Dyskusja ogólna 375069 819

O temacie

Autor Sentarion

Zaczęty 3.10.2014 roku

Wyświetleń 375069

Odpowiedzi 819

Dawipir

Dawipir

Użytkownicy
Dyktator
posty157
Propsy34
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
  • Dyktator
Tak może być. Ale jeszcze jakby były wybory zakończeń. :D

Post połączony: 2015-06-30, 19:46
Ja bym dał taką koncepcje.
Bagien już nie ma. Jest za to piękny las.
Dodanie odpowiednika wilka. Nowa nazwa dla rasy i tekstura. (Takie coś jak np. Cerber z ZW)
Dużo jest ruin. Zamieniło by się w piękne prastare budowle.
Tam nawet jak nie było. To można dodać.
Brak magii runicznej. Za to nauka regeneracji.
Nowe miecze.
Odpowiednik paladyna to będzie Strażnik Adanosa. W zbroi Kruka.
itp.
Hmmm, taka koncepcja nie jest zła, ale trochę bym zmienił pomysł z tym Strażnikiem Adanosa, mógłby być w zbroi kruka, ale w niebieskiej! Taka zbroja by wyglądała wg. mnie doskonale, mam również pomysł na pewną gildię, która dałaby trochę niebezpieczeństwa w Jarkendarze, a mianowicie byliby to orkowie, oczywiście zarówno jako wrogowie, lub jako gildia, zależałoby to od tego, do kogo byśmy chcieli dołączyć, a ich dowódcą wcale nie musiałby być ork, mógłby to być też człowiek.
Poza tym kilka nowych potworów, przedmiotów i zbroi, no i jeszcze sensowna fabuła...
Ja tak widziałbym tego moda, ale wątpię by ktoś się za to zabrał, ponieważ sama przemiana Jarkendaru w pełny życia i niebezpieczeństw świat, zajęłaby bardzo dużo czasu, potem stworzenie miasta\obozu dla tych wszystkich kast, to wszystko wymagałoby czasu, którego raczej nikt nie ma w nadmiarze...
Zawsze chciałem zobaczyć jak to wyglądało, gdy Jarkendar zalała wielka lawina wody  :).
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2152
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Nie żeby coś, ale to temat dotyczący Złotych Wrót a nie waszych pomysłów na moda.

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Po co zmieniać kolor, przecież zbroja Kruka to zbroja Kasty Wojowników :facepalm:
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Dawipir

Dawipir

Użytkownicy
Dyktator
posty157
Propsy34
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
  • Dyktator
Po co zmieniać kolor, przecież zbroja Kruka to zbroja Kasty Wojowników :facepalm:
Możliwe, ale czy wszystko musi być tak samo?
Przecież, nie stanie się tragedia, jeżeli tekstura będzie w kolorze niebieskim?

Post połączony: 2015-07-01, 12:05
A tak właściwie, to było wiele kast w Jarkendarze, więc tą niebieską mógłby nosić np. Quahodron a tą zwykłą Rademes, oczywiście to tylko przykład, możliwości jest wiele...
 

Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3410
ProfesjaNierób
  • Moderator
Ale strażnikami Adanosa są przecież magowie wody. Adanos jest bogiem równowagi i nie miesza się do wojny, więc niepotrzebni mu są wyszkoleni wojownicy, by walczyli w jego imieniu, ponieważ ich odpowiednikiem jest Krąg.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

karcio22

karcio22

Użytkownicy
posty15
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Czyli nie tylko mi się taka koncepcja podoba. :) Pozostało tyllko po skonczeniu zw2 prosić twórców o podjęcie pracy
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Nie ma to jak dyskutować nad modem którego i tak nie zrobią  :lol2: :lol2:  Sentarion dawno mówił że zw2 to ostatni ich mod.  :antyprops:
 

Glaca

Glaca

Użytkownicy
TheRouke (Роук)
posty540
Propsy49
ProfesjaNierób
  • Zbanowany
  • TheRouke (Роук)
Ja bym zostawił kolor.

Podział na Kasty.

"Walka w Imię równowagi!" - To by było ich motto. :D

Jednak było wspomniane w NK jak coś kojarzę. Że jest wojownikiem(Quar). Więc Adanos miał wojowników za tamtych czasów. Być może oni bronili mieszkańców przez zwierzyną?
 
PL|RU|EN

Ukończone mody:

G1 Mroczne Tajemnice
G1 Edycja Rozszerzona
G1 Orcades
G2 Returning ReBalance 2.1
G2 Kyrus
G2 Podróżnik za Liniami Wroga
G2 Złote Wrota
G2 Dark Saga
G2 Z życia Złodzieja

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Ale na jaki chuj dyskutujecie o modzie, który nie powstanie, bo ZW2 to ostatnia produkcja Sentariona?
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

ExedusHQ

ExedusHQ

Użytkownicy
posty191
Propsy39
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
@Zucklov a na jaki chuj piszesz to samo co było jeden post wcześniej? :F
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
@ExedusHQ A na taki, że do niego widocznie nie dociera jak się raz napisze, z resztą to już nie pierwszy raz.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Nie powiem pomysł na modyfikacje ciekawy, historia starożytnego Jerkandaru jest jedną z lepszych, z chęcią zagrałbym w grę tego dotyczącą. Myślę jednak, że to nie jest temat do takowych dyskusji, my też na tą chwilę nie mamy w planach innej modyfikacji, może jednak jakiś inny team czy samo PB kiedyś zainteresuje się tematem, kto wie. 
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Generalnie widzę że sporo osób jest zainteresowanym modyfikacją o starożytnym Jarkendarze, mam dla was wspaniałe wyjście. Zorganizujcie się i sami taką modyfikację wykonajcie, część z Was ma dość ciekawe pomysły. Głównym problemem będzie edycja modelu świata, jednak to nadal tylko edycja. Jarkendarczycy mieli dość prostą architekturę, a patrząc na chociażby Jaktyl nawet z prostymi modelami można zrobić ciekawą modyfikację. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Co więcej, swój level desing mozecie opierać na architekturze Majów, więc w dodatku macie "gotowce" xd.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



ggwp123456

ggwp123456

Użytkownicy
posty5
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Fajnie by było,jakby były jakieś ekspedycje,np. do GD,bo np. plaga szykuje się do szturmu na zamek itd.:joy:
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
:facepalm: Czy Ty w ogóle czytałeś o czym ma być modyfikacja? 

Chociaż nie, patrząc na Twój nick i gramatykę to na pewno nie czytałeś.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
@ggwp123456 proszę cię, za nim napiszesz cokolwiek przeczytaj chociaż pierwszy post w wątku a jeśli to trolling to powiem ci, że wyjątkowo kiepski. 
 

Zireael

Zireael

Użytkownicy
Przezorny
posty388
Propsy304
NagrodyV
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Przezorny
Jakieś postępy?
 
Ludzie (...) lubią wymyślać potwory i potworności. Sami sobie wydają się wtedy mniej potworni (...) Wtedy jakoś lżej im się robi na sercu. I łatwiej im żyć.

Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Szef zespołu
posty817
Propsy1157
NagrodyV
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Szef zespołu
Ostatnio prace idą powoli, ale jednak do przodu, pewnie we wrześniu zaprezentujemy jakieś materiały albo na dzień screena jeżeli będzie.

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Będzie, będzie. Miałem się z Tobą skontaktować byś powoli szykował skriny, ale musiało mi ujśc z głowy :P
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu




0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry