Dyskusja ogólna 376544 819

O temacie

Autor Sentarion

Zaczęty 3.10.2014 roku

Wyświetleń 376544

Odpowiedzi 819

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
@Adanos rozrzucają Twoimi błogosławieństwami na prawo i lewo! 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2152
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
A ile robiliście dubbing do
ZW1? :D

Coraz bardziej podoba mi się "nowy" gothic, z nową fabułą i lekkimi nawiązywaniami do ZW1. Trzymam kciuki i życzę powodzenia. Oraz otrzymujecie błogosławieństwo od Innosa i Adanosa :P.

Adanos sam ich błogosławi.

Glaca

Glaca

Użytkownicy
TheRouke (Роук)
posty540
Propsy49
ProfesjaNierób
  • Zbanowany
  • TheRouke (Роук)
Innos zaginął :O .
 
PL|RU|EN

Ukończone mody:

G1 Mroczne Tajemnice
G1 Edycja Rozszerzona
G1 Orcades
G2 Returning ReBalance 2.1
G2 Kyrus
G2 Podróżnik za Liniami Wroga
G2 Złote Wrota
G2 Dark Saga
G2 Z życia Złodzieja

Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Szef zespołu
posty817
Propsy1157
NagrodyV
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Szef zespołu
W związku z często powtarzającymi się pytaniami postanowiliśmy stworzyć FAQ, który mamy nadzieję wyjaśni różne wątpliwości :)

http://themodders.org/index.php?topic=24601.0

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6345
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
@Sentarion taka moja porada. Bo wiadomo, że bohater w ZW1 mógł podjąć różne decyzje - może zróbcie na początku części drugiej jakieś okno dialogowe, wybór, aby można było pozaznaczać te ważniejsze wybory z ZW1.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Szef zespołu
posty817
Propsy1157
NagrodyV
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Szef zespołu
Wybory z pierwszej części nie będą miały większego wpływu, bo jakby nie patrzeć będzie zupełnie nowa historia.

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6345
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Jednak mimo wszystko fajnie byloby zobaczyc konsekwencje i nawiązania do tego, co każdy z nas pojedynczo zrobil.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Szef zespołu
posty817
Propsy1157
NagrodyV
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Szef zespołu
A do czego konkretnie chciałbyś nawiązania?

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6345
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Chociażby do kogo dołączył bezio w ZW1. W Gothic 2 NK zawsze irytowalo mnie, że każdy traktował nas albo jakbysmy byli podczas G1 bezgildyjni, albo jakbysmy byli w ich/każdej gildii.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Draco

Draco

The Modders
posty242
Propsy67
  • The Modders

Draco
The Modders

Dyskusja ogólna
#389 2015-05-27, 15:35(Ostatnia zmiana: 2015-05-27, 18:31)
Chociażby do kogo dołączył bezio w ZW1. W Gothic 2 NK zawsze irytowalo mnie, że każdy traktował nas albo jakbysmy byli podczas G1 bezgildyjni, albo jakbysmy byli w ich/każdej gildii.

Z uwagi na fakt,  że jest to nowy bohater ciężko brać konsekwencje za inną postać. Zupełnie inna opowieść, postać wcześniej nie miała żadnej styczności z Bezimiennym najprawdopodobniej, jak również z pozostałymi obozami.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Chociażby do kogo dołączył bezio w ZW1. W Gothic 2 NK zawsze irytowalo mnie, że każdy traktował nas albo jakbysmy byli podczas G1 bezgildyjni, albo jakbysmy byli w ich/każdej gildii.
Może trzeba było chociaż  przez chwilę pomyśleć czemu tak jest  :antyprops:
 

Dawipir

Dawipir

Użytkownicy
Dyktator
posty157
Propsy34
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
  • Dyktator
@Sentarion taka moja porada. Bo wiadomo, że bohater w ZW1 mógł podjąć różne decyzje - może zróbcie na początku części drugiej jakieś okno dialogowe, wybór, aby można było pozaznaczać te ważniejsze wybory z ZW1.
Zgadzam się z tobą, ale bez przesady z tymi wyborami, to nie Fable  :)

Post połączony: 2015-05-27, 18:13
Jednak mimo wszystko fajnie byloby zobaczyc konsekwencje i nawiązania do tego, co każdy z nas pojedynczo zrobil.

 :ok: :ok: :ok:
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Jest mały problem, jak pisze w FAQ nie wrócimy do Jerkandaru więc co nam da to, że np. wybraliśmy bycie Najemnikiem orków? Skoro to i tak nie wpłynie na to co Bezi zrobił wcześniej na Elei kompletnie nie mówiąc o Morrisie? Nie widzę więc w tym zbytnio sensu acz wybory w 2 części jakieś tam na pewno będą chociażby w questach pobocznych kiedy będziecie mogli podjąć różne decyzje i nawet na różne sposoby zakończyć questy. Mimo wszystko sądzę jednak, że nasze w gruncie rzeczy "nie ważne" wybory w ZW1 nie mają żadnego wpływu na ZW2 więc bez sensu jest umieszczanie owej "ankiety". Gdybyśmy nadal grali Bezim i wracali na Khornis byłoby to logiczne. Ale w tym wypadku niestety nasze wybory nic nie zmienią. 
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6345
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Cytat: Werewolf w Dzisiaj o 12:39Chociażby do kogo dołączył bezio w ZW1. W Gothic 2 NK zawsze irytowalo mnie, że każdy traktował nas albo jakbysmy byli podczas G1 bezgildyjni, albo jakbysmy byli w ich/każdej gildii.
Z uwagi na fakt,  że jest to nowy bohater ciężko brać konsekwencje za inną postać. Zupełnie inna opowieść, postać wcześniej nie miała żadnej styczności z Bezimiennym najprawdopodobniej, jak również z pozostałymi obozami.
Akurat konsekwencje myslalem o innych wyborach, choc nie pamietam, czy byly takie niosące za sobą konsekwencje własnie. Mowiac o wyborach w stosunku ZW1->ZW2 to mam na mysli wzmianki i dialogi o naszych czynach z ZW1.

Cytuj
Cytat: Werewolf w Dzisiaj o 12:39Chociażby do kogo dołączył bezio w ZW1. W Gothic 2 NK zawsze irytowalo mnie, że każdy traktował nas albo jakbysmy byli podczas G1 bezgildyjni, albo jakbysmy byli w ich/każdej gildii.Może trzeba było chociaż  przez chwilę pomyśleć czemu tak jest 
Bo w momencie kiedy Gothic wyszedl twórcy mieli to w dupie? Nie było to potrzebne? Jednak mamy 2014 rok i jednak troche wiecej sie wymaga od gier.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Ale jakie dialogi i wzmianki o naszych czynach w ZW1? Nowy bohater, inny świat, nowi NPC, kto i skąd miałby niby wiedzieć co zrobiliśmy w Jerku i jeszcze o tym w dialogach napominać?
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Chociażby do kogo dołączył bezio w ZW1. W Gothic 2 NK zawsze irytowalo mnie, że każdy traktował nas albo jakbysmy byli podczas G1 bezgildyjni, albo jakbysmy byli w ich/każdej gildii.
Jak ty to sobie wyobrażasz od strony technicznej? Że na początku gry zamiast "zwykłego" startu masz rozmowę z jakimś helperem i wybierasz opcję dialogową na zasadzie "Kim byłeś w I części ZW"? :lol2: Te 2 części nie będą przecież w 1 paczce, tylko w 2 oddzielnych. Nie ma jak zrobić referencji.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Freddy

Freddy

Użytkownicy
posty232
Propsy64
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Ale jakie dialogi i wzmianki o naszych czynach w ZW1? Nowy bohater, inny świat, nowi NPC, kto i skąd miałby niby wiedzieć co zrobiliśmy w Jerku i jeszcze o tym w dialogach napominać?

Bezi też człowiek, i też w karczmie lubi posiedzieć, a jak wiadomo po kilku kufelkach język się rozwiązuje. :) A nowy bohater mógłby się czegoś o nim podowiadywać, bo tak 0 wzmianek o bohaterze ZW1 to trochę krucho, mody nie wydawałyby się wogóle ze sobą powiązane.
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Będą wzmianki. Z szczegółami dowiecie się co zwojował na Elei. Ale co do historii Morrisa wniosłaby np. informacja, że Bezi został paladynem? 
 

Freddy

Freddy

Użytkownicy
posty232
Propsy64
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Ale co do historii Morrisa wniosłaby np. informacja, że Bezi został paladynem?

Nie wiem, nie mój pomysł, jedyne co mi przychodzi do głowy, to inne warianty zadań związanych z bezim.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

Dyskusja ogólna
#399 2015-05-27, 23:13(Ostatnia zmiana: 2015-05-27, 23:18)
Bo w momencie kiedy Gothic wyszedl twórcy mieli to w dupie? Nie było to potrzebne? Jednak mamy 2014 rok i jednak troche wiecej sie wymaga od gier.
Nie, bo tak naprawdę nie ma to znaczenia, bo wątek główny był ten sam. Stare gildie w g1 przestały istnieć, to czy był magiem ognia, czy sekciarzem nie miało żadnego znaczenia, sam Cavalorn mówi że po upadku bariery cienie przestali istnieć. Wszyscy stary kumple z g1 traktowali by beziego tak samo w zależności od gildii.
W ZW 2 też nie będzie miało to znaczenia pewnie.

Nawet jakby coś takiego było, to w g2 kilka dialogów by było tylko.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry