Dyskusja ogólna 376541 819

O temacie

Autor Sentarion

Zaczęty 3.10.2014 roku

Wyświetleń 376541

Odpowiedzi 819

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Nasz Morris nie będzie miał nic wspólnego z Morisem z Madagaskaru :P,. Odnośnie screenów to zadawajcie pytania do Sentariona. 
 

Draco

Draco

The Modders
posty242
Propsy67
  • The Modders
Na razie bohater na imię ma Morris i nic się raczej w tej kwestii nie zmieni, przynajmniej na tą chwilę. No chyba, że ktoś znalazłby na prawdę ciekawe i orginalnę imię. Mi również z początku Morris mocno nie leżał, z czasem jednak jak zacząłem poznawać postać przywykłem do imienia i zaczęło mi ono w pełni pasować do postaci.

Mi to się będzie zawsze kojarzyć z Morisem z Madagaskaru:



Mam podobne odczucia :)
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Ja też. :D Jak myślicie, pojawi się król Julian? ;) Albo pingwiny. :lol2:

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota

Kuba
Złote Wrota

Dyskusja ogólna
#423 2015-06-01, 10:05(Ostatnia zmiana: 2015-06-01, 10:11)
NIE ZDRADZAJ FABUŁY!!!! :angry:

Post połączony: 2015-06-01, 10:11
To miał być sekret. Nikt miał nie wiedzieć, że to tak na prawdę Gothic: Przygody z Madagaskaru. 
 

Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Szef zespołu
posty817
Propsy1157
NagrodyV
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Szef zespołu
Po ZW2 Morris będzie się kojarzył tylko z Eleą :D


Nowe screeny będą nie prędko, na razie skupiamy się na pracy.

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Po ZW2 Morris będzie się kojarzył tylko z Eleą :D


Dokładnie :D
 

Glaca

Glaca

Użytkownicy
TheRouke (Роук)
posty540
Propsy49
ProfesjaNierób
  • Zbanowany
  • TheRouke (Роук)
Nw w wikipedii szukałem starych imion zaciekawiły mnie Agenor, Jazon, Leon, Tyrs, Werofin.

One są ciekawsze od Morisa :D.
 
PL|RU|EN

Ukończone mody:

G1 Mroczne Tajemnice
G1 Edycja Rozszerzona
G1 Orcades
G2 Returning ReBalance 2.1
G2 Kyrus
G2 Podróżnik za Liniami Wroga
G2 Złote Wrota
G2 Dark Saga
G2 Z życia Złodzieja

Glaca

Glaca

Użytkownicy
TheRouke (Роук)
posty540
Propsy49
ProfesjaNierób
  • Zbanowany
  • TheRouke (Роук)
1.Czy wystąpi Diego? (Jakbyście dodali siwe włosy:D)
2.Czy będzie zatruwanie broni?
3. Czy skorzystacie z tego pomysłu?(polecam) http://themodders.org/index.php?topic=23033.msg1195835#msg1195835
 
PL|RU|EN

Ukończone mody:

G1 Mroczne Tajemnice
G1 Edycja Rozszerzona
G1 Orcades
G2 Returning ReBalance 2.1
G2 Kyrus
G2 Podróżnik za Liniami Wroga
G2 Złote Wrota
G2 Dark Saga
G2 Z życia Złodzieja

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
1. Nie, raczej nie.

2. Nie wiadomo.

3. Nie wiem :D 
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Kuba Czaker, spójrz na swoją odpowiedź. Niczego nie jesteś pewien lub nie wiesz. Nie jesteś uznawany za głównego informatora do spraw Złotych Wrót, jest nim Brat Xardasa, może następnym razem poczekaj aż on odpowie?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Gepsiu

Gepsiu

Użytkownicy
chicken <3
posty233
Propsy51
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • chicken <3
Na takie durne pytania też bym nie odpowiedział na miejscu Brata Xardasa.
Dlatego Kuba mógł sobie pozwolić na durna odpowiedź.
 
cip cip cip Kukuryku cip cip cip

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Na takie durne pytania też bym nie odpowiedział na miejscu Brata Xardasa.
Dlatego Kuba mógł sobie pozwolić na durna odpowiedź.
Akurat to tylko przykład, mówiłem ogólnie o wypowiedziach Kuby w tym temacie.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

karcio22

karcio22

Użytkownicy
posty15
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam. Dawno mnie nie było w związku z czym mam parę pytań.
1. Czy ostatecznie będzie dubbing? (Bo bez dubbingu to nie ma sensu)
     Mody takie jak np. Jaktyl, Juran bez dubbingu są kiepskie chociaż ogólnie wyglądają fajnie. Dubbing nadaje grze życia.
2. Czy nadal plany wydania są jeszcze na ten rok czy jednak sie nie wyrobicie?
3. Na jakim etapie są prace? Ile jeszcze zostało do zrobienia?
4. Czy świat będzie barwniejszy niż ten na końcu ZW1? (Bo tam był jeszcze troche pusty)
5. Czy zmieni się trochę system gry czy będzie taki sam?
6. Czy zamierzacie robić jeszcze jakis mod do gothica oprócz tego?
 

Glaca

Glaca

Użytkownicy
TheRouke (Роук)
posty540
Propsy49
ProfesjaNierób
  • Zbanowany
  • TheRouke (Роук)
Jedyne mi wiadomo to będzie dubbing.
 
PL|RU|EN

Ukończone mody:

G1 Mroczne Tajemnice
G1 Edycja Rozszerzona
G1 Orcades
G2 Returning ReBalance 2.1
G2 Kyrus
G2 Podróżnik za Liniami Wroga
G2 Złote Wrota
G2 Dark Saga
G2 Z życia Złodzieja

Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Szef zespołu
posty817
Propsy1157
NagrodyV
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Szef zespołu
@karcio22
1. Dubbing będzie.
2. Jeszcze nie wiadomo czy się wyrobimy.
3. Jeszcze dużo zostało...
4. Tak, świat będzie o wiele ciekawszy.
5. System gry zmieni się, będzie sporo innowacji.
6. Raczej nie.

karcio22

karcio22

Użytkownicy
posty15
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A czy prace idą w szybkim tempie czy raczej stoją w miejscu? Bo już nie chciałbym znowu przytaczać pewnego moda... Mam nadzieję że z tym nie będzie tak jak z tamtym?
 

Dawipir

Dawipir

Użytkownicy
Dyktator
posty157
Propsy34
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
  • Dyktator
@karcio22
6. Raczej nie.
No to naprawdę wielka szkoda, bo robienie modów najwyraźniej świetnie wam wychodzi.
Mam nadzieję, że ZW2 będą jeszcze lepsze niż jedynka, no i trzymam za was kciuki  :ok:
 

karcio22

karcio22

Użytkownicy
posty15
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No ja już mówiłem, że mam świetny pomysł na innego moda. Nie wiem czy innym by się podobało, dlatego proszę wszystkich o opinie. Czy taki mod by się wam podobał:
   Jarkendar w przeszłości. Czasy gdy żył tam lud budowniczych, podzielony na kasty. Rządzący Quahodron, magowie wielbiący Adanosa - silny, zorganizowany naród. Tyle w Noc Kruka było o tym mowy, lecz wszystko było w przeszłości. Zawsze mnie interesowało takie życie tych dawnych, bardzo rozwiniętych cywylizacji. Gdyby zrobić takiego moda, gdzie te ruiny które są w Jarkendarze były by oakzałymi budowlami z mieszkańcami, a cały Jarkendar byłby w pełni życia. Można by było wejść w rolę jakiegoś zwykłego mieszkańca tej krainy, który jak to przystało wykonywał by misje dla mieszkańców, potem np. wszedł by w szeregi jakiejś kasty (do wyboru) i tak dalej A potem czasy kiedy Adanos został zdenerwowany czymś i zesłał tą plagę beliara czy jakoś tak, a nasz bohater albo zginął albo udało mu się gdzieś schować i jako jedyny ocalał żyjąc w zaciszu gdzie nikt go nie mógł znaleźć, nawet w czasach gdy bezi przyszedł do Jarkendaru... Ale się rozmażyłem xD Naprawdę chętnie bym w coś takiego pograł.

Czy taka koncepcja podoba się jeszcze komuś oprócz mnie? Jeśli tak to mógłbym trochę bardziej się rozwinąć na ten temat. Bo mnie zawsze ciekawiły dzieje Jarkendaru i bardzo podobał mi się klimat tam panujący. Każda chwila w nim sprawiała mi przyjemność. I zawsze chciałem aby powstał taki mod z przeszłości Jarkendaru. Jak "powstają" dzieje khorinis o przeszłości myrtany. Myślę że można by było zrobić takiego moda, nawet bez jakichś innowacji, ale stworzyć tekstury budynków i osad i fajny był by taki mod, przynajmniej dla mnie. A co wy o tym sądzicie?
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2152
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
No ja już mówiłem, że mam świetny pomysł na innego moda. Nie wiem czy innym by się podobało, dlatego proszę wszystkich o opinie. Czy taki mod by się wam podobał:
   Jarkendar w przeszłości. Czasy gdy żył tam lud budowniczych, podzielony na kasty. Rządzący Quahodron, magowie wielbiący Adanosa - silny, zorganizowany naród. Tyle w Noc Kruka było o tym mowy, lecz wszystko było w przeszłości. Zawsze mnie interesowało takie życie tych dawnych, bardzo rozwiniętych cywylizacji. Gdyby zrobić takiego moda, gdzie te ruiny które są w Jarkendarze były by oakzałymi budowlami z mieszkańcami, a cały Jarkendar byłby w pełni życia. Można by było wejść w rolę jakiegoś zwykłego mieszkańca tej krainy, który jak to przystało wykonywał by misje dla mieszkańców, potem np. wszedł by w szeregi jakiejś kasty (do wyboru) i tak dalej A potem czasy kiedy Adanos został zdenerwowany czymś i zesłał tą plagę beliara czy jakoś tak, a nasz bohater albo zginął albo udało mu się gdzieś schować i jako jedyny ocalał żyjąc w zaciszu gdzie nikt go nie mógł znaleźć, nawet w czasach gdy bezi przyszedł do Jarkendaru... Ale się rozmażyłem xD Naprawdę chętnie bym w coś takiego pograł.

Czy taka koncepcja podoba się jeszcze komuś oprócz mnie? Jeśli tak to mógłbym trochę bardziej się rozwinąć na ten temat. Bo mnie zawsze ciekawiły dzieje Jarkendaru i bardzo podobał mi się klimat tam panujący. Każda chwila w nim sprawiała mi przyjemność. I zawsze chciałem aby powstał taki mod z przeszłości Jarkendaru. Jak "powstają" dzieje khorinis o przeszłości myrtany. Myślę że można by było zrobić takiego moda, nawet bez jakichś innowacji, ale stworzyć tekstury budynków i osad i fajny był by taki mod, przynajmniej dla mnie. A co wy o tym sądzicie?

Może być, było mówione na ten temat dużo razy, ale jeszcze nikt nie podjął się moda z tematyką przeszłości Jarkendaru.

Glaca

Glaca

Użytkownicy
TheRouke (Роук)
posty540
Propsy49
ProfesjaNierób
  • Zbanowany
  • TheRouke (Роук)

Glaca

Dyskusja ogólna
#439 2015-06-30, 19:10(Ostatnia zmiana: 2015-06-30, 19:46)
Tak może być. Ale jeszcze jakby były wybory zakończeń. :D

Post połączony: 2015-06-30, 19:46
Ja bym dał taką koncepcje.
Bagien już nie ma. Jest za to piękny las.
Dodanie odpowiednika wilka. Nowa nazwa dla rasy i tekstura. (Takie coś jak np. Cerber z ZW)
Dużo jest ruin. Zamieniło by się w piękne prastare budowle.
Tam nawet jak nie było. To można dodać.
Brak magii runicznej. Za to nauka regeneracji. 
Nowe miecze.
Odpowiednik paladyna to będzie Strażnik Adanosa. W zbroi Kruka.
itp.
 
PL|RU|EN

Ukończone mody:

G1 Mroczne Tajemnice
G1 Edycja Rozszerzona
G1 Orcades
G2 Returning ReBalance 2.1
G2 Kyrus
G2 Podróżnik za Liniami Wroga
G2 Złote Wrota
G2 Dark Saga
G2 Z życia Złodzieja


0 użytkowników i 3 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry