Czego brakuje wam w Gothic 2? 3792 13

O temacie

Autor Sryncu

Zaczęty 10.10.2014 roku

Wyświetleń 3792

Odpowiedzi 13

Sryncu

Sryncu

Użytkownicy
posty90
Propsy18
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witajcie. Mam do was fanów pytanie, ze względu na zbierane informacje do moda. Mianowicie: Czego brakuje wam w Gothic 2? Może to być coś wymyślonego przez was albo cos z Gothica 1.
Jeśli jednak np. ktoś napisze "Brakuje mi klimatu z Gothica 1". To proszę niech rozwinie swoją wypowiedź.
P.S. Nie wiedziałem gdzie umieścić temat. Więc jeżeli w złym miejscu to przepraszam.
 

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer

MajkeI

Czego brakuje wam w Gothic 2?
#1 2014-10-10, 21:17(Ostatnia zmiana: 2014-10-10, 21:55)
 Czego mi brakuje w G2? Ja zawsze chciałem widzieć podział pancerza na buty, napierśniki, karwasze, nagolenniki itd. Plus randomowa zawartość skrzyń ale z tym nie ma dużego problemu.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Mi osobiście brakuje handlu z Gothica 1. Oprócz tego w Gothicu II fajnie, gdyby był ekwipunek rodem G1. Mam na myśli podział na Miecze,Pancerze,Pozostałe etc. W G2 było to po prostu nieco chaotycznie, ale z biegiem czasu da się przyzwyczaić.

Remix

Remix

Użytkownicy
Murzyn Internetów :O
posty291
Propsy41
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Murzyn Internetów :O
Chaotyczne? Po prostu, nie było podziału na pojedyncze "sekcje", ale wszystko było ułożone i szło zgodnie z ustaloną sekwencją: broń, pancerze, zaklęcia, mikstury, reszta (chyba)...
 
https://www.youtube.com/watch?v=TNdy0ea6gc4

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Chaotyczne? Po prostu, nie było podziału na pojedyncze "sekcje", ale wszystko było ułożone i szło zgodnie z ustaloną sekwencją: broń, pancerze, zaklęcia, mikstury, reszta (chyba)...

Jak kto woli. Mi osobiście podpadło do gustu to z G1. Jakby w G2 było tak jak teraz, odnośnie wyglądu tylko był dodatkowo podział to byłoby jeszcze lepiej.

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

Czego brakuje wam w Gothic 2?
#5 2014-10-10, 22:22(Ostatnia zmiana: 2014-10-11, 11:44)
Odpowiedź jest prosta, klimatu fabuły tak dobrej jak w gothic 1. Wszystko inne jest idealne w gothic 2.
No może poza grafiką  :)

 

Razakel

Razakel

Quest Pack Team
Dużo gada, mało robi
posty304
Propsy58
ProfesjaTester
  • Quest Pack Team
  • Dużo gada, mało robi
Mi osobiście brakowało rozmaitych stylów walki. Dark Saga uzupełniła to o duale, orkową broń i tarcze, ale nadal mi brakuje innej walki samym sztyletem, walki miecz+sztylet, skrytobójstwo też byłoby spoko, skradanie miałoby więcej zastosowań niż okradanie domów.
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Tytanów

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
Odpowiedź jest prosta, klimatu i fabuły tak dobrej jak w gothic 1. Wszystko inne jest idealne w gothic 2.
No może poza grafiką  :)
Jeśli jednak np. ktoś napisze "Brakuje mi klimatu z Gothica 1". To proszę niech rozwinie swoją wypowiedź.
A tak w ogóle to denerwujące jest noszenie 150 mieczy i 8 zbroi w kieszeni, czyż nie?
Coś w stylu "plecak" to też moje marzenie :D
 

Kravis

Kravis

Użytkownicy
posty276
Propsy76
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Mi osobiście brakowało jakichkolwiek nakryć głowy takich jak hełmy, kapelusze itd.
 

Sryncu

Sryncu

Użytkownicy
posty90
Propsy18
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dziękuje wszystkim za odpowiedzi. Miło mi się je czyta. :D
Cytuj
Mi osobiście brakowało rozmaitych stylów walki. Dark Saga uzupełniła to o duale, orkową broń i tarcze, ale nadal mi brakuje innej walki samym sztyletem, walki miecz+sztylet, skrytobójstwo też byłoby spoko, skradanie miałoby więcej zastosowań niż okradanie domów.
Mi również brakuje nowych i ciekawych stylów walki. Jednak czy nie uważacie, że duale "psują" klimat Gothica (nie mam tu na myśli trzeciej części, ponieważ tam są, jednak 1 i 2)? Przynajmniej to moje zdanie.

Cytuj
A tak w ogóle to denerwujące jest noszenie 150 mieczy i 8 zbroi w kieszeni, czyż nie?
Coś w stylu "plecak" to też moje marzenie
Moim też. Zawsze chciałem chować część rzeczy do skrzyń(tak jak w Skyrim). Tylko po co to robić kiedy można nosić WSZYSTKO w kieszeni.
A co do hełmów to żaden problem :D
Jeszcze raz dziękuje za odpowiedzi. I zachęcam do dzielenia się pomysłami. :)
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Wolności wyboru i zawiłych konsekwencji.
Pierwszego tłumaczyć raczej nie trzeba.
Drugie - coś bardziej skomplikowanego niż "Zabiłeś ludka, daj 750 golda i jest spoko", gdzie potem nikt na mieście o tym nawet nie pamięta. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Cytuj
Moim też. Zawsze chciałem chować część rzeczy do skrzyń(tak jak w Skyrim). Tylko po co to robić kiedy można nosić WSZYSTKO w kieszeni.
No to ogranicz to...

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Cytuj
Moim też. Zawsze chciałem chować część rzeczy do skrzyń(tak jak w Skyrim). Tylko po co to robić kiedy można nosić WSZYSTKO w kieszeni.
No to ogranicz to...

Bez sensu  :pokerface:
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry