrą robotę i duży wkład w naszą małą społeczność fanów Gothica. Bez nich wiele modów nie zostałoby nam nigdy zaprezentowanych w naszym ojczystym języku. Dziękujemy.

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
@Iskiel   Mimo, że to nie ten temat do pytania, to masz. Musisz zrobić paczkę z plikami .vdf   Program do obsługi tego to
http://themodders.org/index.php?topic=1670.0    Poradzisz sobie.
 

Iskiel

Iskiel

Użytkownicy
Miłość, mądrość, odwaga.
posty102
Propsy23
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Miłość, mądrość, odwaga.
Dzięki wielkie za szybką odpowiedź. I wybacz, nie miałem kompletnie pojęcia, gdzie zapytać.

Ale żeby nie było - CGP do G1 wymiata, taka graficzna perełka, że tak powiem, fajnie wyglądają zwłaszcza rośliny i mikstury, szacun za włożoną pracę dla autora.
 
W imieniu całego forum the Modders pragnę wznieść toast za Bractwo Spolszczenia, za ich dobrą robotę i duży wkład w naszą małą społeczność fanów Gothica. Bez nich wiele modów nie zostałoby nam nigdy zaprezentowanych w naszym ojczystym języku. Dziękujemy.

Katjon89

Katjon89

Użytkownicy
posty5
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
A tak à propos to jak tam prace nad nową wersją Carnage Graphic Patch?
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Prace można uważać na wstrzymane, ze względu ze dołączyłem do GRM
 


Katjon89

Katjon89

Użytkownicy
posty5
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Wielka szkoda. Mod ma jeszcze ogromny potencjał do wykorzystania no ale trudno się mówi.
 

sebogothic

sebogothic

Użytkownicy
posty381
Propsy244
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Widzę, że w GRM jest używany ten graphic patch. A to ta sama wersja czy może modele są odświeżone? Ciekawe czy po premierze GRM doczekamy się nowszej wersji Carnage ze wszystkimi teksturami oraz modelami z GRM.A może to będzie GRM texture pack? Dzięki temu dało by się grać w odświeżoną wersję z innymi modami jak np. MT czy ER.
 

Kacpa2

Kacpa2

Użytkownicy
posty3
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Kacpa2

[G½] Carnage Graphic Patch
#113 2017-01-14, 14:56(Ostatnia zmiana: 2017-01-14, 15:04)
Większość jest fajna, ale nie podobają mi się kusze, nie są bezpośrednimi odpowiednikami oryginalnych, lekka kusza nie ma stalowego łęczyska tylko drewniane, jedyne kusze które takowe mają to ciężka kusza jaką nosi szakal i kusza bojowa Blizny, reszta ma drewniane('Kusza' ma drewniane obite blachą), nie muszą też mieć strzemienia(poza tymi większymi, ale w zasadzie jak w oryginale ich nie mają to powinny być dwie wersje w modzie dostępne)jest sporo mniejszych historycznych kusz bez strzemienia, a lekka kusza to własnie przykład małej kuszy, już nie licząc że animacje pokazują ręczny naciąg cięciwy bez użycia strzemienia.
Rośliny i inne przedmioty wyglądają bardzo dobrze, chociaż te palce ala GTA SA mi nie pasują są w Gothic Reloaded w wersji demo a nie pasują mi bo wyglądają naprawdę źle przy niektórych animacjach(jak chód strażników czy animacje z obiektami, w zasadzie wszystko co wymagało by zaciśniętych dłoni) Lepszym wyborem było by zrobienie bardziej szczegółowych pięści niż "łapek z GTA"
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Bardzo mi przykro, ze ci się nie podobają kusze, ale jednakże ten patch w przeciwieństwie do GRM nie ma zamiar tworzyć modele identycznie.
Naciąganie kuszy to sprawa animacji, które  nie mogę zmienić z powodu kompatybilności i gameplayu.

Rece jeszcze nie maja animacji.
 


Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2152
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Czy w przyszłości rzeczy z Carnage zostaną poprawione? (chodzi o błędy)

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
O jakie błędy chodzi ?
 


Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2152
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
O jakie błędy chodzi ?

W zasadzie jedno chyba dotyczyło Carnage, a drugie smażenia mięsa na ognisku.

1. Smażenie mięsa na ognisku jest okej, ALE mięso nie jest nabite bezpośrednio na kij tylko lekko w powietrzu w lewą stronę.

2. Patelnia powinna być trzymana za uchwyt, a nie środek xD:
Spoiler

Kiedyś Ci o tym na GG zresztą pisałem.

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Dziękuję, nie wiedziałem o tym.  Port na G2 był zrobiony użytkownikiem Draks. Nie wiedziałem o tych błędach.
Tak postaram się naprawić te błędy w następnej wersji.

Co do ogniska, tak jest zorbione pod G2, ale tez mogę naprawić
 


Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2152
ProfesjaSkrypter
  • The Modders

Fabio
The Modders

[G½] Carnage Graphic Patch
#119 2017-01-15, 19:01(Ostatnia zmiana: 2017-01-19, 14:14)
Dziękuję, nie wiedziałem o tym.  Port na G2 był zrobiony użytkownikiem Draks. Nie wiedziałem o tych błędach.
Tak postaram się naprawić te błędy w następnej wersji.

Co do ogniska, tak jest zorbione pod G2, ale tez mogę naprawić

Okej, to fajnie jakby to w przyszłości było. Szkoda też, że brakuję parę rzeczy do jedzenia, na przykład chleb, który przy serze wygląda strasznie.

Edit: @Mark56 znalazłem jeszcze kilka błędów (tyczy się G2NK), co do Carnage Patcha, ale niektóre występują również na G1. Na przykład coś pokroju świecznika ma teksturę i model jakiegoś wiaderka.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry