Dyskusja ogólna 141269 776

O temacie

Autor Sentarion

Zaczęty 3.10.2014 roku

Wyświetleń 141269

Odpowiedzi 776

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1158
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
@PanPink  Nie wiemy jak będzie, wątpliwe aby cała ciężka praca i mnóstwo przygotowanych materiałów do tej właściwej części przygody zostały wyrzucone. Po prostu, jak już pisano, team chce dać tak wiernym graczom jak ty wreszcie szanse na zagranie w kolejną odsłone serii. Zakończenie, w obecnej formie, drugiej części zajęłoby mnóstwo czasu i wcale nie byłoby przesądzone.
Dlatego też pojawi się ten Prolog który będzie mniej więcej tym co piszesz - krótszą modyfikacją, dokończoną i dopracowaną. Swietnie się złożyło, że w historii występuje moment który idealnie nadaje sie aby oddzielić od niej prolog. Nie jest to więc w żaden sposób sztucznie i na siłe wycinany fragment gry. W ten sposób otrzymacie nowy mod który dostarczy sporo rozrywki i urozmaici oczekiwanie na danie główne.

Zebranie wszystkiego do kupy, sensowne zakończenie historii i wypuszczenie "na już" byłoby piekielnie trudne i znacząco wpłynęłoby na poziom projektu. Już i tak nie wszystko w grze sie pojawi, nie chcemy tym bardziej po takim oczekiwaniu wypuszczać czegoś niedopracowanego, wybrakowanego i na prędce poskładanego.
 

angarus

angarus

Użytkownicy
posty94
Propsy25
  • Użytkownicy
Doskonale rozumiem i co by się nie działo bardzo szanuję Was za pracę, którą już wykonaliście! Z przyjemnością zagram w prolog. Trzymam też kciuki za powstanie pełnej wersji, wszak nawet bogowie nie wiedzą, co nas czeka w przyszłości. ;) Na który kwartał tego roku planujecie premierę prologu?
 

Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Szef zespołu
posty798
Propsy1102
NagrodyV
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Szef zespołu
Na ostatni, chociaż wiele zależy od tego jak długo potrwają prace nad dubbigniem. Dla zainteresowanych od razu mówię, że nabór rozpoczniemy po ukończeniu questów i dialogów Prologu.

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty817
Propsy232
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
Sentarion, pełen szacunek dla Ciebie za to, co robisz i co zrobiłeś dotychczas. Mogę przyznać, że nie raz inspirowały mnie Złote Wrota. Mam nadzieję, że nie zatrzymacie się tylko na Prologu i wydacie pełną wersję drugiej części. Czasami warto poczekać dłużej na finalny produkt. Przecież apetyt rośnie w miarę jedzenia, czyż nie?  :)

Życzę powodzenia i samych sukcesów  :ok:
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Strona na facebook'u:

https://www.facebook.com/DarkModdersTeam/

Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Szef zespołu
posty798
Propsy1102
NagrodyV
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Szef zespołu

Sentarion
Moderator działu

Dyskusja ogólna
#764 2019-10-12, 19:50(Ostatnia zmiana: 2019-10-12, 19:56)

W naszym projekcie w ostatnim czasie zaszły spore zmiany. Zmieniliśmy nieco koncepcję fabularną i postanowiliśmy stworzyć całą mapę od nowa. Poprzedni model świata potraktowaliśmy jako prototyp, który posłużył pracy nad nowymi lokacjami. Dziś możemy zaprezentować pierwsze próbki tych zmian, zaznaczając, że prace są w toku. Niestety to opóźni premierę modyfikacji. O ile? Tego jeszcze nie wiemy, wiemy natomiast, że świat i poszczególne lokacje będą się prezentować znacznie lepiej! O kolejnych postępach będziemy informować na bieżąco  :)

https://imgur.com/a/BtEcQ4d

Fabio

Fabio

White&Red
posty3165
Propsy1914
ProfesjaScenarzysta
  • White&Red
Ładne, w przeciwieństwie do poprzedniego świata, który na screenach był szczerze mówiąc "taki se". Dobrze, że ta mapa jest robiona od nowa, na pewno wpłynie to pozytywnie na jakość. Jak wielkościowo prezentować będzie się mapa główna? Górnicza Dolina, Khorinis czy Jarkendar?

https://i.imgur.com/rk9tExp.jpg - Na tym screenie na drugim planie widać nieovobowany teren, a wątpię, żeby miał być taki goły, bo nie ma tam skrawka voba, ale bardziej moją uwagę zwróciła ośnieżona góra. Co ona tam robi? Mam też wrażenie, że dzieło tej góry jest bliźniacze do tego, co było prezentowane w Kronikach Myrtany (ten sam autor modelu? Koncept jest podobny, wykonanie również, przynajmniej w mojej opinii). Nie śpieszcie się, powodzenia.

Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Szef zespołu
posty798
Propsy1102
NagrodyV
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Szef zespołu
Dzięki,  świat jest mniej więcej połowy wyspy Khorinis ( Newworld zena z G2, początkowo miał być takiej samej wielkości ale zmniejszyliśmy).

Tereny bez vobow bo WIP, autor gór ten sam co KM więc trochę podobne, ale u nas ta koncepcja była na długo zanim powstały Kroniki.

Góry stanowią miejsce zamieszkania pewnej specyficznej odmiany wilków, aby się tam dostać będzie trzeba użyć umiejętności wspinaczki.

Fabio

Fabio

White&Red
posty3165
Propsy1914
ProfesjaScenarzysta
  • White&Red
Świat połowy NewWorld to główny świat tej części czy Królestwa Elei?

Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Szef zespołu
posty798
Propsy1102
NagrodyV
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Szef zespołu
Tej części czyli Serce Bogini.

bezi50

bezi50

Użytkownicy
posty53
Propsy5
  • Użytkownicy
Jak duże są zmiany w fabule względem pierwotnego konceptu?
 

Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Szef zespołu
posty798
Propsy1102
NagrodyV
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Szef zespołu
Główna fabuła nie zmieni się bardzo, ponieważ jest już gotowa, będzie tylko dostosowana do nowego świata. Najbardziej zmienią się questy poboczne i charakter niektórych lokacji np. wioska zmieniła się w małe miasto portowe, obóz myśliwych jest ciekawiej rozplanowany itp

boguc

boguc

Użytkownicy
posty220
Propsy328
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Wygląda Oki, prace nad nowym meshem to dobre posunięcie, poprzedni był sporo słabszy 😏 ale skoro wiecie już jak ma to mniej więcej wyglądać to prace powinny zająć mniej czasu
 
Gothic najlepszy

Drathar

Drathar

Użytkownicy
Lore Vult
posty38
Propsy80
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • Lore Vult
Na początku pochwalę decyzję o zmianie mesha świata. Jest o niebo lepiej niż w starej wersji. Jednak muszę się przyczepić do dwóch elementów które rzuciły mi się w oczy. Po pierwsze, mieszanie vobów. Te drzewa z Jharkendaru źle wyglądają obok tych z newworld. Po prostu stylistyka jest zbyt różna. Lepiej wyjdziecie jak wymienicie je na typowe drzewa z Khorinis, albo jeszcze lepiej, dorzucicie dwa, trzy nowe modele. Nowe modele roślinności są zawsze na plus. Druga sprawa to wygląd miasteczka portowego. Patrząc na screeny mam wrażenie, że całość dzieli się na dwie odrębne części, które stylistycznie ze sobą niezbyt współgrają. Sam port jest żywcem wyjęty z Khorinis jeśli chodzi o stylistykę, a ta górna część miasteczka to typowa wioska. Moją propozycją jest urozmaicenie dachów w całym miasteczku bo to głównie razi w oczy. Wystarczy zmienić na kilku domach w tej części portowej i górnej zadaszenie. Niech w przystani też będą domy ze strzechą, a kilka chat nad przystanią zyska dachówkę jaka dominuje w porcie. Dzięki temu nie będzie widać takiej różnicy między "dzielnicami" i całość zyska bardziej organiczny wygląd. No ale poza tym jest dobrze i trzymam kciuki.
 


Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Szef zespołu
posty798
Propsy1102
NagrodyV
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Szef zespołu
Dzięki za trafne uwagi :ok:

RychuKapucino

RychuKapucino

Złote Wrota
posty28
Propsy78
ProfesjaGrafik 3D
  • Złote Wrota
Na początku pochwalę decyzję o zmianie mesha świata. Jest o niebo lepiej niż w starej wersji. Jednak muszę się przyczepić do dwóch elementów które rzuciły mi się w oczy. Po pierwsze, mieszanie vobów. Te drzewa z Jharkendaru źle wyglądają obok tych z newworld. Po prostu stylistyka jest zbyt różna. Lepiej wyjdziecie jak wymienicie je na typowe drzewa z Khorinis, albo jeszcze lepiej, dorzucicie dwa, trzy nowe modele. Nowe modele roślinności są zawsze na plus. Druga sprawa to wygląd miasteczka portowego. Patrząc na screeny mam wrażenie, że całość dzieli się na dwie odrębne części, które stylistycznie ze sobą niezbyt współgrają. Sam port jest żywcem wyjęty z Khorinis jeśli chodzi o stylistykę, a ta górna część miasteczka to typowa wioska. Moją propozycją jest urozmaicenie dachów w całym miasteczku bo to głównie razi w oczy. Wystarczy zmienić na kilku domach w tej części portowej i górnej zadaszenie. Niech w przystani też będą domy ze strzechą, a kilka chat nad przystanią zyska dachówkę jaka dominuje w porcie. Dzięki temu nie będzie widać takiej różnicy między "dzielnicami" i całość zyska bardziej organiczny wygląd. No ale poza tym jest dobrze i trzymam kciuki.

Dzięki za uwagi. Mesh jest w trakcie tworzenia i ciągle go poprawiam. Już wygląda lepiej niż na screenach. Co do vobowania to zgadzam się, trzeba je trochę ujednolicić, ale to również będzie na bieżąco poprawiane. Ogólnie myślę, że z wyglądu świata wszyscy będą zadowoleni i będzie on robił spore wrażenie  :D
 

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty641
Propsy939
NagrodyV
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Zmieniliśmy nieco koncepcję fabularną i postanowiliśmy stworzyć całą mapę od nowa. Poprzedni model świata potraktowaliśmy jako prototyp, który posłużył pracy nad nowymi lokacjami. Dziś możemy zaprezentować pierwsze próbki tych zmian, zaznaczając, że prace są w toku. Niestety to opóźni premierę modyfikacji. O ile? Tego jeszcze nie wiemy, wiemy natomiast, że świat i poszczególne lokacje będą się prezentować znacznie lepiej! O kolejnych postępach będziemy informować na bieżąco  :)

Podjęliście dobrą decyzje z wywaleniem tego potworka :D
Teraz wygląda to schludnie i jest z czym pracować. W zasadzie Drathar podsumował już większość uwag, które sam bym zasugerował odnośnie jakiś poprawek, ale dodam jeszcze od siebie że to pole na pierwszym screenie nie jest potrzebne przy tego typu uprawach(to pewnie chmiel) imo lepiej wyglądałyby tu aleje z trawą pomiędzy nimi a tekstura ziemi zostałaby tylko pod samymi roślinami. Ciekawsza alternatywa dla monotonnej połaci jednej tekstury. Na drugim screenie widzę że został dodany pas muru z kamieniami na drewnie, nie spotkałem sie z tego typu zabudową na drewnianych obiektach ale może wzorowaliście sie na jakimś konkretnym arcie/zdjęciu (jak tak to zarzućcie :D).
Poza tym troche pusto co jednak jest zrozumiałe przy tym etapie prac. Życzę powodzenia bo widać że idziecie w końcu w dobrym kierunku. :ok:
 

Simen

Simen

Moderator
Nilfgaard
posty6099
Propsy2765
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Ja też jestem zadowolony, szczególnie, że miałem okazję testować pierwotną wersję gry i wyspa była z jednym z najgorszych elementów, a tu jest naprawdę fajnie ^^
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu




0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry