W dodatku identyfikator GAME_VIEW_CONVERSATION nie istnieje, miałeś tylko jej wartość wpisać do tablicy array_view[].
I zCView jest klasą, a nie polem.
A na koniec dodam, że jeśli chciałbyś przypisać wartość, to musisz użyć funkcji MEM_WriteInt.
Prawie gotowiec.
i tak nie bardzo wiem co z tym zrobić . to że ZCView to klasa to wiem.
jest wąskie grono osób, które w ogóle nie bazowało na przykładach (głównie autorzy Ikarusa, Lego no i może Orc).
Co do samego rozwiązania, nie wiem czemu pomijamy klasę InfoManager (mamy zmienne font, color). Rozumiem, że idziemy w kierunku podobnym jak do przesuwania boxów dialogowych, które robiłeś, ale skąd pewność że to zadziała?
Przychodzi mi do głowy jeszcze opcja, aby font_default zmienić na kolorowy w przypadku inicjacji dialogu, a wrócić do pierwotnych przy zakońćzeniu. nawet jeżeli zadziałą, to text dla hero i opcje dialogowe będą zmienione. text dla npc zmieniamy jest już za pomocą funkcji w silniku, co może spodowować że będzie miał też nieco inny odcień, jeżeli zmienimy kolor bazowy.
